ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

قیمت نرده استیل راه پله + ساخت تخصصی

شما اینجا هستید:  
قیمت نرده استیل راه پله + ساخت تخصصی

قیمت نرده استیل راه پله + ساخت تخصصی - الوحفاظ

قیمت نرده استیل راه پله با توجه به ابعاد نرده ها، کیفیت متریال و نحوه ساخت نرده و بسیاری از عوامل دیگر مشخص می شود. در صورتی که نیاز به ارزانترین قیمت نرده استیل راه پله در کنار دسترسی به تنوع بالای طرح و مدل با کیفیت خوب دارید، مجموعه الو حفاظ جزء بهترین مراکز ارائه دهنده این خدمات است.

بررسی انواع نرده استیل از نظر کیفیت

نرده به عنوان یک حفاظ ایمنی در بخش های مختلف هر ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از بخش های مهم راه پله ها است که باید برای جلوگیری از سقوط افراد و افزایش امنیت در این فضاها از نرده استفاده شود.

در میان متریال های مختلف مانند فرفورژه، استیل، چوب و سنگ، نرده های فلزی از جنس استیل بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. چرا که از لحاظ شکل ظاهری بسیار زیبا بوده و مقاومت و استحکام بالایی هم دارند. معمولاً قیمت نرده استیل راه پله به نسبت کیفیت بالای این محصولات مناسب تر است؛ به همین جهت در مراکز عرضه و فروش بیشتر به آن توجه می کنند.

نرده های استیل که از ترکیب چندین آلیاژ مختلف تولید می شوند، بسته به درصد و ترکیبات آن ها در تنوع بالایی وجود دارند که استفاده کردن از هرکدام این آلیاژها برای فضای خاصی مناسب تر است.

انواع نرده استیل از لحاظ کیفیت را با نام های تجاری به کار می برند که به سادگی در ذهن باقی می ماند. در ادامه به بررسی بیشتر آن می پردازیم:

نرده استیل ۲۰۱

نرده های استیل ۲۰۱ قیمت مناسب تری دارند و برای کاهش هزینه در فضای داخل ساختمان و در محیط های کاملا خشک و به دور از رطوبت قابل استفاده می باشند.

نرده استیل ۳۰۴

نرده استیل ۳۰۴ مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد، اما بهتر است در فضاهای سرپوشیده مورد استفاده قرار بگیرد.

نرده استیل ۳۱۶

نرده استیل ۳۱۶ جزء مقاوم ترین استیل هایی است که به راحتی در فضای باز و زیر نور خورشید و بارش باران قابل استفاده است و البته قیمت نرده استیل راه پله با این آلیاژ به نسبت آلیاژهای دیگر افزایش پیدا می کند.

بررسی مدل های نرده استیل

همانطور که گفته شد، نرده های استیل جزء محبوب ترین نرده هایی هستند که در فضاهای مختلف ساختمان و به خصوص راه پله ها مورد استفاده قرار می گیرد. به همین جهت تولید کنندگان سعی کرده‌ اند با ارائه مدل های متنوع و زیبا یک ساختار خوب برای همه محیط ها ایجاد نمایند.

مسئله مهم این است که هر کدام از مدل های نرده استیل به شکل مستقیم می توانند بر روی قیمت نرده استیل راه پله تأثیر بگذارند و به همین سبب در ادامه به بررسی چند مدل پرکاربرد در نرده های استیل می پردازیم:

نرده استیل شیشه خور

برای این مدل نرده استیل شیشه خور به جای گارد محافظ و لوله های استیل از شیشه های سکوریت بین پایه ها استفاده می شود. اتصال شیشه ها به پایه به وسیله یراق یو شکل است که از جنس استیل مرغوب و درجه یک انتخاب می گردد.

نرده استیل حصاری

نرده استیل حصاری که برای ساختمان های بلند مرتبه تحت نظارت سازمان آتش نشانی نصب می شود، برای جلوگیری از پرت شدن کودکان یا حیوانات در میان هر دوپایه باید لوله های استیل با ارتفاع 110 سانتی متر و با فاصله کمتر از 12 سانتی متر قرار بگیرد.

نرده استیل سه خط

نرده استیل سه خط یکی از نرده های پراستفاده تر است که در تمام ساختمان ها قابل کاربرد است که معمولاً برای جلوگیری از افتادن افراد از لوله استیل به صورت افقی در بین پایه ها استفاده می کنند و از یک لوله با قطر 16 میلیمتر به عنوان گارد به کار می برند.

تعیین قیمت نرده استیل راه پله

برای اینکه به شکل بهتری بتوانید قیمت نرده استیل راه پله را مشخص کنید، باید بدانید که نرده های استیل برای چه منظور و با چه طرح و مدلی مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که با پیشرفت های تکنولوژی و امکان ساخت طرح های متنوع با انواع مختلفی از نرده های استیل مواجه می شوید.

بهتر است با برخی از عواملی که می ‌تواند به شکل مستقیم بر روی قیمت نرده استیل راه پله تاثیر بگذارند، آشنا شوید که در ادامه به چند مورد آن می پردازیم:

جنس آلیاژ استیل

آلیاژ استفاده تر برای تولید نرده های استیل وجود دارد که آلیاژ 201 قیمت ارزان تر آلیاژ 304 قیمت منطقی و آلیاژهای 316 قیمت های بالایی دارند.

نوع طراحی نرده های استیل

نوشته های استیل در طرح های مختلف به صورت افقی عمودی شیشه ای و بسیاری از نمونه های دیگر طراحی می شوند که بسته به وزن فلز به کار رفته در آن و حجم کار برای ساخت قیمت آنها مشخص می گردد.

نوع استیل مات و خش دار

ورق هایی که برای تولید نرده استیل مورد استفاده قرار می دهند، در دو دسته بندی مات و براق وجود دارند که بسته به کیفیت هر کدام از آنها قیمت نهایی نرده ها نیز تغییر پیدا می کند.

رنگ بندی نرده های استیل

در سال های اخیر که شاهد رنگ های طلایی و رزگلد نرده های استیل هستیم، ممکن است این رنگ ها نسبت به رنگ نقره ای و همیشگی نرده استیل هزینه بالاتری ایجاد کنند.

ساخت تخصصی نرده ‌های استیل راه پله در الو حفاظ

نرده استیل برای راه پله به دلیل زیبایی ظاهری و تنوع در طرح بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که در تمامی محیط های تجاری، اداری، مسکونی قابل استفاده است. به همین جهت شناخت یک مجموعه معتبر که به شکل تخصصی در زمینه ساخت این نظام فعالیت دارد، ضروری می باشد.

مجموعه الو حفاظ یکی از این مراکز تخصصی و حرفه‌ ای است که با داشتن کادر مجرب دستگاه ها و تکنولوژی های پیشرفته و بروز امکان طراحی و ساخت انواع مختلف نرده استیل برای راه پله و فضاهای دیگر را نیز فراهم کرده است.

در صورتی که به دنبال یافتن ارزان ترین قیمت نرده استیل راه پله در کنار کیفیت بالا و حفظ امنیت هستید، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه الو حفاظ ارتباط بگیرید، تا در کوتاهترین زمان بتوانید بهترین نرده ها را تهیه کنید و از شرایط نصب استاندارد و سریع نیز بهره مند شوید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط