ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

نرده استیل پنجره | ساخت بهترین حفاظ پنجره

شما اینجا هستید:  
نرده استیل پنجره | ساخت بهترین حفاظ پنجره

نرده استیل پنجره | ساخت بهترین حفاظ پنجره - الوحفاظ

نرده استیل پنجره به سبب استحکام بالاتر از زیبایی ظاهری و همچنین سرعت بالای نصب مورد توجه و استقبال بسیاری از سازندگان قرار گرفته است. به همین سبب شناخت مراکز معتبری که از متریال های مرغوب و باکیفیت بالا اقدام به ساخت نرده استیل پنجره می‌ کنند، مانند مجموعه الو حفاظ ضروری است، تا یک محصول استاندارد با پرداخت هزینه کمتر دریافت کنید.

بررسی نرده های استیل پنجره

استیل یکی از آلیاژهای مستحکم است که به دلیل وجود نیکل قرار گرفته در آن در برابر رطوبت، ضد زنگ است. این نرده ها در هنگام مواجهه با اجسام سفت و سخت و تیز و برنده مقاوم بوده و می توانند فشار زیادی را تحمل کنند. به همین جهت نرده استیل پنجره در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد هر نرده استیل می توان به امکان نگهداری نرده ها بدون نیاز به صرف هزینه اضافی کرد. چرا که سطح آنها کاملا صیقلی بوده و هیچ مشکلی در گذر زمان ایجاد نمی شود.

به دلیل ویژگی های مثبت زیادی که نرده های استیل از آن برخوردار هستند، به راحتی می توان این نرده ها را در تمام ساختمان های تجاری، اداری، مراکز درمانی، مسکونی، بهداشتی و دانشگاه ‌ها و فرودگاه ها نیز استفاده کرد. در ادامه به بررسی چند ویژگی خاص نرده استیل پنجره می ‌پردازیم:

  • نرده های استیل قابلیت شکل پذیری بالایی دارند و به راحتی می ‌توان آنها را در شرایط کارگاه ها به اشکال و منحنی های مختلف در آورد.
  • نرده های استیل در واقع از فولاد تولید می‌ شوند که با اضافه شدن کروم به آنها خاصیت ضد زنگی پیدا می کنند. چرا که به دلیل ترکیب آهن با کروم استنلس استیل ایجاد می گردد.
  • نحوه استیل پنجره در صورت انتخاب آلیاژ مناسب هیچ گاه دچار زنگ زدگی نمی شود و برای تمام عمر ساختمان قابل استفاده است.
  • شکل ظاهری نرده های استیل در برابر عوامل مخرب محیطی مانند باد و باران، رطوبت، آلودگی هوا، باران های اسیدی و مواردی از این قبیل تغییر نمی کند.
  • قیمت نرده های استیل با توجه به کیفیت بالا و دوام و ماندگاری خوب نسبت به سایر متریال های دیگر مقرون به صرفه است.

دانلود کاتالوگ حفاظ چنجره

معرفی مدل های مختلف نرده استیل پنجره

استیل که جزء بهترین متریال هایی است که برای ساخت انواع نرده می توان از آن استفاده کرد. در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، به همین جهت نرده استیل پنجره در تمام کارگاه های تولید حفاظ ساخته می شود.

به دلیل انعطاف پذیری بالای استیل و تنوع متریال، امکان تولید مدل های مختلف نرده استیل پنجره وجود دارد که در ادامه به معرفی چند مدل پرطرفدار آن می پردازیم:

نرده استیل خطی

نرده استیل پنجره خطی به صورت یک محافظ تشکیل شده از چند ردیف سلول های استیل به شکل موازی در فاصله های یکسان است که برای طبقات بالایی ساختمان ها اجرا می شود.

نرده استیل عمودی

نرده های استیل عمودی را معمولاً با پروفیل های ۴۰ در ۴۰ میلیمتر تولید می کنند که ظاهری متفاوت و ایمنی مناسبی ایجاد می کند.

نرده استیل بانکی پنجره

نرده استیل بانکی پنجره معمولاً در ابعاد بسیار بزرگ قابل جابجایی طراحی می‌ شود که در تمام ساختمان هایی که ایمنی آنها باید حفظ شود، مانند بانک ها و طلافروشی ها کاربرد دارد.

نرده استیل با طرح های اختصاصی

برای ساختمان هایی که نمای بیرونی آنها اهمیت زیادی دارد، امکان طراحی و ساخت نرده استیل با طرح های اختصاصی فراهم می گردد. مسئله مهم این است که در هیچ کدام از طرح های اختصاصی از استحکام و مقاومت نرده کم نمی شود.

بررسی قیمت نرده استیل 

نرده های استیل به سبب دوام و ماندگاری بالا و شکل ظاهری براق و زیبا در فضاهای مختلفی کاربرد دارند و در واقع یکی از بهترین انتخاب ها برای ساخت حفاظ های امروزی به شمار می روند.

اما مسئله مهم در هنگام سفارش ساخت نرده استیل پنجره بررسی قیمت این محصول در بازار است. چرا که گاهی اوقات محدودیت بودجه وجود دارد و به راحتی نمی توان هر نوع محصولی را تهیه کرد.

اما مسئله مهم تر این است که قیمت نرده استیل با توجه به کیفیت بالای این محصولات مناسب است اما برخی از عوامل وجود دارند که می ‌توانند بر روی قیمت نهایی تأثیر گذار باشند، به همین سبب بهتر است با آنها آشنا شوید، تا تصمیمات منطقی تری در هنگام انتخاب بگیرید:

آلیاژ به کار برده شده

استیل در چندین آلیاژ مختلف است که هر چقدر کیفیت آلیاژ بالاتر باشد، قیمت آن هم بیشتر می ‌شود و بهتر است برای نرده پنجره حتماً از آلیاژ با کیفیت ۳۱۶ استفاده شود.

مدل نرده استیل

تنوع بالای نرده های استیل موجب شده تا دست خریدار برای انتخاب باز باشد، معمولاً حجم استفاده از متریال ها و مدت زمان لازم برای ساخت و آماده سازی مدل ها می تواند بر روی قیمت تأثیر بگذارد.

ضخامت پروفیل ها و لوله ها

ضخامت پروفیل ها و لوله هایی که برای طراحی نرده استیل به کار برده می شود، نقش موثری در استحکام و دوام نرده دارد که در هزینه اجرا هم موثر است.

تعداد گاردهای بین هر پایه

تعداد گاردهایی که بین هر پایه برای نرده پنجره استفاده می شود، بسته به مدل آن و البته تأمین امنیت محیط مشخص می گردد.

ساخت بهترین نرده های استیل پنجره در الو حفاظ

نرده های استیل برای پنجره نقش بسیار مهمی در افزایش امنیت ساختمان ها دارند که این امنیت هم برای جلوگیری از سقوط کودکان و حیوانات به پایین و هم جلوگیری از نفوذ سارقین و افراد غریبه به فضای داخل است، پس باید از نوع مرغوب و با کیفیت بالا تهیه و نصب شود.

مجموعه الو حفاظ جزء معتبرترین مراکز تولیدی حفاظ نرده استیل پنجره است که امکان سفارش مدرن ترین طرح های نرده را برای شما فراهم آورده است. چرا که از نیروهای متخصص و کاربلد استفاده می کند و توانایی طراحی سفارشی و ساخت نرده های استاندارد را در کوتاهترین زمان ممکن دارند.

در صورتی که نیاز به پیدا کردن بهترین مجموعه برای ساخت نرده استیل پنجره دارید، کافیست با کارشناسان الو حفاظ از طریق راه های ارتباطی مختلف تماس بگیرید، تا در کوتاهترین زمان مشاوران حرفه ‌ای در محل حاضر شده و پس از اندازه گیری های دقیق و حرفه ای و مشخص کردن مدل حفاظ سفارش شما را حاضر کنند. در تمام طول آماده کردن نرده ها می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط داشته باشید، تا تمام ویژگی های مد نظر شما اعمال گردد.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط