ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

خرید درب فرفورژه ورودی حیاط ویلا

شما اینجا هستید:  
خرید درب فرفورژه ورودی حیاط ویلا

خرید درب فرفورژه ورودی حیاط ویلا - الوحفاظ

درب فرفورژه ورودی از زیباترین نمونه درب های بسیار زیبا و پرطرفدار در ساختمان های امروزه است که برای قسمت های مختلف منزل مانند درب ورودی حیاط، درب ویلا، درب نفر رو و موارد دیگر کاربرد دارد.

جهت خرید درب فرفورژه ورودی برای فضاهای مختلف، این مجموعه یکی از بهترین ها محسوب می شود. زیرا با ارائه کاتالوگ طرح درب ورودی فرفورژه شرایط انتخاب مناسب ‌ترین محصول را فراهم می آورد.

ساخت درب فرفورژه ورودی از زمان های قدیم تا به اکنون صورت می گرفت؛ اما روش های ساخت در گذر زمان تغییرات زیادی پیدا کرده و در حال حاضر با کمک دستگاه ها و تکنولوژی های به روز این مسیر با سرعت بالاتر طی می شود.
انواع مختلف درب فرفورژه طراحی و تولید می شوند که هر کدام از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند. به همین جهت برای تمامی فضاها امکان استفاده و نصب این گونه درب ها وجود دارد.

تماس با الو حفاظ

معرفی درب فرفورژه ساختمان

قبل از معرفی درب فرفورژه ورودی بهتر است بدانیم که فرفورژه چیست؟ فرفورژه به قطعات چدنی برجسته و نقش دار گفته می ‌شود که در ابعاد بزرگ و کوچک با کمک تکنولوژی های روز و جدید تولید می گردد.

ظرافت، سبک بودن و قابلیت رنگ پذیری این قطعات موجب شده تا زیبایی محصولات فرفورژه افزایش پیدا کند.
درب های فرفورژه جزء زیباترین درب های موجود در بازار است که در مراکز ساخت و تولید درب های فلزی این مدل از درب نیز تولید می گردد.

از این نوع درب برای ویلا، باغ، حیاط و فضاهای لوکس بنا بر نیاز استفاده می کنند. در سال های اخیر که استقبال از درب فرفورژه ورودی گسترش زیادی پیدا کرده، تولیدکنندگان این درب را به صورت مدرن، کلاسیک، لوکس و بسیاری از طرح ‌های دیگر تولید می کنند.

به کار بردن بهترین مواد اولیه در روند تولید این درب ها، موجب شده تا محصول مقاوم در برابر رطوبت و شرایط جوی سخت به وجود بیاید.
برای شکل دهی قطعات فرفورژه نیاز است که آهن آلات را تحت حرارت قرار داد و به صورت دستی یا با کمک تکنولوژی های جدید به آنها شکل و فرم بدهند.

برخی از طرح های ظریف و خاص وجود دارد که همچنان باید توسط نیروی انسانی فرم بگیرد. به همین دلیل برخی از نمونه های درب های فرفورژه ارزش بالاتری پیدا می کنند.

انواع درب فرفورژه از لحاظ معماری

درب فرفورژه ورودی در تنوع بالایی طراحی و تولید می شوند و بر اساس محل نصب، آنها در چندین دسته و گروه طبقه بندی می گردند. شناخت هر کدام از این درب ها کمک می کند تا در هنگام نیاز بتوانید بهترین نوع را تهیه کنید.
در تولید درب های فرفورژه در صورتی که از پیشرفته ترین قطعات ریخته گری استفاده شود، امکان رعایت بحث زیبایی و هماهنگ بودن درب های فرفورژه با سبک های معماری مختلف مهیا می گردد.

همچنین برای هر فضایی امکان ساخت طرح های کاملا سفارشی و با طرح و لوگوی خاص ساختمان نیز فراهم می آید.
در بین درب های مختلف از لحاظ معماری، درب فرفورژه پارکینگ جزء درب هایی است که حتما در طول روز آن را مشاهده می کنید؛ زیرا در ساختمان های امروزی از این نوع درب استفاده فراوانی می برند.
در این بخش انواع درب فرفورژه ورودی از لحاظ معماری را مورد بررسی قرار می دهیم:

  1. درب های فرفورژه ویلا
  2. درب های فرفورژه باغ
  3. درب های فرفورژه تالار
  4. درب های فرفورژه ساختمان
  5. درب های فرفورژه پارکینگ

انواع درب های فرفورژه به جهت شکل ساختاری نیز در تنوع بالایی تولید می گردند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

درب فرفورژه یک لنگه

درب فرفورژه ورودی یک لنگه را به گونه ای تولید می کنند که قابلیت استفاده برای درب حیاط، درب منزل و درب پارکینگ را داشته باشد، همچنین امکان نصب هرگونه دستگیره بر روی این درب ها وجود دارد.

درب فرفورژه دو لنگه

درب های فرفورژه دو لنگه که بر روی ۲ پروفیل مستحکم قرار می گیرد، ابعاد بزرگی داشته و بیشتر به عنوان درب پارکینگ و درب در محیط ویلاها کاربرد دارد.

درب فرفورژه سه لنگه

درب سه لنگه به صورت سفارشی تولید می شود و بیشتر برای کارگاه ها، سوله ها و مراکزی که نیاز به فضای بزرگتر برای عبور و مرور کامیون ها دارند به کار می رود.

درب فرفورژه ریلی

درب های فرفورژه ریلی در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود و بیشتر برای فضاهایی مناسب است که امکان باز و بسته شدن درب های معمولی را ندارند.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع طرح و مدل های درب فرفورژه

بررسی کاتالوگ طرح درب ورودی فرفورژه

اگر به طور دقیق در مورد درب فرفورژه ورودی تحقیق کنید، در می یابید که این درب ها تنوع بسیار زیادی دارند و دست خریدار برای انتخاب نوع مناسب کاملاً باز است. گاهی اوقات این تنوع به قدری زیاد است که افراد را دچار سردرگمی می کند.
با بررسی دقیق کاتالوگ طرح درب ورودی فرفورژه در می‌ یابید که این درب ها از لحاظ شکل ظاهری در تنوع بالایی تولید می شوند.

برای هر ساختمان می توان متناسب با بودجه در نظر گرفته شده، نوع مناسب درب را سفارش داد.
در این بخش به بررسی چند نمونه پرطرفدار از مدل های این درب فرفورژه ورودی می پردازیم:

درب فرفورژه ساده

درب فرفورژه ساده با قرارگیری کلاف های پروفیل در کنار یکدیگر طراحی و تولید می ‌شود. این نوع درب ها برای همه فضاها کاربرد داشته و به دلیل سرعت بالا در ساخت آن به نسبت سایر مدل های دیگر قیمت ارزان تری دارد.

درب فرفورژه مدرن

درب های مدرن در صنعت ساختمان سازی کاربردهای زیادی دارد. از این نوع درب ها بیشتر برای ساختمان هایی با نمای مدرن استفاده می کنند و به عنوان درب پارکینگ و درب نفر رو می ‌توان این درب را تهیه کرد.

در واقع در روند تولید درب های فرفورژه مدرن از اشکال هندسی استفاده می کنند که طرح های بسیار ساده، اما خاصی را به وجود می آورند.

هیچ گونه محدودیتی در نوع رنگ آمیزی این درب وجود ندارد و متناسب با سایر متریال های بنا می توان آن را رنگ آمیزی کرد.

درب فرفورژه کلاسیک

قطعات فرفورژه در طی گذر زمان پیشرفت زیادی پیدا کرده‌ اند و در حال حاضر امکان طراحی این درب ها در طرح ها و فرم های مختلف وجود دارد.

درب فرفورژه لوکس

درب های لوکس در تمامی دوره های تاریخی در بین مهندسین و سازندگان جایگاه ویژه ای داشته اند و قطعاً از زیباترین متریال های ساختمانی محسوب می شوند. برای ساختن این نوع درب ها قطعات با زوایای منظم تر و تمیز تر در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

از کیفیت بالاتری در رنگ این نوع درب ها به کار می برند، اغلب قطعات درب های لوکس توسط دست صنعتگران ایرانی شکل و فرم گرفته، به همین جهت جذابیت این درب ها بیشتر است.

ویژگی های یک درب فرفورژه عالی

درب در ساختمان های مختلف وظیفه محافظت از ساختمان را به عهده دارد و باید بتواند جلوی ورود افراد غریبه به فضای داخل را بگیرد. به همین جهت انواع درب ورودی برای هر محیطی را از جنس فلزات مستحکم تولید می کنند.
درب های فرفورژه جزء درب های بسیار پرطرفدار است که در صورت انتخاب درست مصالح برای تولید آن علاوه بر حفظ امنیت، زیبایی ظاهری محیط را نیز می تواند تأمین نماید.
یک درب فرفورژه ورودی عالی که مقاومت بالایی دارد و می ‌تواند امنیت محیط را به طور کامل برای خانواده حفظ کند، نیاز است که از چند ویژگی برخوردار باشد:

کاربرد فلز ضخیم و محکم در اجرای درب فرفورژه

فلز جزء مقاوم ترین متریال های است که برای ساخت انواع درب مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً فلزات در برابر هر گونه ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

اما استفاده از فلز مناسب با ضخامت کاربردی برای ساخت درب اهمیت بیشتری پیدا می کند و باید با توجه به ابعاد درب، ضخامت فلزها نیز مشخص گردد. هر چقدر ابعاد بیشتر باشد، در نتیجه پروفیل های به کار رفته شده باید ضخامت بالاتری پیدا کنند.

اعمال پنج لایه رنگ جهت عدم پوسیدگی درب

فلز مقاومت بسیار بالایی دارد؛ اما یکی از معایب آن زنگ زدگی و خوردگی در مجاورت آب و رطوبت است. در هر قسمت از فلز مخصوصاً در بخش اتصالات و جوش ها می ‌تواند به مرور موجب تخریب درب ها گردد.

برای جلوگیری از چنین مشکلاتی در هنگام طراحی و تولید درب فرفورژه ورودی از پنج لایه پوشش رنگ استفاده می ‌کنند، تا با بالاتر بردن کیفیت رنگ، آنها را در برابر هر نوع آب و هوای مقاوم کنند.

انطباق و سازگاری طرح درب و نمای ساختمان

درب فرفورژه ورودی جزء اولین بخش هایی است که افراد از ساختمان مشاهده می کنند، می توانند نسبت به سایر بخش ‌های ساختمان و سلیقه سازندگان نظر بدهند.

پس تأثیر هماهنگی طرح درب با معماری و نمای ساختمان بسیار زیاد است و می تواند سبب جلب توجه خریداران شده و ساختمان را به شکل بهتری به فروش می رساند.

سهولت باز و بسته شدن درب با فشار یک انگشت

باز و بسته شدن درب فرفورژه ورودی به راحتی و با کمک یک انگشت تأثیر زیادی در کیفیت این محصول دارد. استفاده کردن از پروفیل های سه طرف نقش دار و همچنین قرار دادن ۴زبانه اتصال در چهارچوب درب تأثیر زیادی در روان کار کردن درب و زیباتر کردن شکل ظاهری آن دارد.

از آنجایی که رگلاژ درب و نصب آن جزء عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار در کیفیت نهایی درب است، باید در این زمینه از افراد متخصص و حرفه ای استفاده نمایید.

لیست قیمت محصولات الو حفاظ

قیمت درب فرفورژه در بازار

از زمان ورود درب فرفورژه ورودی در صنعت ساختمان سازی تا به اکنون، شاهد تغییرات زیادی در طرح و مدل این درب ها بوده ایم.

البته با هر بار تغییر در طرح و مدل، قیمت این درب ها نیز تغییر پیدا کرده است. اما به طور کلی این متریال به نسبت کیفیت بالایی که دارد، در گروه درب های ارزان قرار می گیرد.
اما در سال‌ های اخیر که قیمت فلزات افزایش زیادی پیدا کرده، قرار دادن کیفیت بالا در کنار نرخ ارزان کاری بسیار سخت و دشوار است.

اغلب مراکز تولید کننده توانایی استفاده از این دو ویژگی در کنار هم را ندارند و به اجبار نرخ محصولات خود را افزایش داده اند.
معمولاً در روند تولید این درب ها از فلز آهن استفاده زیادی می شود و تمامی اتفاقاتی که در مسیر استخراج این فلز به وجود می ‌آید، از جمله هزینه های جابجایی سنگ آهن، هزینه‌ های استخراج آن و موارد مختلف دیگر، می تواند بر نرخ نهایی آن در بازار تأثیر بگذارند.
به دلیل وجود نوسان های بالا مشخص کردن یک قیمت واحد برای درب های فرفورژه در بازار، کار سختی است. اما در این بخش به عواملی که می توانند بر قیمت درب فرفورژه در بازار تأثیر بگذارند می پردازیم:

ابعاد هر لنگه درب

ابعاد هر لنگه از درب های فرفورژه از لحاظ طول و عرض از مهم ترین موارد است، البته تعداد لنگه های درب نیز جزء مواردی بوده که در نحوه نصب درب هم تأثیر می گذارد.

ضخامت درب

ضخامت ورقی که در روند تولید درب ها کاربرد دارد و همچنین ضخامت گل نرده های شکل گرفته توسط دستگاه های سی ان سی یا استادکاران ماهر مهم است.

تراکم گل نرده ها

برای زیبایی درب های فرفورژه گل نرده های متعددی با توجه به الگوهای خاص بر روی درب نصب می شوند که هر چقدر متراکم تر بیشتر باشد، در نتیجه مدت زمان بیشتر و هزینه بالاتری برای طراحی و تولید درب مصرف می گردد.

کیفیت جوشکاری

نوع جوشکاری که بر روی درب ها انجام شده، مستقیماً بر کیفیت آن تأثیر دارد و البته در هزینه های نهایی هم اثر می گذارد.

تعداد درب های مورد نیاز در هر پروژه

تعداد درب هایی که مشتریان برای هر پروژه ساختمانی خود سفارش می دهند، از موارد بسیار مهم بوده که امکان ایجاد تخفیف در قیمت نهایی را به وجود می آورد.

آیا خرید اینترنتی درب فرفورژه امکان پذیر است؟

در سال های اخیر که خرید اینترنتی رواج زیادی پیدا کرده، در بیشتر صنایع عرضه و فروش محصولات به شکل غیر حضوری انجام می شود.

خوب است بدانید که امکان خرید اینترنتی درب فرفورژه ورودی نیز با حضور سایت های معتبر و فعال در این حوزه وجود دارد.
این مجموعه یکی از معتبرترین مراکزی است که در زمینه ارائه انواع درب فرفورژه ورودی جدید با طرح های زیبا و به روز متناسب برای فضاهای مدرن، کلاسیک و تمامی نماهای دیگر ساختمان فعالیت می کند.
کارشناسان این مجموعه در زمینه انتخاب انواع درب، از لحاظ ساختار، شکل ظاهری و ابعاد و اندازه به شکل حرفه ‌ای مشاوره ارائه می دهند.

خریداران با دریافت اطلاعات و آگاهی کامل، می توانند اقدام به ثبت سفارش این درب ها کنند.
انتخاب مراکز آنلاینی که می توانند به صورت حضوری مراحل نصب درب را نیز انجام دهند، خیال خریداران را راحت می کند که یک درب با کیفیت بالا تهیه کرده و از شیوه نصب آن اطمینان کافی به دست می آورند.

از جهت تهیه هر نوع درب فرفورژه ورودی با کارشناسان فروش این مجموعه، تماس گرفته تا با ارسال کاتالوگ طرح درب ورودی فرفورژه به شما کمک کنند، تا مناسب ‌ترین محصول را انتخاب نمایید.

مشاوره رایگان با کارشناسان الو حفاظ

مراحل خرید درب فرفورژه ورودی

مراحل خرید درب فرفورژه ورودی با توجه به نوع طرح و جزئیات آن با پروسه زمانی متفاوتی از لحاظ زمان تحویل و قیمت نهایی مواجه خواهد شد. لذا هنگام سفارش تکام جزئیات را بررسی کنید تا خرید ایده آلی داشته باشید.

1- اعزام کارشناس متخصص به محل جهت اندازه گیری دقیق و بررسی موقعیت نصب درب فرفورژه ورودی

2- ارائه طرح های مدرن و بروز و درنهایت انتخاب طرح نهایی درب فرفورژه ورودی

3- انتخاب نوع متریال و میزان استفاده از آن

4- تولید و ساخت و آماده سازی سفارش مورد نظر توسط متخصصین آهنگری

5- اعزام تیم نصب به محل و نصب نهایی درب فرفورژه ورودی

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط