ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

بهترین نوع حفاظ درب آپارتمان + 4 مدل معروف حفاظ آکاردئونی

شما اینجا هستید:  
بهترین نوع حفاظ درب آپارتمان + 4 مدل معروف حفاظ آکاردئونی

بهترین نوع حفاظ درب آپارتمان + 4 مدل معروف حفاظ آکاردئونی - الوحفاظ

بهترین نوع حفاظ درب آپارتمان را باید حفاظ آکاردئونی دانست. از نظر امنیت، حفاظ درب آکاردئونی حداکثر محافظت را برای درب های آپارتمان ارائه می دهد و در عین حال باعث می شود که فضای زیادی نیز اشغال نشود. این نوع حفاظ در متریال های مختلفی برای مصارف داخلی و خارجی موجود می باشد. بسته به نیازهای خاص خود، می‌توانید از میان گزینه‌های ذکر شده در زیر انتخاب کنید و از طریق اطلاعات تماس ارائه‌شده با ما، اقدام به ثبت سفارش کنید.

 

حفاظ آکاردئونی

 

مشخصات اصلی حفاظ آکاردئونی

درب آکاردئونی به عنوان حفاظ آهنی عمل می کند و از طراحی شبکه ای لوزی شکل بهره می برد که به راحتی پس از باز و بسته شدن تا می شود. در موارد خاص حتی می توان از حفاظ آکاردئونی به عنوان ورودی اولیه استفاده کرد، به‌ویژه در مکان‌هایی که جداسازی بیشتر مورد نیاز است، مانند داخل بازارها سودمند است.

اصلی ترین مشخصه حفاظ آکاردئونی قابلیت تاشوندگی و مقاومت بالای آن است که به واسطه متریال فولادی آن حاصل می شود. از متداول ترین نوع حفاظ اکاردئونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظ آکاردئونی 3 گل لوزی
  • حفاظ آکاردئونی نقش دار
  • حفاظ آکاردئونی پیچی
  • حفاظ آکاردئونی 5 گل 2 جداره
  • حفاظ آکاردئونی سلطنتی
  • حفاظ آکاردئونی ایتالیایی
  • و غیره

همگی موارد اشاره شده در بالا جزو بهترین نوع حفاظ درب آپارتمان در بازار می باشند و از متریال مناسب و مقاوم ساخته شده اند. از طرفی می توان گفت این نوع حفاظ قابلیت تطبیق پذیری با انواع فضاها را نیز دارد.

 

رنگ حفاظ آکاردئونی

انتخاب رنگ حفاظ آکاردئونی نیز به سلیقه شخصی و نیز طراحی محل زندیگ و یا محل کار شما بستگی دارد. شما می توانید بهترین نوع حفاظ درب آپارتمان یعنی حفاظ آکاردئونی را در رنگ های مشکی، مشکی مسی، قهوه ای سوخته، سفید و سفید نقره ای و غیره تهیه کنید. حفاظ های با رنگ زغالی کیفیت و دوام مطلوبی دارند و با بالاترین استاندارد ساخته شده اند.

 

قیمت حفاظ آکاردئونی

قیمت حفاظ آکاردئونی

قیمت گذاری این نوع حفاظ نیز بر اساس اندازه گیری متر مربع محاسبه می شود، اگرچه قیمت ها ممکن است بسته به ابزار و ساختارهای درگیر در هر پروژه متفاوت باشد.

شایان ذکر است که حفاظ های آکاردئونی تنها به ورودی های اصلی محدود نمی شوند. همچنین می‌توان آن‌ها را در قسمت‌های دیگر ساختمان از جمله پنجره‌ها و بالکن‌ها در طبقات پایین نصب کرد. با استفاده از محافظ درب آکاردئونی کرکره ای در آپارتمان خود، می توانید از اقدامات ضد سرقت اطمینان حاصل کنید و ضریب امنیت کلی را در ساختمان های مسکونی افزایش دهید.

 

معروف ترین حفاظ آکاردئونی

همانطوری که گفته شد بهترین نوع حفاظ درب آپارتمان، حفاظ آکاردئونی است که خود به چندین طرح و مدل تقسیم می شود. از میان بهترین های حفاظ آکاردئونی می توان به وارد زیر اشاره کرد:

۱. حفاظ آکاردئونی ۳ گل:

یک مدل پرکاربرد است که به دلیل طراحی ساده و در عین حال موثر خود شناخته شده است که امنیت بیشتری در برابر شکستگی ایجاد می کند. البته توجه به این نکته ضروری است که حفاظ های آکاردئونی با ۳ گل، ۴ خم یا دو خم دارای ضعف قابل توجهی در تسمه های عمودی هستند. معمولاً این تسمه‌ها در فاصله ۵ سانتی‌متری از یکدیگر قرار می‌گیرند و با چرخاندن و کج کردن آن‌ها به بیرون از ریل، به راحتی جدا می‌شوند.

برای رفع این ضعف، راه حلی اجرا شده است که در آن تسمه های عمودی به طور ایمن در نقاط خمشی به هم جوش داده می شوند. این اصلاح نه تنها استحکام حفاظ را تا حد زیادی افزایش می دهد، بلکه جذابیت زیبایی را نیز به طراحی جدید می بخشد.

۲. حفاظ آکاردئونی طرح پیچی:

حفاظ آکاردئونی طرح پیچی از نظر دوام، به ویژه در قسمت میانی حفاظ، دستخوش پیشرفت هایی شده است. این طراحی اکنون زیبایی و ظرافت بی نظیری را ارائه می دهد و در عین حال استحکام و مقاومت استثنایی را حفظ می کند.

۳. حفاظ آکاردئونی ۳ گل با تسمه های عمودی:

حفاظ آکاردئونی ۳ گل با تسمه های عمودی جوش داده شده و طراحی پیچ بهبود یافته نمونه ای از اقدامات امنیتی سطح بالا همراه با زیبایی بصری جذاب است.

۴. حفاظ آکاردئونی طراحی ایتالیایی:

این نوع حفاظ ایمنی فوق العاده ای را ارائه می دهد و به عنوان یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط الو حفاظ برجسته می باشد. از نظر کیفیت و جذابیت زیبایی شناختی، فراتر از مقایسه است. برخلاف حفاظ های کشویی سنتی که معمولاً از سه ردیف لوزی با تسمه های پنجاه سانتی‌متر تشکیل می‌شوند، حغفاظ های ایتالیایی دارای طراحی خلاقانه‌ای هستند که شامل دو پانل گل‌شکل با طول تسمه یک متر است.

ین پیکربندی متمایز باعث می‌شود تجربه تا شدن و باز کردن نرم‌تری داشته باشید، که می‌توان آن را به کاهش تعداد پرچ‌ها در مقایسه با طرح‌های سه در نسبت داد.

 

خرید بهترین حفاظ درب آپارتمان

 

راهنمای خرید بهترین نوع حفاظ درب آپارتمان

هنگام انتخاب بهترین نوع حفاظ درب آپارتمان باید چندین فاکتور را در نظر گرفت. اولا، دوام ضروری است زیرا محافظت طولانی مدت در برابر سایش و پارگی را تضمین می کند. به دنبال محافظ های درب ساخته شده از مواد محکم مانند فلز یا پلاستیک سنگین باشید. علاوه بر این، گزینه هایی را انتخاب کنید که دارای سطحی مقاوم در برابر خراش هستند تا از هرگونه علامت ناخوشایند روی در جلوگیری شود.

ثانیاً، سهولت نصب جنبه مهمی است که باید در هنگام انتخاب  بهترین نوع حفاظ درب آپارتمان به دنبال آن باشید. بسیاری از ساکنان آپارتمان گزینه هایی را ترجیح می دهند که به راحتی نصب می شوند و نیازی به تغییر دائمی در در ندارند. به دنبال محافظ‌هایی باشید که به راحتی با استفاده از نوارهای چسب یا تسمه‌های قابل تنظیم قابل نصب باشند. این تضمین می کند که می توانید بدون نیاز به کمک حرفه ای، محافظ را خودتان نصب کنید.

برای کسانی که به دنبال خریدی آسان و مقرون به صرفه بهترین نوع حفاظ درب آپارتمان هستند، شرکت الو حافظ طیف وسیعی از حفاظ های درب آپارتمان را با کیفیت بالا ارائه می دهد. حفاظ های آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در عین سادگی نصب، دوام و مقاومت عالی در برابر خراش را ارائه دهند.

با گزینه های موجود در مواد و پرداخت های مختلف، مشتریان می توانند محافظ مناسبی را که متناسب با سبک و نیازهایشان باشد، در مجموعه الو حفاظ پیدا کنند. مجموعه الو حفاظ نیز با ارائه قیمت های رقابتی، خرید را برای تمامی مشتریان آسان می کند.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط