ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

قیمت درب آکاردئونی سه گل و معرفی 3 مدل

شما اینجا هستید:  
قیمت درب آکاردئونی سه گل و معرفی 3 مدل

قیمت درب آکاردئونی سه گل و معرفی 3 مدل - الوحفاظ

قیمت درب آکاردئونی سه گل با توجه به تعداد خم آن همچنین ابعاد درب مشخص می ‌شود که به دلیل انعطاف پذیری بالا و کارایی زیاد جزء مرسوم ترین حفاظ های ورودی به شمار می رود. برای دسترسی به مناسب ترین قیمت درب آکاردئونی سه گل و خرید نمونه با کیفیت بالا مجموعه الو حفاظ یکی از بهترین مراکز فعال در این زمینه است.

لیست قیمت درب آکاردئونی

 

قیمت درب آکاردئونی سه گل پرچ مخفی

بررسی حفاظ آکاردئونی

استفاده از حفاظ بر روی درب های ورودی موجب شده تا فعالین در این حوزه انواع مختلف حفاظ را طراحی و تولید کنند. حفاظ آکاردئونی به دلیل داشتن شکل ظاهری زیباتر در کنار مسئله امنیت ساختمان ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.  

حفاظ آکاردئونی معمولاً به صورت مشبک تولید می شود که شکل شبکه های آن لوزی است. استفاده از متریال آهن و فولاد مقاوم موجب شده تا حفاظی مستحکم تولید گردد.  

در قسمت پایین درب آکاردئونی یک ریل قرار می گیرد که به چهارچوب درب اصلی متصل می شود. معمولاً حفاظ درون این ریل قرار گرفته و حجم کمی از فضای راهرو را اشغال می کند و همین ویژگی موجب شده تا برای اغلب ساختمان ها از این مدل حفاظ استفاده شود.  

حفاظ آکاردئونی سه گل جزء ساده ترین و مرسوم ترین مدل هایی است که در حال حاضر توسط سازندگان حفاظ تولید می شود. معمولاً قیمت درب آکاردئونی سه گل به نسبت سایر نمونه های دیگر مناسب تر بوده و می تواند امنیت محیط را افزایش دهد.

بررسی انواع حفاظ آکاردئونی سه گل

حفاظ آکاردئونی از لحاظ شکل ظاهری شبیه ساز آکاردئون است و به دلیل تاشوندگی در هنگام باز شدن با این نام معرفی می شود. حفاظ آکاردئونی سه گل جزء مرسوم ترین نوع حفاظ‌ ها است. زیرا انعطاف پذیری بالایی دارد که با وجود سه ردیف لوزی امنیت محیط را تا حد زیادی افزایش می دهد.

به طور معمول قیمت درب آکاردئونی سه گل با توجه به نحوه طراحی و تولید آن تفاوت پیدا می کند. زیرا هر چقدر که مدت زمان بیشتری برای آماده سازی این حفاظ ها صرف شود، در نتیجه هزینه ساخت هم بیشتر است.

انواع حفاظ آکاردئونی سه گل به شرح ذیل می باشد:

درب آکاردئونی سه گل دو خم

وجود سه ردیف لوزی بر روی حفاظ جذابیت زیادی به حفاظ می دهد، این حفاظ در قسمت بالا و پایین دارای دو ردیف خم است که به راحتی درون ریل قرار گرفته و ضریب امنیت را تا ۹۰ درصد نسبت به نوع ساده افزایش می دهد.

درب آکاردئونی سه گل چهار خم

درب آکاردئونی سه گل چهار خم با وجود سه ردیف لوزی و چهار خم نقطه ضعف درب های سه گل ساده را ندارد و تا حد زیادی امنیت آن افزایش پیدا می کند. زیرا در نقاط خم تسمه های عمودی به یکدیگر جوش داده شده که استحکام درب را افزایش می دهد.  

درب آکاردئونی سه گل چهار خم تسمه نقش دار

درب آکاردئونی سه گل چهار خم امنیت زیاد ایجاد می کند و به دلیل ایجاد نقش بر روی تسمه های آن شکل ظاهری زیباتری هم دارد و جوش ها و پرچ های این حفاظ به گونه ای قرار گرفته اند که به هیچ عنوان از شکل ظاهری مشخص نبوده و امنیت آن نسبت به سایر حفاظ های دیگر بیشتر است.

قیمت درب آکاردئونی سه گل

قیمت درب آکاردئونی سه گل چگونه است؟

با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه ساخت انواع حفاظ به وجود آمده روز به روز با بررسی نمونه های قبلی و مشخص شدن نقاط ضعف در نمونه های جدید این نقاط ضعف هم از بین می رود. در مورد حفاظ سه گل نیز نمونه ۴ خم نقص بسیار کمی که در نوع دو خم وجود داشت، را برطرف کرده است.

به همین جهت درب های آکاردئونی سه گل ایمنی و مقاومت زیادی در برابر ضربات و شکسته شدن و همچنین استفاده از دیلم دارند.  قیمت درب آکاردئونی سه گل برای افرادی که قصد سفارش آن را دارند، اهمیت بیشتری پیدا می کند. زیرا سفارش برای تولید این درب به نسبت نمونه های دیگر بیشتر است.  

لیست قیمت درب آکاردئونی

در این بخش به بررسی مهمترین عواملی که می توانند بر قیمت درب آکاردئونی سه گل تأثیر بگذارند می پردازیم:

متراژ درب

متراژ درب هر چقدر که بیشتر باشد، نیاز است از متریال بیشتر برای تولید لباس استفاده گردد، پس از عوامل بسیار موثر بر روی قیمت درب آکاردئونی سه گل به شمار می رود. 

تعداد خم حفاظ

حفاظ های سه گل چهار خم نسبت به حفاظ سه گل دوام و امنیت بیشتری دارند و البته از تعداد تسمه بیشتر برای اتصال قطعات آن به یکدیگر استفاده می شود. به همین سبب قیمت قیمت درب آکاردئونی سه گل و حفاظ ها بسته به نحوه طراحی آنها تغییر پیدا می کند.

نوع رنگ حفاظ

نوع رنگ قرار گرفته بر روی حفاظ ها تأثیر مستقیم بر دوام و ماندگاری آن دارد، معمولاً رنگ های کوره ای کیفیت بالاتری نسبت به سایر رنگ‌ های دیگر دارند.  

نحوه نصب حفاظ

نحوه نصب حفاظ جزء عوامل بسیار مهم است که بر روند ساخت حفاظ ها هم تاثیر می گذارد و در صورت نیاز به طراحی چهارچوب مجزا، باید هزینه چهارچوب نیز مشخص شود.  

مراکز ساخت

مرکز ساخت حفاظ از جمله عوامل بسیار مهم به شمار می رود؛ زیرا هر چقدر که تجهیزات و تکنولوژی به کار برده شده در روند تولید حفاظ ها پیشرفته تر باشد، سرعت ساخت افزایش پیدا کرده و در کنار آن کیفیت حفاظ هم بالاتر می رود. در صورت ارتباط مستقیم با این مراکز هزینه ‌های مربوط به واسطه ها تا حد زیادی کاهش می یابد و این مورد بر نیز قیمت درب آکاردئونی سه گل تاثیر دارد.

فروش درب آکاردئونی سه گل

فروش انواع حفاظ درب آکاردئونی سه گل در مجموعه الو حفاظ  

حفاظ های درب آکاردئونی جزء متریال های پرطرفداری هستند که در فضاهای مختلف می توان از آنها استفاده کرد و به غیر از نقش حفاظ، می توان از آنها به عنوان جدا کننده محیط نیز استفاده نمود. به همین سبب یافتن مراکز فروش انواع حفاظ درب آکاردئونی به شکل مستقیم اهمیت بیشتری دارد.

مجموعه الو حفاظ یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه تولید و فروش حفاظ درب آکاردئونی است. کارشناسان این مجموعه نیاز مصرف کننده را به طور کامل و دقیق بررسی کرده و مطابق آن انواع حفاظ را معرفی می کنند.  

قیمت درب آکاردئونی سه گل در این مجموعه با توجه به تعداد خم و بسیاری از موارد دیگر مشخص می گردد. برای دسترسی به بهترین نرخ موجود در بازار کافیست با کارشناسان الو حفاظ ارتباط بگیرید، تا متناسب با محیط و شرایط شما بهترین حفاظ را با کیفیت خوب خریداری کنید.

 

تماس با کارشناسان الو‌حفاظ

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط