ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟

شما اینجا هستید:  
چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟

چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟ - الوحفاظ

چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟ حفاظ پنجره در سال های اخیر با روند ساخت پیشرفت ای روبرو بوده که در حال حاضر انواع حفاظ ها با قابلیت باز و بسته شدن از سمت داخل یا خارج پنجره را دارد. با وجود این امکان استفاده از زیبایی نمای بیرون پنجره هم فراهم می گردد.

استفاده از مراکز حرفه ای و متخصص برای ساخت حفاظ پنجره و نصب آن در محل های مورد نظر موجب می ‌شود تا به تنوع بالای مدل های حفاظ درب و پنجره ازجمله حفاظ ساده و شیک، حفاظ تاشو، حفاظ از داخل و نمونه های دیگر آشنا شوید و در بین این تنوع بهترین را انتخاب کنید.

در ادامه به موضوع چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم می پردازیم:

دانلود کاتالوگ حفاظ چنجره

 

انواع حفاظ پنجره

 

چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟ مهمترین دلایل

چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟ پنجره ها و بالکن ها با کمک بهترین سیستم های امنیتی به صورت الکترونیک همچنان ایمنی کامل را ندارند. چرا که امکان از کار افتادن این سیستم های ایمنی به دلیل قطعی برق یا دلایل دیگر وجود دارد.

به همین سبب در حال حاضر از حفاظ پنجره که جزء سیستم ‌های امنیتی قدیمی است، برای تمامی پنجره ها و بخصوص پنجره های موجود در طبقه اول استفاده می شود. تمامی فضاهایی که ارتفاع بسیار کمی با سطح زمین دارند، در معرض نفوذ سارقین قرار می گیرند؛ پس محافظت از آنها با لوازم مختلف ضروری است.

اما به طور کلی استفاده کردن از این حفاظ دلایل بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از مهمترین دلایلی که منجر می شود چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم می ‌پردازیم:

برقراری امنیت بیشتر

چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟ خانه هایی که در طبقات اول و دوم ساختمان ها قرار می گیرند، امکان دسترسی از بیرون به فضای داخل راحت تر است. این فضاها برای برقراری امنیت بیشتر نیاز به حفاظ های مستحکم و زیبا دارند.

جلوگیری از سقوط افراد

چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟ معمولاً خانواده هایی که فرزندان کوچک یا حیوانات اهلی دارند، بهتر است برای جلوگیری از سقوط آنها از پنجره حتماً از حفاظ استفاده کنند.

زیبایی ساختمان

چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟ در حال حاضر انواع مختلف حفاظ پنجره با کیفیت بالا و در طرح های بسیار خاص و زیبا تولید شده‌ اند که علاوه بر ایجاد امنیت، موجب زیباترشدن نمای ساختمان می شوند.

ماندگاری بالا

چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟ حفاظ های فلزی که بر روی پنجره ها نصب می شوند، برای طولانی مدت ماندگار بوده و در صورت محافظت به موقع، مادام العمر می توان از آنها استفاده کرد.

 

بیشتر بخوانید: انواع مدل حفاظ پنجره | پارامترهای مهم هنگام خرید

دانلود کاتالوگ حفاظ چنجره

 

بررسی انواع حفاظ پنجره از لحاظ شکل ظاهری

چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟ حفاظ پنجره مورد توجه بسیاری از ساختمان ها و سازندگان سازه های بزرگ قرار گرفته است. به همین سبب تولید کنندگان با ارائه انواع مختلف حفاظ به بازار سعی در رفع نیاز همه افراد به صورت کامل دارند.

انواع مختلف حفاظ از لحاظ نوع متریال و سازه های بکار رفته شده در روند تولید وجود دارد. همچنین حفاظ ها را از لحاظ شکل ظاهری نیز در چندین دسته و گروه تولید می کنند که شناخت مدل های مختلف حفاظ موجب می شود، تا بهترین نوع را برای هر پنجره انتخاب کنید.

در این بخش به بررسی انواع مدل های پرطرفدار حفاظ می پردازیم:

حفاظ پنجره ساده و شیک

چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟ حفاظ ساده و شیک جزء حفاظ های پرطرفدار است که در حال حاضر به دو دسته بندی حفاظ های ثابت و متحرک تقسیم می شوند. به دلیل داشتن ساختار مستحکم قابلیت نصب بر روی اغلب پنجره ها را دارد.

حفاظ تاشو

حفاظ تاشو به مانند ساز آکاردئون باز و بسته می شود و در حال حاضر این حفاظ ها را در تنوع بالا به صورت سه گل و چهار گل طراحی و تولید می کنند و به دلیل قرارگیری بر روی یک ریل بسیار قوی، به آسانی می توان حفاظ ها را در مواقع ضروری باز و بسته کرد. برای قرارگیری بر روی پنجره های بزرگ به عنوان مناسب ترین متریال به شمار می آید.

 حفاظ مدرن

حفاظ مدرن با داشتن تزئینات اضافی بر روی حفاظ شکل ظاهری خاص ایجاد کرده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌ گیرد. معمولاً این نوع حفاظ ها با داشتن گل نرده یا گل میخ های زیبا در کنار امنیت زیبایی بیشتری هم به نمای ساختمان می دهند. برای تولید این نوع حفاظ ها از رنگ های طلایی و رنگ های سفارشی استفاده می کنند.

حفاظ از داخل

حفاظ از داخل در حال حاضر به گونه ای زیبا طراحی شده که به هیچ عنوان حس محصور بودن در یک فضای بسته را به شما القا نمی کند. بلکه به دلیل داشتن ظاهری شبیه کرکره احساس نصب پرده کرکره ای را دارید. این حفاظ ها به دلیل قرارگیری در فضای داخل ،کمتر در معرض عوامل جوی قرار گرفته و دچار آسیب دیدگی نمی شوند.

حفاظ پنجره مربعی

حفاظ مربعی که با قرار گرفتن میلگردهای مقاوم به صورت طولی و عرضی بر روی پنجره جزء ایمن ترین نوع حفاظ ها قرار گرفته و به هیچ عنوان اجازه نفوذ به افراد سارق را نمی دهد.

حفاظ پنجره دوجداره بزرگ

حفاظ دوجداره بزرگ در تنوع بالا از لحاظ نوع متریال و شکل ظاهری تولید شده و برای هر ساختمان می توان متناسب با کاربری آن از حفاظ های ثابت یا حفاظ های متحرک استفاده کرد. پنجره های دوجداره به خودی خود زیبایی خاصی دارند و استفاده کردن از حفاظ های شیک و مدرن موجب افزایش زیبایی این پنجره ها می شود.

عوامل موثر بر قیمت حفاظ پنجره

چرا باید از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟ افرادی که به حفاظ فلزی پنجره برای ساختمان های مختلف خود نیاز دارند، با مراجعه به بازار با تنوع بالایی از حفاظ ها روبرو می گردند که این تنوع موجب ایجاد قیمت های مختلف هم می شود.

از آنجا که حفاظ یک سازه امنیتی مدرن، لوکس و بسیار پراهمیت در ساختمان ها است، اغلب افراد به دنبال پیدا کردن طرح های خاص و شیک حفاظ هستند. خریداران ترجیح می دهند تا حفاظ پنجره ساده و شیک را در بالاترین سطح کیفیت و در کنار هزینه های کمتر تهیه کنند.

عوامل زیادی وجود دارد که بر روی قیمت حفاظ تأثیر مستقیم ایجاد می ‌کند، شناخت این عوامل موجب شده تا با انتخاب متریال های مناسب و کاربردی و طراحی های متفاوت بهترین حفاظ ها را تهیه کنید. در ادامه به بررسی برخی از این عوامل می پردازیم:

جنس پروفیل های مورد استفاده در روند تولید

نوع طراحی و شکل ظاهری حفاظ ها

ابعاد و اندازه حفاظ متناسب با پنجره

پنجره های دوجداره یا تک جداره

دانلود کاتالوگ حفاظ چنجره

 

بیشتر بدانید: قیمت ساخت حفاظ پنجره و هزینه نصب آن

بهترین حفاظ پنجره

ارائه بهترین حفاظ پنجره دوجداره

در سال‌ های اخیر ساختمان های جدید معمولاً با پنجره های دوجداره ساخته می شوند، به همین سبب حفاظ پنجره دوجداره بیشتر مورد توجه سازندگان قرار گرفته است.

این مجموعه با ارائه بهترین حفاظ های پنجره دوجداره و انواع مختلف حفاظ های پنجره سعی در برطرف کردن نیاز تمامی مشتریان دارد. زیرا با ارائه متریال های مختلف مانند آهن، استیل، فرفورژه و موارد دیگر شرایط خرید برای خریداران را آسان تر می کند.

در صورتی که به دنبال حفاظ مناسب پنجره با کیفیت خوب، قیمت مقرون به صرفه و دسترسی سریع هستید، با بخش فروش مجموعه الو حفاظ ارتباط برقرار کنید. پس از دریافت مشاوره به صورت رایگان می توانید بهترین نوع حفاظ ها را به دست آورید.

 

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط