ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

انواع نرده دیواری را بشناسیم

شما اینجا هستید:  
انواع نرده دیواری را بشناسیم

انواع نرده دیواری را بشناسیم - الوحفاظ

شما چقدر با انواع نرده دیواری آشنایی دارید؟ به نظر شما نصب این حفاظ ها و نرده ها چقدر امنیت ساختمان شما را تضمین می کند؟ از کجا می توان حفاظ های باکیفیت ارزان قیمت را خریداری کرد. ما در این مقاله به پاسخ تمامی این سوالات می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا با انواع نرده دیواری بیشتر آشنا شوید.

حفاظ دیواری چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که می دانید احساس امنیت و آرامش یکی از اساسی ترین نیازهای بشر است که برای تامین آن از راه های متنوعی (بسته به تکنولوژی و عصری که در آن زیست می کند) استفاده می نماید. در دوره های مختلف معمولا برای برقراری این احساس امنیت در محل زندگی انسان تجهیزات و ابزارهای متنوعی ارائه شده است که در حال حاضر از حفاظ و انواع نرده دیواری برای این کار استفاده می کنند. نرده ها و حفاظ های دیواری معمولا از فلز ساخته می شوند و از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

با توجه به این که دیوار حیاط و دیوار درب ورودی ساختمان ها از حساس ترین قسمت های خانه می باشد و اغلب سارقان و متجاوزان از طریق آن به داخل نفوذ پیدا می کنند انواع نرده دیواری را بر روی این دیوارها نصب می کنند تا جلوی این افراد را بگیرد. لابد الان از خود می پرسید که چگونه این حفاظ ها جلوی ورود سارقان را می گیرد؟ جواب بسیار ساده و روشن است، این نرده ها اغلب بسیار مرتفع هستند و لبه های آنها هم بسیار تیز و برنده است و در نتجه برش این میله ها و یا عبور از آنها توسط حرفه ای ترین افراد هم بسیار سخت و دشوار است.

با توجه به نقش بسیار مهمی که انواع نرده دیواری در بالا بردن امنیت محل زندگی ما دارند میزان فروش این حفاظ ها در چند سال اخیر رشد بسیار چشمگیری داشته است و همه مردم به سمت خرید و نصب این نرده ها رفته اند. ناگفته نماند که حفاظ های دیواری نه تنها برای منازل و ساختمان های مسکونی استفاده می شود بلکه از آن برای بالا بردن امنیت باغ، ویلا، کارخانجات و دیگر مکان های مختلف هم استفاده می گردد. در ادامه شما را با انواع مدل های متنوع حفاظ های دیواری بیشتر آشنا می کنیم.

معرفی انواع حفاظ دیواری

صنعتگران و مهندسان حفاظ های دیواری را در مدل ها و طرح های بسیار متنوعی تولید و روانه بازار می کنند تا هر کسی مطابق با سلیقه خود و معماری ساختمانش یکی از این مدل ها را انتخاب نماید. اگر شما هم قصد خرید حفاظ های دیواری را دارید بهتر است که بیش از هر چیزی با مدل های مختلف این سازه آشنا شوید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام را سفارش دهید. در اینجا ما به معرفی مختصر انواع نرده دیواری می پردازیم:

حفاظ دیواری شاخ گوزنی

طراحی ظاهری این مدل حفاظ از شاخ گوزن گرفته شده است. حفاظ شاخ گوزنی دارای میله های بسیار متراکم است که  لبه های آن هم بسیار تیز می باشد. البته میزان تراکم و ارتفاع میله ها مطابق سفارش مشتری ساخته می شود. ناگفته نماند یکی از زیباترین انواع نرده دیواری بشمار می آید.

حفاظ دیواری بوته ای

طرح این نوع نرده شبیه بوته های خاردار موجود در بیابان است یعنی دارای شاخه های کوچک و بزرگ و البته بسیار تیز است که در جهات مختلفی به یکدیگر متصل شده اند. این میله های تیز و برنده امنیت ساختمان را بسیار بالا می برد.

حفاظ دیواری سرنیزه ای

این نوع حفاظ یکی از پرفروش ترین مدل ها در بازار است که طراحی آن بسیار ساده می باشد و در مدل های یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه موجود است. ارتفاع آن هم متناسب با نوع ساختمان و سفارش مشتری تعیین می شود.

حفاظ دیواری لیلیوم

طرح این نوع نرده ها شبیه به است و معمولا در دو رنگ، رنگ آمیزی می شود و یکی از زیباترین نوع نرده ها به شمار می رود. حفاظ لیلیوم دارای میله های بسیار تیز و برنده است که در جهات مختلف پخش شده و عبور از آن بسیار دشوار می باشد.

حفاظ فرفورژه

حفاظ های فرفورژه در مدل ها و طرح های بسیار متنوعی ساخته می شوند که همه آنها از زیبایی و ظرافت خاصی برخودار هستند و نمای بیرونی ساختمان شما را شیک تر می کند. نرده های مدل فرفورژه از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و با نصب آن بر روی دیوار امنیت خانه شما حفظ می شود. البته این نوع نرده ها به دلیل استحکام و در عین حال طراحی زیبایی که دارد قیمت آن نسبت به دیگر مدل ها کمی بالاتر است.

نرخ قیمت حفاظ دیوار در بازار

چند فاکتور اساسی و بسیار مهم بر تعیین قیمت نهایی انواع حفاظ دیواری نقش دارند که ما در اینجا به بیان آنها می پرداریم:

  • جنس حفاظ : حفاظ و نرده ها را از فلزات مختلفی می سازند که نرخ قیمت این فلزها با یکدیگر یکسان نیست و این بر قیمت فروش حفاظ تاثیرگذار است.
  • میزان تراکم حفاظ : هر چه میزان تراکم میله های حفاظ بیشتر باشد قیمت فروش آن بالاتر است و برعکس.
  • ارتفاع حفاظ : میزان ارتفاع میله های حفاظ توسط مشتری تعیین می شود. هر چه میله های حفاظ ارتفاع بیشتری داشته باشند بدون شک نرخ قیمت نهایی بالاتر خواهد یود.
  • مدل حفاظ : هر کدام از مدل های معرفی شده در بالا قیمت متفاوتی دارند.
  • کیفیت ساخت
  • برند سازنده

از کجا می توان حفاظ دیواری مستحکم و ارزان خریداری کرد؟

الو حفاظ یکی از معتبرترین و خوش نام ترین شرکت های آنلاین ساخت و فروش انواع حفاظ دیواری است و شما می توانید مدل ها و طرح های متنوع حفاظ های این مجموعه را در این وب سایت مشاهده نمایید. قیمت انواع نرده دیواری در الو حفاظ بسیار ارزان و باور نکردنی است و کیفیت ساخته آنها بسیار مناسب و استاندارد است. جهت سفارش خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط