ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

معرفی انواع طرح و مدل های درب فرفورژه

شما اینجا هستید:  
معرفی انواع طرح و مدل های درب فرفورژه

معرفی انواع طرح و مدل های درب فرفورژه - الوحفاظ

مدل های درب فرفورژه در چند سال اخیر از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده به طوری که در اکثر ساختمان ها، آپارتمان های مختلف، پارکینگ ها و دیگر جاها با درب فرفورژه برخورد می کنیم. در این مطلب به انواع طرح و مدل های درب فرفورژه این نوع درب می پردازیم.

 

سفارش درب فرفورژه

 

درب فرفورژه چیست؟

منظور از فرفورژه چیست و چه تفاوتی با سایر درب های فلزی دارد؟ فرفورژه در اصل یک عبارت فرانسوی است که به معنای گل نرده می باشد. فرفورژه از تولیدات صنایع فلزی و ریخته گری است و برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها هم کاربرد دارد. یکی از رایج ترین کاربردهای فرفورژه استفاده از آن در درب های ورودی است.

بدون شک شما هم شاهد انواع مدل های درب فرفورژه لوکس و لاکچری بوده اید و زیبایی آن شما را شگفت زده کرده است. درب های فرفورژه همان درب های فلزی است که فرفورژه به آن اضافه شده است. منظور از فرفورژه قطعاتی از جنس میلگرد است که با استفاده از ماشین آلات مخصوص مثل خم کن و فرگونه طراحی شده و با استفاده از گرما و حرارت 400 درجه کوره شکل می گیرند.

طرح و رنگ های این درب تزئینی آنقدر زیبا و چشم نواز است که زیبایی ساختمان را چندین برابر می کند. به همین دلیل این روزها همه به فکر خرید این نوع درب هستند.

نحوه تولید فرفورژه به این شکل است که ابتدا آهن را ذوب می کنند و در قالب های طرح فرفورژه قرار می دهند و سپس آنها را حرارت می دهند تا کامل شکل قالب را به خود بگیرد. بعد از این مرحله نوبت به رنگ کردن فرفورژه می رسد تا زیبایی بیشتری داشته باشد. درب فلزی فرفورژه علاوه بر زیبایی از استحکام و پایداری بالایی برخوردار است و امنیت ساختمان را در برابر ورود سارقین بالا می برد.

 

بیشتر بخوانید: درب فرفورژه آماده و معرفی انواع مدل های آن

 

بررسی انواع طرح و مدل های درب فرفورژه

انواع مدل های درب فرفورژه زیبا شامل موارد زیر است :

  • درب فرفورژه حیاط
  • درب فرفورژه ویلایی
  • درب فرفورژه پارکینگ
  • درب فرفورژه کاخ
  • درب فورژه بیرون بازشو
  • درب فرفورژه ریلی
  • درب فرفورژه تالاری
  • درب فرفوره کلاسیک
  • درب فرفورژه تک لنگه
  • درب فرفورژه دو لنگه

هر کدام از این نوع درب ها خصوصیات خاص خود را دارند و همان طور که از اسم آن پیدا است هر کدام برای کاربرد خاصی قابل استفاده هستند. مثلا درب فرفورژه ریلی و لولایی برای درب ورودی ویلا و تالارهای بزرگ انتخاب مناسبی می باشد.

جالب است بدانید که انواع مدل های درب فرفورژه در طراحی های بسیار مختلفی ساخته می شوند و این امکان وجود دارد بنابر سلیقه شخصی و با درنظر گرفتن مکان قرارگیری و طرحی که برای ساختمان و ویلای شما مناسب تر است را خریداری کنید. درب فرفورژه تلفیقی چوب و آهن یکی از طرح های بسیار شیک است که با ترکیب چوب و فلز جلوه ای بسیار خاص و شیک به درب ورودی شما می دهد. درب فوفورژه بیرون بازشو و درب فرفورژه مدرن و کلاسیک از دیگر طرح های پرطرفدار در بازار است. تنوع در رنگ هم از دیگر نکات بسیار مثبت این نوع درب ها است که آن را بین مردم بسیار محبوب کرده است.

قیمت درب های فرفورژه به چه عواملی وابسته است؟

حالا که با انواع مدل های درب فرفورژه پارکینگ ساختمان آشنا شدید نوبت به بررسی قیمت این کالا می رسد. مشتریانی که قصد خرید درب مدل فرفورژه را دارند قبل از انتخاب نوع و طرح باید به قیمت آن توجه کنند چون هزینه آنها با یکدیگر متفاوت است. قیمت انواع درب های فرفورژه هم مثل تمامی کالاهای دیگر تابع عوامل مختلفی است و بر اثر تغییر آنها کم و زیاد می شود.

مهم ترین و اصلی ترین پارامتری که بر قیمت مدل های درب فرفورژه تاثیر می گذارد ابعاد و اندازه درب ورودی شماست، هرچه اندازه درب بزرگ تر باشد قیمت آن هم بیشتر است؛ به همین دلیل قیمت درب فرفورژه عظیم و بزرگ ویلایی بسیار بیشتر از درب وردوی آپارتمان است. از دیگر عامل های موثر بر قیمت این درب نوع طرح و تزئینات آن است. بعضی از مدل های گل نرده بسیار پیچیده و تودرتو هستند و در نتیجه قیمت بالاتری دارند. بعضی از مشتریان هم هنگام سفارش درب درخواست رنگ کردن درب را می دهند و بدون شک این هزینه را برای آنها بالا می برد.

قیمت مدل های درب فرفورژه به طور کلی بر اساس وزن آن تعیین می شود به همین دلیل برخی از مشتریان به دلیل کاهش هزینه های خود سفارش تولید درب های سبک وزن را می دهند.

خرید درب فرفورژه

 

استعلام قیمت درب فرفورژه

سفارش خرید درب فرفورژه با مناسب ترین نرخ از الو حفاظ

شرکت الو حفاظ یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع مدل های درب فرفورژه است که تولیدات خود را با یک سال تضمین کیفیت به مشتریان عرضه می کند. قیمت کالاهای این شرکت بسیار ارزان و مشتری پسند است و در مقایسه با سایر قیمت های موجود در بازار بسیار بصرفه می باشد.

شما می توانید انواع طرح های مختلف و مدل های درب فرفورژه را از این مجموعه خریداری کنید و هزینه های خود را کاهش دهید. این مرکز امکان خرید و سفارش اینترنتی را برای مشتریان فراهم کرده است تا با کم ترین هزینه و در کم ترین زمان ممکن بتوانند محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند. پس جهت سفارش درب های فرفورژه از طریق این وب سایت اقدام کنید.

ارائه مشاوره رایگان در مورد محصولات مختلف از خدمات بسیار خوب شرکت الو حفاظ است تا مشتریان با آگاهی کامل خرید کنند. پس چناچنه نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد درب فلزی فرفورژه دارید با کارشناسان الو حفاظ تماس بگیرید.

جهت سفارش خرید درب فرفورژه اینجا کلیک کنید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط