ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

10 راه کار مهم در برابر سرقت منازل

شما اینجا هستید:  
10 راه کار مهم در برابر سرقت منازل

10 راه کار مهم در برابر سرقت منازل - الوحفاظ

متاسفانه آمار سرقت منازل در تمامی شهرها در چند سال اخیر بسیار بالا رفته است و این موجب ایجاد احساس نگرانی و ناامنی در محل زندگی مردم شده است. این آمار مردم را بر آن داشته است تا به دنبال راه کاری برای بالا بردن امنیت منازل خود باشند. در حال حاضر روش های بسیار متنوعی ارائه شده است که هر کدام از آنها به شیوه های مختلف از حمله سارقان به منازل جلوگیری می کنند. ما در این مقاله قصد داریم چند مورد از جدیدترین و موفق ترین راه های پیشگیری از سرقت منازل را به شما خواننده عزیز معرفی کنیم. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

کدام بخش از ساختمان به امنیت بیشتری نیاز دارند؟

اگر قصد دارید که امنیت محل زندگی خود را در برابر حمله سارقان بالا ببرید قبل از هر چیری باید بدانید که کدام بخش از ساختمان شما بیشتر در معرض خطر است. به عبارت ساده تر کدام قسمت از ساختمان از امنیت کمتری برخوردار است و سارقان معمولا از کدام بخش ها وارد خانه می شوند؟ شما باید این قسمت ها را شناسایی کنید و بعد به فکر بالا بردن امنیت آنها شوید. به طوری که مهم ترین و حساس ترین بخش های یک ساختمان که به احتمال زیاد سارق آنها را هدف قرار می دهد عبارتند از :

  • درب ورودی
  • پنجره
  • بالکن و تراس
  • دیوار حیاط

آمار سرقت منازل نشان می دهد که سارقان از طریق موقعیت بالا توانسته اند به داخل ساختمان نفوذ پیدا کنند. درب ورودی، پنجره، بالکن و دیوار حیات بخش هایی از ساختمان است که با فضای بیرون از خانه در ارتباط می باشد و در صورتی که از امنیت کافی برخوردار نباشند سارقان به راحتی می توانند از طریق آنها به داخل نفوذ کنند و به جان و مال ساکنان خسارت وارد کنند.

10 راه کار مهم برای جلوگیری از سرقت منازل

  1. از محکم بودن قفل و بست درب وردی مطمئن شوید.

ابتدایی ترین و شاید اصلی ترین راه کار استفاده از قفل مناسب و محکم است. شما باید درب ورودی ساختمان را با استفاده از یک قفل مناسب و استاندارد بندید. سعی کنید از جدیدترین قفل های موجود در بازار برای اینکار استفاده نمایید.

2. هوشمند سازی منازل

برای جلوگیری از سرقت منازل می توانید از راهکارهایی مثل نصب دوربین مدار بسته، آلارم و .. استفاده نمایید.

3. از نگه داشتن وجه نقد و طلا در منزل خودداری کنید

حتی الامکان سعی کنید وجه نقد، دلار و … را در خانه قرار ندهید بخصوص وقتی که قصد رفتن به مسافرت چند روزه دارید.

4. استفاده از گاوصندوق به روز برای نگهداری اسناد مهم

برای نگهداری از طلا و جواهرات و اسناد و مدارک مهم گاو صندوق بهترین گزینه است. البته توصیه می شود که حتما از پیشرفته ترین و جدیدترین گاو صندوق ها استفاده نمایید تا سارقین نتوانند رمز آن پیدا کنند.

5. استفاده از انواع حفاظ دیوار

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم بهترین و اصلی ترین راه پیشگیری از سرقت منازل بالا بردن امنیت نقاط حساس ساختمان می باشد. نصب حفاظ های دیواری یکی از راهکارهای بسیار موثر جهت پیشگیری از ورود سارقین است. حفاظ های دیواری توسط صنعتگران و با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته ساخته می شود. جنس این حفاظ ها از فلزات است و در نتیجه از استحکام و امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این حفاظ ها در مدل های متنوع مثال حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته زار و شمشاد و … ساخته می شود که هر کدام از آنها از طراحی و ظرافت بسیار خاصی برخوردار می باشند.

این حفاظ ها اغلب ارتفاع بالایی دارند و لبه ها آنها بسیار تیز و برنده است و در نتیجه با نصب آن بر روی دیوارها سارقان نمی توانند از روی دیوار عبور کنند.

6. استفاده از انواع حفاظ پنجره

پنجره یکی دیگر از بخش های حساس ساختمان است که برای بالا برذن امنیت آن توصیه می شود که برای آن حفاظ و نرده نصب کنید. با نصب حفاظ پنجره هیچ کس نمی تواند از طریق پنجره ها به داخل نفوذ پیدا کند.

7. استفاده از انواع حفاظ بالکن و تراس

برای بالا بردن امنیت بالکن و تراس حتما باید از نرده و حفاظ های بلند و مرتفع استفاده کنید تا افراد بیگانه نتوانند از آنها عبور کنند. ناگفته نماند که حفاظ در مدل های بسیار متنوعی ساخته می شوند که شما می توانید متناسب با سلیقه خود آنها را سفارش دهید.

8. استفاده از درب های وردی مناسب و محکم

برای این که امنیت و استحکام درب ورودی خود را بالا ببرید درب های آکاردئونی و درب فرفورژه را به شما پیشنهاد می کنیم. این نوع درب ها امروزه بسیار محبوب و پرفروش هستند چرا از استحکام و در عین حال ظرافت بالایی هم برخوردار می باشند.

9. امنیت حیاط را بالا ببرید

خانه هایی که دارای حیاط هستند باید آگاه و هوشیار باشند که حیاط آنها حساس ترین موقعیت در خانه را دارد و برای بالا بردن امنیت آن و جلوگیری از سرقت منازل باید حتما از انواع حفاظ های گفته شده استفاده کنند.

10. از کیفیت و استحکام حفاظ و تجهیزات امنیتی خود مطممن شوید.

با توجه به این که تنها دلیل استفاده از انواع حفاظ های گفته شده بالا بردن امنیت و پیشگیری از سرقت منازل است پس باید به کیفیت و میزان استحکام این حفاظ ها توجه کنید و از استاندارد بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

از کجا می توان تجهیزات مورد نیاز برای تامین امنیت منازل را خریداری کرد؟

شما می توانید انواع حفاظ  و نرده گفته شده در بالا را با کیفیت عالی و استحکام بالا از مجموعه الو حفاظ سفارش دهید. الو حفاظ انواع حفاظ های دیواری و درب های ورودی را در مدل ها و طرح های متنوع با قیمت بسیار ارزان و باور نکردنی به فروش می رساند.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط