ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

نرده استیل تهران | قیمت ساخت و نصب نرده استیل

شما اینجا هستید:  
نرده استیل تهران | قیمت ساخت و نصب نرده استیل

نرده استیل تهران | قیمت ساخت و نصب نرده استیل - الوحفاظ

نرده استیل تهران یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین ابزار در ساختمان سازی به شمار می رود. اگر قصد خرید نرده استیل دارید با ما همراه باشید. در اینجا ما به معرفی کامل نرده استیل تهران می پردازیم.

نرده استیل چه کاربردی دارد؟

نرده استیل همان طور که در بالا هم اشاره کردیم یک ابزار بسیار کاربردی در ساختمان سازی است که در مکان های مختلف ساختمان مثل تراس، راه پله، بالکن و .. برای تامین امنیت نصب می شود. نرده استیل سطح بسیار صاف، براق و خیره کننده ای دارد و از زیبایی چشم نوازی برخوردار است و جلوه ای زیبا به فضای اطرافش می دهد.

مهم ترین دلیل استفاده از نرده استیل تراس و راه پله برقراری امنیت است تا تراس و بالکن به یک مکان امن برای کودکان تبدیل شد و از خطر افتادن آنها در تراس و راه پله جلوگیری کند. نرده های استیل از مقاومت و ماندگاری زیادی در برابر رطوبت، نور خورشید، تغییرات دما و دیگر شرایط محیطی برخوردار هستند و شما با خیال راحت می توانید تا سال های سال از این نرده استفاده کنید و کوچکترین تغییر و خرابی در آن مشاهده نخواهید کرد.

علاوه بر زیبایی خیره کننده و مقاومت و ماندگاری نرده استیل می توان به طریقه نصب و نگهداری آن اشاره کرد. نصب نرده استیل بسیار آسان است و بدون هیچ دردسر و زحمتی در کمترین زمان ممکن به راحتی نصب می شود. نرده های استیل سطح بسیار صافی دارند و تمیز کردن آنها برخلاف سایر نرده ها بسیار راحت انجام می شود. قیمت نرده استیل تهران در کل مناسب و مشتری سند و این هم یکی دیگر از دلایل فروش زیاد این نرده است.

کاتالوگ نرده استیل تهران

شاید برایتان جالب باشد که همه نرده استیل تهران در بازار یک جور و یک نوع نیستند زیرا نرده های استیل در نوع های مختلفی موجود است که هر کدام از آنها خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارند و ساختار آنها با یکدیگر کمی متفاوت است.

انواع نرده های استیل را می توان به دو دسته زیر تقسیم کرد :

  • نرده استیل نوع 201 :

این نوع نرده از ترکیب مواد آهن، کروم، نیکل و منگنز ساخته می شود. کیفیت این نوع نرده ها در حد متوسط است و در برابر نو خورشید و رطوبت مقاومت چندانی ندارند، به همین دلیل برای استفاده در محیط های سرپوشیده مثل راه پله ها مناسب می باشند. قیمت نرده استیل تهران 201 نسبت به نوع 304 ارزان تر و بصرفه تر است.

  • نرده استیل نوع 304 :

ساختار این نوع نرده هم مشابه ترکیبات نوع 201 است با این تفاوت که دارای درصد بیشتری نیکل می باشد (8 درصد). وجود تعداد زیادی عنصر نیکل در این نرده موجب افزایش مقاومت و ماندگاری آن در برابر شرایط محیطی مثل رطوبت و نور خورشید شده است به همین دلیل نرده های استیل 304 یک گزینه بسیار مناسب برای تمامی محیط های سرباز و سرپوشیده است. قیمت این نوع نرده نسبت به نوع 201 گران تر است.

شما هنگام مراجعه به مراکز فروش می توانید کاتالوگ نرده استیل را مشاهده کنید و مدلی که برای کاربرد مصرفی شما مناسب تر است را سفارش دهید.

قیمت ساخت نرده استیل

پارامترهای زیادی در تعیین قیمت نرده استیل 1401 موثر هستند و بر اساس آنها قیمت نهایی مشخص می گردد. در نتیجه تمامی قیمت های نرده استیل در بازار و مراکز فروش یکسان نیست و شما به عنوان مشتری باید به این مساله آگاه باشید.

در کل مواردی مثل نوع نرده استیل (201 یا 304)، متراژ مکانی که شما قصد دارید نرده برای آن سفارش دهید، نوع طرح نرده (3 خط، 5 خط و …)، طول دستگیره ها و ارتفاع نرده ها، تعداد پله ها، رنگ استیل، مات یا کدر بودن آن، میزان کیفیت آن و … همگی بر قیمت نرده استیل 1401 موثر می باشند.

قیمت ساخت نرده استیل هم یکی دیگر از پارامترهای موثر بر قیمت فروش است یعنی به طور کلی مجموع هزینه هایی که برای تولید نرده استیل صرف می شود هرچه بیشتر باشد قیمت فروش هم بالاتر است و برعکس. قیمت ساخت هم به همان نوع نرده، ابعاد و میزان مواد استفاده شده بستگی دارد.

پس اگر قصد خرید نرده استیل را دارید بسته به این که برای محیط سربسته یا سرباز می خواهید استفاده کنید و همچنین بسته به میزان بودجه خود یکی از انواع 201 و 304 را انتخاب کنید و همچنین در هنگام سفارش به سایر موارد گفته شده در بالا هم دقت کنید تا خریدی خوب و پرسود را تجربه نمایید.

سفارش ساخت نرده استیل با ارزان ترین نرخ و بهترین کیفیت

حالا که با مشخصات کامل نرده استیل تهران آشنا شدید بهتر است نسبت به تهیه آن برای تراس و یا راه پله های محل زندگی خود اقدام کنید تا از مزیت های زیاد آن بهره ببرید. برای سفارش ساخت نرده استیل می توانید از طریق این مجموعه اقدام کنید.

این شرکت در زمینه تولید انواع نرده استیل تراس و راه پله فعالیت دارد و با استفاده از مجرب ترین و متخصص ترین نیروهای انسانی نرده های استیل باکیفیت و بادوام را با تضمین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. قیمت تولیدات این مجموعه بسیار ارزان بصرفه و مشتری پسند است و در مقایسه با کیفیت بالایی که دارند قطعا شما را شگفت زده خواهید کرد.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات انواع نرده استیل می توانید با کارشناسان الو حفاظ تماس بگیرید و سوالات خود را از آنها بپرسید تا شما را راهنمایی کنند.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط