ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

نرده استیل بالکن و تراس با ارائه لیست قیمت آنها

شما اینجا هستید:  
نرده استیل بالکن و تراس با ارائه لیست قیمت آنها

نرده استیل بالکن و تراس با ارائه لیست قیمت آنها - الوحفاظ

نرده استیل بالکن را چقدر می شناسید؟ چرا میزان استفاده از نرده استیل بالکن در چند سال اخیر بسیار بیشتر شده است؟ نصب نرده بالکن و تراس چه تاثیری روی امنیت ساختمان دارد؟ آیا با انواع نرده های استیل آشنا هستید؟ نرخ قیمت نرده استیل بالکن به چه عواملی وابسته است و علت اختلاف قیمت ها در بازار چیست؟ در اینجا به تمامی مباحث مربوط به نرده استیل بالکن می پردازیم. پس برای یافتن پاسخ سوالات ذکر شده تا انتها این صفحه را مطالعه فرمایید.

نقش نرده استیل بالکن در امنیت آپارتمان

احساس امنیت و آرامش همچون مسکن، خوراک و پوشاک از اساسی ترین نیازهای انسان است و بشر هماره در طول تاریخ برای تامین این حس امنیت از تجهیزات مختلفی استفاده کرده است. در دنیای امروزی با پیشرفت تکنولوژی و صنعت راه های نوینی برای بالا بردن امنیت محل زندگی به وجود آمده که یکی از آنها نصب انواع حفاظ و نرده است.

نرده و تراس معمولا در تمامی آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی وجود دارد و یکی از بخش هایی است که همه افراد خانواده به آن علاقمند هستند منتها این بالکن و تراس ها به دلیل این که نقاط حساسی به شمار می روند و ممکن است افراد بیگانه از طریق آنها به داخل نفوذ کنند باید با نصب نرده استیل بالکن امنیت این بخش از ساختمان ها برقرار شود.

از طرف دیگر چون بالکن ها معمولا ارتفاع زیادی با سطح زمین دارند، در صورتی که هیچ حفاظ و نرده ای بر روی آن نصب نشود احتمال افتادن کودکان و حتی سایر افراد هم وجود دارد. پس با نصب انواع نرده امنیت ساخمتان را بالا ببرید و تراس را به مکانی امن و لذت بخش برای خانواده خود تبدیل کتید.

انواع نرده های مختلفی برای تراس و بالکن ها استفاده می شود و نرده استیل فقط یکی از آنها می باشد. در ادامه با نرده استیل بالکن بیشتر آشنا خواهید شد.

انواع نرده های استیل کدامند؟

نرده استیل شیک را این روزها در خیلی از مکان های مختلف از جمله تراس ها مشاهده می کنید و ممکن است شما هم به فکر خرید این نرده افتاده باشید. به شما توصیه می کنیم که ابتدا قبل از سفارش با انواع مختلف نرده استیل و خصوصیات آنها بیشتر آشنا شوید و بعد اقدام به خرید کنید.

نرده استیل از جنس فلز استیل که بسیار مقاوم و مستحکم است ساخته می شود و در نتیجه می تواند امنیت بالایی را برای تراس ساختمان شما فراهم کند. کاتالوگ نرده استیل بالکن به طور کلی شامل دو دسته زیر می باشد:

  • مدل نرده استیل 201

این دسته از نرده های استیل از مواد مختلفی مثل آهن، کروم، نیکل و منگنز ساخته می شود. کیفیت نرده های استیل 201 در حد متوسط هستند، یعنی در برابر عواملی مثل نور خورشید مقاومت چندانی ندارند و بعد از مدتی خراب می شوند. به همین دلیل پیشنهاد می شود که برای مکان های سربسته مثل راه پله و یا تراس هایی که در معرض مستقیم نور خورشید نیستند از این نوع نرده استفاده کنید. ناگفته نماند که قیمت نرده استیل بالکن مدل 201 ارزان و مشتری پسند است.

  • مدل نرده استیل 304

این نوع نرده هم درست از همان مواد تشکیل دهنده مدل 201 ساخته می شود با این تفاوت که درصد نیکل استفاده شده در آن نسبت به مدل 201 بیشتر است.

وجود میزان زیاد عنصر نیکل در این نوع نرده استیل موجب افزایش مقاومت و استحکام آن در برابر خوردگی و دیگر عوامل محیطی شده است. به همین دلیل نرده استیل بالکن مدل 304 از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پس با خیال راحت می توانید در محیط های باز مثل بالکن ها و تراس ها از آنها استفاده کنید.

مدل های معرفی شده در تمامی مراکز فروش نرده استیل بالکن موجود است و شما می توانید متناسب با نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

قیمت فروش نرده استیل تراس به چه عواملی وابسته است؟

قیمت نرده استیل بالکن در حال حاضر در بازار ثابت نیست زیرا عوامل متعددی بر قیمت نهایی این کالا تاثیرگذار هستند. به همین دلیل در هنگام مراجعه به مراکز فروش نرده استیل بالکن ممکن است با اختلاف قیمت های گاه کم و گاه زیاد مواجه شوید و این انتخاب و خرید کردن را برای خیلی از مشتریان دشوار کرده است. برخی از عواملی که موجب ایجاد اختلاف قیمت نرده استیل در بازار می شوند عبارتند از :

  • نوع نرده استیل (201 یا 304)، معمولا مدل 304 قیمت گران تری دارد.
  • تولید کننده نرده استیل بالکن
  • نوع رنگ استیل
  • مات یا کدر بودن نرده استیل
  • کیفیت نرده

همچنین ارتفاع نرده ها و میزان محیط تراس شما هم تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی نرده بالکن دارد، هرچه نرده ها مرتفع تر و محیط تراس شما بیشتر باشد قیمت نهایی هم بالا می رود.

ارائه لیست قیمت نرده های استیل در الو حفاظ

خیلی از مشتریان به دنبال لیست قیمت نرده استیل بالکن در بازار هستند تا بر اساس آن و متناسب با میزان بودجه خود خرید کنند. مجموعه الو حفاظ یکی از بهترین نمایندگی های فروش انواع نرده و حفاظ است که لیست قیمت نرده استیل بالکن را به تمامی مشتریان ارائه می دهد تا بر اساس آن انتخاب کنند.

شما می توانید  انواع نرده استیل را برای تراس خود در الو حفاظ سفارش دهید آن هم با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط