ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

نکات مهم هنگام سفارش حفاظ دیوار که باید بدانید

شما اینجا هستید:  
نکات مهم هنگام سفارش حفاظ دیوار که باید بدانید

نکات مهم هنگام سفارش حفاظ دیوار که باید بدانید - الوحفاظ

چرا باید از حفاظ دیوار استفاده کنیم؟ امنیت یکی از اساسی ترین نیازهای بشر می باشد و همواره در طول تاریخ به روش های مختلف این نیاز را تامین کرده است. امروزه استفاده و سفارش حفاظ دیوار یکی از بهترین روش ها برای برقراری امنیت و آرامش در ساختمان های مسکونی و آپارتمان ها می باشد. این حفاظ ها سازه های بسیار محکمی هستند که جلوی ورود سارقین به آپارتمان ها را می گیرد و از جان و مال مردم محافظت می کند.

نرده دیواری انواع مختلفی دارد و مشتریانی که قصد خرید و سفارش حفاظ دیوار را دارند ابتدا باید با انواع آن آشنا شوند تا بدانند که کدام یک برای آنها مناسب تر است. انواع نرده حفاظ دیوار شامل موارد زیر است:

ساختار این نوع حفاظ کاملا برگرفته از طرح شاخ گوزن است، تراکم بسیار بالایی دارد و لبه های آن بسیار تیز است. جنس این نوع نرده از فولاد می باشد، قیمت مناسبی دارد و برای سفارش حفاظ دیوار باغ و ویلا که در معرض حمله حیوانات است یک انتخاب عالی می باشد.

  • حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای از طرح بوته های خاردار طراحی شده است و درست مثل بوته های خاردار این حفاظ هم خارهای بسیار تیز و برنده دارد و زیبایی خاصی به ساختمان می دهد.

  • حفاظ نیزار

شکل این حفاظ شما را به یاد گیاه نیزار می اندازد. این نوع حفاظ به دلیل تراکم بسیار بالا و ارتفاع زیادی که دارد تقریبا عبور سارقین از آن را غیر ممکن می کند و به این ترتیب امنیت ساختمان را به شدت بالا می برد. ارتفاع نرده سر دیوار حفاظ نیزار 70 تا 110 سانتی متر است.

  • حفاظ لیلیوم

این نوع حفاظ نرده دیوار علاوه بر امنیت بالایی که دارد از زیبایی بسیار خاصی برخوردار است و طراحی آن شبیه گل لیلیوم می باشد.

  • حفاظ فرفورژه

این نوع حفاظ به دلیل تنوع در طرح و امنیت بالایی که دارد نه تنها در دیوار ساختمان ها استفاده می شود بلکه برای حفاظ راه پله و پنجره ها هم کاربرد دارد. الیته حفاظ فرفورژه در مقایسه با سایر حفاظ ها قیمت بالاتری دارد.

از دیگر انواع حفاظ های دیوار می توان به حفاظ مدل ساده، آبشاری، شمشاد و … اشاره کرد.

 

تماس با کارشناسان الو حفاظ

سفارش حفاظ دیوار

 

نکات مهمی که در هنگام سفارش حفاظ دیوار باید رعایت کنید

اگر شما هم قصد سفارش حفاظ دیوار برای آپارتمان، ویلا یا باغ خود را دارید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • قبل از هر چیزی باید بررسی کنید که کدام نوع حفاظ برای شما مناسب تر است. مثلا مدل شاخ گوزن بهترین انتخاب برای سفارش حفاظ دیوار ویلا و باغ ها می باشد، پس مناسب ترین نوع برای کاربرد خود را مشخص کنید.
  • به جنس حفاظ توجه کنید و متریالی را سفارش دهید که هم استحکام بالایی داشته باشد و هم ماندگاری بالا. زیرا نرده های دیواری در معرض شرایط محیطی مثل رطوبت، نور خورشید، باران و … قرار می گیرند و باید نرده در برابر تمام این عوامل مقاوت بالایی داشته باشد.
  • قیمت نرده دیواری را بررسی کنید و متناسب با بودجه و نیاز خود مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.
  • به طرح حفاظ دقت نمایید و سعی کنید طرح هایی را سفارش دهید که امنیت را افزایش می دهد. حفاظ دیوار حیاط به دلیل این که در ملاء عام است و ممکن است دیوار حیاط کوتاه باشد باید طرحی را انتخاب کنید که امنیت حیاط و ساختمان را بالا ببرد.
  • نحوه نصب حفاظ ممکن است برای خیلی ها اهمیت داشته باشد، پس به این فاکتور هم هنگام سفارش حفاظ دیوار دقت کنید.
  • رنگ حفاظ را متناسب با دکوراسیون و نمای بیرونی ساختمان سفارش دهید تا با هم همخوانی داشته باشند و زیبایی ساختمان را چندین برابر کند.

قیمت انواع حفاظ دیوار در بازار

قیمت سفارش حفاظ دیوار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نقش مهمی در انتخاب های مشتریان دارد. یکی از سوالات و دغدغه های مشتریان حفاظ این است که قیمت این سازه به چه عواملی بستگی دارد و چگونه می توان قیمت آن را پیش بینی کرد؟

نوع حفاظ های دیوار، طرح و رنگ آن، میزان تراکم و فشردگی میله های حفاظ و ارتفاع آنها، نوع جوش، ضخامت میله ها، برند تولید کننده، میزان متریال استفاده شده و قیمت آنها، نوسانات بازار فولاد و فلز و … بر قیمت حفاظ تاثیر گذار است. با توجه به این که عوامل متعددی بر قیمت حفاظ دیوار موثر هستند مشتری برای این که خریدی درست و آگاهانه را تجربه کند باید بتواند متناسب با بودجه خود یک مدل حفاظ مناسب را که هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ کیفی مناسب است انتخاب کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مود قیمت حفاظ دیوار آهنی کلیک کنید

ساخت حفاظ دیواری

 

انتخاب یک مرکز معتبر طراحی و ساخت نرده حفاظ دیوار

آخرین و البته مهم ترین گام خرید نرده دیواری انتخاب یک مرکز ساخت معتبر است. تولید کننده های داخلی زیادی در حال حاضر مشغول به کار هستند که الیته کیفیت و قیمت تولیدات آنها یکسان نیست. الو حفاظ یکی از برترین و باسایقه ترین تولید کننده های داخلی است که در زمینه تولید انواع نرده و حفاظ مشغول به فعالیت است.

الو حفاظ از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند و انواع سفارش حفاظ دیوار را در طرح ها و رنگ های متنوع با کیفیت و ماندگاری بسیار عالی و البته با تضمین کیفیت تولید می کند. قیمت محصولات این برند بسیار بصرفه و مشتری پسند است و هزینه های مشتریان را کاهش می دهد.

شما می توانید مدل های مختلف نرده دیواری را در طرح و رنگ های مورد نظر خود در این مرکز سفارش دهید. همچنین می توانید از خدمات و مشاوره های رایگان این مجموعه در مورد انواع حفاظ استفاده کنید. پس برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه سفارش حفاظ دیوار با ما در تماس باشید.

تماس با مرکز الو حفاظ جهت ساخت و سفارش حفاظ دیوار با نصب رایگان

 

بیشتر بدانید: انواع مدل نرده دیواری | نصب حفاظ دیوار

بیشتر بدانید: کدام حفاظ نرده دیواری را انتخاب کنیم؟

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط