ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

بررسی مدل‌های درب‌های آکاردئونی در طراحی های متنوع

شما اینجا هستید:  
بررسی مدل‌های درب‌های آکاردئونی در طراحی های متنوع

بررسی مدل‌های درب‌های آکاردئونی در طراحی های متنوع - الوحفاظ

مدل‌های درب‌های آکاردئونی موجود در بازار به خصوص در شرکت معتبر الو حفاظ بسیار گسترده بوده  و شما می توانید با کمترین هزینه ممکن و با تضمین کیفیت آنها را به شکل حضوری و اینترنتی سفارش دهید. قرا است در این بخش شما را با انواع معروف مدل های درب آکاردئونی آشنا کنیم که عبارتند از:

  1. درب اکاردئونی سه لوزی پرچ مخفی دوبل
  2. درب آکاردئونی ۳ لوزی ۲ خم
  3. درب آکاردئونی ۳ لوزی ۴ خم
  4. درب آکاردئونی ۳ لوزی نقش دار
  5. درب آکاردئونی ۴ چهارلوزی ساده
  6. درب آکاردئونی ۴ لوزی نقشدار
  7. درب آکاردئونی ایتالیایی
  8. درب آکاردونی ایتالیایی نقشدار
  9. درب آکاردئونی پیچ شکلاتی
  10. درب آکاردئونی پیچ شکلاتی نقشدار
  11. درب آکاردئونی سه لوزی دوبل
  12. درب آکاردئونی ۳ لوزی دوبل نقشدار
  13. درب آکاردئونی ۵ لوزی پرچ مخفی
  14. درب آکاردئونی سلطنتی

درب اکاردئونی سه لوزی پرچ مخفی دوبل

از انواع  مدل‌های درب‌های آکاردئونی زیبا و مستحکم در بازار می توان به درب اکاردئونی سه لوزی پرچ مخفی دوبل اشاره کرد.

این نوع درب جزو معدود درب‌های اکاردئونی موجود در بازار است که طرفداران بسیار زیادی در بازار دارد. این نوع درب اکاردئونی علاوه بر زیبایی و جذابیت از استحکام و عملکرد بالایی نیز برخوردار بوده و می تواند از حریم خصوصی شما به بهترین شکل ممکن محافظت کند.

درب اکاردئونی سه لوزی پرچ مخفی دوبل را باید یکی از بهترین ها برای استفاده در فضای درب ورودی، تراس ها و پنجره ها دانست. برای ساخت این نوع درب اکاردئونی از دو لایه تسمه بلند و عمودی استفاده شده است تا مقاومت بالایی داشته باشد.

در واقع درب اکاردئونی سه لوزی پرچ مخفی دوبل جزو بروز ترین و حتی ایمن ترین نوع درب منازل می باشد. مهمترین مزیت های این درب است است دو لایه فولاد (تسمه) در جلو و دولایه در عقب به صورت عمودی کار شده که  امکان برش دادن و خم کردن آن را به حداقل خود کاهش می دهد.

علاوه بر این ما برای ساخت این درب  از پرچ های مخفی استفاده می کنیم که زیبایی و جذابیت آن را بالا می برد. تمام پرچ هایی که برای ساخت آن استفاده می شود معمولا در  بین لایه اول و دوم قرار گرفته و هیچ گونه دسترسی به آن وجود ندارد. تیم ما برای بالا برد ایمنی همچنین از قفل توکار یا مخفی استفاده کرده است.

درب آکاردئونی  ۳ لوزی ۲ خم

یکی دیگر از معروف ترین مدل‌های درب‌های آکاردئونی درب آکاردئونی  ۳ لوزی ۲ خم است که طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال زیباترین و محکم ترین درب آکاردئونی  موجود در بازار هستید ما درب آکاردئونی  ۳ لوزی ۲ خم را به شما پیشنهاد می کنیم، زیرا وزن در هر متر مربع این درب حدود  ۲۵ کیلوگرم است و نوع لولای به کار رفته در آن  ۳پارچه ضد سرقت است که باعث افزایش ایمنی آن می شود .

علاوه بر این امکان نصب قفل مخفی به سفارش مشتری بر روی این درب وجود دارد. تیم ماهر ما برای ساخت آن از تسمه  ۲۰×۴۰ فابریک استفاده کرده و کلاف های آن نیز در ۲ میلیمتر ضخامت دارد. برای ایمنی بیشتر دو ردیف تسمه عمودی نیز در آن به رفته است.

خریداران می توانند این مدل درب آکاردئونی زیبا را در رنگ کوره ای الکترواستاتیک درجه ۱ از مجموعه الو حفاظ تهیه کنند.

انولع درب های آکاردئونی

درب آکاردئونی ۳ لوزی ۴ خم

اگر به دنبال محبوب ترین و پرفروش ترین مدل‌های درب‌های آکاردئونی در بازار هستید، درب آکاردئونی  ۳ لوزی ۴ خم می تواند گزینه بهتری برای شما باشد که در ساخت آن ۲ ردیف تسمه عمودی به رفته و لولاهای آن نیز ضد سرقت طراحی شده است. علاوه بر این به انتخاب مشتری امکان نصب قفل مخفی نیز بر روی درب آکاردئونی  ۳ لوزی ۴ خم وجود دارد.

وزن تقریبی درب آکاردئونی ۳ لوزی ۴ خم در هر متر حدود ۳۶ کیلوگرم است. این نوع درب آکاردئونی را می توانید در فضاهای مختلف استفاده کنید از درب ورودی آپارتمان گرفته تا برای تراس و دیگر قسمت های حساس ساختمان.

قیمت خرید درب آکاردئونی ۳ لوزی ۴ خم از شرکت الو حفاظ می تواند ارزان و مقرون به صرفه باشد، فقط کافیست با آنها تماس بگیرید و ابعاد درب و نیز مشخصات آن را به آنها بگویید تا در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برای شما آماده کنند.

درب آکاردئونی ۳ لوزی نقش دار

این نوع درب آکاردئونی در دسته بروز ترین و حتی ایمن ترین نوع مدل‌های درب‌های آکاردئونی و درب های منازل قرار می گیرد. برای ساخت این درب از تسمه های ۵×۲۰ فابریک استفاده می شود. فاصله تیرک های این درب آکاردئونی ۱۲سانتی متر که باعث می شود در برابر مزاحمان احتمالی مقاوم باشد.

بهترین مکان برای خرید ارزان قیمت درب آکاردئونی ۳ لوزی نقش دار شرکت الو حفاظ است. این شرکت با کمک مواد درجه یک این نوع درب را تولید و کیفیت آن را تضمین می کند. خریداران می توانند به راحتی با تیم این شرکت تماس بگیرند و درب آکاردئونی مورد نظر خود را سفارش دهند.

در حال حاضر تولید کنندگان مدل‌های درب‌های آکاردئونی خود را گسترش داده اند و شما می توانید با توجه به نمای ساختمان و نیاز خود آنها را سفارش دهید.

درب آکاردئونی ایتالیایی

درهای آکاردئونی ایتالیایی با الگوهای پیچیده یکی از زیباترین گزینه های مدل‌های درب‌های آکاردئونی موجود  در بازار هستند. آنها نه تنها از نظر بصری جذاب هستند، بلکه دوام استثنایی نیز دارند. تقریبا تمامی مدل های درب آکاردئونی را می توان با تسمه های طرح دار سفارشی کرد. با این حال، استفاده از تسمه های طرح دار به طور خاص برای مدل های دوتایی که دارای سه ردیف تسمه عمودی هستند، توصیه می شود. این موضوع به این دلیل است که این تسمه ها استحکام بالایی دارند. علاوه بر افزایش ظاهر کلی، ماهیت قوی تسمه ها را می توان به طور کامل در مدل های دوبل استفاده کرد.

از خاص ترین مدل‌های درب‌های آکاردئونی در بازار می توان به درب آکاردئونی ایتالیایی اشاره کرد. این نوع درب همانطور که گفته شد، هم زیبایی و هم استحکام فوق العاده بالایی دارد.

 

خرید مدل های درب های آکاردئونی

خرید مدل‌های درب‌های آکاردئونی

شما می توانید انواع مدل‌های درب‌های آکاردئونی را از شرکت الو حفاظ با تضمین کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنید. تمامی محصولات این شرکت با طراحی اختصاصی و با استفاده از بهترین متریال ساخته می شوند. با سفارش حفاظ آکاردئونی می توانید امنیت محیط خود را افزایش دهید و علاوه بر بهره مندی از زیبایی آن خطرات سرقت از منزل و محل کار را به حداقل برسانید.

کارشناسان الوحفاظ جهت ارائه مشاوره رایگان برای بهترین انتخاب مدل‌های درب‌های آکاردئونی در خدمت شما عزیزان می باشند. با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید تا لذت خرید بهترین حفاظ و درب آکاردئونی را با ما همراه باشید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط