ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

ساخت حفاظ پنجره

شما اینجا هستید:  
ساخت حفاظ پنجره

ساخت حفاظ پنجره - الوحفاظ

نرخ قیمت ساخت حفاظ پنجره چگونه است و تابع چه عواملی می باشد؟ این یکی از اساسی ترین دغدغه های مشتریانی است که قصد سفارش این  حفاظ ها را دارند. در این مقاله ما قصد داریم به معرفی انواع حفاظ‌پنجره و نحوه ساخت آنها بپردازیم و همچنین مطالب مفیدی هم در مورد قیمت ساخت حفاظ پنجره مطرح می کنیم تا مشتریان با جزئیات مربوط به آن آشنا شوند و با آگاهی بیشتر سفارش ساخت آن را بدهند.

حفاظ‌پنجره چیست و چه کاربردی دارد؟

بهتر است قبل از این که به مبحث هزینه ساخت و نصب نردهپنجره بپردازیم ابتدا به بیان کاربرد حفاظ پنجره و اصلا این که این حفاظ ها چی هستند بپردازیم. حفاظ های‌پنجره این روزها در هر ساختمان و آپارتمانی نصب می شود و مردم اغلب سفارش ساخت آن را به صورت جداگانه و مستقل از پنجره می دهد. این حفاظ ها از جنس فلزات مختلف هستند و جهت امنیت بالاتر نصب می شوند تا مانع ورود افراد بیگانه به داخل ساختمان شوند.

حفاظ های‌پنجره نقش بسیار مهمی در تامین امنیت ساختمان دارد و همچنین به دلیل تنوع در طرح و رنگی که دارد زیبایی بسیار چشم نوازی به فضای بیرونی پنجره و ساختمان می دهد به همین جهت بازار فروش و ساخت حفاظ پنجره این روزها بسیار داغ است و همه مردم قصد نصب نرده برای پنجره های ساختمان خود را دارند.

دانلود کاتالوگ حفاظ چنجره

 

ساخت انواع حفاظ پنجره

 

ساخت حفاظ پنجره و انواع آن

خیلی از مشتریان مایل هستند که ارزانترین حفاظ‌پنجره موجود در بازار را سفارش دهند تا با یک تیر چند نشان را بزنند یعنی با پرداخت کمترین هزینه ممکن هم امنیت محل زندگی خود را بالا ببرند و هم فضای بیرونی ساختمان را شیک تر کنند. اما قبل از هر اقدامی جهت خرید و سفارش توسط مشتری ابتدا لازم است که با انواع مدل های مختلف این حفاظ ها آشنا شوند و بعد با بررسی قیمت ساخت حفاظ پنجره تصمیم بگیرند که کدام یک برای آنها مناسب تر است. در اینجا به معرفی مختصر انواع حفاظ‌پنجره می پردازیم:

  • ساخت حفاظ پنجره ساده

مناسب برای افرادی است که به دنبال مدل های ساده هستند تا امنیت را بالا ببرند.

  • ساخت حفاظ پنجره مدرن

این حفاظ ها علاوه بر امنیت از زیبایی بسیار خاصی برخوردار هستند و در مدل و طرح های مختلفی موجود هستند.

  • ساخت حفاظ پنجره متحرک

این نوع حفاظ ها قابل باز و بسته شدن هستند. قیمت حفاظ پنجره متحرک نسبت به سایر مدل ها کمی گران تر است.

  • ساخت حفاظ پنجره فرفورژه

در طرح های مختلفی مطابق سفارش مشتری ساخته می شود.

  • ساخت حفاظ پنجره لوزی

این نوع حفاظ به شکل لوزی و طرح های سنتی است و در حال حاضر بسیار پرطرفدار می باشد.

  • ساخت حفاظ پنجره آکاردئونی

در مواقع لزوم می توان این نوع حفاظ ها را باز و بسته کرد

  • ساخت حفاظ پنجره دو جداره

این نوع حفاظ ها برای پنجره های دوجداره مناسب می باشد.

دانلود کاتالوگ حفاظ چنجره

نحوه ساخت حفاظ پنجره

نحوه ساخت حفاظ پنجره در کارگاه های صنعتی به این صورت است که قبل از هر چیزی مشتری ابتدا یکی از مدل های گفته شده در پاراگراف قبلی و البته نوع متریال را سفارش می دهد (انتخاب آنها به سلیقه مشتری، بودجه و نوع ساختمان بستگی دارد). بعد از این کار باید مشتری اندازه دقیق ابعاد پنجره ها را مشخص می کند تا بر اساس آنها کار ساخت حفاظ در مراکز تولید و فروش حفاظ‌پنجره انجام گردد.

در مرحله بعد کار برش میله ها با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته در ابعاد مورد مورد نیاز انجام می شود. در ادامه کار جوشکاری میله ها با روش های خاص انجام می گردد و در نهایت عملیات رنگ آمیزی روی میله ها اعمال می شود. برای اطلاع از قیمت ساخت حفاظ پنجره می توانید به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

قیمت ساخت حفاظ پنجره

 

قیمت ساخت حفاظ پنجره به چه عواملی بستگی دارد؟

افرادی که به دنبال سفارش ساخت حفاظ پنجره هستند باید بدانند که قیمت ساخت حفاظ پنجره بر اساس چه پارامترهایی محاسبه می شود و بعد نسبت به خرید و سفارش ساخت اقدام کنند. به طور کلی می توان این گونه بیان کرد که قیمت حفاظ هایی که در مراکز فروش و ساخت حفاظ پنجره عرضه می شود بر اساس عوامل زیر تعیین شده اند و در نتیجه تا حدودی با یکدیگر متفاوت هستند:

  • جنس حفاظ‌پنجره : همان طور که می دانید همه فلزات و متریال ها قیمت یکسانی ندارند ندارند بلکه برخی از آنها گران تر و برخی ارزان تر هستند.
  • نوع حفاظ‌پنجره : به عنوان مثال قیمت ساخت حفاظ پنجره متحرک نسبت به مدل ساده کمی بالاتر است.
  • ابعاد پنجره : هر چه ابعاد پنجره بزرگ تر باشد بدون شک هزینه ساخت حفاظ آن بالاتر خواهد بود.
  • کیفیت ساخت: کیفیت ساخت حفاظ معمولاً باعث افزایش قیمت آن می‌شود، زیرا استفاده از مواد با کیفیت، طراحی دقیق و نصب صحیح می‌تواند هزینه‌ها را افزایش دهد.
  • طرح و وزن حفاظ: طرح و وزن حفاظ‌پنجره می‌تواند به صورت مستقیم بر قیمت آن تأثیر بگذارد؛ طرح های پیچیده تر و وزن بالاتر معمولاً منجر به افزایش هزینه می‌شوند.
  • مرکز تولید کننده حفاظ: مکان و مرکز تولید حفاظ نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد، زیرا هزینه‌های تولید و حمل و نقل ممکن است در مکان‌های مختلف متفاوت باشد

بنابراین تمامی عوامل گفته شده در بالا در تعیین قیمت ساخت حفاظ پنجره نقش دارد و با توجه به آنچه که گفته شد مشتری باید مدلی را خریداری کند که از هر جهت برای او مناسب تر است.

سفارش ساخت حفاظ پنجره با قیمت باور نکردنی

اگر قصد خرید حفاظ در و پنجره با کیفیت عالی و قیمت مناسب را دارید می توانید از طریق مجموعه الو حفاظ اقدام کنید. الو حفاظ یکی از برترین شرکت های تولید و فروشو ساخت حفاظ پنجره است که مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های لازم می باشد و انواع مدل های پرطرفدار حفاظ‌پنجره را با کیفیت علی و البته با ارزان ترین قیمت ساخت حفاظ پنجره رقابتی تولید می کند. پس به شما توصیه می کنیم که سفارش ساخت حفاظ پنجره های خود را به الو حفاظ بسیارید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

دانلود کاتالوگ حفاظ چنجره

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط