ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

ساخت و نصب نرده استیل تراس و انواع حفاظ بالکن در تهران

شما اینجا هستید:  
ساخت و نصب نرده استیل تراس و انواع حفاظ بالکن در تهران

ساخت و نصب نرده استیل تراس و انواع حفاظ بالکن در تهران - الوحفاظ

نرده استیل تراس و دیگر انواع حفاظ بالکن را امروزه در اکثر ساختمان های مسکونی مشاهده می کنید. این نشان می دهد که انواع حفاظ بالکن از جمله نرده استیل تراس طرفداران زیادی پیدا کرده است و همه به فکر نصب آن هستند. اما نقش نصب نرده تراس و انواع حفاظ بالکن چیست و چرا همه در هنگام ساختمان سازی تمایل دارند که آن را فورا نصب کنند؟

در ادامه مطلب به نقش نصب نرده استیل در افزایش ایمنی و معرفی انواع آن می پردازیم.

نقش نصب نرده استیل تراس و انواع حفاظ بالکن

تراس و بالکن ها یکی از بخش های آپارتمان ها می باشند که علاوه بر زیبایی خاصی که دارند اغلب برای اوقات فراغت و استراحت افراد و مکانی برای بازی کردن کودکان در نظر گرفته می شوند به همین دلیل این بالکن و تراس ها از اهمیت زیادی برخوردار است و لازم است امنیت افراد حفظ شود. چون اغلب تراس ها در ارتفاع زیادی از سطح زمین می باشند و در صورتی که فاقد نرده و حفاظ باشد امکان پایین افتادن افراد از جمله کودکان بسیار است.

در نتیجه نصب حفاظ و نرده در بالکن ها و تراس ها هم امنیت افراد را تامین می کند و هم مکانی امن، سالم و لذت بخش را برای افراد فراهم می کند. ناگفته نماند که نصب این حفاظ ها تا حدودی از ورود افراد بیگانه به داخل ساختمان هم جلوگیری می کند.

امروزه تولید کنندگان انواع حفاظ و نرده های مخصوص تراس را روانه بازار کرده اند که هر کدام از آن ها از زیبایی و مقاومت بالاییی برخوردار است و مشتریان می توانند در بین این تنوع گسترده مدلی که با دکوراسیون تراس آنها مناسب تر است را انتخاب کنند. نرده استیل تراس یکی از پرفروش ترین مدل های حفاظ است که از زیبایی و استحکام بالایی برخوردار است و سطح براق آن توجه هر مشتری را به خود جلب می کند.

انواع نرده استیل کدامند؟

نرده استیل تراس همان طور که در بالا هم گفته شد به دلیل این که از مواد مختلف از جمله آهن ساخته می شود از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. در برابر نور خورشید، رطوبت و تغییرات دما مقاوم است و هیچ آسیبی نمی بیند. سطح این نوع نرده صاف، براق و خیره کننده است و تمیز کردن آن به آسانی انجام می شود.

نرده های استیل در مدل های مختلفی تولید می شوند و شما به عنوان کسی که قصد خرید و سفارش ساخت نرده دارید باید بدانید که چه نوع نرده ای را سفارش دهید و کدام مدل برای کاربرد شما مناسب تر است. به طور کلی نرده های استیل را می توان به دو دسته زیر تقسیم کرد :

نرده استیل  201

  • این نوع نرده استیل از ترکیب مواد مختلفی مثل آهن، کروم، نیکل و منگنز تولید می شود.
  • کیفیت این نرده ها در حد متوسط است.
  • در برابر نور شدید خورشید مقاوم نیستند و آسیب می بینند.
  • برای تراس هایی که کمتر در معرض نور خورشید هستند مناسب می باشد.
  • قیمت آن بصرفه است.

نرده استیل 304

  • نسبت به نرده نوع 201 درصد بیشتری از کربن در ترکیب مواد تشکیل دهنده آن موجود است.
  • کیفیت آن بسیار عالی است و از مقاومت بسیار بالایی در برابر تمامی شرایط محیطی از جمله نور شدید خورشید برخوردار است.
  • برای تراس هایی که از هر طرف باز است و در معرض نور خورشید و یا دیگر شرایط آب و هوایی قرار دارد قابل استفاده است.
  • قیمت آن نسبت به نرده استیل 201 گران تر است.

نرده استیل های 201 و 304 در رنگ های بسیار متنوعی موجود هستند و شما می توانید در هنگام سفارش ساخت نرده رنگ دلخواه خود را برای آن انتخاب کنید.

نرخ قیمت نرده استیل در بازار  

قیمت نرده استیل تراس در بازار در نوسان است و نرخ ثابتی ندارد. دلیل این نوسانات قیمت این است که پارامترهای زیادی بر قیمت نهایی این نرده ها تاثیر می گذارند و این موجب می شود که مشتری در بازار شاهد اختلاف قیمت های نسبی باشد.

بسته به این که شما از کدام نمایندگی و تولیدی سفارش ساخت نرده استیل را بدهید قیمت متفاوت است زیرا اغلب محصولات کارگاه های تولیدی کیفیت یکسانی ندارند و کیفیت اصلی ترین پارامتر تعیین کننده قیمت می باشد. نوع نرده هم نقش مهی در قیمت محصول دارد. مثلا نرده استیل 304 به دلیل استحکام و مقاومت بالایی  که دارد نسبت به نوع 201 قیمت گران تری دارد و مشتری باید به این موارد توجه کند. همچنین مساحت تراس شما هم از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت نهایی می باشد.

از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت نرده استیل می توان به هزینه و زمان تولید آن، قیمت مواد اولیه، رنگ و کدر یا مات بودن نرده اشاره کرد.

سفارش ساخت و نصب انواع نرده و حفاظ بالکن از الو حفاظ

الو حفاظ یکی از نمایندگی های رسمی ساخت و نصب نرده استیل تراس و انواع حفاظ بالکن در تهران است که شهرت و آوازه کیفیت تولیدات آن به تمامی مشتریان در سراسر کشور رسیده است. این مجموعه نرده ها و حفاظ های بالکن را با استفاده از ناب ترین و درجه یک ترین مواد اولیه و با به کارگیری نیرو های ماهر و متخصص با کیفیت استاندارد تولید می کند.

قیمت نصب و ساخت نرده و حفاظ در این مرکز بسیار ارزان و باور نکردنی است و هر کسی توان پرداخت آن را خواهد داشت. پیشنهاد ما به شما خریداران گرامی سفارش ساخت نرده تراس در شرکت الو حفاظ است.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط