ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

انتخاب بهترین قفل درب آکاردئونی

شما اینجا هستید:  
انتخاب بهترین قفل درب آکاردئونی

انتخاب بهترین قفل درب آکاردئونی - الوحفاظ

قفل درب آکاردئونی چیست؟ شما چقدر با درب‌آکاردئونی و خصوصیات آن آشنا هستید؟ آیا تاکنون جهت خرید قفل درب آکاردئونی اقدام کرده اید؟ به نظر شما یک قفل درب‌ آکاردئونی چقدر اهمیت دارد و باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ در اینجا ما ابتدا شما را با انواع این درب ها و خصوصیات آن آشنا خواهیم کرد و در ادامه هم به معرفی قفل درب آکاردئونی و نحوه انتخاب بهترین مدل آن می پردازیم. در انتها هم شما را با نحوه خرید ارزان و بی دردسر این کالا آشنا خواهیم کرد.

 

درب آکاردئونی

معرفی درب های‌آکاردئونی

این روزها با یک جستجوی سریع در مراکز فروش درب های ورودی شاهد تنوع گسترده ای از انواع مدل های درب ورودی خواهید شد که هر کدام از آنها خصوصیات خاص خود را دارند و همچنین همه آنها هم مشتریان و طرفداران خاص خود را دارند. درب‌آکاردئونی هم یکی از انواع مدل های بسیار پرفروش در بازار است که به عنوان درب ورودی آپارتمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

قبل از پرداختن به قفل درب آکاردئونی بهتر است کمی به معرفی جزئیات خود این درب ها بپردازیم. درب های‌آکاردئونی در واقع یک نوع حفاظ است که جلوی درب های ورودی ساختمان ها و آپارتمان ها نصب می شود و امنیت را بالا می برد. این نوع درب ها از جنس فلز هستند و از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند و در نتیجه شکستن این درب های  تقریبا غیر ممکن است و به این ترتیب افراد متجاوز و سارقین نمی توانند از این نوع درب ها عبور کنند.

یکی دیگر از خصوصیات درب‌آکاردئونی قابل تا شدن و جمع شدن آنهاست. ناگفته نماند که باز و بسته شدن این نوع درب ها به آسانی و بدون هیچ فشاری انجام می شود و از این بابت آسوده خاطر باشید. تنوع در طرح، مدل، رنگ و متریال از دیگر خصوصیات بسیار خوب این درب ها می باشد.

فراموش نکنید که اینگونه درب ها در مقایسه با دیگر درب های ورودی موجود در بازار از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر شما هم به دنبال یک راهی مطمئن جهت بالا بردن امنیت ساختمان خود هستید خرید و نصب درب‌آکاردئونی یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد. در پاراگرف بعدی به موضوع قفل درب آکاردئونی خواهیم پرداخت.

از اهمیت قفل درب آکاردئونی غافل نشوید

تا اینجای کار با درب های‌آکاردئونی و خصوصیات آن آشنا شدید و متوجه شدید که هدف اصلی مردم از خرید و نصب این نوع درب ها بالا بردن امنیت است اما نباید فراموش کنید که امنیت زمانی برقرار می شود که همراه این درب از قفل مخصوص آن هم استفاده شود. متاسفانه بعضی از مشتریان گمان می کنند که تنها نصب درب‌آکاردئونی به تنهایی امنیت را بالا می برد اما این یک تصور کاملا غلط و نادرست است چرا که این قفل درب آکاردئونی است که امنیت را تضمین می کند.

شما مشتریان گرامی حتی اگر بهترین، محکم ترین و درجه یک ترین این درب را نصب کنید اما از قفل مناسبی برای بستن آن استفاده نکنید باید بگوییم که امنیت ساختمان شما در معرض خطر است. پس به همراه خرید درب‌آکاردئونی نسبت به تهیه یک قفل مناسب هم اقدام کنید. قفل درب آکاردئونی به طور کلی به دو دسته توکار (مخفی) و روکار تقسیم می شود.

قفل های مخفی یکی از بهترین، ایمن ترین و پرطرفدارترین نوع قفل درب آکاردئونی می باشد که به صورت مخفی داخل چهارچوب درب کار شده و حفاظ هایی دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آنها از آهن است و در نتیجه باز کردن و یا برش دادن آنها توسط سارقین تقریبا غیر ممکن است.

بهترین قفل درب آکاردئونی

نکات مهم انتخاب بهترین قفل درب آکاردئونی

حالا که با اهمیت استفاده از قفل درب آکاردئونی آن هم از مدل مخفی آشنا شدید ممکن است برخی از مشتریان ندانند که در هنگام خرید قفل باید به چه چیزهایی توجه کنند و سردرگم شوند. ما به این مشتریان گرامی توصیه می کنیم که برای درب‌آکاردئونی ساختمان خود قفلی را انتخاب و خریداری کنید که از خصوصیات زیر برخوردار باشد:

  • قفل توکار درب فرفورژه تماما از آهن فرفورژه ساخته شده باشد.
  • توجه داشته باشید که هر قفلی برای درب‌آکاردئونی مناسب نیست بلکه باید با ابعاد درب همخوانی داشته باشد.
  • قسمت ریلی درب نباید سخت و سفت باشد بلکه باید به آسانی و بدون هیچ زحمتی باز و بسته شود.
  • قفل درب آکاردئونی حفاظ هایی دارد که به صورت مشبک هستند.
  • در کل این نوع قفل ها دارای جلوه ظاهری خاصی نیستند چرا که به صورت مخفی بر روی درب نصب می شوند.

قیمت درب‌آکاردئونی و قفل آن در بازار چگونه است؟

کسانی که قصد خرید درب‌آکاردئونی و قفل درب آکاردئونی را دارند نرخ قیمت این نوع حفاظ برای آنها بسیار اهمیت دارد و نقش موثری در انتخاب های نهایی آنها دارد. به طور کلی قیمت درب‌آکاردئونی و قفل های آن در کل بازار ثابت نیست چرا که به عوامل متعددی بستگی دارد که در اینجا به ذکر چند مورد از آنها بسنده می کنیم:

  • جنس درب
  • ابعاد درب ورودی
  • وزن درب
  • طرح و رنگ درب
  • میزان مقاومت و استحکام درب
  • کیفیت ساخت قفل و میزان امنیت آن
  • برند سازنده
  • هزینه های ساخت و قیمت مواد اولیه مثل آهن

قفل مخفی درب آکاردئونی

برای خرید درب‌آکاردئونی و قفل آن از کجا اقدام کنیم؟

با توجه به قیمت های متنوع درب‌آکاردئونی موجود در بازار خیلی از مشتریان هنگام سفارش خرید دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند که برای خرید درست و مطمئن از چه طریقی باید اقدام کنند تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نشوند. ما به این مشتریان مجموعه الو حفاظ را پیشنهاد می کنبم.

شما می توانید تهیه انواع این درب ها و خرید قفل درب آکاردئونی با کیفیت بسیار عالی و استاندارد و البته با قیمت منصفانه را از از طریق این مجموعه انجام دهید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط