ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

قیمت درب آکاردئونی دست دوم چگونه مشخص می شود؟

شما اینجا هستید:  
قیمت درب آکاردئونی دست دوم چگونه مشخص می شود؟

قیمت درب آکاردئونی دست دوم چگونه مشخص می شود؟ - الوحفاظ

قیمت درب آکاردئونی دست دوم در مراکز فروش چگونه است؟ آیا خرید درب های دست دوم کار درستی است؟ این درب‌ ها چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد و چرا این نوع درب امروزه بسیار محبوب می باشد؟ ما در این مقاله قصد داریم شما خواننده گرامی را ابتدا با درب‌آکاردئونی و خصوصیات آن آشنا کنیم و در ادامه هم به بررسی نرخ قیمت درب آکاردئونی دست دوم می پردازیم. پس ما را تا انتها همراهی کنید.

درب‌آکاردئونی چیست و چه کاربردی دارد؟ 

اگر جهت خرید و یا تعویض درب ساختمان و یا شرکت خود سری به مراکز فروش بزنید شاهد انواع مدل های بسیار متنوع و گسترده درب ورودی خواهید بود که هر کدام از آنها خصوصیات خاص خود را دارند و بسیار پرطرفدار هستند. امروزه مردم در انتخاب نوع درب ورودی ساختمان خود بسیار حساس شده اند و به دنبال دربی می گردند که از هر جهت مناسب باشد. اما علت این توجه بیش از حد به درب ورودی چیست؟ آیا شما هم در انتخاب درب برای ساختمان خود اینقدر حساسیت به خرج می دهید؟

اصلی ترین دلیل این که مردم در انتخاب درب ساختمان بسیار دقت به خرج می دهند این است که گزینه ای را انتخاب و خریداری کنند که امنیت ساختمان را تامین کند. اما امنیت در برابر چه چیزی یا چه کسی؟ متاسفانه در تمامی شهرها آمار سرقت ساختمان ها و منازل بسیار زیاد شده است و یکی از مکان هایی که سارقان برای ورود به ساختمان انتخاب می کنند همان درب ورودی است زیرا راحت می توانند آن را از باز کنند و وارد ساختمان شوند.

شنیدن همین تجربه های تلخ موجب ترس و وحشت همه مردم شده و آنها را برآن داشته است که با استفاده از راه های مختلف امنیت ساختمان خود را بالا ببرند و مانع از ورود سارقان شوند. یکی از این راه ها نصب‌درب‌آکاردئونی است.

قبل از این که به سراغ قیمت درب آکاردئونی دست دوم برویم بهتر است ابتدا به طور خلاصه این نوع درب را معرفی کنیم. این مدل درب‌ یا حفاظ یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین درب های موجود در بازار است زیرا امنیت ساختمان را بالا می برد. در اصل نوعی حفاظ است که جلوی درب ورودی نصب می شود. جنس آن هم از فلزات است و بسیار محکم و مقاوم می باشد. این درب ها به شکل پروفیل ساخته می شوند و داخل آن هم از طرح های عمودی، افقی یا مورب استفاده می شود. در اینجا به برخی از خصوصیات درب‌آکاردئونی می پردازیم:

  • مجهز به قفل توکار است و این یعنی باز کردن آن برای سارقین غیر ممکن است.
  • این درب قابل تا شدن است و باز و بسته کردن آن به آسانی و بدون نیاز به فشار انجام می شود.
  • بسیار مستحکم است.
  • در برابر عواملی مثل رطوبت و تغییرات دما بسیار مقاوم است و زنگ نمی زند.
  • مجهز به کمربند ایمنی است.
  • طراحی ظاهری آن بسیار شیک و جذاب است و جلوه زیبایی به نمای بیرونی ساختمان می دهد.
  • قیمت درب آکاردئونی دست دوم و حتی مدل نو هم در مقایسه با نقش مهمی که در تامین امنیت ساختمان دارد بسیار بصرفه است.

انواع مدل های درب آکاردئونی دست دوم کدام است؟

اگر شما قصد خرید درب آکاردئونی دست دوم یا نو را برای ساختمان خود دارید بهتر است ابتدا با تمامی مدل های موجود در بازار آشنا شوید و بعد تصمیم بگیرید که کدام از این مدل ها برای شما مناسب تر است. ما در اینجا به برخی از مدل های رایج این درب ها می پردازیم:

درب آکاردئونی‌فلزی

این مدل درب از جنس فلز است و پرفروش ترین مدل از انواع درب‌آکاردئونی می باشد. این درب فلزی بسیار مقاوم و مستحکم است و دچار زنگ زدگی نمی شود و همچنین امنیت ساختمان را هم تا حد بالایی ارتقا می دهد.

درب آکاردئونی‌ام دی اف

این نوع درب از جنس ام دی اف است، وزن بالایی دارد و بعد از مدت کوتاهی خراب می شود و کیفیت خود را از دست می دهد.

درب آکاردئونی‌پی وی سی

این مدل از جنس پی وی سی است و ماندگاری و طول عمر آن از مدل ام دی اف بیشتر است و وزن آن هم سبک است. می توان گفت که کیفیت این نوع درب از مدل فلزی کمتر و از مدل ام دی اف بیشتر است.

اگر مایل هستید در مورد نرخ قیمت درب آکاردئونی دست دوم اطلاعات بیشتری کسب کنید به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

قیمت درب آکاردئونی دست دوم

مشتریانی که قصد خرید درب‌آکاردئونی را دارند مایل هستند در مورد نرخ قیمت آن در بازار بیشتر بدانند. در حال حاضر قیمت این درب ها ثابت و مشخص نیست زیرا عوامل زیادی در تعیین آن نقش دارند که در اینجا به برخی از این عوامل می پردازیم:

  • برند سازنده درب
  • نوع متریال درب
  • کیفیت ساخت
  • طرح و رنگ درب
  • ابعاد درب و میزان مواد اولیه استفاده شده
  • میزان استحکام و ماندگاری درب

البته ممکن است خیلی از مشتریان از پس خرید این نوع درب برنیایند. ما به این افراد خرید درب آکاردئونی های درست دوم را پیشنهاد می کنیم زیرا کیفیت آنها مثل مدل نو است و قیمت درب آکاردئونی دست دوم هم بسیار ارزان تر و بصرفه تر از مدل نو می باشد.

خرید درب آکاردئونی دست دوم ارزان از الو حفاظ

الو حفاظ یکی از بزرگ ترین مراکز فروش درب آکاردئونی دست دوم و نو و است. کیفیت تولیدات این شرکت بسیار عالی و درجه یک است. همچنین قیمت درب آکاردئونی دست دوم در الو حفاظ در مقایسه با دیگر مراکز فروش بسیار ارزان و باور نکردنی است.

شما می توانید با بهترین قیمت درب آکاردئونی دست دوم را به صورت حضوری و آنلاین از ما خریداری کنید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط