ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

قیمت نرده روی دیوار – قیمت نرده آهنی و حفاظ فلزی ساختمان

شما اینجا هستید:  
قیمت نرده روی دیوار – قیمت نرده آهنی و حفاظ فلزی ساختمان

قیمت نرده روی دیوار – قیمت نرده آهنی و حفاظ فلزی ساختمان - الوحفاظ

اطلاع از قیمت نرده روی دیوار در بازار، اینکه با چه نرخی می توان انواع نرده آهنی شیک و باکیفیت، با ارزانترین قیمت ممکن را برای ساخت و طراحی سفارش داد از دغدغه های مالکین ساختمان ها است.

یکی از پرفروش ترین مدل های نرده و حفاظ مخصوص راه پله ها، تراس ها و دیوارها، نرده های آهنی هستند. از آنجا که نرده های آهنی موارد استفاده گوناگونی داشته، امروزه در مدل ها و طرح های متنوعی، تولید و روانه بازارهای فروش می گردند.

 

ارزان ترین قیمت نرده روی دیوار

قیمت نرده روی دیوار یکی از عوامل مهم در انتخاب و اجرای این اقلام حفاظتی است. این قیمت به عنوان یکی از موارد تعیین‌کننده در تصمیم‌گیری مالکان خانه یا محل کسب و کار برای بهبود امنیت خود اهمیت دارد. عواملی چون جنس مصرفی، طراحی، ابعاد، و نحوه نصب این حفاظات به طور مستقیم بر قیمت آنها تأثیر می‌گذارند.

انواع نرده روی دیوار با طراحی و کاربرد های مختلف علاوه بر حفظ امنیت موجب زیبایی نیز می‌شود. بنابراین، در انتخاب نرده روی دیوار، با در نظر گرفتن توازن بین کیفیت و قیمت نرده روی دیوار، میتوان انتخاب بهتری داشت.

قیمت نرده روی دیوار

 

انواع حفاظ نرده روی دیوار

نرده روی دیوار از لحاظ شکل ظاهری به چند دسته پرطرفدار تقسیم می‌شوند که بر قیمت آنها نیز تاثیر دارد:

نرده شاخ گوزنی

یکی رایج ترین نوع نرده برای حفاظ روی دیوار است که تعداد شاخه ها و ارتفاع آن میتواند بنا به نیاز تغییر کند و این ویژگی آن را مناسب استفاده برای همه فضاها کرده است. جنس فلز مقاوم این حفاظ‌ها و دوام و مقاومت در برابر عوامل جوی، یکپارچگی حفاظت دیوار را تضمین می‌کند.

نرده لیلیوم

حفاظ نرده روی دیوار لیلیوم، با زیبایی و سبکی خاص خود، به محیط‌ها جلوه ارگانیک و دلنشین می‌بخشد. این حفاظات با الهام از طبیعت و الگوهای گل لیلیوم، نه تنها ایمنی محیط را تضمین می‌کنند بلکه با طراحی شگفت‌آور، هماهنگی بی‌نظیری با فضای اطراف ایجاد می‌نمایند. حفاظ نرده روی دیوار لیلیوم به عنوان یک گزینه زیبا و منحصر به فرد برای ارتقاء زیبایی و حفاظت محیطی در هر محل، انتخابی هوشمندانه است.

نرده سرنیزه ای

 از موثر ترین روشها برای برای تقویت امنیت و حفاظت اطراف محل‌ها، استفاده از نرده سرنیزه دار است. این نوع نرده با طراحی ایمن و شیک، ترکیبی از حفاظت و زیبایی را به فضا اضافه می‌کند.نرده سرنیزه دار با دارا بودن جنس مقاوم و ساختاری محکم، نرده سر نیزه دار هم ایمنی فضا تامین می کند و در کنار آن میتوان با سفارش طرح های زیبا دیزاین محیط را بهبود بخشد.

نرده فرفورژه دیوار

نرده های فرفروژه در طرح های متنوع و متفاوت تولید می شوند که در این زیبایی مقاومت بالایی دارند. برای افزایش مقاومت این نرده ها لازم است که آنها تحت پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای قرار بگیرند.

نرده نیزار

نرده نیزار علاوه بر تأمین امنیت یک نوع دکوراسیون زیبا محسوب می شود که به دلیل جوش خوردن نرده ها به شاسی اصلی و جوش خوردن آنها در قسمت های بالاتر به یکدیگر استحکام بالایی دارند.

نرده بوته ای

نرده بوته ای به دلیل ساختار بسیار فشرده و استفاده از ۲ میلگرد در راستای یکدیگر برای نصب و افزایش تراکم بوجود می آید. امنیت بالایی دارد و با داشتن نوک تیز در سر میله ها و تراکم بالا احتمال گذر از آن را برای افراد بسیار دشوار می کند.

نرده آبشاری

نرده دیواری آبشاری را می توان از اقسام سنتی نرده های دیوار برشمرد که علاوه بر تراکم مناسب و بالا و در عین سادگی کارایی بالایی دارند. متریال بکار رفته د ساخت آن پروفیل بوده و سفارش ساخت آن با توجه به ارتفاع دیوار باید درنظر گرفته شود.

نرده آهنی

انواع نرده آهنی کدام اند؟

در حال حاضر شاهد استفاده از انواع مدل های نرده آهنی برای مکان های مختلف هستیم. یکی از مهم ترین این مکان ها، راه پله های ساختمان هاست که استفاده از یک نرده مقاوم، می تواند امنیت این پله ها را دو چندان نموده باشد. مدل دیگر نرده های آهنی، نرده هایی هستند که برای تراس یا بالکن ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

نرده آهنی تراس علاوه بر افزایش امنیت جان افرادی که قصد استفاده از بالکن یا تراس را دارند، می تواند جهت زیبایی بخشیدن به ساختمان های چندین طبقه هم مورد استفاده قرار گرفته باشد.

و نوع سوم نرده های آهنی، نرده ها یا حفاظ های فلزی نصب شده بر روی دیوار هستند. این نرده ها جهت جلوگیری از عبور راحت افراد از روی دیوار طراحی و تولید می گردند. البته طرح های جدید و شیک این نرده ها که قابلیت رنگپذیری داشته، می تواند نمای ساختمان ها را جلوه خاصی ببخشد.

این بستگی به سلیقه افراد داشته که از انواع نرده آهنی ساده یا نرده های آهنی به عنوان مثال فرفوژه و با طرح های متنوع استفاده کنند.

علاوه بر تمامی این موارد، مسئله اصلی، قیمت هر متر نرده آهنی است که برای خریداران مهم تلقی می گردد. در واقع اگر خریداران بتوانند خرید انواع نرده آهنی شیک و ساده بصورت نو و دست دوم، با قیمت مناسب تری خریداری کنند؛ از خرید خود راضی خواهند بود.

نرده روی دیوار

قیمت نرده روی دیوار به چه عواملی بستگی دارد

قیمت نرده روی دیوار به عوامل متعددی بستگی دارد که در انتخاب و تعیین هزینه نهایی تأثیرگذارند. مواد اولیه، نوع و جنس فلز، طراحی نرده، ابعاد مورد نیاز و نیز  تعداد سر نیزه و متراژ از جمله عوامل مهم هستند. همچنین، نصب و نگهداری آسان نرده‌ها نیز می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه و طول عمر طولانی آنها اساسی باشد. بنابراین، انتخاب هوشمندانه با توجه به این عوامل، نه تنها امکان حفاظت موثر را ایجاد می‌کند بلکه هزینه‌های مرتبط را نیز به حداقل می‌رساند.

 قیمت انواع نرده‌ های حفاظ دیوار در تهران

همانطور که گفته شد عوامل بسیاری بر قیمت نرده روی دیوار تاثیر دارد. عواملی مانندمتریال به کاربرده شده که معمولا از جنس فولاد استفاده می‌شود. ارتفاع نرده‌ای که سفارش داده می‌شود اندازه استاندارد معمولا بین 1 الی 1/5 متر است. تراکم نرده ها و تعداد میله های استفاده شده و در آخر مدلی که سفارش داده می شود. هر چه مدل سفارش داده شده پیچیده تر باشد بر قیمت نیز تاثیر می گذارد.برای دریافت قمیت نرده روی دیوار و خرید در تهران و مشاوره قبل از خرید با کارشناسان الو حفاظ در تماس باشید.

بهترین قیمت نرده روی دیوار و نرده آهنی کجا عرضه می گردد؟

قیمت هر متر نرده روی دیوار و نرده آهنی با توجه به فاکتورهای گوناگون بازار آهن و فلز، می تواند کاملا دارای نوسان باشد. به همین سبب بسیاری از تولید کنندگان نرده آهنی و حفاظ های فلزی، تا از آخرین قیمت آهن مطلع نباشند، نمی توانند قیمت نهایی این نرده ها را به شما ارائه دهند.

بر همین اساس قیمت هر متر نرده آهنی راه پله به همراه قیمت نرده آهنی تراس و قیمت نرده آهنی روی دیوار می توانند در زمان های مختلف، متفاوت باشند. البته یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر قیمت نرده آهنی، وزن هر متر مربع نرده فلزی بوده است که می توان نقش فزاینده ای دارا باشد. هر چه وزن نرده بالاتر، طبیعتا نرخ قیمت نرده آهنی هم بیشتر خواهد بود.

 

با توجه به اینکه ممکن است در بازار، قیمت نرده روی دیوار و نرده آهنی را با نوسان شاهد باشیم، بسیاری از ساختمان سازان و پیمانکاران؛ نمی دانند که سفارش نرده های آهنی را از کجا بدهند که هم قیمت و هم کیفیت خوبی را داشته باشد؟

این موضوع سبب شده تا گاهی اوقات برخی از خریداران؛ کیفیت را فدای قیمت کرده و نرده های فلزی کاملا وزن پایین را با قیمت کمتر بخرند. این نرده ها به هیچ وجه نمی توانند تضمین دهنده امنیت باشند. پس وزن نرده های آهنی اهمیت زیادی داشته و می تواند در مقاومت و استحکام آن موثر باشد.

خوشبختانه در حال حاضر مجموعه الو حفاظ یکی بزرگترین مراکز تولید کننده انواع نرده و حفاظ فلزی ساختمان به شمار می آید. در این مجموعه، شما می توانید بهترین قیمت هر متر نرده روی دیوار  را نسبت به سایر مراکز، دریافت کنید. همچنین در این مرکز امکان استعلام آخرین قیمت نرده آهنی دست دوم با کیفیت خوب وجود دارد.

فروش ویژه نرده آهنی

فروش ویژه نرده روی دیوار، نرده آهنی و حفاظ فلزی ساختمان

با توجه به اینکه در حال حاضر شاهد ساخت و ساز زیاد انواع ساختمان های چندین طبقه هستیم، استفاده و بکارگیری از نرده روی دیوار و نرده های آهنی بسیار رواج پیدا کرده است. در واقع نرده های آهنی در راه پله و تراس ساختمان ها، علاوه بر ایجاد امنیت؛ می توانند در زیبایی این مکان ها نقش فزاینده ای را داشته باشند. همچنین انواع نرده روی دیوار  حفاظت در برابر ورود غیر مجاز به حریم خصوصی را تامین می‌کند.

ساخت نرده های آهنی، نسبت به سایر مدل های نرده از جمله نرده های چوبی و گاها برخی از فلزهای کم استحکام، از مقاومت و استحکام بالاتر برخوردار بوده است.

پس اگر ساختمان سازان بتوانند بهترین قیمت نرده آهنی را دریافت کنند، قطعا خرید نرده آهنی ساده و شیک، برایشان صرفه اقتصادی خوبی خواهد داشت.

مجموعه الو حفاظ یکی از معتبرترین مراکز تولید و فروش انواع حفاظ ساختمان و نرده های آهنی به شمار می آید.

شما می توانید به راحتی پس از دریافت مشاوره رایگان، متناسب با نیاز خود، اقدام به ثبت سفارش ساخت انواع نرده آهنی راه پله، تراس و روی دیوار داده باشید.

همچنین می توانید از طریق صفحه تماس با ما، به راحتی با مشاورین ارتباط گرفته تا در کمترین زمان ممکن، سفارش خود را ثبت نموده باشید.

قیمت نرده روی دیوار

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط