ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

آیا امنیت با حفاظ آکاردئونی افزایش می یابد؟

شما اینجا هستید:  
آیا امنیت با حفاظ آکاردئونی افزایش می یابد؟

آیا امنیت با حفاظ آکاردئونی افزایش می یابد؟ - الوحفاظ

چرا از حفاظ آکاردئونی باید استفاده کنیم؟ تامین امنیت محل زندگی، یکی از مهم ترین و اساسی ترین نیازهای انسان است، بخصوص در کلان شهرها این نیاز روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. با توجه به بالا رفتن آمار سرقت ها در شهرهای بزرگ مردم به دنبال راه چاره ای هستند تا امنیت محل زندگی و کسب و کار خود را تامین کنند. یکی از سوالاتی که خیلی از مشتریان به دنبال جواب آن هستند این است که آیا با نصب حفاظ آکاردئونی یا همان درب آکاردئونی بر روی درب ورودی آپارتمان امنیت بالا می رود؟ قبل از پاسخ دادن به این سوال قصد داریم به معرفی این حفاظ و نقش آن بپردازیم.

جهت تماس با الو حفاظ کلیک کنید

 

hefaz darb acardeooni

 

حفاظ یا درب آکاردئونی چیست؟

درب آکاردئونی در واقع نوعی حفاظ محسوب می شود که مثل حفاظ پنجره جهت برقراری امنیت نصب می گردد با این تفاوت که آن را بر روی درب ورودی آپارتمان و ساختمان های اداری و مغازه ها نصب می کنند و مسئول برقراری امنیت درب ورودی است. حفاظ آکاردئونی نوعی چهارچوب کشویی از جنس آهن، چوب یا پی وی سی است که به شکل پروفیل ساخته می شوند و به صورت افقی، عمودی و مورب بر روی چهارچوب حفاظ قرار می گیرند. این نوع حفاط مجهز به یک ریل چرخ دار است که در بالای درب قرار می گیرد و مسئول باز و بسته کردن درب می باشد.

برای امنیت بیشتر حفاظ آکاردئونی لازم است که از قفل هم استفاده کنید. قفل هایی که برای این کار طراحی شده اند به دو صورت مخفی (توکار) و آشکار (روکار) هستند. قفل مخفی بر روی درب ورودی نصب می شود و برای قفل آشکار هم می توانید از قفل کتاب موجود در بازار استفاده کنید و با استفاده از آنها زبانه های درب و حفاظ را به هم متصل نمایید.

درب های آکاردئونی در نوع های مختلفی از جمله پی وی سی، چوب و آهنی در بازار موجود هستند و هر کدام از آنها برای مصارف خاصی قابل استفاده می باشند اما در میان آنها نوع حفاظ آهنی به دلیل مقاومت و ماندگاری بالایی که دارد از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

حالا با توجه به آنچه که شرح داده شد می توانیم به سوال بالا پاسخ دهیم و با صراحت بیان کنیم که استفاده از حفاظ و درب آکاردئونی امنیت محل کار و زندگی شما را بالا می برد. در ادامه قصد داریم به جزئیات بیشتری در مورد این حفاظ از جمله مزیت ها و قیمت آن بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های درب آکاردئونی خوب | قیمت خرید درب آکاردئونی

 

مزیت درب آکاردئونی

 

مزیت های محفاظ و درب آکاردئونی نسبت به سایر حفاظ ها

استفاده از حفاظ آکاردئونی علاوه بر برقراری امنیت مزیت های دیگری هم دارد که برخی از آنها به شرح به زیر است :

✔باز و بسته شدن آنها به صورت ریلی است و به دلیل وزن کمی که دارد نیازی به وارد کردن هیچ گونه فشاری نیست و باز و بسته کردن آن به آسانی انجام می شود.

✔در مقایسه با سایر حفاظ ها فضای بسیار کمی اشغال می کند.

نصب درب آکاردئونی به آسانی انجام می شود.

✔قیمت آن نسبت به سایر حفاظ ها ارزان تر است.

✔به دلیل این که این نوع حفاظ بر روی درب ورودی نصب می شود سارقین برای ورود باید از دو مرحله عبور کنند و این به معنی برقرای امنیت بیشتر است.

✔استفاده از قفل های مخفی (توکار) بر روی درب امنیت را چندین برابر می کند.

✔حفاظ آکاردئونی در رنگ و طرح های متنوعی موجود هستند و مشتری می تواند بر اساس سلیقه خود انتخاب کند.

✔در برابر عوامل محیطی مثل رطوبت، زنگ زدگی و … بسیار مقاوم است.

با توجه به مزیت های بسیار زیادی که درب آکاردئونی دارد گزینه بسیار مناسب و ایده آلی برای استفاده در آپارتمان ها، محیط های اداری، فروشگاه ها و مغازه ها می باشد.

قیمت حفاظ و درب آکاردئونی در مراکز و فروشگاه ها

اغلب مردم بعد از پی بردن به کاربرد حفاظ و درب آکاردئونی در برقراری امنیت محل زندگی نسبت به خرید آن اقدام می کنند. یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید هر محصولی نقشی بسبار مهم دارد قیمت آن است. مشتری ها معمولا به دنبال حفاظ آکاردئونی ارزان هستند تا با پرداخت کمترین هزینه بتوانند امنیت محل زندگی خود را بالا ببرند.

به دلیل این که درب آکاردئونی در نوع ها و متریال های مختلفی موجود است و هر کدام از آنها تولید برندهای متفاوتی می باشند قیمت حفاظ آکاردئونی در تمام مراکز و فروشگاه های عرضه کننده یکسان نیست و تا حدودی با هم متفاوت هستند.

 شرکت تولید کننده، نوع جنس حفاظ، کیفیت خروجی، نحوه تولید آن، مراکزی که از آن خرید می کنید و … همه و همه بر قیمت نهایی حفاظ ها تاثیرگذار هستند و در نتیجه مشتری هنگام مراجعه به مراکز و فروشگاه ها شاهد اختلاف قیمت ناشی از این فاکتورها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هزینه نصب درب آکاردئونی | معرفی بهترین شرکت

 

خرید حفاظ آکاردئونی

 

خرید آسان و بی دردسر حفاظ آکاردئونی با قیمت باور نکردنی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید حفاظ آکاردئونی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را دارید خرید از این مجموعه پیشنهاد ما به شماست.

این شرکت یکی از بزرگ ترین و معتبرترین نمایندگی های آنلاین فروش انواع درب و حفاظ مخصوص آپارتمان است و تولیدات برترین برندها را به صورت اینترنتی و با قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. حفاظ آکاردئونی در نوع های مختلف با کیفیت تضمین شده و قیمت پایین تر از بازار در این مرکز موجود است و شما تنها با یک جستجوی ساده می توانید پی ببرید که قیمت موجود در این مرکز در مقایسه با سایر فروشگاه های موجود در بازار بسیار ارزان تر و مشتری پسندتر است. پس فرصت را از دست ندهید

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان الو حفاظ کلیک کنید

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط