ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

قیمت حفاظ استیل تراس چگونه تعیین می شود؟

شما اینجا هستید:  
قیمت حفاظ استیل تراس چگونه تعیین می شود؟

قیمت حفاظ استیل تراس چگونه تعیین می شود؟ - الوحفاظ

نرخ قیمت حفاظ استیل تراس در بازار چگونه است؟ برای تهیه این حفاظ باید چقدر هزینه کرد؟ حفاظ استیل چیست و چه کاربردی دارد؟ با توجه به استقبال زیاد مشتریان از حفاظ استیل تراس ما در اینجا قصد داریم به طور مفصل به بررسی اهمیت نصب حفاظ فلزی در تراس بپردازیم و این که عدم استفاده از آن چه خطراتی را به دنبال دارد. در پاراگراف های بعدی خواننده را با حفاظ استیل تراس و خصوصیات آن آشنا می کنیم و نرخ قیمت آن را در بازار بررسی می کنیم. در پایان هم یکی از بهترین مراکز صنعتی که قیمت حفاظ استیل تراس در آن بسیار مناسب و مشتری پسند است را پیشنها می کنیم.

حفاظ فلزی تراس چیست و چه کاربردی دارد؟

کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند به تراس موجود در آن بسیار اهمیت می دهند و معمولا به این بخش از خانه علاقه بسیار زیادی دارند. تراس یک مکان بسیار مناسب برای استراحت و نشستن خانواده با یگدیگر است و کودکان هم می توانند در آن ساعت ها بازی کنند. البته تمامی این کارها زمانی امکان پذیر است که امنیت تراس تامین شده باشد. منظور از امنیت تراس چیست؟ در ادامه به این بحث می پردازیم.

اگر نگاهی به ساختمان های اطراف خود بیندازید متوجه می شوید که در تراس همه آنها حفاظ نصب شده است. کسانی هم که در حال ساختمان سازی هستند بعد از پایان مراحل ساخت بلافاصله نسبت به نصب حفاظ در تراس و بالکن اقدام می کنند. بنظر شما هدف از نصب حفاظ در تراس چیست؟ جواب این سوال بسیار واضح است. هدف از نصب حفاظ در تراس برقراری امنیت تراس می باشد.

شما تصور کنید که در یک آپارتمان زندگی می کنید و تراس شما فاقد حفاظ است. چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد؟ اگر تراس شما در ارتفاع بلندی است و همسطح با زمین نیست چون نرده و حفاظ ندارد دیگر برای کودکان و حتی بزرگسالان هم امن نیست زیرا احتمال سقوط از آن وجود دارد. همین مساله هر کسی را مجاب می کند که نسبت به نصب حفاظ تراس اقدام کند. همچنین نبود حفاظ کار را برای سارقین هم آسان تر می کند. این موارد همان امنیت تراس را نشان می دهد که با نصب حفاظ می توان آن را تامین کرد.

انواع حفاظ تراس در متریال های مختلف مثل شیشه ای، فلزی، فرفورژه  و چوبی موجود است. در میان همه این مدل ها قیمت حفاظ استیل تراس بسیار مناسب تر و بصرفه تر می باشد. در ادامه به معرفی حفاظ استیل می پردازیم.

معرفی حفاظ استیل تراس و خصوصیات آن

حفاظ فلزی تراس در مقایسه با دیگر متریال ها بسیار محبوب تر است و یکی از انواع مدل های حفاظ فلزی که این روزها بسیار پرفروش است مدل استیلی می باشد. قیمت حفاظ استیل تراس در مقایسه با مقاومت و دیگر خصوصیات خوبی که دارد بسیار ارزان و مشتری پسند است و هر کسی را به سفارش تشویق می کند.

حفاظ استیل تراس از فلز استیل ساخته می شود و از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این نوع حفاظ ضدزنگ است و بر اثر عواملی مثل نورخورشید و باران و تغییرات دما نه تغییر رنگ می دهد و نه دچار زنگ زدگی می شود.

از دیگر خصوصیات بسیار خوب حفاظ استیل تراس می توان به زیبایی و ظرافت بسیار زیاد آن اشاره کرد. این حفاظ ها در رنگ های متنوعی طراحی می شوند و تراس شما را بسیار شیک و جذاب تر می کنند.

انواع حفاظ استیل تراس

همان طور که در بالا گفته شد حفاظ تراس بسیار خوب و مقاوم است و همچنین قیمت حفاظ استیل تراس هم بصرفه و ارزان است و این موارد همگی موجب فروش بسیار زیاد این محصول شده اند. البته باید توجه داشته باشید که حفاظ استیلی خود به دو دسته زیر تقسیم می شوند که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنید.

این دو مدل به نام های استیل 201 و استیل 304 مشهور هستند. استیل 201 از کیفیت متوسطی برخوردار است و چناچنه این مدل در معرض عوامل شیمایی مثل حرارت، رطوبت یا باران قرار بگیرید بعد از مدتی ممکن است دچار تغییر رنگ، زنگ زدگی و افت کیفیت شود. به همین دلیل توصیه می شود که مدل 201 را برای مکان های سرپوشیده استفاده کنید.

حفاظ استیل مدل 304 از کیفیت بسیار عالی و بی نظیری برخوردار است. این تراس ها در برابر تمامی عوامل شیمیایی و محیطی بسیار مقاوم است و هیچ تغییری نمی کند. ما به شما توصیه می کنیم که حفاظ استیل مدل 304 را برای تراس خود سفارش دهید.

آیا قیمت حفاظ استیل تراس ثابت است؟

کسانی که قصد سفارش حفاظ برای تراس خود را دارند باید بدانند که قیمت حفاظ استیل تراس در بازار ثابت نیست و با نوسان همراه است. در واقع فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت حفاظ نقش دارند که ما در اینجا به برخی از مهم ترین آنها می پردازیم:

  • نوع حفاظ استیل (201 یا 304)
  • برند سازنده
  • کیفیت ساخت
  • ابعاد حفاظ
  • استحکام و مقاومت حفاظ
  • رنگ حفاظ
  • نوع جوشکاری حفاظ

تمامی فاکتورهای بالا دست به دست هم می دهند تا قیمت حفاظ استیل تراس در بازار با اختلاف همراه باشد.

برای خرید حفاظ استیل از چه طریقی می توان اقدام کرد؟

یکی از بهترین راه های تهیه حفاظ استیل تراس سفارش از طریق مجموعه الو حفاظ است. الو حفاظ یکی از بزرگ ترین مراکز تولید و فروش انواع نرده و حفاظ با کیفیت بالا و استحکام بسیار عالی و درجه یک است. قیمت ها در این مجموعه بسیار ارزان و شگفت انگیز است و هر کسی را به خرید تشویق می کند. پس فرصت را از دست ندهید و جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط