ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

نرده دیوار حیاط | نصب نرده دیواری و لیست قیمت آن

شما اینجا هستید:  
نرده دیوار حیاط | نصب نرده دیواری و لیست قیمت آن

نرده دیوار حیاط | نصب نرده دیواری و لیست قیمت آن - الوحفاظ

نرده دیوار حیاط یکی از تجهیزات و سازه های کاربردی است که امروزه در تمامی ساختمان ها استفاده می شود. اگر شما از دسته افرادی هستید که هنوز نرده دیوار حیاط را بر روی دیوار خانه خود نصب نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم که مطالب این صفحه را تا انتها مطالعه فرمایید تا با نقش مهم این نرده ها و تمامی خصوصیات مربوط به آن آشنا شوید شاید شما هم به جمع مشتریان این وسیله بپیوندید.

نصب نرده دیوار حیاط چه کاربردی دارد؟

ساکنان خانه ها و ساختمان هایی که دارای حیاط هستند همیشه از بابت ورود افراد سارق و متجاوز نگران می باشند زیرا دیوار حیاط اغلب مکان مناسبی برای ورود این افراد است و راحت می توانند از طریق آن به داخل ساختمان نفوذ کنند. نرده حیاط یک راهکار بسیار خوب و مناسب است که امروزه از آن استفاده می کنند و با نصب آن بر روی دیوار حیاط جلوی ورود سارقین و افراد بیگانه را تا حد زیادی می گیرد زیرا این نرده ها معمولا ارتفاع بالایی دارند و همچنین تیز و برنده می باشند و معمولا عبور از آنها دشوار و حتی شاید غیر ممکن است.

با توجه به آنچه که گفته شده می توان بیان کرد که نرده دیوار حیاط موجب افزایش امنیت و آرامش خاطر ساکنان ساختمان می شود و از ورود افراد بیگانه جلوگیری می کنند. خرید و نصب این وسیله اگرچه کار چندانی سختی نیست اما فایده بسیار مهمی برای تامین امنیت و آرامش افراد دارد. پس سعی کنید این وسیله را بر روی دیوار حیات خود نصب کنید و حس آرامش و آسودگی خاطر را برای خود و خانواده تان فراهم نمایید.

انواع نرده دیواری در بازار

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مدل نرده دیوار حیاط تنوع بسیار گسترده ای دارد و صنعتگران و مهندسان انواع طرح های مختلف از این نرده ها را تولید و روانه بازار کرده اند که هر کدام از آنها شکل، طرح و کاربردهای خاص خود را دارند و از همه آنها در جاهای مختلف استفاده می شود.

مشتریانی که قصد خرید نرده آهنی حیاط را دارند ابتدا باید مدل های مختلف آن را مشاهده کنند و با آنها آشنا شوند تا بتوانند تصمیم بگیرند که کدام مورد برای دیوار حیاط آنها مناسب تر است. برخی از مدل های رایج نرده دیوار عبارتند از:

  • نرده شاخ گوزنی

شکل آن شبیه شاخ گوزن است و دارای تعداد زیادی شاخه و میله های تیز و برنده است. البته میزان تراکم و ارتفاع میله ها متنوع می باشد و در مدل های مختلفی موجود است.

  • نرده بوته ای

بسیار متراکم، فشرده و تیز است و امنیت بالایی دارد.

  • نرده نیزار

هم زیبایی خاصی دارد و هم از امنیت قابل قبولی برخوردار است.

  • نرده لیلیوم

ارتفاع بالایی دارد و در رنگ های متنوعی موجود است.

  • نرده فرفورژه

از طراحی بسیار زیبا و شیک و مقاومت بالایی برخوردار است.

  • نرده سرنیزه ای

یکی از مدل های قدیمی است که امروزه هم مورد استفاده قرار می کیرد. این مدل در ارتفاع های بلند تولید می شود.

  • نرده آبشاری

یکی از مدل های نسبتا ساده است که در عین حل امنیت بالایی هم دارد.

با توجه به نقش مهمی که نرده دیواری دارد توصیه می شود که از این حفاظ در مکان های مختلفی مثل خانه های ویلایی، دیوارهای کوتاه و کم ارتفاع، مناطق ناامن، خانه باغ ها و مکان هایی از این قبیل استفاده کنید تا امنیت و آرامش ساکنان آن حفظ شود. در ادامه به قیمت انواع نرده مثل نرده حیاط ویلایی و عوامل موثر بر آنها می پردازیم.

عوامل موثر بر لیست قیمت نرده دیوار کدامند؟

مشتریان با این سوال مشترک مواجه می شوند که قیمت نرده دور حیاط چقدر است و برای نصب نرده بر روی دیوار باید چقدر هزینه کنند؟ در پاسخ به این سوال عموم مشتریان نمی توان یک عدد و یک قیمت ثابت را مشخص کرد زیرا قیمت های نرده دیوار در بازار ثابت نیست و این اختلاف قیمت ها هم بی دلیل نیست.

قیمت نرده دیوار حیاط تابع پارامترهای زیر است و به دلیل این موارد شما شاهد لیست متنوعی از قیمت ها در بازار خواهید بود:

  • نوع نرده
  • جنس نرده
  • ارتفاع نرده
  • وزن نرده
  • میزان تراکم نرده

به طور کلی مشتریان باید لیست قیمت نرده دیوار و مدل های مختلف آن را بدست آورند و بعد متناسب با بودجه و توان مالی خود گزینه مناسب را انتخاب و سفارش دهند.

سفارش انواع نرده دیوار با نرخ مناسب از مجموعه الو حفاظ

خرید ارزان، آسان و مطمئن خواسته همیشگی مشتریان است. مجموعه الو حفاظ این خواسته مشتریان نرده دیواری را فراهم کرده است و شما با خرید از آن می توانید خریدی کاملا مطمئن، بصرفه و بی دردسر را تجربه کنید.

الو حفاظ یک شرکت معتبر فروش انواع حفاظ و نردبان است که به صورت آنلاین مشغول به کار می باشد. قیمت تمامی محصولات این مجموعه بسیار ارزان و باور نکردنی است و کیفیت آنها هم کاملا استاندارد و مورد قبول خریداران بوده است.

در صورتی که نیاز به مشاوره در مورد نوع نرده ها و حفاظ های دیواری دارید و یا می خواهید از لیست قیمت نرده در بازار مطلع شوید می توانید با کارشناسان بخش فروش الو حفاظ در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط