ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

انواع حفاظ پنجره

شما اینجا هستید:  
انواع حفاظ پنجره

انواع حفاظ پنجره - الوحفاظ

انواع حفاظ پنجره با طرح های جدید را چگونه بشناسیم و سفارش دهیم؟ حتما شما هم که در اینترنت کلمه انواع حفاظ پنجره را جستجو کرده اید، پنجره خانه یا محل کارتان به سمت کوچه یا فضایی باز و ناامن است. پس از امنیت آن احساس ترس دارید و می خواهید که پنجره ساختمان خود را به حفاظ های جدید و مدرن، مجهز نمایید.

در واقع خیلی از افراد تصور می کنند که استفاده از حفاظ روی دیوار، می تواند به خودی خود، تضمین کننده امنیت ساختمان های چندین طبقه باشد. اما به جرئت می توان گفت که تا شما پنجره واحدتان را به حفاظ مجهز ننموده باشید، به هیچ وجه خانه یا اتاقی امن نخواهید داشت.

اما آیا با انواع حفاظ پنجره جدید آشنایی دارید؟ آیا عکس حفاظ پنجره های مدرن و دوجداره مستحکم را دیده اید که چه امنیتی را در دل خود به افراد نشان می دهند؟

الو حفاظ یکی از بزرگترین مراکز ساخت و پخش انواع حفاظ درب و پنجره ساده و شیک به شمار می آید که توانسته درصد رضایتمندی بالایی از مشتریان را داشته باشد. پس قطعا سفارش حفاظ پنجره از طریق این مجموعه، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع حفاظ پنجره از صفحه تماس با ما در این سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تماس با الو حفاظ

 

انواع حفاظ پنجره

 

آشنایی با انواع حفاظ پنجره جدید

با توجه به اینکه سارقان با روش های جدید عبور از درب، دیوار و پنجره منازل مسکونی، اداری، تجاری و غیره آشنا شده اند، بدون شک تنها استفاده از حفاظ دیوار یا دوربین مدار بسته، نمی تواند تضمین کننده امنیت این ساختمان های چند طبقه یا حتی ویلایی و یک طبقه باشد.

به همین سبب تولید کنندگان انواع حفاظ، توصیه می کنند تا حتما برای پنجره های ساختمان های چند طبقه یا ویلایی که مشرف به فضای بیرونی کوچه یا خیابان بوده و دسترسی آسانتری دارند، از حفاظ یا نرده پنجره استفاده شود.

انواع حفاظ پنجره تولید شده و موجود در بازار، عبارتند از:

انواع حفاظ پنجره متحرک

انواع حفاظ پنجره متحرک به حفاظ های قابل جداسازی هم مشهور هستند. این مدل از حفاظ های پنجره را عمدتا برای خانه های ویلایی یا کسب و کارها و مغازه هایی که دور از بافت شهر قرار دارند، مورد استفاده قرار می دهند. در تولید این نوع از حفاظ ها، عمدتا مسئله زیبایی مطرح نبوده و گاها تمام سطح این حفاظ ها را هم جهت امنیت بیشتر، با ورق های ضخیم می پوشانند.

انواع حفاظ پنجره مدرن

یکی دیگر از مدل های انواع حفاظ پنجره که طرفداران زیادی را این روزها به سمت خود جذب نموده اند، حفاظ های مدرن هستند. حفاظ پنجره مدرن با تنوع طرح های گوناگون در کاتالوگ شرکت های تولید کننده وجود دارد و افراد بنا به سلیقه خود می توانند این مدل حفاظ ها را انتخاب کنند.

حفاظ پنجره ساده

حفاظ پنجره ساده از رایج ‌ترین حفاظ هایی است که بر روی پنجره های مختلف نصب می شود؛ این حفاظ ها پیچیدگی خاصی ندارند؛ اما به خوبی می ‌تواند امنیت سازه را تأمین کند. همچنین این حفاظ ها را می توان با طرح های مختلف نیز طراحی کرده و زیبایی ظاهر ساختمان را نیز افزایش داد.  

حفاظ پنجره ریلی

حفاظ پنجره ریلی از قسمت پایین قابلیت حرکت دارد و به راحتی می توان آن را جابجا کرد. این حفاظ ها بیشتر برای ویلاها و ساختمان هایی با پنجره های بزرگ مناسب است که برای افزایش امنیت سازه در هنگام سفر می توان آنها را بر روی پنجره قرار داد.  

حفاظ پنجره اتوماتیک یا برقی

حفاظ های پنجره اتوماتیک یا برقی با کمک ریل باز و بسته می شوند و به شکل کرکره ای به سمت چپ و راست یا بالا و پایین حرکت می کند.

حفاظ پنجره فلاور باکس

پنجره های فلاور باکس به گونه‌ ای طراحی می ‌شوند که می توان درون آنها گلدان های زیبا قرار داد. معمولا این نوع حفاظ ها را برای مجتمع های مسکونی بزرگ و زیبا استفاده می ‌کنند، تا فضای سازه به صورت یکدست طراحی شود و از این نوع حفاظ به عنوان یک گلخانه کوچک هم استفاده می شود.  

حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ های پنجره فرفورژه دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در سال ‌های اخیر جزء پرطرفدارترین حفاظ ها به شمار می روند. رنگ این حفاظ ها معمولاً به صورت سیاه بوده؛ اما متناسب با نمای ساختمان می توان آنها را به شکل تلفیقی طراحی کرد. هرچقدر ظرافت فرفورژها ها بیشتر باشد، ارزش حفاظ هم افزایش پیدا می کند. 

حفاظ پنجره سی ان سی 

این نوع حفاظ ها با کمک دستگاه سی ان سی به صورت کاملاً یکپارچه متناسب با طرح های مشخص شده ماشین کاری می شوند و به دو صورت لولایی و ریلی بر روی پنجره نصب می گردند. امکان تولید این حفاظ به صورت دو یا چند لنگه وجود دارد؛ به همین جهت طراحی بر روی آن متناسب با سلیقه مشتری انجام می شود.  

حفاظ پنجره استیل

حفاظ پنجره استیل از جدیدترین حفاظ هایی است که بر روی ساختمان های مختلف قابل نصب می باشد. این نوع حفاظ ضریب امنیتی بالایی دارد و به دلیل داشتن طول عمر خوب و کیفیت فوق العاده مورد توجه قرار گرفته است.

انواع پنجره فرفورژه

انواع حفاظ پنجره فرفورژه

در مقابل انواع حفاظ های ساده و شیک، رقیب قدرتمندی چون انواع حفاظ پنجره فرفوژه وجود داشته اند. حفاظ های فرفوژه دارای طرح های متنوعی هستند و چون از زیبایی ظاهر برخوردار بوده، بسیاری از افراد این نوع حفاظ ها را ترجیح می دهند. همینطور این مدل ها، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای داشته و در کاهش هزینه ها کاملا مهم تلقی می گردند. از دیگر ویژگی های این نوع حفاظ ها می توان به دوام و طول عمر بالای آنها اشاره داشت.

انواع حفاظ پنجره های دوجداره

شاید شما هم تا امروز تصور می کردید که پنجره های دوجداره علاوه بر اینکه عایق صدا هستند، می توانند امنیت خوبی را هم دارا باشند.

اما خوب است بدانید که اتفاقا پنجره های دوجداره نفوذپذیری بالایی داشته و حتی بدون هیچگونه شکستگی شیشه هم سارقین می توانند به محیط داخل راه پیدا کرده باشند. پس نصب انواع حفاظ پنجره های دوجداره هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است.

انواع حفاظ پنجره با قوطی پروفیل

انواع حفاظ پنجره با قوطی پروفیل هم یکی دیگر از مدل های حفاظ پنجره بوده که باز هم بستگی به سلیقه خریداران و سفارش دهندگان دارد. شما می توانید ضمن مشاهده نمونه عکس ها و کاتالوگ اجرایی این حفاظ ها، سفارش خود را به ثبت برسانید.

 
 
قیمت حفاظ پنجره

آیا قیمت تمام مدل های حفاظ پنجره موجود در بازار یکسان است؟

بعد از تمام نکات گفته شده نوبت به بررسی قیمت  انواع حفاظ پنجره  می رسد که برای مشتریان بسیار اهمیت دارد. قیمت این محصول به پارامترهای زیادی وابسته است و به همین دلیل تمام قیمت های حفاظ در بازار یکسان نیست. از مهم ترین و اصلی ترین مواردی که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم بر قیمت نهایی این محصول تاثیر می گذارند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

✔نوع حفاظ، به عنوان مثال حفاظ پنجره مدرن نسبت به سایر نوع های دیگر قیمت بالاتری دارد زیرا هم استحکام آن بالاتر است و هم این که از زیبایی زیادی برخوردار می باشد.

✔جنس متریال حفاظ

✔میزان متریال استفاده شده

✔قیمت آهن و نوسانات آن

✔میزان فاصله بین میله ها، هر چه فاصله بین آنها بیشتر باشد میزان آهن کمتری مورد نیاز است و این موجب کاهش قیمت آن می شود.

✔طرح و رنگ حفاظ

✔کیفیت نهایی حفاظ

✔مراکز و نمایندگی هایی که حفاظ را از آنها خریداری می کنید.

✔میزان سفارش مشتری

 

لیست قیمت حفاظ پنجره در بازار

لیست قیمت حفاظ پنجره در بازا علاوه بر کیفیت و دوام این حفاظ ها، اهمیت زیادی برای سفارش دهندگان و خریداران دارد. در واقع در این مورد به خصوص، به هیچ وجه نباید کیفیت را فدای قیمت پایین برخی از محصولاتی نموده که به هیچ وجه با کیفیت خوبی تولید و طراحی نشده اند.

در حال حاضر بازار فروش انواع حفاظ پنجره داغ است. چرا که متأسفانه اوضاع بد اقتصادی جامعه سبب شده تا سارقین رو به افزایش بوده و حتی راهکارهای زیادی را برای عبور از موانع فراگرفته اند.

علاوه بر کیفیت، وزن آهن مصرفی در تولید و طراحی نرده پنجره، در لیست قیمت حفاظ پنجره نقش فزاینده ای خواهد داشت. مورد بعدی، نبود واسطه ها است. یعنی شما بتوانید مستقیما از یک شرکت معتبر که خود تولید کننده انواع نرده پرده می باشد، سفارش خود را انجام دهید. قطعا در این صورت، خریدی اقتصادی تر نصیب شما خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: قیمت حفاظ پنجره به چه عواملی بستگی دارد؟

 

مزایای سفارش حفاظ های پنجره از الو حفاظ

مجموعه الو حفاظ با دارا بودن کادری مجرب و سابقه ای درخشان در ساخت انواع حفاظ پنجره جدید و مدرن در مدل ها و طرح های متنوع، دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه می دهد.

اگر شما هم دغدغه چگونگی طراحی و سفارش بهترین مدل های حفاظ پنجره را دارید؛ می توانید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را از طریق مشاورین مجموعه الو حفاظ به ثبت برسانید.

جهت ارتباط با مجموعه الو حفاظ اینجا کلیک کنید

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط