ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

خرید نرده استیل و رعایت نکات مهم انتخاب آن

شما اینجا هستید:  
خرید نرده استیل و رعایت نکات مهم انتخاب آن

خرید نرده استیل و رعایت نکات مهم انتخاب آن - الوحفاظ

اگر قصد خرید نرده استیل را دارید پس باید با مزیت ها و کاربردهای آن آشنا باشید. اما خیلی از مردم اگرچه در خانه و ساختمان خود نرده های استیل و دیگر مدل ها و متریال ها را دارند اما اطلاعات چندانی در مورد کاربرد و نقش آن نمی دانند. آیا نصب نرده استیل می تواند امنیت ساختمان شما را تامین کند؟ شما به عنوان یک مشتری و خریدار چقدر با مدل های موجود از این نرده ها آشنا هستید؟ در این مقاله ما قصد داریم اطلاعات جامعی را در مورد نرده های استیل به مخاطب ارائه دهیم. پس اگر شما هم به فکر خرید نرده استیل هستید توصیه می کنیم که تا انتهای این صفحه ما را همراهی بفرمایید.

معرفی نرده های استیل و نقش آن در تامین امنیت

اگر از افرادی که قصد خرید نرده استیل را دارند بپرسید که نقش و کاربرد این نرده ها در چیست و به چه منظوری آنها را نصب می کنید در پاسخ به شما خواهند گفت که هدف آنها از خرید این نرده ها ارتقا امنیت است. حال این سوال برای مخاطب ایجاد می شود که آیا واقعا نرده های استیل موجب برقراری امنیت می شوند؟ اگر پاسخ بله است چگونه این کار را انجام می دهد؟

قبل از پاسخ دادن به سوال بالا بهتر است که ابتدا کمی به معرفی نرده های استیل بپرداریم. اصلا نرده استیلی چیست؟ این نرده ها همان طور که از اسم آن مشخص است ازجنس فلز استیل می باشند و چون فلز استیل بسیار محکم و مقاوم است این نوع نرده ها هم از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند، در برابر خوردگی و شکنندگی مقاوم می باشند و می توان گفت که شکستن آنها غیر ممکن است، دچار زنگ زدگی نمی شوند و همچنین از ظرافت و زیبایی بالایی هم برخرودار هستند.

حالا به همان سوال بالا برگردیم، این نرده ها آیا امنیت ساختمان را بهبود می بخشند؟ تجربه و آمار نشان می دهد که افراد سارق و متجاوز از راه هایی که امنیت آنها ضعیف تر است به داخل ساختمان نفوذ پیدا می کنند. بخش هایی مثل بالکن و تراس، پنجره و پشت بام مهم ترین جاهایی هستند که باید جهت بالا بردن امنیت آنها اقدام کرد. زیرا اغلب سارقان از این بخش ها وارد ساختمان می شوند. یکی از بهترین و کاربردی ترین راه هایی که با کمک آن می توان امنیت این نقاط را تضمین کرد، خرید نرده استیل و نصب آن است.

نرده های استیل چون از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند می توان آنها را در بالکن، تراس و پشت بام نصب کرد تا جلوی ورود سارقین را بگیرد و راه ورود را بر آنها ببندد. همچنین می توان نرده های استیل را در راه پله ها نصب کرد تا زیبایی فضای ساختمان را چندین برابر کند.

انواع نرده استیل

قبل از اقدام به خرید نرده استیل باید در مورد مدل های موجود خوب تحقیق کنید تا بتوانید درست تصمیم بگیرید. به طور کلی انواع نرده های استیل را می توان در دوسته زیر دسته بندی کرد:

نرده استیل مدل 201

این نوع نرده از ترکیب مواد آهن، کروم، نیکل و منگنز به دست می آید. کیفیت و مقاومت این مدل نرده در سطح متوسط است. یعنی بعد از مدتی در اثر تماس با عوامل شیمیایی ممکن است چار زنگ زدگی شود و تغییر رنگ بدهد.

نرده استیل مدل 304

مواد سازنده این نوع نرده استیل کاملا مشابه مدل 201 است با این تفاوت که درصد نیکل موجود در آن کمی بیشتر است. کیفیت و مقاومت این مدل نرده بسیار عالی و درجه یک است و در اثر تماس با هر گونه عامل شیمایی دچار زنگ زدگی نمی شود و شما می توانید سال های سال با حفظ کیفیت از آن استفاده کنید.

در هنگام خرید نرده استیل باید به چه نکاتی دقت کرد؟

ما به شما مشتریان گرامی توصیه می کنیم که حتما موارد زیرا در هنگام خرید نرده استیل مد نظر قرار دهید:

  • اگر قصد تهیه نرده استیل برای مکان های سرپوشیده را دارید می توانید مدل 201 را خریداری کنید تا هزینه های شما کاهش پیدا کند.
  • اگر قصد خرید نرده استیل برای مکان های سرباز را دارید بهتر است که مدل 304 را انتخاب نمایید تا نرده کیفیت خود را در اثر تماس با عوامل شیمیایی از دست ندهد.
  • رنگ نرده را مطابق با فضا و دکوراسیون منزل خود سفارش دهید.

نرخ قیمت نرده استیل

قیمت نرده های استیل در بازار ثابت نیست و یک نرخ مشخص ندارد زیرا قیمت این محصول به عوامل زیادی مثل نوع نرده استیل، رنگ نرده، کیفیت ساخت، میزان استحکام نرده، برنده سازنده، حجم سفارش مشتری و نوسانات حاکم بر بازار بستگی دارد.

پس با توجه به این که شما در بازار شاهد اختلاف قیمت هستید ما به شما توصیه می کنیم که برای خرید نرده استیل یک مرکز معتبر و باتجربه را انتخاب نمایید که هم کیفیت تولیدات آنها مناسب باشد و هم قیمت فروش آنها. در پاراگراف بعدی ما یکی از بهترین شرکت های سازنده نرده های استیل را به شما خواننده گرامی پیشنهاد می کنیم.

از کجا می توان نرده استیل را خریداری کرد؟

الو حفاظ نامی آشنا و محبوب برای تمامی مشتریان نرده و حفاظ است. این مجموعه سالهاست که در زمینه تولید انواع حفاظ و نرده های استیلی فعالیت می کند و با ارائه محصولات با کیفیت عالی و مقاومت بالا توانسته است رضایت و اعتماد خریداران را کسب کند. قیمت نرده های استیلی در الو حفاظ بسیار ارزان و باور نکردنی است.

پس اگر قصد خرید نرده استیل با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب را دارید تلفن را بردارید و با کارشناسان ما جهت ثبت سفارش تماس بگیرید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط