ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

قیمت نرده استیل ارزان

شما اینجا هستید:  
قیمت نرده استیل ارزان

قیمت نرده استیل ارزان - الوحفاظ

قیمت نرده استیل ارزان در مجموعه الوحفاظ در مقایسه با کیفیت ساخت و مقاومت بالای آن بسیار بصرفه و مشتری پسند است. جهت سفارش ساخت انواع نرده استیل 201 و 304 با کیفیت عالی و قیمت باور نکردنی به این وب سایت مراجعه کنید.

نرده استیل چیست و چه کاربردی دارد؟

قیمت نرده استیل ارزان این روزها برای خیلی از مردم بسیار اهمیت دارد و به دنبال پیدا کردن نرخ آن در بازار هستند تا هزینه های ساخت و ساز خود در ساختمان سازی را برآورد کنند. در حال حاضر نرده استیل یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین تجهیزات لازم در ساختمان سازی است و به همین جهت مشتریان قصد دارند تا با تهیه مدل ارزان قیمت آن هزینه های خود را کمی کاهش دهند. البته قبل از این که به سراغ قیمت نرده استیل ارزان برویم بهتر است ابتدا یک معرفی کلی در مورد نرده استیل و کاربردهای آن ارائه دهیم.

نرده استیل چیست و چه کاربردی دارد؟ نرده استیل یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در ساختمان سازی است که در چند سال اخیر میزان فروش آن در بازار رشد چشمگیری داشته است و کسانی که در حال ساختمان سازی هستند و یا قصد بازسای خانه خود را دارند از مشتریان همیشگی این نرده ها می باشند. نرده استیل همان طور که از اسم آن مشخص است از جنس فلز استیل و توسط صنعتگران تولید می شود. فلز استیل از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و این موجب ماندگاری و طول عمر زیاد نرده های استیلی می شود.

نرده استیل در برابر عواملی مثل نور خورشید، رطوبت، تغییرات دما و سایر عوامل محیطی از مقاومت بالایی برخوردار است و زنگ نمی زند. از دیگر خصوصیات خوب و جالب توجه نرده استیل می توان به سطح صاف، براق و خیره کننده آن اشاره کرد که موجب زیباتر شدن فضای اطراف می شود. همچنین تمیز کرذن این نرده ها بسیار آسان و راحت می باشد. قیمت نرده استیل ارزان هم در مقایسه با این ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد متناسب است.

حالا به سراغ کاربردهای نرده استیل برویم. به نظر شما نرده استیل در ساختمان سازی ها برای چه منظوری استفاده می شود؟ برای پاسخ به این سوال فقط کافیست نگاهی سطحی به ساختمان محل زندگی خود بیندازید تا متوجه کاربردهای فراوان این نرده ها شوید. نرده استیل برای مواردی مثل راه پله، تراس، بالکن، پنجره و … کاربرد دارد تا امنیت این مکان ها تامین شود.

معرفی انواع نرده استیل

اگر شما هم به فکر خرید قیمت نرده استیل ارزان هستید بهتر است قبل از هر گونه اقدام ابتدا اطلاعات بیشتری در مورد این نرده ها کسب کنید و مدل های مختلف آن را بشناسید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نرده استیل های موجود در بازار شبیه یکدیگر نیستند یعنی به عبارت دیگر این نرده دارای مدل ها و دسته بندی های مختلفی هستند که از لحاظ ساختار، خصوصیات و کاربردها با یکدیگر متفاوت می باشند. در اینجا ما شما را با دو مدل رایج نرده های استیل آشنا می کنیم تا شما متناسب با کاربرد مورد نظرتان تصمیم بگیرید که کدام یک از این دو مناسب تر است:

نرده استیل مدل 201

صنعتگران و تولید کنندگان این نوع نرده استیل را از ترکیب مواد مواد آهن، کروم، نیکل و منگنز (با درصدهای مشخص از هر کدام) می سازند. کیفیت، مقاومت و ماندگاری این نوع نرده در سطح متوسط است. منظور از کیفیت متوسط این است که در برابر عواملی مثل نور خورشید، رطوبت و تغییرات دما چندان مقاوم نیست و بعد از مدتی دچار زنگ زدگی می شود و کیفیت خود را از دست می دهد. به همین جهت نرده استیل مدل 201 بهترین گزینه برای مکان های سرپوشیده است.

نرده استیل مدل 304

مواد سازنده این نوع نرده استیل کاملا مشابه مدل 201 است با این تفاوت که درصد نیکل موجود در آن کمی بیشتر است. ماده نیکل موجب مقاومت، استحکام و ماندگای بسیار بالایی این نوع نرده شده است به طوری که در برابر هر گونه عامل شیمیایی از رطوبت گرفته تا تغییرات دما بسیار مقاوم و ماندگار می باشد. در نتیجه نرده استیل 304 برای تمامی محیط های باز و بسته قابل استفاده است.

ناگفته نماند که قیمت مدل های گفته شده تا حدودی با یکدیگر متفاوت می باشد. اگر مایل هستید در مورد قیمت نرده استیل ارزان اطلاعات بیشتری کسب کنید به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

قیمت نرده استیل ارزان در بازار

نرده استیل به دلیل مقاومت، استحکام و دیگر خصوصیات خوبی که دارد توجه همه مهندسان، پیمانکاران و عموم مردم را به خود جلب کرده است. همه این مشتریان به دنبال قیمت نرده استیل ارزان در بازار هستند تا خریدی درست و بصرفه را تجربه کنند. اگرچه قیمت نرده استیل در مقایسه با خصوصیات آن بسیار بصرفه و ارزان است اما با این وجود این کالا ممکن است در بازار با قیمت های نسبتا متفاوتی ارائه شوند. دلیل این اختلاف قیمت در بازار نرده این است که فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت فروش آن نقش دارند که برخی از آنها در لیست زیر آورده شده است:

  • نوع نرده استیل (201 یا 304)
  • نوع طرح نرده (3 خط، 5 خط و …)
  • رنگ نرده
  • ارتفاع نرده و طول دستگیره
  • کیفیت ساخت
  • میزان استحکام نرده
  • برند تولید کننده

نرده های استیل ارزان را از ما خریداری کنید.

الوحفاظ یکی از برترین تولید کنندگان و فروشندگان انواع نرده های استیلی است که محصولات خود را به صورت اینترنتی به مشتریان ارئه می دهد. تمامی نرده های استیلی این مرکز از کیفیت ساخت عالی و درجه یک برخوردار هستند و از مقاومت و ماندگاری بالا در برابر شرایط محیطی برخرودار می باشند. قیمت نرده استیل ارزان در الو حفاط در مقایسه با قیمت های موجود در بازار بسیار ارزان و باور نکردنی است.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات کافی در مورد نحوه سفارش و خرید نرده های استیلی مورد نیاز خود را از آنها دریافت نمایید. کارشناسان ما شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات تمامی شما مشتریان گرامی هستند.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط