ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

اجرا و نصب نرده استیل در تهران

شما اینجا هستید:  
اجرا و نصب نرده استیل در تهران

اجرا و نصب نرده استیل در تهران - الوحفاظ

اجرا و نصب نرده استیل در سال های اخیر رواج زیادی پیدا کرده و در بخش های مختلف ساختمان ها در دو رنگ طلایی و کروم اجرا می شود. جهت کسب اطلاعات کامل در مورد آلیاژ مناسب برای هر بخش از ساختمان بهتر است، با کارشناسان حرفه های اجرا و نصب نرده استیل در تهران تماس برقرار نمایید.

برای تولید نرده استیل از آلیاژهای مختلف ۲۰۱ و ۳۰۴ و ۳۱۶ استفاده می کنند، هر کدام از این آلیاژها برای بخش خاصی از ساختمان از جمله راه پله، تراس و فضاهای بیرونی کاربرد دارند.

پرداختن به ویژگی های این نرده ها و نحوه استفاده از آنها کمک می ‌کند تا اجرا و نصب نرده به شکل کاملا ایمن و اصولی صورت بگیرد.
با بررسی کاتالوگ نرده استیل در می یابیم که امکان ترکیب این نرده ها با متریال های دیگر برای ایجاد طرح های جذاب و زیبا وجود دارد. پس قبل از انتخاب نهایی اجرا و نصب نرده استیل به دنبال آشنایی با بهترین برند استیل باشید، تا از کیفیت این محصولات اطمینان کافی به دست آورید.

معرفی کامل نرده استیل

قبل از پرداخته به اجرا و نصب نرده استیل بهتر است ابتدا با این محصول بیشتر آشنا شویم. نرده استیل از دسته محصولات جدید نرده های ضد سرقت و حفاظ ایمنی است که برای ساختمان های مختلف کاربرد دارد.

زیرا این نرده ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و استفاده از آنها تأثیر بیشتری در زیبایی ساختمان می گذارد.
نرده های استیل به نسبت سایر متریال های موجود در بازار و به خصوص آهن، قوی تر بوده و دوام بالاتری در شرایط آب و هوایی سخت دارد.

آشنایی با شیوه اجرا و نصب نرده استیل موجب می شود تا به شکل بهتری از مزایای این محصول کاربردی استفاده کنید.
فلز استیل ترکیبی از آهن و کربن است که با آلیاژهای دیگری ترکیب می شود، ترکیب آلیاژها سبب افزایش کیفیت این محصول می شود.

همچنین سبب شده، تا استیل در برابر رطوبت کاملا ضد زنگ بوده و ماندگاری بالایی پیدا کند.
فلز استیل را با توجه به آلیاژهایی که به آن اضافه می‌ کنند و طی کردن مراحل آبکاری در دو رنگ طلایی و نقره ای تولید می کنند. با در نظر گرفتن سایر بخش‌ های ساختمان و نما می توان از هر کدام این دو رنگ زیبا استفاده کرد.

انواع استیل مورد استفاده در روند تولید نرده

فلز استیل آلیاژی است که از آهن تشکیل شده و در آن درصدی از کربن قرار می گیرد، هر چقدر میزان کربن در استیل بالاتر باشد، مقاومت و انعطاف پذیری در آن کمتر شده و ارزش فلر استیل بیشتر می شود.

خوب است بدانید که در ساختار استیل کمتر از دو درصد کربن به کار می رود که کم و زیاد شدن این درصد تأثیر مستقیم بر سختی و انعطاف پذیری آن می گذارد.
در روند تولید لوله های استیل از ترکیبات دیگری به نام سیلیسیوم، منگنز، گوگرد و فسفر هم استفاده می ‌شود. اضافه کردن هر کدام از این ترکیبات در ویژگی های محصول نهایی تأثیر دارد.

به عنوان مثال استفاده از کروم در ترکیبات آن موجب می‌ شود تا ماندگاری استیل افزایش پیدا کرده و از زنگ زدگی آن در محیط های مرطوب جلوگیری می کند.
استیل را بر حسب مواد اولیه به چند دسته تقسیم بندی می کنند که برای ساخت نرده ها مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

استیل ۳۱۶

استیل های ۳۱۶ از نوع فولاد و استیل های کم آلیاژ است که در ترکیبات آن از فلز نیکل، کروم و مولبیدن استفاده می‌ کنند. عدم انعطاف پذیری و مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی این استیل موجب شده تا در شرایط سخت آب و هوایی بهترین گزینه برای ساخت نرده باشد.

استیل ۳۰۴

در استیل های ۳۰۴ از کروم و نیکل در ترکیبات آن استفاده می‌ کنند و این استیل ها در برابر شرایط جوی مقاوم بوده و به همین جهت از آن به جهت ساخت انواع نرده و حفاظ در بخش داخلی و خارجی ساختمان به کار می رود.

به راحتی از این نوع استیل می توان در محیط های درمانی و بیمارستانی نیز به عنوان حفاظ و نرده استفاده کرد.

استیل ۲۰۱

استیل های ۲۰۱ بیشتر برای محیط های خشک و بدون رطوبت کاربرد دارد؛ زیرا در برابر زنگ زدگی مقاومت کمتری داشته و در مدت زمان کوتاهی دچار افت کیفیت می شود.

این موضوع به دلیل استفاده از فلز نیکل، کمتر از فلز کربن است. از لحاظ شکل ظاهری با استیل۳۰۴ تفاوتی ندارد؛ اما این تفاوت در حین استفاده مشخص می گردد.

بررسی کاتالوگ نرده استیل

اجرا و نصب نرده استیل در این روزگار رواج زیادی پیدا کرده، زیرا از استحکام خوبی برخوردار بوده و به دلیل شکل ظاهری شیک و نصب آسان، در فضاهای مختلف از راه پله گرفته تا پشت پنجره ها کاربرد دارد.
اجرا و نصب نرده استیل را به صورت ساده یا ترکیب با متریال های دیگر مانند چوب و شیشه طراحی و تولید می کنند که دست افراد برای انتخاب طرح های مختلف کاملا باز باشد.
با بررسی کاتالوگ نرده استیل در می یابیم که این نرده ها علاوه بر دوام بالا، شکل ظاهری زیبایی دارند و به کار بردن آنها موجب لاکچری شدن ظاهر ساختمان می شود. به همین دلیل امروزه مهندسین و معماران ساختمانی از نرده های استیل به صورت ترکیبی با متریال های دیگر برای تزیین فضا استفاده می کنند:

نرده استیل ساده یا حصاری

نرده استیل ساده یا حصاری که به دو فرم عمودی و افقی طراحی می شوند، برای همه فضاها و به خصوص بالکن ها و تراس ها کاربرد دارد. این نرده ها از سقوط کودکان یا حیوانات خانگی به سمت پایین جلوگیری می کنند.

نرده استیل طرح چوب

ترکیب اجزای براق استیل با قطعات چوبی ابزار خورده شکل ظاهری زیبایی را به وجود می‌ آورد که به دلیل وجود رنگ های طبیعی و گرم در کنار استیل یک اثر هنری زیبا پدید می آید.

در این مدل از نرده با تلفیق لوله های استیل و قطعات چوبی نرده های ایمن تولید می ‌شود که قابلیت نصب در فضاهای مختلف و ساختمان های خصوصی و به خصوص ویلاها را دارد.

نرده استیل شیشه خور

اجرا و نصب نرده استیل شیشه خور از زیباترین ترکیباتی است که در محیط های گوناگون قابلیت استفاده دارد و معمولاً از شیشه سکوریت جهت گارد محافظ استفاده می‌ شود و از نرده های استیل به عنوان پایه های نگهدارنده به کار می برند.

این پایه ها به صورت گرد یا به صورت پایه های چهارگوش از پروفیل های استیل ساخته می شوند، معمولا این نوع نرده ها بیشتر برای راه پله، روف گاردن و کناره های استخر کاربرد دارند.

انواع نرده استیل بر حسب محل نصب آنها

نرده های استیل جزء نرده های زیبا، جذاب و مقاوم است که برای فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد. آشنایی با محل اجرای این نرده ها موجب می ‌شود تا در صورت نیاز بتوانید، به بهترین شکل تصمیم‌گیری کرده و از این نرده ها استفاده نمایید.
استفاده درست و اصولی از نوع ورق های استیل به کار رفته در روند تولید نرده ها سبب شده تا از این نرده در تمام شرایط آب و هوایی مرطوب و خشک کویری و حتی کوهستانی استفاده شود و هیچ نگرانی در تغییرات شدید دما یا رطوبت های مداوم نا باشد.
در این نقش به بررسی انواع نرده استیل بر حسب محل نسل آنها می پردازیم:

نرده استیل تراس

روی استیل تراس با هدف ایجاد یک فضای امن در تراس ها نصب می شود تنوع بالایی از لحاظ طرح و مدل برای این نوع نرده ها وجود دارد و هر فرد بر حسب سلیقه و توان مالی می تواند این نرده ها را در محیط بالکن و تراس اجرا کند

نرده استیل پنجره

پنجره یک بخش بسیار مهم در نمای ساختمان محسوب می شود که با هدف عبور و مرور هوا و نور طبیعی در ساختمان ها تعبیه می گردد وجود شیشه در ساختار اصلی پنجره ها خطرات زیادی مانند پرت شدن کودکان یا نفوذ سارقین فضای داخل را به دنبال دارد

برای عمل کردن این محیطها از نوه استیل برای پنجره استفاده میشود در حال حاضر انواع نرده استیل پنجره در طرح ها و مدل های مختلف طراحی تولید شده تا برای هر فضایی به توان از نوع مناسب استفاده کرد

نرده استیل راه پله

راه پله ها بخش بسیار مهمی از ساختمان ها محسوب می شوند که برای ایمن کردن این محیط نیاز است از نظریه های مختلف استفاده شود امروزه طراحی نرده استیل سبب افزایش بیشتر محیط راه پله و به طور کلی محیط ساختمانها می گردد.

در حال حاضر نرده استیل راه پله با تنوع طرح و همچنین ابعاد و اندازه تولید می شود که برای هر فضایی به توان از نوع مناسب به کاربرد اجرای نرده های راه پله به همراه ترکیب شیشه نیز جزء سازه های تلفیقی جذاب است که برای برخی از فضا ها کاربرد دارد

نرده استیل کنار استخر

اجرا و نصب نرده استیل کنار استخر باید از فلز استیل مستحکم و مقاوم در برابر رطوبت تولید شود، تا با قرارگیری در محیط دائم مرطوب استخرها، دچار زنگ زدگی نگردد این نرده ها را می توان فقط از لوله های استیل طراحی کرد یا به صورت ترکیبی با شیشه تولید نمود.

مزایا و ویژگی بهترین برند نرده استیل

هر محصولی که در ساختمان سازی به کار می رود، از طول عمر مفیدی برخوردار است و باید در طی مدت زمان مشخص، بازسازی یا تعمیر شود. اما اگر از بهترین برند نرده استیل استفاده شود، تقریباً تنها محصولی است که در طی سالیان طولانی نیاز به نگهداری خاصی ندارد.
نرده های استیل جزء محصولات کاربردی مهمی است که در فضاهای مختلف می ‌توان از آنها به جهت ایجاد امنیت بالا استفاده کرد. قیمت آن نسبت به سایر متریال های دیگر بیشتر بوده؛ اما در طولانی مدت به شکل یک سرمایه ‌گذاری می‌ توان به آن نگاه کرد، زیرا کیفیت بالایی دارد.
در این بخش به بررسی مهمترین ویژگی ها و مزیت استفاده از بهترین برند نرده استیل می پردازیم:
دوام و کیفیت بالا در برابر رطوبت مداوم
مقاوم در برابر فشار زیاد و اجسام نوک تیز
داشتن سطح براق بدون ماندن جای دست بر آن
قابلیت شکل پذیری در طرح و فرم های مختلف مطابق با سایر بخش‌ های ساختمان
سهولت در نصب و اجرای نرده های استیل

قیمت نرده استیل در سال ۱۴۰2 چگونه است؟

استیل از فلزاتی است که از ترکیب چند آلیاژ مختلف در کنار یکدیگر تولید می شود، مسئله مهم این است که تغییر قیمت هر کدام از این آلیاژها موجب تغییرات در نرخ این محصول در بازار می گردد.
قیمت نرده استیل در سال ۱۴۰۱ برای خریداران عمده که قصد دارند، تمامی بخش های ساختمان های خود را از این نوع متریال استفاده کنند، اهمیت زیادی پیدا می ‌کند. لازم است که با نحوه مشخص شدن نرخ این محصولات در بازار به طور کامل آشنا باشند.
در این بخش به بررسی برخی از عواملی که بر نرخ نرده تأثیر دارند می پردازیم:

نوع استیل

استیل را برحسب آلیاژهای مورد استفاده در ترکیب آن به چند دسته تقسیم بندی می کنند که هر چقدر مقاومت استیل در برابر عوامل محیطی بیشتر باشد، کیفیت بالاتری هم دارد.
پیچیده بودن طرح نرده
معمولاً نرده های استیل را در طرح های ساده تولید می کنند؛ اما در صورت وجود پیچیدگی های خاص در طرح، هزینه های آن نیز افزایش پیدا می کند.

متراژ نرده

متراژ نرده، عامل بسیار مهمی بوده که می ‌تواند بر هزینه نهایی تأثیر بگذارد.
استارت نرده استیل
تعداد پایه های استارت نرده استیل جزء عوامل بسیار مهمی است که بر حسب متراژ نرده مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت استارت بر حسب سایر اتصالات سنگین به کار رفته شده در روند تولید این نرده ها تغییر پیدا می کند.

چرا نرده های استیل دست دوم

اجرا و نصب نرده استیل جزء لاکچری ترین متریال هایی است که به عنوان حفاظ و نرده در بخش ‌های مختلف ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و حتی ساختمان های پزشکی کاربرد دارد.
قیمت نرده های استیل به نسبت سایر متریال های دیگر بالاتر بوده و ممکن است همه افراد از پس پرداخت هزینه های مربوط به این محصول بر نیایند. این افراد می ‌توانند از نرده های استیل دست دوم استفاده کنند.
قیمت نرده استیل دست دوم به نسبت محصولات نو در بازار بسیار کمتر ارائه می گردد؛ اما اگر در هنگام خرید دقت بیشتری داشته باشید، می توانید بهترین نرده ها را تهیه کنید.

زیرا استیل جزء فلزات مرغوب و با کیفیت است که در سال ‌های طولانی هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود و برخی از ساختمان ها که مورد تخریب قرار می گیرند، نرده های استیل خود را به صورت دست دوم به فروش می رسانند.

این نوع خرید بهترین شرایط برای پرداخت هزینه کمتر و به دست آوردن متریال باکیفیت است.

سفارش ساخت نرده استیل جدید با کیفیت بالا

استقبال از اجرا و نصب نرده استیل موجب شده تا تولیدکنندگان هر روزه در پی طراحی مدل های جدید باشند، تا بتوانند نیاز بازار را به خوبی تأمین کنند. برای جا نماندن از بازار پررقابت مصالح ساختمانی نیاز است که مراکز تولید کننده از افراد حرفه ‌ای در این زمینه کمک بگیرند.
این مجموعه یکی از معتبرترین مراکز طراحی ساخت و اجرای انواع نرده استیل جدید است که با بررسی بازار سعی می کند تا طرح های مطابق روز و نیاز مردم را تولید و ارائه دهد.
در صورتی که به نرده استیل نیاز دارید و به دنبال پیدا کردن بهترین برند و طرح های جدید آن هستید، بدون صرف وقت با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. این افراد با داشتن تخصص و مهارت می توانند در انتخاب طرح ها و نمونه های مختلف نرده به شما کمک کرده تا بهترین محصول را بخرید.

اجرا و نصب نرده استیل با بازدید رایگان

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه الو حفاظ جهت اجرا و نصب نرده استیل و یا اعزام رایگان کارشناس به محل اینجا کلیک نمایید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط