ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

حفاظ دور دیوار حیاط با بهترین قیمت ساخت

شما اینجا هستید:  
حفاظ دور دیوار حیاط با بهترین قیمت ساخت

حفاظ دور دیوار حیاط با بهترین قیمت ساخت - الوحفاظ

حفاظ دور دیوار حیاط چیست و به چه منظور از آن استفاده می شود؟ چرا این روزها همه به فکر خرید و نصب حفاظ بر روی دیوار حیاط خانه خود افتاده اند؟ این کار چه مزیتی دارد؟ انواع حفاظ ها کدامند و کدام یک مناسب تر است؟ در این مقاله ما قصد داریم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم و خواننده را به طور کامل با انواع حفاظ دور دیوار حیاط آشنا کنیم. پس ما را تا انتها همراهی کنید.

اهمیت نصب حفاظ دور دیوار حیاط 

حفاظ دور دیوار حیاط همان طور که از اسم آن مشخص است یک سازه فلزی است که آن را بر روی دیوارهای دور حیاط خانه ها نصب می کنند. یکی از سوالاتی که بسیار مهم است و لازم است در اینجا به آن پاسخ داده شود این است که چرا مردم از حفاظ بر روی دیوار حیاط استفاده می کنند؟ این کار چه مزیتی دارد؟ حفظ امنیت و آرامش بهترین پاسخ برای این سوال است.

امنیت و آرامش یکی از اساسی ترین نیازهای بشر است که همواره در طول تاریخ تلاش کرده است تا به شیوه های مختلف این نیاز را تامین کند. مساله امنیت امروزه هم بسیار اهمیت دارد و همه به آن نیازمند هستند. آمار سرقت در تمامی شهرها به قدری افزایش پیدا کرده است که موجب هراس مردم شده و به همین دلیل مردم سعی می کنند تا با راهکارهای مختلف از خطر سارقین در امان باشند و امنیت محل زندگی خود را بالا ببرند. یکی از این راه ها استفاده از انواع حفاظ است.

همه شما ممکن است از دوستان، خانواده و اطرافیانتان شنیده باشید که بعد از این که از یک سفر چند روزه به خانه برمی گردند با یک خانه بهم ریخته و سرقت شده مواجه شده اند. این تجربه بسیار ناراحت کننده است و در نتیجه همه تلاش می کنند جلوی این اتفاقات را بگیرند. معمولا دیوار دور حیاط یکی از نقاطی از خانه است که سارق می تواند از طریق آن وارد ساختمان شود زیرا نسبتا کوتاه است و پریدن از آن دشوار نیست.

به همین جهت استفاده از حفاظ دور دیوار حیاط یک راه حل بسیار خوب است تا جلوی ورود سارقین را بگیریم. این حفاظ ها از جنس فلز هستند و شکستن آنها بسیار دشوار است. همچنین نوک آنها تیز می باشند. همه اینها عبور از آن را برای سارق سخت و غیر ممکن می کند. به این ترتیب شما با نصب حفاظ دور دیوار حیاط می توانید امنیت محل زندگی خود را بالا برید.

انواع حفاظ دیوار

با توجه به استقبال مردم از حفاظ های دیوار صنعتگران شروع به تولید انواع مدل های حفاظ کردند تا مشتری حق انتخاب بیشتری داشته باشد و مدلی که برای ساختمانش مناسب تر است را انتخاب کند. در اینجا ما به معرفی برخی از مدل های حفاظ دور دیوار حیاط می پردازیم:

حفاظ شاخ گوزنی:

طرح این نوع حفاظ از شکل شاخ گوزن گرفته شده است و لبه های بسیار تیز و میله های باریک و درازی دارد و در عین سادگی بسیار زیبا و شیک است. این مدل حفاظ قیمت بصرفه ای دارد و برای مکان هایی مثل باغ و مرغداری بسیار مناسب می باشد.

حفاظ بوته ای :

شکل این نوع حفاظ شبیه بوته های خاردار در بیابان هاست. این حفاظ درست مثل بوته های خاردار تعداد زیادی میله های بسیار تیز و برنده که شبیه به خار هستند دارد. با توجه به این که عبور از این حفاظ ها دشوار است امنیت ساختمان بسیار بالا می رود.

حفاظ نیزار :

این نوع حفاظ شاخه های بسیار خاص و شیک دارد و جلوه ای زیبا به فضای بیرونی ساختمان می دهد. شاخه های این مدل بسیار متراکم است و این موجب بالا رفتن امنیت ساختمان می شود. ارتفاع شاخه های این مدل حدود 70 تا 110 سانتی متر هستند.

حفاظ لیلیوم :

این مدل شبیه گل لیلیوم است و دارای تعداد زیادی میله های بسیار باریک و نوک تیز شبیه به خار می باشد. ارتفاع این میله ها 70 تا 110 سانتی متر است. این نوع حفاظ به دلیل طراحی و ظاهر خاصی که دارد بسیار محبوب و پرطرفدار است.

حفاظ نخل مرداب

همان طور که از اسم آن مشخص است شکل ظاهری آن شبیه به نخل مرداب است. این نوع حفاظ عرض کم و تراکم بالایی دارند و قیمت آن هم بسیار مناسب و ارزان است.

البته ناگفته نماند که انتخاب رنگ هر کدام از مدل های گفته شده بر عهده مشتری است و شما می توانید رنگی را سفارش دهید که با نمای بیرونی ساختمان شما سازگارتر است.

هنگام انتخاب نوع حفاظ باید به چه نکاتی توجه کرد؟ 

سعی کنید در هنگام انتخاب نوع حفاظ دور دیوار حیاط به موارد زیر هم دقت کنید و بر اساس آنها مناسب ترین مدل را خریداری کنید:

  • موقعیت ساختمان شما
  • ارتفاع دیوار حیاط
  • جنس حفاظ
  • استحکام و ماندگاری حفاظ
  • قیمت حفاظ
  • رنگ حفاظ

قیمت انواع حفاظ در بازار

قیمت حفاظ دیوار ثابت و مشخص نیست زیرا عواملی مثل نوع و مدل حفاظ، جنس حفاظ، میزان استحکام و مقاومت حفاظ، میزان تراکم میله های حفاظ، ارتفاع میله های حفاظ و … همه و همه بر تعیین قیمت حفاظ دور دیوار حیاط نقش دارند

حفاظ دیوار خود را از مجموعه الو حفاظ خریداری کنید

شما می توانید انواع حفاظ های دیواری مستحکم و باکیفیت را با قیمت بسیار پایین تر از بازار از مجموعه الو حفاظ خریداری کنید. این شرکت سالهاست که در زمینه تولید انواع نرده و حفاظ مشغول به کار است و توانسته است رضایت خریداران را کسب کند.

جهت سفارش ساخت حفاظ دور دیوار حیاط با کارشناسان الو حفاظ تماس حاصل فرمایید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط