ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

درب آکاردئونی چهار گل + قیمت 1402

شما اینجا هستید:  
درب آکاردئونی چهار گل + قیمت 1402

درب آکاردئونی چهار گل + قیمت 1402 - الوحفاظ

آیا با درب آکاردئونی چهار گل آشنایی دارید؟ درب های آکاردئونی چیست و چه نقشی در تامین امنیت ساختمان های ادارای و تجاری دارد؟ درب های آکاردئونی در چه متریال هایی ساخته می شود و کدام یک از آنها از بقیه بهتر و مناسب تر است؟ آیا این درب دارای تنوع در طرح و رنگ هم می باشد؟ برای سفارش ساخت درب یا حفاظ آکاردئونی باید چقدر هزینه کرد؟ قیمت فروش درب آکاردئونی به چه عوامل و فاکتورهایی بستگی دارد؟ اگر دوست دارید به پاسخ تمام این سوالات برسید، مطالب موجود در این صفحه را با دقت مطالعه کنید. ما در این مقاله به معرفی درب آکاردئونی چهار گل خواهیم پرداخت.

معرفی درب آکاردئونی چهار گل و نقش آن در تامین امنیت

اگر شما در محل زندگی و کار خود این درب را نصب نکرده باشید بدون شک در مکان های مختلفی مثل ساختمان های مسکونی و شرکت ها و ادارات با آن مواجه شده اید و به احتمال زیاد در اولین نگاه شیفته طراحی شیک آن شده اید. درب های آکاردئونی این روزها بسیار محبوب و پرطرفدار است و همه به دنبال خرید و نصب آن در آپارتمان، مغازه و یا شرکت خود می باشند. اما چرا؟ علت این همه استقبال از این درب چیست؟

به طور کلی می توان گفت که اصلی ترین و مهم ترین هدف مردم از نصب درب آکاردئونی چهار گل بالا بردن امنیت ساختمان است. بالا رفتن آمار سرقت های خانگی در تمامی شهرها تا حدودی موب وحشت مردم شده است و همه به دنبال راهی هستند تا با بالا بردن امنیت ساختمان از ورود سارقین جلوگیری کنند. نصب درب آکاردئونی در این زمینه بسیار موفق عمل می کند و جلوی ورود سارقین و هر گونه افراد بیگانه را می گیرد.

لابد الان این سوال را از خود می پرسد که نصب این درب ها چگونه امنیت را بالا می برد و مانع ورود دزدان می شود؟ برای پیدا کردن پاسخ این سوال لازم است که ابتدا به معرفی درب های آکاردئونی و ساختار آن بپردازیم.

درب آکاردئونی چهار گل در اصل یک نوع حفاظ است که آن را جلوی درب های ورودی نصب می کنند. این درب ها دارای حالت کشویی است یعنی می توان آن را تا کرد. باز و بسته کردن این نوع درب به آسانی و براحتی انجام می شود و از این بابت خیالتان آسوده باشد.

با نصب درب آکاردئونی جلوی درب ورودی کار برای سارقین بسیار دشوار می شود چرا که سارقین ابتدا با حفاظ آکاردئونی رو به رو می شوند و اول باید آن را از راه بردارند اما این کار نشدنی است زیرا حفاظ آکاردئونی دارای یک قفل مخفی بسیار پیشرفته است که باز کردن آن توسط افراد بیگانه غیر ممکن است. به این ترتیب نصب حفاظ آکاردئونی امنیت ساختمان را بالا می برد و احتمال به سرقت رفتن آن را به حداقل می رساند. همه مردم هم با آگاهی به این موضوع به سمت خرید این نوع درب هجوم آورده اند.

انواع درب آکاردئونی

درب آکاردئونی در متریال های متنوعی ساخته می شود که در زیر به معرفی آنها می پردازیم:

درب آکاردئونی فلزی

از جنس فلز است و از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. دوام و طول عمر بالا و ضد زنگ بودن از دیگر خصوصیات این نوع حفاظ است. حفاظ آکاردئونی مدل فلزی بهترین و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار می باشد.

درب آکاردئونی ام دی اف

جنس این نوع درب از ام دی اف است. وزن بسیار بالا و مقاومت و ماندگاری کم از خصوصیات بارز این نوع درب می باشد.

درب آکاردئونی پی وی سی

جنس این نوع حفاظ از پی وی سی است. این مدل نسبت به مدل ام دی اف وزن بسیار کم تری دارد و ماندگاری آن هم بیشتر است.

خصوصیات درب آکاردئونی فلزی چهار گل

برخی از مهم ترین خصوصبات درب های آکاردئونی عبارتند از:

  • درب آکاردئونی در طرح های بسیار متنوعی موجود است و مدل چهار گل از زیبا ترین و شیک ترین آنها می باشد.
  • درب آکاردئونی از مدل تاشو است و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.
  • باز و بسته کردن این حفاظ به راحتی و بدون نیاز به هیچ فشاری انجام می شود.
  • دارای دو نوع قفل مخفی و آشکار است که باز کردن آنها برای افراد بیگانه بسیار دشوار می باشد.
  • در برابر عواملی مثل رطوبت و تغییرات دما نه تغییر رنگ می دهد و نه زنگ می زند.
  • این حفاظ از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است.
  • مجهز به کمربند ایمنی است.
  • درب آکاردئونی چهار گل امنیت ساختمان را بالا می برد.

نرخ قیمت درب آکاردئونی

اگر شما هم قصد خرید درب آکاردئونی را دارید به احتمال زیاد به دنبال این هستید که نرخ قیمت آن را در بازار پیدا کنید. قیمت درب های آکاردئونی ثابت و مشخص نیست و نمی توان یک نرخی برای آن تعیین کرد زیرا عوامل و فاکتورهای متعددی بر تعیین قیمت فروش این درب نقش دارند که در اینجا به برخی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

  • جنس درب آکاردئونی
  • برند سازنده درب
  • وزن درب آکاردئونی
  • ابعاد درب
  • طرح و رنگ درب
  • کیفیت ساخت درب و میزان استحکام آن

از کجا می توان درب آکاردئونی را با نرخ مناسب خریداری کرد؟

الو حفاظ یکی از بزرگ ترین شرکت های سازنده انواع حفاظ است که مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها می باشد و انواع  درب  آکاردئونی را با کیفیت بسیار عالی و استحکام بالا و با قیمت مناسب و بصرفه به مشتریان رائه می دهد. جهت سفارش درب آکاردئونی چهار گل با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط