ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

نکات مهم در انتخاب نرده استیل استخر

شما اینجا هستید:  
نکات مهم در انتخاب نرده استیل استخر

نکات مهم در انتخاب نرده استیل استخر - الوحفاظ

نرده استیل استخر چیست و چه کاربردی دارد؟ بدون شک همه شما در خیلی از استخرها دیده اید که دور آن را با نرده های استیل پوشانده اند. به نظر شما دلیل این کار چیست و اصلا چرا نرده های استیل؟ این نرده های استیل باید چه خصوصیاتی داشته باشد و در هنگام انتخاب آن مشتری باید به چه نکات توجه کند؟ در این مقاله ما قصد داریم ابتدا شما را با دلیل استفاده از نرده های استخر آشنا کنیم. در ادامه به سراغ معرفی نرده های استیل و انواع آن می رویم و در آخر هم نکات مهمی که در هنگام انتخاب نرده استیل استخر باید بررسی شود را بیان می کنیم.

دلیل استفاده از نرده استخر چیست؟

اگر شما خواننده گرامی قصد راه اندازی یک مجموعه آبی دارید و یا می خواهید در باغ و یا ویلای خود یک استخر بسازید باید دوراندیش باشید و تمامی موارد را در ساخت آن رعایت کنید. یعنی باید امنیت آن را بالا ببرید. استخر اگرچه یک ورزش آبی بسیار سالم و مهیج است اما اگر اقدامات لازم در جهت بالا بردن امنیت آن به کار گرفته نشود ممکن است اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد. کسانی که کودکان ماجوراجویی دارند خیلی خوب به اهمیت این موضوع آشنا هستند.

کودکان و یا کسانی که شنا بلد نیستند اگر به طور اتفاقی و ناگهانی به داخل استخر بی افتند ممکن است صدمه ببینند در نتیجه برای جلوگیری از این گونه اتفاقات توصیه می شود که دور استخر را با نرده استیل استخر بپوشانید. نصب نرده در اطراف استخر امنیت آن را بالا می برد و شما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از بابت این گونه اتفاقات از شنا کردن در استخر لذت ببرید.

steel pool fence 1 1
ویژگی نرده استیل استخر

ویژگی های نرده استیل استخر

همان طور که در بالا کامل شرح داده شد باید برای بالا بردن امنیت استخر دور آن را با نرده بپوشانید. انواع نرده های مختلفی برای این کار طراحی شده است از جمله نرده های چوبی، نرده های شیشه ای، نرده های فلزی و نرده های پلیمری.

نرده استیل استخر یکی از بهترین، شیک ترین و پرفروش ترین نوع نرده های موجود در بازار است. این نوع نرده از جنس فلز استیل است و از خصوصیات بسیار خوبی برخوردار می باشد که در اینجا به ذکر چند مورد از آنها می پرداریم:

  • بسیار زیبا، براق و درخشان است.
  • ضد زنگ و ضد خش می باشد.
  • شستن و تمیز کردن نرده استیل استخر به آسانی انجام می شود.
  • در برابر ضربه و فشار مقاوم است.
  • در برابر حرارت مقاوم است.
  • در طول زمان تغییر رنگ و تغییر شکل نمی دهد.
  • در برابر نور خورشید و تغییرات آب و هوایی مقاوم است.

انواع نرده استیل کدامند؟

نرده استیل استخر به طور کلی به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

نرده استیل 304

مدل 304 یکی از بهترین، باکیفیت ترین و پرفروش ترین نوع نرده های استیل است که در ساخت آن از مقدار زیادی ماده نیکل استفاده شده است. وجود ماده نیکل در این نوع نرده موجب خاصیت ضد زنگ بودن آن شده است، یعنی نرده استیل استخر مدل 304 بر اثر تغییرات آب و هوایی، رطوبت، نور خورشید و یا هر عام دیگری هرگز زنگ نمی زند. این مهم ترین و بارزترین ویژگی نرده مدل 304 است. شما می توانید از این نرده برای تمامی محیط های باز و بسته و با هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

نرده استیل 201

نیکل به کار رفته در نرده مدل 201 نسبت به مدل 304 کمتر است و این سبب شده است که نرده بعد از مدتی در برابر عوامل و شرایط محیطی زنگ بزند. البته این به این معنا نیست که نرده استیل 201 بی کیفیت است و قابل استفاده نمی باشد بلکه فقط مقاومت آن نسبت به مدل 304 کمتر است. شما می توانید از این نرده برای محیط بسته استفاده کنید.

steel pool fence 2 1
نکات مهم انتحاب نرده استیل استخر

نکات مهمی که در انتخاب نرده استیل استخر باید به آن توجه شود کدامند؟

توصیه می شود که در هنگام انتخاب نرده استیل استخر به موارد زیر توجه کنید:

  • سعی کنید بسته به مکان استخر خود یکی از مدل های نرده استیل 304 یا 201 را انتخاب نمایید. اگر استخر شما در محیط باز و در معرض نور خورشید است بهتر است که از نرده های 304 استفاده کنید و اگر استخر شما در محیط سربسته است می توانید برای کاهش هزینه ها نرده 201 را انتخاب کنید.
  • به ارتفاع نرده ها توجه کنید و سعی کنید ارتفاع استاندارد را سفارش دهید.
  • در انتخاب رنگ نرده دقت کنید. بهتر است که از یک رنگ ساده و معمولی استفاده کنید.
  • از یک مرکز معتبر که از کیفیت محصولات آن اطمینان دارید نرده استیل را خریداری کنید.
  • نصب این نرده های استیل یک کار تخصصی است و انجام آن را به افراد کاربلد بسپارید.

قیمت نرده استیل

قیمت نرده استیل استخر در بازار با نوسان همراه است و علت آن هم این است که عوامل گوناگونی مثل نوع نرده، رنگ و طرح نرده، کیفیت ساخت و برند سازنده بر قیمت فروش نرده موثر هستند. در نتیجه شما در بازار فروش نرده شاهد اختلاف قیمت خواهید بود.

خرید آسان و ارزان نرده های استیل از الو حفاظ

الو حفاظ یکی از برترین مراکز تولید و فروش انواع نرده و حفاظ است که کیفیت محصولات آن توجه همه مشتریان را به خود جلب کرده است. شما می توانید نرده استیل استخر در مدل های 201 و 304 را با قیمت بسیار ارزان تر از بازار از این مرکز به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداری کنید. جهت سفارش و یا کسب دریافت راهنمایی بیشتر در مورد قیمت و خصوصیات نرده های استیل با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط