ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

پرفروش ترین نرده بالکن فلزی

شما اینجا هستید:  
پرفروش ترین نرده بالکن فلزی

پرفروش ترین نرده بالکن فلزی - الوحفاظ

نرده بالکن فلزی فلزی چیست و چرا این روزها همه به فکر خرید آن هستند؟ نصب نرده بالکن چه مزیت هایی دارد؟ آیا این سازه امنیت ساختمان را بهبود می بخشد؟ نرده فلزی در چه مدل هایی موجود است و کدام یک مناسب تر می باشد؟ برای خرید این نرده ها باید چقدر هزینه کنیم؟ ما در این مقاله قصد داریم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم و اطلاعات جامعی را در مورد نرده بالکن فلزی به مخاطب ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

نرده بالکن چیست و چه نقشی در امنیت ساختمان دارد؟

اگر نگاهی به اطراف خانه ها و ساختمان های محل زندگی خود بیندازید متوجه می شوید که در همه ساختمان در بالکن و تراس آنها نرده بالکن فلزی نصب شده است. به جرات می توان گفت که نمی توان خانه ای را پیدا کرد که بدون نرده و حفاظ باشد. اکنون جای این سوال مطرح است که چرا مردم اینقدر به نصب نرده در بالکن اهمیت می دهند؟ این نرده بالکن چه نقشی دارد؟ چرا این روزها مردم بعد از اتمام مراحل ساختمان سازی فورا نسبت به نصب نرده اقدام می کنند؟ نصب و استفاده از نرده بالکن دلایل زیادی دارد اما می توان گفت که مهم ترین آنها حفظ امنیت ساختمان است.

انسان نیاز دارد در محل زندگی اش آرامش و امنیت خاطر داشته باشد و نگران حوادث ناگواری مثل سرقت و یا افتادن فرزند خود از بلندی نباشد. تجربه نشان می دهد که خیلی وقت ها سارقین از طریق تراس و بالکن وارد ساختمان می شوند زیرا عبور از آنها آسان است. همچنین چون بالکن ها معمولا در ارتفاعات بلندی هستند در صورتی که بدون حفاظ و نرده باشد ممکن است افراد خانواده و بخصوص کودکان از آن بیفتند. اما با نصب نرده بالکن فلزی در بالکن ساختمان تمامی این مسائل برطرف می شود و امنیت و آرامش زندگی شما از هر جهت تامین می شود.

از دیگر دلایل نصب نرده بالکن می توان به شیک و زیباتر کردن نمای بیرونی ساختمان اشاره کرد. نرده های بالکن در رنگ ها و مدل های متنوعی موجود هستند و جلوه ای بسیار متفاوت و زیبا به فضای بیرونی ساختمان می دهند. همچنین با نصب نرده در بالکن می توانید بالکن خود را به یک مکان مناسب برای بازی کودکان و استراحت همه اعضای خانواده تبدیل کنید.

نرده بالکن باید از چه خصوصیاتی برخوردار باشد؟

حالا که با اهمیت استفاده از نرده بالکن فلزی آشنا شدید، چناچنه بالکن شما فاقد نرده است بهتر است هر چه سریع تر نسبت به خرید آن اقدام کنید. در هنگام سفارش ساخت نرده باید دقت کنید که مدل و جنسی را انتخاب کنید که از خصوصیات زیر برخوردار باشد:

  • مقاوم، محکم و بادوام باشد.
  • زیبا و شیک باشد.
  • ارتفاع مناسبی داشته باشد.
  • رنگ آن با فضای ساختمان شما متناسب باشد.
  • بر اثر تابش نور خورشید و باران و رطوبت کیفیت خود را از دست ندهد.
  • تمیز کردن آن آسان باشد.
  • قیمت آن مناسب و بصرفه باشد.

انواع نرده بالکن

اگر قصد سفارش نرده برای بالکن ساختمان خود را دارید باید بدانید که این نرده ها در مدل ها و متریال های بسبار متنوعی موجود هستند و ما در اینجا به چند مورد از آنها می پردازیم:

نرده بالکن فلزی

جنس این نوع نرده از فلزات درجه یک مثل استیل است و در مقایسه با دیگر متریال های موجود فروش بیشتری دارد. در ادامه به معرفی بیشتر مدل های موجود در این دسته می پردازیم.

نرده بالکن شیشه ای

این نوع نرده که یکی از زیباترین نرده ها می باشد از جنس شیشه های نشکن است و مقاومت بالایی هم دارد.

نرده بالکن فرفورژه

این نوع نرده در طرح های متنوع فرفورژه موجود است و استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد.

یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع نرده بالکن فلزی نرده های استیل است. این مدل همان طور که از اسم آن مشخص است از جنس فلز استیل می باشد و مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند و در رنگ های بسیار زیبا و گوناگونی ساخته می شوند. نرده های استیل خود شامل دو دسته زیر هستند و شما باید یکی از آنها را برای بالکن خود انتخاب کنید:

نرده استیل 201:

این نوع نرده از ترکیب مواد آهن، کروم، نیکل و منگنز بدست می آید و کیفیت مناسبی دارد. البته چنانچه این مدل نرده در برابر عواملی مثل نور خورشید و رطوبت قرار بگیرند ممکن است بعد از مدتی کیفیت خود را از دست بدهند و دچار زنگ زدگی بشوند. البته این موضوع به معنای کیفیت پایین این نوع نرده نیست. بلکه شما می توانید در محیط های سربسته برای سالیان سال از این مدل استفاده کنید بدون آنکه شاهد افت کیفیت شوید.

نرده استیل 304:

تنها تفاوت این مدل با مدل 201 وجود درصد بیشتری نیکل در مواد تشکیل دهنده آن است و این موجب مقاومت و استحکام بسیار بالای این نرده شده به طوری که حتی در برابر عوامل شیمایی و محیطی مثل تغییرات دما و رطوبت هم دچار زنگ زدگ و افت کیفیت نمی شود و شما می تواند در تمامی محیط های باز و سرپوسیده از آن استفاده کنید.

برای سفارش نرده بالکن باید چقدر هزینه کرد؟

هزینه سفارش و ساخت نرده بالکن فلزی به عوامل متعددی بستگی دارد و برای تمام مدل های موجود یکسان نیست. فاکتورهایی مثل جنس نرده، مدل نرده، ابعاد نرده ها، کیفیت ساخت، رنگ و … همه و همه بر قیمت نهایی نرده بالکن تاثیرگذار هستند و بدون در نظر گرفتن این موارد نمی توان قیمت را تخمین زد.

نرده بالکن را با کیفیت عالی و قیمت ارزان از الو حفاظ خریداری کنید

الو حفاظ یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع نرده و حفاظ است که کیفیت و قیمت فروش محصولات آن بسیار مناسب و مشتری پسند است. شما می توانید نرده بالکن فلزی را در مدل های متنوع از الو حفاظ با ارزان ترن نرخ خریداری کنید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط