ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

قیمت نرده استیل و معرفی جدیدترین مدل های آن

شما اینجا هستید:  
قیمت نرده استیل و معرفی جدیدترین مدل های آن

قیمت نرده استیل و معرفی جدیدترین مدل های آن - الوحفاظ

علاوه بر کیفیت، این قیمت نرده استیل است که برای خریداران، اهمیت زیادی دارد. آیا شما هم با مدل های نرده های استیل آشنایی دارید؟ آیا می دانید که چگونه می توان قیمت نرده استیل ارزان را در بازار امروزی خریداری کرد؟

حتما می دانید که بهترین راهکار برای افزایش امنیت راه پله ها، کناره استخرها و حتی پنجره ها، استفاده از از انواع نرده یا حفاظ مخصوص است. در همین راستا مجموعه الو حفاظ جهت افزایش امنیت و البته زیبایی بخشیدن به این مکان ها، انواع نرده استیل با استفاده از آلیاژ درجه یک و مرغوب را تولید و روانه بازارهای فروش نموده است. این مجموعه سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع نرده های آهنی، استیل و انواع حفاظ ها دارد. قطع به یقین این مجموعه می تواند پیشنهادات کاملا ویژه ای را برای شما خریداران داشته باشد.

انواع جدیدترین نرده استیل را بشناسید

در حال حاضر یکی از مدل های جدید و البته بسیار شیکی که برای راه پله ها، کناره استخرهای ویلاها، پنجره ها و … استفاده می کنند، نرده های استیل هستند. این نرده های استیل از 201 یا 304 است که طبیعتا آلیاژ 304، استحکام و دوام بیشتری نسبت به استیل 201 دارد.

انواع جدیدترین مدل های نرده استیل که در بازار وجود داشته و بر حسب استانداردها مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به این مدل ها اشاره کرد:

نرده استیل 3 خط

نرده استیل 3 خط در واقع مدلی از نرده های استیل بوده که دارای سه لاین یا سه ترانزیت هستند. این نرده های استیل از لوله 16 و یک ردیف لوله 51 ساخته شده و دارای پایه هایی با قطر 38 میل هستند. انواع نرده استیل سه خط هم در مدل های نرده استیل سه خط 201 و نرده استیل سه خط 304 تولید و روانه بازارهای فروش می گردند. قیمت نرده استیل 3 خط با توجه به کیفیت، متراژ و نوع آلیاژ آن می تواند متفاوت باشد.

نرده استیل شیشه خور

نرده های استیل شیشه خور یکی دیگر از مدل های انواع نرده استیل بوده که در ساخت آنها به جای استفاده از سه ردیف لوله 16، از شیشه سکوریت در بین پایه ها استفاده شده است. اتصال شیشه ها به پایه های عمودی از دو فک ثابت و متحرک تشکیل شده و شکل پایه ها هم استیل چهار گوش و پروفیل می باشد. نرده های استیل شیشه خور از دوام و پایداری بسیار خوبی برخوردار بوده و با توجه به ضوابط آتش نشانی، برای نصب در راه پله ها و بالکن ها، گزینه کاملا مناسبی هستند.

در این میان قیمت نرده استیل شیشه خور از طریق مجموعه الو حفاظ قابل استعلام بوده و می تواند بر اساس فاکتورهای گوناگون، متغیر باشد.

نرده استیل حصاری

جهت برقراری امنیت بیشتر در ساختمان های بالای پنج طبقه، بر اساس ضوابط آتش نشانی، توصیه شده تا از نرده های استیل حصاری استفاده شود. چرا که این نرده ها نسبت به نرده های استیل سه خط، دارای لوله های افقی بیشتری تا پایه نرده ها بوده و می توانند جلوی پرتاب شدن کودکان، حیوانات و … را گرفته باشند.

اگر چه در حال حاضر متأسفانه برخی از سازندگان ساختمان ها، تنها به زیبایی ظاهری راه پله ها، بالکن ها و … اهمیت می دهند، اما بنظر می رسد که توجه به ضوابط آتش نشانی می تواند جلوی بسیاری از خطرات را گرفته باشد. اگر چه برخی از خریداران کیفیت را فدای قیمت نرده استیل ارزان تر نموده و نرده هایی با مقاومت کاملا پایین تر را خریداری و در مکان های مختلف نصب می کنند.

آیا می دانید که در بازار امروزی، چگونه می توان بهترین قیمت نرده استیل در سال 1401 را در بالاترین کیفیت، سفارش خرید داد؟

بهترین قیمت نرده استیل در سال 1401 کجا عرضه می گردد؟

قیمت نرده استیل در سال 1401 نسبت به سال های گذشته، با نوسانات و تغییراتی همراه بوده است. در واقع این نرخ قیمت با توجه به مدل نرده و پایین یا بالا بودن کیفیت متریال استفاده شده در ساخت، می تواند متغیر باشد.

در حال حاضر با توجه به اینکه از آلیاژهای گوناگونی با کیفیت ها و حتی طرح های متفاوتی برای ساخت انواع نرده استیل، استفاده شده، نمی توان قیمت واحدی را برای این محصول در نظر گرفت.

اما اگر شما هم به دنبال خرید بهترین نرده استیل با قیمت مناسب هستید؛ می توانید روی مجموعه الو حفاظ، حساب ویژه ای باز کنید. این مجموعه با کادری مجرب و تهیه بهترین متریال های موجود در بازار، ضمن حذف واسطه ها، دو اصل قیمت و کیفیت را همواره متناسب با هم ارائه می دهد.

در حال حاضر شما می توانید قیمت نرده استیل طلایی، قیمت نرده استیل استخر و قیمت نرده استیل پنجره را با توجه به متراژی که نیاز دارید، از طریق این مجموعه استعلام نمایید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط