ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

نرده استیل ضد زنگ بالکن + قیمت 1402

شما اینجا هستید:  
نرده استیل ضد زنگ بالکن + قیمت 1402

نرده استیل ضد زنگ بالکن + قیمت 1402 - الوحفاظ

نرده استیل ضد زنگ بالکن را می توانید با ضمانت در کیفیت طراحی و ساخت با جدیدترین قیمت سال 1402، از نمایندگی الو حفاظ سفارش دهید.

بدون شک یکی از مواردی که می تواند به داخل و خارج ساختمان های مسکونی و تجاری، رنگ و لعاب درخشنده و بی نظیر داده باشد، استفاده از انواع نرده استیل است. اما حتما می دانید که در بازارهای فروش نرده استیل، شاهد عرضه این محصول با کیفیت های متفاوتی هستیم. موضوعی که می تواند برای مصرف کنندگان، چالشی بزرگ را به همراه داشته باشد. چرا که برخی از جنس های نرده استیل، به هیچ وجه درجه 1 نبوده و مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون و رطوبت را ندارند.

پس اگر چه زیبایی ظاهری نرده های استیل در درجه اول، اولویت خریداران بوده، اما هیچکس به دنبال محصولی بی کیفیت با طول عمر پایین نیست. الو حفاظ برای تمامی خریداران نرده استیل ضد زنگ بالکن در ایران، پیشنهادات ویژه ای در سال جدید دارد. کافی است تا پایان همراه ما باشید.

انواع نرده استیل

نرده استیل از آلیاژی مقاوم در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی گوناگون ساخته شده که امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای انواع نرده های کلاسیک به شمار می رود. این نرده ها در انواع مختلفی تولید شده که هر یک با توجه به مشخصات و مزایایی که داشته، می توانند در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها، مورد استفاده قرار بگیرند.

با توجه به مقاومتی که انواع نرده استیل داشته، این نرده ها قابلیت استفاده به عنوان حفاظ در بالکن ها، راه پله ها، جانپناه ها و غیره را داشته اند. یکی از ویژگی های شاخص نرده استیل، ضد زنگ بودن آن است. به همین سبب در بالکن ها، استفاده از نرده استیل ضد زنگ بالکن مرسوم می باشد.

نرده های استیل در انواع مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. در واقع نوع استیل این نرده ها متفاوت بوده و می تواند در میزان مقاومت آنها، نقش فزاینده ای داشته باشد. انواع نرده استیل عبارتند از:

نرده استیل 304

نرده استیل 201

نرده های استیل 201 و 304 جزو رایج ترین نوع نرده استیل موجود در بازار بوده اند. ترکیب این نرده ها با شیشه می تواند جذابیت بالایی را به نمای داخلی و خارجی ساختمان ها بخشیده باشد.

در این میان، نرده استیل 201، قابلیت استفاده در محیط های سرپوشیده و به دور از هر گونه رطوبت را دارد. به همین سبب گزینه مناسبی برای فضای راهروها و راه پله ها بوده است. این مدل نرده استیل زیبایی خاصی داشته و دارای 16 درصد کروم هم می باشد.

در طرف مقابل نرده استیل 304 مقاومت و طول عمر بالاتری نسبت به مدل 201 دارد. این نرده استیل سازگاری بسیار خوبی با شرایط جوی گوناگون داشته و کاملا ضد زنگ است. به همین سبب می تواند گزینه خوبی برای بالکن ها و نمای خارجی ساختمان ها باشد. پس نرده استیل ضد زنگ بالکن از نوع نرده استیل 304 است که محکم تر از نرده استیل 201 می باشد.

ویژگی های نرده استیل

به طور کلی، از جمله مهم ترین ویژگی های نرده استیل که سبب شده تا جایگزین خوبی برای نرده های کلاسیک باشند، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت و شرایط جوی گوناگون

به هیچ وجه زنگ نمی زند

شکل پذیر بوده و می تواند در اشکال متنوع طراحی گردد

در برابر خش مقاوم است

در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد

دارای سطح صاف و صیقلی بوده و تمیز کردن آن آسان است

تمامی این ویژگی ها سبب شده تا پرفروش ترین مدل نرده برای استفاده در ساختمان ها، نرده استیل باشد. اما آیا می دانید قیمت نرده استیل بالکن در سال 1402 چه نرخی دارد؟ چگونه می توان سفارش ساخت و طراحی بهترین نرده استیل را با قیمت مناسبی داد؟

نرده استیل ضد زنگ بالکن

قبل از آنکه به بررسی عوامل موثر بر قیمت نرده استیل ضد زنگ بالکن بپردازیم، با مشخصات و ویژگی های این نرده آشنا می شویم.

نرده استیل ضد زنگ بالکن با توجه به اینکه بایستی مقاومت خوبی در برابر نور خورشید و شرایط جوی گوناگون داشته باشد، از استیل 304 تولید می شود. استفاده از نرده استیل بالکن می تواند منجر به تفکیک نمای بیرون و فضای اصلی بالکن شده و از نظر امنیت و حفظ جان افراد، نقش فزاینده ای را ایفا نماید.

در طراحی و ساخت نرده استیل بالکن، ارتفاع نرده و نحوه قرارگیری نرده ها در کنار هم، اهمیت زیادی دارد. به طوری که نباید هیچ کودکی بتواند از میان نرده ها عبور کند. ارتفاع استاندارد نرده بالکن هم عمدتا بین 110 الی 140 میلی متر است.

علاوه بر موضوع افزایش امنیت بالکن ها، استفاده از نرده استیل ضد زنگ بالکن می تواند زیبایی خاصی را به ساختمان ها بخشیده باشد.

قیمت نرده استیل بالکن 1402

قیمت نرده استیل ضد زنگ بالکن در سال 1402 می تواند تغییراتی را نسبت به سال 1401 داشته باشد. از جمله مهم ترین عوامل تأثیرگذار در این نرخ قیمت، می توان به جنس استیل، ویژگی های آن، تعداد میله های عمودی و افقی مورد استفاده و نحوه سفارش (مستقیم یا با واسطه) اشاره داشت.

خوشبختانه مجموعه الو حفاظ یکی از اولین و بزرگترین مراکز طراحی، ساخت و نصب نرده استیل بالکن به شمار می رود. شما می توانید با استعلام بهترین قیمت نرده استیل بالکن 1402، سفارش خود را بدون هیچ واسطه در کمترین زمان ممکن به ثبت برسانید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط