ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

کدام حفاظ نرده دیواری را انتخاب کنیم؟

شما اینجا هستید:  
کدام حفاظ نرده دیواری را انتخاب کنیم؟

کدام حفاظ نرده دیواری را انتخاب کنیم؟ - الوحفاظ

حفاظ نرده دیواری چیست و مردم به چه منظوری از آن استفاده می کنند؟ آیا استفاده از این حفاظ ها در ساختمان های مسکونی الزامی است؟ بر چه مبنایی باید نوع حفاظ نرده دیواری را انتخاب کنیم یا به عبارت ساده تر در هنگام خرید حفاظ باید به چه نکاتی توجه شود؟ هدف ما در این مقاله پرداختن به این موضوعات است. پس با ما همراه باشید تا پاسخ تمام سوالات ذکر شده را پیدا کنید.

نقش حفاظ دیواری چیست؟

ابتدا بیاید از این مساله اصلی و ابتدایی شروع کنیم که نرده حفاظ چیست و چه نقشی در ساختمان را ایفا می کند. به احتمال زیاد همه شما این نرده ها را بر روی دیوار ساختمان های مختلف مشاهده کرده اید و شاید تا حدودی هدف استفاده از آن را حدس زده باشد. بله کاملا درست است حفاظ دیوار با هدف بالا بردن امنیت ساختمان نصب می شود.

معمولا دیوار خانه ها و ساختمان های حیاط دار یکی از حساس ترین بخش های امنیتی ساختمان به شمار می رود چرا که سارقین از طریق این دیوارهای حیاط می توانند به داخل ساختمان وارد شوند به همین دلیل امروزه مردم از نرده دیواری استفاده می کنند تا با این کار افراد بیگانه نتوانند از دیوارهای حیاط عبور کنند.

حفاظ نرده دیواری معمولا از فلزات مقاوم و محکمی مثل فولاد و آهن ساخته می شود و در نتیجه از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند و همین مساله راه ورود بر سارقین را سد می کند. چون این نرده ها اغلب ارتفاع بلند و لبه های تیز و برنده ای دارند و عبور از آنها بسیار دشوار می باشد. از طرف دیگر این حفاظ بالای درب حیاط چون از فلزات مقاومی ساخته می شوند در برابر شرایط محیطی مثل تغییرات دما و رطوبت ماندگاری بالایی دارند و آسیب نمی بینند.

پس می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که نقش اصلی حفاظ نرده دیواری در ساختمان ها برقراری امنیت و آرامش ساکنان آن در مقابل ورود افراد بیگانه است. به همین دلیل در این چند سال اخیر میزان تقاضا در بازار برای ساخت نرده آهنی حیاط رشد بسیار چشم گیری داشته است و همه به دنبال خرید آن هستند.

انواع حفاظ نرده دیواری

معمولا صنعتگران و سازندگان نرده دیواری این محصول را در مدل ها و نوع های مختلفی تولید و روانه بازار می کنند که هر کدام از آنها از خصوصیات و مزیت هایی خاصی برخوردار است و مشتری می تواند متناسب با نیاز و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کند. به همین جهت ما به شما مشتریان گرامی توصیه می کنیم که قبل از اقدام به خرید ابتدا در مورد مدل های موجود در بازار خوب جستجو کنید و آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

در اینجا به طور مختصر به معرفی انواع حفاظ نرده دیواری موجود در بازار می پردازیم:

حفاظ شاخ گوزنی

شکل این حفاظ از طرح شاخ گوزن گرفته شده است، میله های آن تراکم بسیار بالایی دارد و لبه های آن هم بسیار تیز است.

حفاظ بوته ای

طرح آن مشابه بوته های خاردار موجود در بیابان است. این حفاظ دارای میله های بسیار تیز و برنده است و زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد.

حفاظ نیزار

طراحی این حفاظ شما را به یاد گیاه نیزار می اندازد. تقریبا عبور سارقین از این نوع حفاظ به دلیل تراکم بسیار بالا و ارتفاع زیادی که دارد غیر ممکن است.

حفاظ لیلیوم

امنیت بسیار بالا و زیبایی ظاهری از جمله خصوصیات این نوع نرده حفاظ است.

حفاظ فرفورژه

در طرح ها و مدل های بسیار متنوعی موجود است و حتی از آن می توان برای نرده راه پله ها و پنجره ها هم استفاده کرد.

بهترین انتخاب حفاظ نرده دیواری کدام است؟

یکی از چالش های مشتریان این است که با این حجم از تنوع حفاظ دیوار باید کدام نوع را خریداری کنیم یا به عبارت ساده تر مبنای انتخاب چه باید باشد؟برای این که در میان مدل های موجود گزینه مناسب را انتخاب کنید سعی کنید به همه موارد زیر توجه کنید:

  • کدام نوع حفاظ برای ساختمان شما مناسب تر است.
  • کدام حفاظ از امنیت بیشتری برخوردار است.
  • به جنس حفاظ ها توجه کنید.
  • کدام حفاظ با بودجه شما مناسب تر است.
  • به شکل ظاهری نرده ها هم توجه کنید و سعی کنید مدلی را انتخاب نمایید که با نمای بیرونی ساختامن شما سازگارتر است.

برای اطلاع از قیمت هر متر نرده آهنی در بازار به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

نرخ قیمت حفاظ و نرده آهنی چگونه محاسبه می شود؟

کسانی که جویای نرخ قیمت نرده دور حیاط در بازار هستند باید به این مساله توجه کنند که قیمت نهایی این حفاظ ها تابع عوامل متعددی است و نمی توان برای همه آنها یک قیمت ثابت و یکسان مشخص کرد.

نوع حفاظ نرده آهن ، جنس حفاظ، میزان ارتفاع و تراکم آنها، رنگ حفاظ، وزن حفاظ، کیفیت ساخت و میزان مقاومت آنها، قیمت فلزات و نوسانات بازار ارز از جمله عوامل موثر بر قیمت حفاظ ها می باشد.

خرید ارزان و آسان نرده حفاظ از الو حفاظ

حالا که با نقش بسیار موثر حفاظ های دیواری بر امنیت ساختمان ها آشنا شدید لابد شما هم به فکر تهیه این حفاظ ها افتاده اید. شما می توانید انواع حفاظ و نرده های دیواری را در مدل ها و طرح های متنوع مثل شاخ گوزنی، لیلیوم و بوته زار با کیفیت بسیار عالی و استاندارد و با ارزان ترین قیمت بازار از مجموعه الو حفاظ خریداری کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مدل های حفاظ موجود در الو حفاظ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط