ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

قیمت نرده استیل بالکن از تولید تا اجرا

شما اینجا هستید:  
قیمت نرده استیل بالکن از تولید تا اجرا

قیمت نرده استیل بالکن از تولید تا اجرا - الوحفاظ

قیمت نرده استیل بالکن از تولید تا اجرا چگونه است؟ این یکی از پرتکرارترین سوال های کسانی است که قصد خرید نرده بالکن دارند. اغلب این مشتریان قصد دارند تا ابتدا از قیمت نرده استیل در مراکز فروش اطلاع پیدا کنند و بعد از آن در صورتی که توان مالی خرید آن را داشتند نسبت به سفارش تولید نرده استیل بالکن اقدام می کنند. در این صفحه ما قصد داریم در این زمینه به مشتریان نرده بالکن کمک کنیم، در همین راستا ابتدا آنها را با نرده استیل بالکن، انواع آن و مزیت های نصب آن آشنا می کنیم و در انتها به سراغ قیمت آن می رویم.

نصب نرده استیل بالکن چه مزیت هایی دارد؟

قبل از پرداختن به قیمت نرده استیل بالکن ابتدا با یک سوال چالشی و مهم شروع می کنیم و آن این است که که اصلا چرا بالکن ها نیاز به نصب نرده دارند؟ بالکن یکی از مهم ترین بخش های هر آپارتمانی می باشد که هم جلوه ای بسیار زیبا و جذاب به فضای ساختمان می دهد و هم این که خود بالکن بسیار پرکاربرد است بخصوص برای کودکان. از طرف دیگر به دلیل احتمال حوادث مختلف مثل سقوط افراد و یا ورود سارقان از بالکن ها باید راه حل های امنیتی در بالکن ها به کار گرفته شود تا از ورود این حواث جلوگیری کند. راه حل این کار نصب نرده استیل بالکن است.

خب حالا بیایید کمی با نرده استیل آشنا شویم. این نوع نرده بالکن همان طور که از اسم آن مشخص است از فلز استیل که فلز بسیار مستحکم و مقاومی است ساخته می شود. نرده استیل از مقاومت و استحکام فوق العاده ای برخوردار است و نصب آن امنیت بالکن را تا حد بالایی تامین می کند. نصب نرده استیل بالکن مزیت های بسیار زیادی دارد که البته تامین امنیت و آرامش ساکنان و جلوگیری از ورود افراد بیگانه و دیگر حوادث ناگوار یکی از اصلی ترین آنهاست.

نرده های استیل از سطح صاف، زیبا و خیره کننده ای برخوردار هستند و زیبایی فضای بالکن شما را چندین برابر می کنند. همچنین تمیز کردن آنها بسیار آسان و سریع انجام می شود.

خوشبختانه قیمت نرده استیل بالکن در مقایسه با مزیت های زیادی که دارد منصفانه و مشتری پسند است و ارزش خرید دارد. ناگفته نماند که نرده های استیل در برابر عوامل محیطی مثل تغییرات دما و رطوبت مقاوم هستند و در نتیجه شما می توانید تا سالیان سال از این نوع نرده ها استفاده کنید بدون آن که شاهد خرابی، زنگ زدگی و یا تغییر رنگ باشید. البته ناگفته نماند که میزان مقاومت نرده استیل به نوع آن بستگی دارد. جهت آشنایی با انواع نرده استیل به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

چه نوع نرده استیل برای بالکن مناسب است؟

مشتری قبل از هر چیز باید بداند که لیست قیمت نرده استیل بالکن بستگی به نوع نرده دارد. بله درست حدس زدید نرده استیل انواع مختلفی دارد که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. به عنون مثال یکی از مدل های رایج نرده استیل بالک مدل سه خط است که طرفداران زیادی دارد و بسیار هم شیک می باشد. بودن شک قیمت نرده استیل 3 خط با مدل ساده متفاوت خواهد بود پس قبل از هر چیز با باید مدل ها و انواع نرده استیل آشنا شوید. در اینجا ما بر اساس جنس استیل این نرده ها را به دو دسته تقسیم می کنیم:

  • نرده استیل 201 :

آهن، نیکل، کروم و منگنز مواد تشکیل دهنده این نوع استیل هستند. نرده استیل 201 در برابر نور خورشید، باران و رطوبت مقاومت چندان بالایی ندارند و ممکن است بعد از مدتی آسیب ببیند به همن دلیل این نوع نرده استیل برای بالکن ها و مکان های سرپوشیده که در معرض تغییرات دما و شرایط محیطی نیست مناسب می باشد.

  • نرده استیل 304 :

مواد تشکیل دهنده این نوع استیل هم کاملا مشابه مدل 201 می باشد با این تفاوت که درصد نیکل آن بیشتر است و همین موجب مقاومت بسیار بالای آن در برابر تمامی شرایط محیطی می باشد. در نتیجه به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که نرده مدل 304 دارد می توان در تمامی محیط های سرباز و سربسته آن را نصب کنید. همچنین لیست قیمت نرده استیل بالکن مدل 304 نسبت به مدل 201 کمی گران تر است.

قیمت نرده استیل بالکن از تولید تا اجرا

حالا نوبت ان است که به قیمت نرده استیل بالکن از تولید تا اجرا بپردازیم. خب قبل از هر چیزی قیمت این کالا به نوع جنس استیل بستگی دارد (304 یا 201). هزینه تولید نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت فروش نرده دارد یعنی به طور کلی از اولین مرحله تولید که همان قیمت مواد اولیه است تا لحظه ای که محصول به مشتری تحویل داده می شود چقدر هزینه شده است. پس با این وجود می توان به آسانی پی برد که محیط بالکن مشتری و ارتفاع نرده های سفارش داده شده هم نقش مهمی بر قیمت فروش دارد.

از دیگر عوامل موثر بر لیست قیمت نرده استیل بالکن در بازار می توان به مدل نرده، رنگ آن و همچنین برند تولید کننده و کیفیت ساخت آن و هزینه بابت نصب آن اشاره کرد. البته قیمت نرده استیل دست دوم نسبت به مدل های نو بسیار ارزان تر است و کسانی که توان مالی خرید مدل نو را ندارند می توانند از مدل های دست دوم استفاده کنند.

ساخت و فروش نرده استیل بالکن در الو حفاظ

الو حفاظ یکی از باتجربه ترین و معتبرترین مراکز تولید و فروش انواع حفاظ و نرده استیل بالکن است که تمامی محصولات آن کیفیت بسیار عالی دارد و قیمت آنها هم خوشبختانه بسیار مناسب و مشتری پسند است. جهت سفارش ساخت انواع نرده استیل با کارشناسان الو حفاظ تماس بگیرید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط