ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

نرده استیل راه پله و عوامل موثر در تعیین قیمت آن

شما اینجا هستید:  
نرده استیل راه پله و عوامل موثر در تعیین قیمت آن

نرده استیل راه پله و عوامل موثر در تعیین قیمت آن - الوحفاظ

نرده استیل راه پله به عنوان حفاظ در کنار پله ها قرار گرفته و به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت، در همه فضاها قابل استفاده است. عوامل زیادی بر قیمت نرده استیل راه پله تأثیر می گذارند که سبک طراحی و مدل آن از عوامل مهم می باشد.

استفاده کردن از نرده های استیل تأثیر زیادی در زیبایی و مدرن تر به نظر رسیدن فضای داخلی ساختمان دارد. به همین جهت تولید کنندگان، این محصول را در تنوع بالا از لحاظ طرح و مدل به بازار ارائه می دهند.

نرده استیل سه خط یکی از طرح های پرطرفدار است که برای فضاهای مختلف قابلیت استفاده دارد. قیمت آن را بر اساس اندازه لوله و پروفیل های اجرا شده محاسبه می کنند. نرده استیل الو حفاظ جزء بهترین محصولات موجود در بازار است که می توانید در تنوع بالا از لحاظ طرح و مدل و کیفیت آنها را سفارش دهید.

استعلام قیمت نرده استیل

 

بهترین نرده استیل

 

انواع نرده استیل

نرده های استیل به عنوان حفاظ و ایجاد امنیت برای پله، تراس و نقاط دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. پرکاربرد بودن نرده های استیل و زیبایی آنها موجب شده تا در مکان های مختلف به عنوان بهترین متریال مد نظر قرار بگیرند.

نرده های استیل کاملا ضد زنگ بوده و به دلیل وجود آلیاژ مس و نیکل در ترکیبات آنها در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند. همچنین این جنس از فلز در برابر ضربه و فشار، استحکام بالایی دارد.

انواع نرده استیل طراحی و تولید شده تا برای همه فضاها با هر سطح بودجه و شکل و فرمی بتوانید مناسب ترین نوع نرده را تهیه کنید. یکی از مهمترین تفاوت های نرده ها در نوع آلیاژ آنها است. اما به غیر از تفاوت در آلیاژ، از لحاظ شکل و فرم ظاهری نیز نرده ها در تنوع بالایی تولید می شوند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

نرده استیل راه پله گرد

نرده استیل راه پله گرد جزء استانداردترین متریال هایی است که برای این مدل از راه پله ها طراحی می شود و میله های آن به گونه ای انتخاب می شود که با داشتن وزن استاندارد هیچگونه فشاری به سازه وارد نمی کند.

نرده استیل راه پله عمودی

نرده استیل راه پله عمودی جزء نرده های پراستفاده است که در فضاهای مختلف کاربرد دارد و معمولاً فاصله بین نرده ها برای ایمنی بیشتر باید کمتر انتخاب شود.

نرده استیل سه خط

قیمت نرده استیل سه خط به نسبت سایر مدل‌های دیگر ارزانتر است، به همین جهت جزء پرطرفدارترین نرده هایی قرار می گیرد که برای فضاهای مختلف و مجتمع ‌های بزرگ کاربرد دارد.

نرده استیل شیشه خور

در این مدل از نرده به جای استفاده از لوله های معمولی از استیل های قطر ۱۶ میلیمتر برای محافظت شیشه سکوریت بین پایه ها استفاده می شود.

نرده استیل فانتزی

نرده های استیل فانتزی شکل ظاهری جذابی دارند و تمامی بخش های آن با طرح و فرم های پرکار تولید شده است.

بیشتر بدانید: آموزش نحوه نصب نرده استیل از 0 تا 100

بررسی مشخصات آلیاژ های نرده استیل راه پله

یکی از مراحل مهم تزئینات داخلی ساختمان و همچنین رعایت موارد ایمنی نصب نرده در بخش های مختلف مانند راه پله و بالکن است. هدف اصلی نصب نرده استیل حفاظ ایجاد ایمنی بیشتر برای افراد کم سن و سال و سالمندان می باشد.

فلز استیل در حقیقت آلیاژی از آهن است که با کمتر از دو درصد کربن، ترکیب می گردد. این فلز با توجه به ترکیبات و خواص مکانیکی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و در صنایع مختلف به کار می رود.

برای ساخت نرده های استیل از آلیاژهای متفاوتی استفاده می کنند که با توجه به محیط داخلی یا خارجی ساختمان هر کدام از این آلیاژها کاربرد دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

نرده استیل ۲۰۱

این نرده بیشتر برای محیط های سرپوشیده و به دور از رطوبت به کار می رود و دارای ۱۶ درصد کروم است.

نرده استیل ۳۰۴

این نرده کاملاً ضد زنگ بوده و قابلیت استفاده در محیط های باز و محیط های مرطوب را دارد. در ترکیبات این محصول از ۸ درصد نیکل و ۱۸ درصد کروم به کار می رود.

نرده استیل ۳۱۶

از مرغوب ترین نوع نرده ها است که به هیچ وجه قابل مقایسه با آلیاژهای دیگر از لحاظ کیفیت نیست و مهمترین نقطه ضعف آن را می توان به قیمت بالایی نرده اشاره کرد.

قیمت نرده فلزی راه پله ارتباط مستقیمی به کیفیت آلیاژهای به کار برده شده در روند تولید نرده استیل راه پله گرد و نرده استیل راه پله عمودی و سایر مدل های دیگر دارد.

فاکتورهای مهم در قیمت نرده فلزی راه پله

قیمت نرده فلزی راه پله جزء موارد بسیار مهم در هنگام خرید و انتخاب تنها مدل نرده راه پله گرد و نرده راه پله عمودی است. به همین جهت باید در انتخاب مراکز عرضه و فروش بیشتر دقت کرد.

به دلیل با ارزش بودن متریال استیل سعی شده تا از این محصولات به شکل بهینه ‌تری استفاده شود. به همین سبب نرده راه پله دست دوم هم جزء محصولات پراستفاده در بازار است. زیرا قیمت نرده استیل دست دوم نسبت به نرده های استیل نو موجود در بازار مناسب تر ارائه می گردد.

از فاکتورهای مهم در قیمت نرده فلزی راه پله می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • متراژ نرده استیل اجرا شده در فضا
  • مدل پایه های استفاده شده در نصب نرده
  • تعداد و نحوه چینش لوله ها و پروفیل های استیل
  • کیفیت استیل و نوع آلیاژ بکار برده در روند تولید نرده
  • نوع اتصالات و یراق آلات به کار برده شده در روند نصب و اجرا

 

بیشتر بخوانید: قیمت نرده استیل ارزان

تماس با مرکز نرده و حفاظ استیل الو حفاظ

 

اجرای نرده استیل

 

انتخاب اجرا کننده متخصص جهت افزایش کیفیت نصب نرده استیل راه پله

نرده استیل با داشتن ظاهری زیبا و براق محیط شما را زیباتر می ‌کند. اما مسئله مهم نصب اصولی این نرده ها در محیط است که بتواند ضمن افزایش زیبایی، ایمنی دو چندانی هم به محیط بدهد.

انتخاب اجرا کننده متخصص جهت افزایش کیفیت نصب نرده استیل از عوامل بسیار مهم است. مجموعه الو حفاظ یکی از مراکز متخصص در این زمینه می باشد. به همین جهت تهیه انواع نرده استیل راه پله الو حفاظ موجب می‌ شود تا از خدمات نصب با کیفیت آن نیز بهره ببرید.

انواع نرده استیل راه پله گرد، نرده استیل راه پله عمودی با کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه در این مجموعه ارائه می گردد.

برای دریافت قیمت نرده فلزی راه پله بهتر است با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید، تا بدون دغدغه و نگرانی به بهترین قیمت موجود در بازار و کیفیت بالای محصولات دست پیدا کنید. زیرا تنوع نرده استیل راه پله در این مجموعه به گونه ای است که مشتریان حق انتخاب زیادی دارند.

تماس و مشاوره رایگان با الو حفاظ

 

بیشتر بخوانید: قیمت نرده استیل بالکن از تولید تا اجرا

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط