ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

حفاظ درب ورودی ساختمان در طرح های متنوع

شما اینجا هستید:  
حفاظ درب ورودی ساختمان در طرح های متنوع

حفاظ درب ورودی ساختمان در طرح های متنوع - الوحفاظ

منظور از حفاظ درب ورودی چیست؟ آیا شما تاکنون از این نوع حفاظ ها استفاده کرده اید؟ آیا این حفاظ ها امنیت ساختمان را بالا می برند؟ برای برقراری امنیت ساختمان چه راهکارهایی وجود دارد و چه باید کرد؟ حفاظ درب ورودی در چه مدل های تولید می شوند؟ برای ساخت این نوع حفاظ ها باید چقدر هزینه کرد؟ از کجا می توان حفاظ را با کیفیت مناسب و استحکام بالا و البته با قیمت بصرفه خریداری کرد؟ ما در اینجا قصد داریم به تمام این سوالات پاسخ دهیم و شما را با حفاظ درب ورودی آشنا کنیم. پس ما را تا انتها همراهی کنید.

برای بالا بردن امنیت ساختمان چه باید کرد؟

لابد شما هم از دوستان و آشنایان شنیده اید که بعد از چند روز مسافرت هنگام برگشت به خانه متوجه می شوند که که خانه آنها به سرقت رفته است. این تجربه بسیار تلخ است و هر کسی ممکن است با آن موجه شود. آمار سرقت های خانگی در تمامی شهرها در چند سال اخیر بسیار بالا رفته است و این موجب نگرانی و وحشت همه مردم شده است. به همین دلیل مردم به دنبال راهکارهایی می گردند تا امنیت ساختمان را بالا ببرند و جلوی ورود سارقین را بگیرند. به نظر شما چه راه حل هایی برای این کار وجود دارد؟

برای حفظ امنیت ساختمان ابتدا باید بررسی کرد که سارقین از کجا و از چه قسمت هایی وارد ساختمان می شوند تا امنیت آن بخش ها را بالا ببریم. خیی از سارقین از طریق باز کردن قفل درب ورودی ساختمان وارد می شوند این یعنی درب ورودی یکی از حساس ترین بخش های ساختمان است و باید برای بالا بردن امنیت آن به دنبال یک راه کار بود. از دیگر بخش های ساختمان که سارقین از طریق آن وارد ساختمان می شوند می توان به دیوار حیاط، بالکن، تراس و پنجره ها اشاره کرد.

یکی از بهترین راه حل ها برای بالا بردن امنیت در تمامی نقاط گفته شده در ساختمان نصب حفاظ است. شرکت های صنعتی با استفاده از دستگاه های پیشرفته انواع مدل های مختلف حفاظ را تولید می کنند که هر کدام از آنها خصوصیات خاص خود را دارد و برای بخش خاصی از ساختمان طراحی شده است. این حفاظ ها نقش بسیار مهمی در برقراری امنیت دارند و احتمال به سرقت رفتن ساختمان را به حداقل می رسانند. به همین دلیل این حفاظ ها با استقبال بسیار زیاد مردم مواجه شده است و همه به دنبال خرید آن هستند. در ادامه شما را با حفاظ درب ورودی که یکی از پرفروش ترین حفاظ های بازار است آشنا می کنیم.

حفاظ درب ورودی ساختمان چیست و از چه خصوصیاتی برخوردار است؟

بازار تولید و فروش حفاظ بسیار متوع و گسترده است و اگر شما سری به آن بزنید شاهد انواع مدل های مختلف و متنوع حفاظ می باشید که همه آنها بسیار محبوب و پرفروش می باشد. حفاظ درب ورودی یکی از بهترین حفاظ هایی است که شما می توانید آن را برای بالا بردن امنیت ساختمان خود تهیه کنید.

حفاظ های درب ورودی باید جلوی درب ورودی ساختمان ها نصب شوند. این نوع حفاظ ها معمولا از جنس فلزات بسیار مستحکم و مقاوم هستند. این نوع حفاظ که با نام درب آکاردئونی هم شناخته می شود از نوع کشویی یا ریلی است، یعنی باز و بسته کردن آن به صورت تاشو می باشد.

این نوع حفاظ ها امنیت ساختمان را تا سطح بالایی ارتقا می دهد زیرا با نصب این حفاظ سارقین این بار ابتدا باید با حفاظ آکاردئونی مواجه می شوند و باید اول از آن عبور کنند اما این کار بسیار دشوار و سختی است زیرا اولا این حفاظ ها بسیار مستحکم و مقاوم هستند و شکستن و برداشتن آنها عملا غیر ممکن است. همچنین این حفاظ ها مجهز به قفل های پیشرفته هستند و باز کردن آنها کار بسیار دشواری است. به همن دلیل سارقین با شکست مواجه می شوند و جلوی سرقت گرفته می شود.

حفاظ درب ورودی یا همان درب آکاردئونی بدون سروصدا و به آسانی باز و بسته می شود، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و همچنین قیمت آن مناسب و بصرفه می باشد.

تنوع در طرح و رنگ حفاظ

یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب حفاظ درب ورودی که در بالا به آن اشاره نشد طراحی بسیار زیبا و خاص آن می باشد. ظرافت بالای این نوع حفاظ جلوه ای بسیار زیبا و شیک به نمای ساختمان می دهد.

حفاظ درب ورودی در طرح های بسیار متنوعی مثل سه گل و سه لوزی و چهار گل موجود است. همچنین این حفاظ در جنس فلزهای مختلف مثل آلومینیوم و استیل و رنگ های متنوعی ساخته می شود. انتخاب نوع طرح و رنگ به عهده مشتری است. درب های آکاردئونی از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند و دچار تغییر رنگ و افت کیفیت نخواهد شد.

قیمت حفاظ درب ورودی

مشتریانی که قصد خرید حفاظ دارند باید بدانند که قیمت آن همیشه ثابت نیستت و با نوسان همراه می باشد. علت اختلاف قیمت حفاظ درب ورودی این است که فاکتورهای زیادی مثل جنس حفاظ، ابعاد حفاظ، برند سازنده، کیفیت ساخت، میزان استحکام حفاظ و طرح و رنگ آن بستگی دارد.

خرید انواع حفاظ از الو حفاظ

الو حفاظ یکی از برترین شرکت های سازنده انواع حفاظ است که سفارشات خود را به صورت تلفنی و اینترنتی از مشتریان دریافت می کند. حفاظ درب ورودی این مجموعه بسیار مستحکم و درجه یک است و قیمت آنها بسیار ارزان و مشتری پسند است. جهت سفارش ساخت حفاظ درب ورودی و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دقیق محصولات با کارشناسان الو حفاظ تماس بگیرید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط