ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

انواع حفاظ دیوار را بشناسیم

شما اینجا هستید:  
انواع حفاظ دیوار را بشناسیم

انواع حفاظ دیوار را بشناسیم - الوحفاظ

حفاظ دیوار در انواع مختلف از لحاظ شکل ظاهری، ابعاد و اندازه طراحی و تولید می شود. به همین جهت مالکین می توانند متناسب با نیاز خود بهترین نوع حفاظ را تهیه کنند.
استفاده کردن از حفاظ برای فضاهای مختلف تأثیر زیادی در افزایش امنیت محیط ایجاد می کند. معمولاً بسیاری از افراد معتقدند که استفاده کردن از دوربین های مداربسته با حسگرهای حرکتی قوی تأثیر زیادی در حفاظت از محیط آنها می گذارد.
اما مسئله مهم این است که در زمان قطعی برق یا تمام شدن شارژ آنها، ممکن است خسارت ‌هایی به وجود بیاید که ارزیابی این خسارت ‌ها هم کاری بسیار سخت است.

اما هزینه برای نصب حفاظ روی دیوار یک بار صورت گرفته و برای مدت طولانی می تواند محیط را امن نگه دارد.
انواع حفاظ دیوار به صورت حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ سرنیزه، حفاظ لیلیوم و طرح های دیگر وجود دارد. با توجه به هزینه های در نظر گرفته شده، سلیقه و نوع طراحی نما مناسب ترین حفاظ ها را انتخاب نمایید.

مشاوره رایگان با الو حفاظ

معرفی انواع حفاظ دیوار

خانه های ویلایی، باغ ها، کارخانجات، کارگاه ها و بسیاری از مراکز دیگر که دیوارهای کوتاهی دارند، مناسب ترین مکان ها برای سرقت سارقین است. به همین جهت اغلب صاحبین این مراکز برای افزایش امنیت آنها از حفاظ استفاده می کنند.
حفاظ دیوار معمولاً یک سازه فلزی غیر قابل نفوذ است که با داشتن تراکم مناسب میله ها، اجازه نفوذ افراد سارق یا حیوانات وحشی به فضای داخل را نمی دهد.

البته حفاظ از لحاظ ارتفاع نیز باید کاملاً استاندارد باشد، تا امنیت را به طور دقیق ایجاد کند.
در سال‌ های ابتدایی انواع حفاظ سرنیزه ای طراحی و تولید شده بود که برای فضاهای مختلف قابلیت استفاده داشت و متناسب با هر محیط، ارتفاع حفاظ تغییر پیدا می کرد. اما در حال حاضر به دلیل توجه بیشتر به زیبایی شناسی و شکل ظاهری نماها انواع مختلف حفاظ طراحی و تولید شده است.
در این بخش به معرفی انواع حفاظ دیوار به طور کلی می پردازیم:

حفاظ شاخ گوزنی

این حفاظ جزء بهترین حفاظ هایی است که امنیت بالایی در ساختمان ایجاد می کند و شکل ظاهری آن به مانند شاخ گوزن با میلگردهای قوی ایجاد می گردد.

این نوع حفاظ از شکل شاخ گوزن ایده گرفته است و طراحی آن کاملا شبیه شاخ گوزن می باشد.
از جنس فلز ساخته می شود و لبه های بسیار تیزی دارد.
طراحی ساده و در عین حال زیبایی دارد و جلوه ای زیبا به ساختمان می دهد.
نسبت به سایر حفاظ ها قیمت پایین تری دارد.
برای باغ، دامداری، مرغداری و سایر مکان های بزرگ مناسب است.

حفاظ بوته ای

برای تولید این نوع حفاظ از میلگردهایی استفاده می ‌کنند که با کمک دستگاه خم کن در جهت های مختلف دارای پیچ و خم بوده و تراکم این میله ‌ها موجب افزایش امنیت می شود.

این نوع حفاظ از شکل بوته های خاردار ایده گرفته است و طراحی آن کاملا شبیه بوته های خاردار می باشد.
درست مثل بوته های خاردار تعداد زیادی خارهای تیز و برنده دارد و این امنیت ساختمان را به شدت بالا می برد.
وجود خارها زیبایی خاصی به طرح کلی حفاظ می دهد و موجب زیبایی ساختمان می شود.
این مدل حفاظ در میان انواع نرده حفاظ دیوار بیشترین کاربرد را دارد.

حفاظ طرح لیلیوم

شباهت زیادی که این حفاظ به گل لیلیوم دارد، سبب نامگذاری آن می باشد. نحوه چینش این حفاظ به گونه ‌ای بوده که از نفوذ افراد سارق به فضای داخل جلوگیری می کند.
دارای تعداد زیادی خار می باشد.
در ارتفاع ۷۰ تا ۱۱۰ سانتی متر تولید می شود.
طراحی بسیار خاص، شیک و منحصر بفردی دارد و معمولا در تولید آن از رنگ بندی زیبایی هم استفاده می شود.
به دلیل طراحی زیبای آن بسیار پرطرفدار است.

حفاظ آبشاری

حفاظ آبشاری با داشتن سرنیزه های بسیار تیز به صورت آبشاری و به سمت پایین خم شده است.

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار به شکل یک نیزار واقعی طراحی شده که با داشتن شاخه های متعدد، امنیت محیط را افزایش می دهد.

شکل آن از گیاه نیزار الهام گرفته است و یک طراحی بسیار زیبا، خاص و کلاسیک دارد و نمای ساختمان شما را بسیار شیک و جذاب می کند.
استحکام بسیار بالایی دارد و به دلیل متراکم بودن شاخه ها، عبور از آن تقریا غیر ممکن است و این به معنی تامین امنیت بالای ساختمان می باشد.
شاخه های آن در ارتفاع ۷۰ تا ۱۱۰ سانتی متر طراحی می شوند.

حفاظ نخل مرداب

عرض کم و تراکم بالایی دارد.
استحکام و امنیت بسیار بالایی دارد.
قیمت آن بسیار مقرون بصرفه می باشد.
از مدل های دیگر انواع حفاظ دیوار می توان به مدل های حفاظ فرفورژه، حفاظ آبشاری، حفاظ شمشاد و حفاظ مدل ساده اشاره کرد.

حفاظ دیوار
حفاظ دیوار

اهمیت استفاده از حفاظ دیوار

حفظ امنیت و آرامش محل زندگی یکی از مهم ترین نیازهای بشر است که همواره در جهت تامین این امنیت و آرامش راه حل های بسیاری مطرح می شود.
یکی از کاربردی ترین و در عین حال آسان ترین راه تامین امنیت محل زندگی انسان، استفاده از نرده دیواری است.
حفاظ دیوار یکی از کاربردی ترین تجهیزات حفاظتی ساختمان است که بر روی دیوار حیاط نصب می شود تا از ورود سارق به داخل خانه جلوگیری شود.


نصب و اجرای این حفاظ ها بر روی دیوار، امنیت ساختمان را کاملا برقرار می کند بخصوص در ساختمان هایی که دیوار حیاط آن بلند نیست استفاده از حفاظ دیوار یک راه حل بسیار خوب می باشد.
با توجه به این که بهترین حفاظ دیوار نقش مهمی در تامین امنیت جانی و مالی می تواند داشته باشد بدون شک یکی از سوال های شما این است که چه نوع حفاظی را خریداری کنیم و گزینه مناسب کدام است؟


برای رسیدن به پاسخ این سوال ابتدا لازم است با طرح ها، مدل ها و ویژگی های انواع حفاظ دیواری آشنا شوید و بعد بر اساس نیاز و سلیقه خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.
پس جهت آشنایی با انواع حفاظ دیوار و خصوصیات آنها و قیمت حفاظ آهنی روی دیوار تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نحوه نصب حفاظ ها بر روی دیوار

پس از طراحی و ساخت حفاظ در کارگاه های تولیدی نیاز است که حفاظ ها بر روی دیوار به صورت استاندارد نصب شود. اولین قدم در نصب حفاظ بر روی دیوار شناخت ساختار حفاظ است؛ چرا که حفاظ از اجزای مختلفی تشکیل می شود.
میله هایی که به شکل و فرم های مختلف و با یک نظم خاص در کنار یکدیگر قرار می گیرند، اولین بخش ساختار حفاظ است. با توجه به نوع میله ها و نحوه قرارگیری آنها در کنار یکدیگر شکل و فرم های متفاوت ایجاد می گردد.
شیوه های مختلفی برای نصب حفاظ روی دیوار با توجه به ساختار آن وجود دارد؛ البته نوع دیوارها هم می تواند تفاوت های زیادی در نحوه نصب ایجاد کند.

معمولاً نصب اصولی حفاظ روی دیوار سبب افزایش دوام و ایمنی محیط می گردد. در صورت نصب غیر اصولی ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به وجود بیاید.
نحوه نصب حفاظتی بر روی دیوار، با توجه به جنس دیوار و طراحی حفاظ به چند روش است:

  1. نصب نرده حفاظ دیوار با کوبیدن پین در دیوار که جزء روش های متداول می باشد.
  2. نصب نرده حفاظ روی دیوار به روش چهار ستون که در اغلب مواقع برای نصب حفاظ های بلندتر از ستون استفاده می کنند.
  3. نصب نرده حفاظ بر روی دیوار به روش بیس پلیت که زمان ساخت دیوار اقدامات اولیه برای نصب حفاظ انجام می شود
نرده دیواری
نرده دیواری

پارامترهای مهم در خرید و قیمت انواع حفاظ روی دیوار

در هنگام خرید حفاظ دیوار با تنوع بالایی از حفاظ، از لحاظ شکل ظاهری و ابعاد و اندازه روبرو می گردید. ممکن است شما را دچار سردرگمی کند که کدام نوع حفاظ مناسب است؟

پارامترهای زیادی وجود دارد که در هنگام خرید و بررسی قیمت انواع حفاظ روی دیوار باید مد نظر قرار بگیرد.
پس از بررسی دقیق محیطی که قرار است حفاظ کشی بر روی آن انجام شود، باید هزینه هایی که قرار است برای تهیه حفاظ مصرف گردد، کاملا مشخص شود. سپس با محاسبه متراژ حفاظ مورد نیاز، می توانید با رفتن به مراکز ساخت حفاظ، متناسب با شرایط خود بهترین حفاظ ها را تهیه کنید.
در این بخش به بررسی قیمت انواع حفاظ دیوار و عواملی که بر روی آن تأثیر می گذارند می پردازیم:

جنس حفاظ

جنس میلگردها و ضخامت میلگردی که برای تولید حفاظ مورد استفاده قرار می گیرد، باید در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.

ارتفاع حفاظ

معمولاً حفاظ ها را از 50 سانتی متر تا 1.20 یک سانتی متر به شکل استاندارد تولید می ‌کنند و در صورت سفارش مشتری تا 1.50 سانت هم امکان طراحی حفاظ وجود دارد.

تراکم حفاظ

تراکم حفاظ را باید به گونه ای در نظر بگیرند که به هیچ عنوان اجازه ورود افراد غریبه به فضای داخل را ندهد؛ اما داشتن تراکم بیش از حد نیز موجب کاهش امنیت حفاظ می گردد.

مدل حفاظ

مدل های مختلفی از حفاظ طراحی و تولید شده که برخی از این مدل ها از لحاظ شکل ظاهری و هزینه‌ های ساخت در درجات بالاتر قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: نکات مهم هنگام سفارش حفاظ دیوار که باید بدانید

عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ دیوار

بعد از آشنایی با انواع حفاظ دیواری و طرح های آن لازم است تا بهترین مدل را برای محل زندگی خود انتخاب کنید.
مهم ترین عواملی که در قیمت حفاظ روی دیوار هنگام انتخاب مدل آن باید به آن توجه کنید عبارتند از :
• محل ساختمان (خارج از شهر بودن یا نبودن، شلوغ بودن یا نبودن اطراف)
• ارتفاع دیوار ساختمان
• جنس و ضریب امنیت حفاظ دیوار
• نحوه نصب حفاظ دیوار
• قیمت حفاظ دیوار
• طراحی و شکل ظاهری حفاظ
• متناسب بودن شکل و رنگ حفاظ با نمای ساختمان
• ارتفاع حفاظ ها
• نوع جوشی که برای متصل کردن میله های حفاظ به همدیگر استفاده شده است.
• ساختمان و محوطه مورد نظر چه میزان در معرض خطر می باشد.
• سلیقه شخصی شما

خرید حفاظ دیوار با قیمت باورنکردنی

این مجموعه یکی از بزرگ ترین، معتبرترین و با سابقه ترین مراکز فروش حفاظ و نرده دیواری در شکل ها و مدل های مختلف با بهترین کیفیت است.

کسب رضایت مشتری همیشه مهم ترین هدف این مجموعه بوده است و همواره در راستای تحقق این هدف تلاش می کند و انواع حفاظ و نرده های دیوار را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می نماید.


کیفیت بسیار بالا، طراحی و رنگ بندی زیبا و شیک و ضریب امنیت بالای حفاظ های دیواری این مجموعه و همچنین قیمت باور نکردنی آن موجب استقبال بی نظیر خریداران شده است.
این مجموعه محصولات خود را به صورت اینترنتی و با حذف واسطه ها عرضه می کند تا نحوه خرید کردن را برای مشتریان آسان و لذت بخش نماید و همچنین با حذف افراد واسطه و سودجو در هزینه های مشتریان صرفه جویی کند.
شما می توانید برای خرید انواع حفاظ دیواری از این مرکز جهت تامین امنین محل سکونت خود به صورت اینترنتی اقدام کنید و مدل مورد نظر خود را و حتی حفاظ روی دیوار دست دوم سفارش دهید.

و بعد از چند روز آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. توصیه ما به شما خواننده گرامی این است که نسبت به تامین امنیت محل سکونت خود اقدام کنید و با خرید انواع حفاظ دیوار با قیمت ارزان از این مجموعه آرامش خاطر خود را فراهم نمایید.

 

دلایل انتخاب کارخانه الو حفاظ برای سفارش نرده دیوار

در حال حاضر مراکز زیادی در حوزه حفاظ روی دیوار فعالیت می کنند که بتوانند نیاز روزافزون جامعه را تأمین نمایند. اما در بین تمامی این مراکز انتخاب یک مجموعه که تمامی محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و به روز تولید کند، اهمیت بیشتری دارد.


مجموعه الو حفاظ یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده انواع خدمات حفاظ است که متناسب با نیاز مشتریان این سازه های کاربردی را طراحی و تولید می کند. با داشتن برخی از ویژگی‌ ها و مشخصات منحصر به فرد، به نسبت سایر مراکز دیگر، انتخاب این مجموعه، برای خریداران مزایای زیادی به دنبال دارد.در این بخش به بررسی مهمترین دلایل انتخاب کارخانه الو حفاظ برای خرید حفاظ دیوار اشاره می کنیم:


✔ فراهم آمدن امکان سفارش ساخت و خرید مستقیم از تولید کننده
✔ پرداخت مناسب ترین قیمت ممکن به دلیل حذف کامل واسطه
✔ امکان طراحی های کاملا اصولی و سفارشی متناسب با نیاز مشتریان و محیط نصب
✔ داشتن دستگاه ها و تکنولوژی های پیشرفته و بروز، مانند دستگاه جوش co2 و خدمات رنگ کوره ای الکترواستاتیک
✔ داشتن مشاوران آگاه برای ارائه راهنمایی های لازم در اندازه گیری و مشخص کردن متراژ حفاظ
✔ ارائه پشتیبانی در تمامی مراحل ثبت سفارش تا تحویل پروژه
با داشتن چنین ویژگی ‌هایی مشتریان می توانند، با خیال راحت اقدام به انتخاب هر نوع حفاظ دیوار متناسب با شرایط خود از لحاظ ابعاد و اندازه نمایند.

همچنین با سفارش تولید این حفاظ ها با رنگ کوره ای امکان استفاده از این سازه در شرایط سخت آب و هوایی و محیط‌ های مرطوب نیز فراهم می آید.

جهت کسب مشاوره و یا استعلام قیمت محصولات اینجا کلیک کنید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط