ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

ساخت بهترین حفاظ شاخ گوزنی در الو حفاظ

شما اینجا هستید:  
ساخت بهترین حفاظ شاخ گوزنی در الو حفاظ

ساخت بهترین حفاظ شاخ گوزنی در الو حفاظ - الوحفاظ

بهترین حفاظ شاخ گوزنی جزء بهترین حفاظ هایی است که برای ایجاد امنیت بیشتر در کنار زیبایی ظاهری محیط، بر روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت بهترین حفاظ متناسب با شرایط و محیط خود به شکل کاملا سفارشی، یا تهیه حفاظ ها به صورت استاندارد با مجموعه الو حفاظ در ارتباط باشید.
حفاظت کردن از حریم شخصی جزء دغدغه ‌های همیشگی مردم بوده که به امنیت داخل محل زندگی، اداره یا محل کار خود اهمیت می دهند. این افراد با انواع مختلف حفاظ روبرو می شوند که در بین طیف وسیعی از محصولات انتخاب یک حفاظ ایمن در کنار قیمت مقرون به صرفه دچار سردرگمی می شوند.
بهترین حفاظ شاخ گوزنی یکی از حفاظ های بسیار ایمن بوده که از لحاظ قیمت به نسبت سایر حفاظ های دیگر مناسب تر ارائه می ‌گردد. در صورتی که نصب حفاظ شاخ گوزنی، توسط افراد متخصص و حرفه ای صورت بگیرد، امکان ورود همه افراد غریبه و سارقین را به فضای داخل می گیرد.
در حال حاضر تولید بهترین حفاظ شاخ گوزنی بر طبق اصول خاصی توسط مراکز معتبر در تراکم ۲۰ وجود دارد، در صورت سفارش مشتری با تراکم بیشتر تولید می شود. در صورتی که به حفاظ شاخ گوزنی دیوار نیاز دارید، بهتر است حتماً از تولید کنندگان معتبر و بدون واسطه اقدام نمایید، تا به مناسب ترین لیست قیمت این سازه مهم دست پیدا کنید.

مراحل تولید حفاظ شاخ گوزنی

امروزه حفاظ ها و نرده های زیادی در بازار تولید شده تا با استفاده از آنها امنیت محیط منزل و مراکز مختلف افزایش پیدا کند. در بین تنوع بالای حفاظ ها، اغلب افراد به دنبال پیدا کردن حفاظی با کیفیت خوب، قیمت مناسب و امنیت بالا هستند.
حفاظ شاخ گوزنی یکی از این حفاظ های پرطرفدار است که ضمن داشتن ویژگی های منحصر به فرد قابلیت نصب در کلیه فضاها امنیت بالایی هم ایجاد می کند. این نوع حفاظ اصولاً برای نصب بر روی دیوار و ارتفاع های بلند مناسب است. با رنگ آمیزی های زیبایی که بر روی آن صورت می گیرد، می ‌تواند ظاهر ساختمان را نیز زیباتر کند.
در روند تولید این سازه ها از میلگرد که نوعی میله فولادی بدون عاج بوده، استفاده می شود. میلگردها را پس از برش در ابعاد مناسب به صورت نوک تیز در می آورند، تا ایمنی آنها افزایش پیدا کند.
مراحل تولید بهترین حفاظ شاخ گوزنی ساده بوده؛ اما با رعایت برخی از نکات در روند تولید، امکان بالاتر بردن کیفیت حفاظ‌ ها فراهم می گردد. در ادامه به چند مرحله مهم از روند تولید این محصول می پردازیم:

مراحل برش قطعات

در روند تولید این سازه از میلگرد که نوعی فولاد بدون عاج بوده استفاده می شود، سایز میلگردها بین ۸ تا ۱۰ تغییر پیدا می ‌کند. میلگردها را در کارخانجات توسط دستگاه گیوتین به صورت اریب برش می دهند تا امنیت سازه بالاتر برود.

خمکاری

برای دادن شکل و فرم به شاخ های گوزن میلگردها را با کمک دستگاه خم حالت می دهند.

جوشکاری قطعات

در مرحله بعدی میلگردهای آماده شده را در شابلون مخصوص قرار داده و جوشکاری می ‌کنند.

مونتاژ حفاظ

برای مونتاژ کردن حفاظ نیاز است که از پروفیل استفاده شود و پروفیل ها بر اساس ابعاد و اندازه حفاظ ‌ها انتخاب می شوند که معمولاً از پروفیل ۴۰ در ۸۰ و ۴۰ در ۴۰ یا تسمه های پنج در پنج استفاده می کنند.

مرحله چربی زدایی

پس از پایان مراحل جوشکاری و آماده شدن قطعات حفاظ، آنها را در کوره قرار می ‌دهند تا هرگونه چربی و مواد زائد از سطح آن پاک شود.

رنگ آمیزی

به وسیله دستگاه پاچش پودری روی میله های حفاظ رنگ پاشیده شده و وارد کوره می گردد، به شکل یکنواخت تمام سطح میله ها از رنگ پوشیده شود. کیفیت رنگ استفاده شده بر اساس استانداردهای تعیین شده از طرف تولید کنندگان، مشخص می گردد.

شیوه های نصب حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی جزء مرغوبترین حفاظ های میله ای محسوب می ‌شود که برای انواع ساختمان ها و دیوارها کاربرد دارد. مهمترین بخش حفاظ شاخ گوزنی پس از تولید استاندارد، نحوه نصب صحیح آن بر روی دیوار است.
مقوله نصب بهترین حفاظ شاخ گوزنی بر روی مکان مورد نظر یا همان دیوار ساختمان و حیاط با توجه به استراکچر محل تا جایی مهم است که می توان گفت مهمترین بخش از مراحل تولید تا خرید و نصب قرار می گیرد.

برای اینکه بیشتر به این موضوع پی ببرید، در واقع نصب صحیح این حفاظ ها به صورت استاندارد نقش بازدارندگی آن را افزایش می دهد.
قبل از شروع به نصب حفاظ ها بهتر است که ابتدا زیرسازی آن صورت بگیرد که با توجه به هر نوع دیوار و سطحی شیوه های زیرسازی تغییر پیدا می کند. زیرسازی معمولاً به معنای فرو کردن سطوح فلزی نیرومند درسطح دیوار در فاصله های معین است که قرار است بهترین حفاظ شاخ گوزنی بر روی این سطوح آهنی سوار شده و به یکدیگر متصل شوند.
شیوه های نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار به شرح ذیل است:

نصب حفاظ بر روی دیوارهای با درپوش سنگی

ایجاد سوراخ هایی با عمق ۵ تا ۱۰ سانتیمتر به فاصله یک و نیم متر بر روی این دیوارها جهت کوبیده شدن میخ ها برای ایجاد یک پایه مستحکم جهت نصب حفاظ بر روی آنها صورت می گیرد، این روش از ابتدایی ترین روش ها برای نصب حفاظ محسوب می شود.

نصب حفاظ برای دیوار با درپوش فلزی

در صورتی که درپوش فلزی که بر روی دیوار قرار گرفته، ضخامتی بیشتر از دو میلیمتر داشته باشد، حفاظ به شکل مستقیم بر روی درپوش نصب می ‌شود. اما اگر ضخامت درپوش کمتر باشد، جهت استحکام کافی باید حفاظ دیوار به زیر درپوش هم اتصال پیدا کند.

نصب حفاظ با بستر خاص

در فضاهایی که دیوار با متریال های خاص مانند کامپوزیت تولید شده، در چنین مواقعی کارشناسان نصب باید خلاقیت هایی از خود نشان داده، تا بتوانند به شکل ایمن حفاظ را نصب کنند.

نصب حفاظ بر روی صفحه بتن

معمولاً بر روی این دیوارها قالب های بتن ریزی شده از لبه های دیوار بیرون زده هستند، این دیوارها به دلیل سخت بودن ضخامت بتن از این بخش بیرون ‌زده قالب ها استفاده می کنند. با قرار دادن پروفیل های قوی سعی دارند به شکل کاملا ایمن حفاظ را نصب نمایند.

تا این بخش تمامی مواردی که گفته شد به عنوان زیر ساز، شرایط نصب حفاظ بوده است. پس از آماده سازی زیرساز نوبت به قرار دادن نرده های شاخ گوزنی می ‌رسد که باید به شکلی کاملا ایمن و دقیق در محل خود قرار گرفته و با دستگاه های جوش مخصوص به پروفیل ها متصل شود.

دلایل امنیت حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

در بین تنوع بالای طرح و مدل ها، حفاظ شاخ گوزنی جزء زیباترین حفاظ هایی است که برای دیوارهای خانه های مسکونی، تجاری، اداری و هرگونه فضای دیگر مورد استفاده قرار می ‌گیرد. چرا که این حفاظ ها به نسبت سایر حفاظ های دیگر ضریب امنیت بالاتری دارد.
این حفاظ که از طرح شاخ های گوزن الهام گرفته شده، ضمن ایجاد محافظت از فضا سبب افزایش زیبایی نمای ساختمان ها هم می شود. در صورتی که از رنگ آمیزی زیبایی برای آن استفاده شود، می توان حفاظ را با سایر بخش های ساختمان و نما، هماهنگ‌ تر کرد.
ضریب امنیت حفاظ شاخ گوزنی به دلیل برخی از ویژگی ‌ها، به نسبت سایر مدل های دیگر بیشتر است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:
حفاظ را از شاخه های میلگرد گیوتین خورده نوک تیز و به صورت در هم تنیده تولید می کنند.
معمولاً ارتفاع حفاظ از ۵۰ سانتی متر بیشتر بوده و به صورت استاندارد تا ۱۲۰ سانتی متر تولید می شود و گاهاً بر اساس نیاز مصرف کننده تا ۱۵۰ متر نیز تولید می گردد و این ارتفاع بالا عبور از حفاظ را سخت می‌ کند.
میلگردهایی که در روند تولید استفاده می شود، از نمره ۱۰ انتخاب شده که بسیار مستحکم بوده و به راحتی قابلیت تغییر شکل و فرم ندارد. در کارخانه توسط دستگاه های خم این تغییرات ایجاد می گردد.
طول نهایی نرده شاخ گوزنی در کمترین حالت یک متر است.
تراکم میله های حفاظ معمولاً ۲۰ انتخاب می ‌شود، تا امنیت حفاظ را افزایش دهند.

بررسی وزن و ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی

در روند تولید بهترین حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهایی با شماره ۸، شماره ۹، شماره ۱۰ و گاهی مواقع به صورت سفارشی از میلگردهای شماره ۱۲ استفاده می کنند، معمولاً وزن حفاظ با توجه چند عامل مختلف مشخص می گردد.
بررسی عوامل تأثیرگذار بر وزن حفاظ شاخ گوزنی:

  1. شماره میلگردها جزء اولین عامل هایی است که می تواند بر وزن تأثیر بگذارند، هرچقدر قطر میلگرد افزایش پیدا کند، در نتیجه وزن حفاظ هم زیاد می شود.
  2. تراکم جزء عامل های بسیار مهمی است که در بخش های مختلف حفاظ تأثیر دارد و به صورت استاندارد حفاظ ها با تراکم ۲۰ تولید می ‌شوند. اما گاهی اوقات بر اساس شرایط موجود این تراکم کمتر یا بیشتر می شود.
  3. ارتفاع حفاظ جزء مواردی بوده که به شکل مستقیم بر وزن سازه تأثیر دارد، هر چقدر ارتفاع بیشتر باشد، در نتیجه نیاز است که از تعداد میلگردهای بیشتر برای افزایش تراکم آن استفاده شود.
    به طور معمول حفاظ شاخ گوزنی را از ارتفاع ۵۰ سانتی متر تولید می کنند و تا ارتفاع ۱۲۰ سانتی متر به صورت استاندارد به بازار ارائه می دهند. اما گاهی اوقات برای برخی از محیط ها یا دیوارهای کوتاه تر نیاز است که ارتفاع حفاظ افزایش پیدا کند که امکان تولید آن تا ۱۵۰ سانتی متر فراهم می گردد.
    ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی در چند گروه مختلف بسته به شرایط محیط تولید می شود که در ادامه به بررسی هرکدام از آنها می پردازیم:

حفاظ های با ارتفاع متوسط

حفاظ های از 70 سانتیمتر تا ۸۰ سانتیمتر برای اکثر دیوارها یک ارتفاع استاندارد محسوب می گردد.

حفاظ هایی با ارتفاع بلند

حفاظ هایی با ارتفاع بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و بلندتر برای دیوارهایی با ارتفاع کوتاه به جهت ایمن سازی محیط استفاده می شود.

حفاظ های با ارتفاع کوتاه

حفاظ های بین ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر برای دیوارهای با ارتفاع بلند یا دیوارهایی که دارای حصار های فنس کشی شده هستند کاربرد دارد.

مزایای حفاظ شاخ گوزنی دیوار

بهترین حفاظ شاخ گوزنی دیوار جزء معتبرترین لایه های امنیتی است که برای افزایش ایمنی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا ساختمان های امروزی از روش ‌های مختلفی برای افزایش امنیت استفاده می کنند.
در بین درب و پنجره های دوجداره، دوربین های مداربسته، حفاظ به عنوان یک عامل فیزیکی بر روی دیوار قرار می گیرد. که هیچ گاه نیاز به کنترل آن از لحاظ روشن و خاموش بودن نیست و همیشه می تواند امنیت را حفظ کند.
حفاظ شاخ گوزنی، پس از طی کردن مسیرهای مختلف هم اکنون جزء معتبرترین حفاظ هایی است که در روی اغلب دیوارها قرار می گیرد. به دلیل داشتن طراحی خاص و منحصر به فرد، محبوبیت بالایی در میان سفارش دهندگان پیدا کرده است.
استفاده کردن از این مدل حفاظ، نسبت به شیوه های دیگر امنیتی و حفاظ های دیگر مزایایی به دنبال دارد که در ادامه به بررسی برخی از این مزیت ها می پردازیم:

امنیت بالاتر

تاکنون مدل شاخ گوزنی جزء ایمن ترین نمونه های حفاظ بر روی دیوار است که پس از گذراندن تمامی ایرادات امنیتی قدیمی در این مرحله قرار گرفته است. به دلیل داشتن ساختاری کاملا متمایز و متفاوت، با نمونه حفاظ های دیگر و تراکم زیاد شاخه های نوک تیز اجازه ورود سارقین به فضای داخل را نمی دهد.

قابلیت نورپردازی

بهترین حفاظ شاخ گوزنی این قابلیت را ایجاد کرده ‌اند که در لابلای آنها نورپردازی صورت بگیرد و جلوه های بسیار زیبایی را به وجود می ‌آورد. همچنین نور پردازی به معنای آماده باش حفاظت در برابر نفوذ سارقین محسوب می ‌شود؛ چرا که با وجود نور و روشنایی معمولاً سارقین از بالا رفتن از دیوار پشیمان می شوند.

کیفیت بالای حفاظ

طراحی و تولید این نوع حفاظ به گونه ای است که در برابر آسیب های محیطی مانند برف و باران، گرد و غبار و موارد مختلف دیگر آسیبی به آن وارد نمی شود. زیرا از پروسه تولید با استفاده از دستگاه جوش co2 و خطوط رنگ آمیزی با کیفیت بالای رنگ الکترو استاتیک گذشته تا در نهایت یک سازه مقاوم تولید گردد.

مانع از ایستادن در روی دیوار

انجام عمل خمکاری در جهت امتداد خروج و بیرون میله های حفاظ در سویه های مختلف موجب می‌ شود تا به هیچ عنوان بر روی دیوار امکان ایستادن وجود نداشته باشد. به همین سبب یکی دیگر از مزیت های حفاظ همین خمکاری های رو به بیرون است.

قابلیت تغییر تراکم نیزه ها

در شاخه های بالایی حفاظ شاخ گوزنی می توان تراکم نیزه های نوک تیز را افزایش داد و این افزایش تأثیر زیادی در بالاتر بردن ایمنی حفاظ دارد.

ایجاد ارتباط بصری زیبا با سایر اجزای بیرونی

حفاظ شاخ گوزنی جزء مواردی است که به راحتی قابلیت طراحی دارد و با توجه به سبک معماری ساختمان و سایر بخش های آن از لحاظ زیبایی بصری می توان رنگ حفاظ ها را متناسب با نما انتخاب نمود و همچنین می توان کاملا هماهنگ با سایر حفاظ های بالکن یا پنجره ها نیز این حفاظ ها را طراحی کرد.

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی

امروزه برای حفظ امنیت منازل، محیط های کاری و فضاهای تجاری استفاده کردن از حفاظ های با ظاهر زیبا به عنوان اولین پیشنهاد است. اغلب افراد به دنبال یافتن یک سازه فلزی مستحکم هستند که نقش زیادی در بازدارندگی سارقین ایفا کند.
حفاظ شاخ گوزنی جزء حفاظ هایی است که در صورت طراحی و تولید به شکل استاندارد حتی سارقین حرفه ای هم به راحتی نمی توانند از این مانع امنیتی عبور کنند. به همین جهت استفاده از این نوع حفاظ برای فضاهای مختلف پرکاربردتر است.
در چنین شرایطی به دست آوردن لیست قیمت بهترین حفاظ شاخ گوزنی جزء موارد بسیار مهمی است که در هنگام سفارش و تهیه برای افراد اهمیت پیدا می کند. باید به عنوان پرفروش ترین نوع حفاظ، تمامی عواملی که می توانند بر قیمت این سازه تأثیر بگذارند را شناسایی کرده و در هنگام ثبت سفارش و تهیه، تصمیمات بهتری بگیرید.
در این بخش به بررسی برخی از عواملی که می ‌تواند به شکل مستقیم بر نرخ نرده های شاخ گوزنی تأثیر بگذارند می پردازیم:

ابعاد حفاظ

حفاظ ها را با طول و ارتفاع مشخص به شکل کاملاً استاندارد تولید می ‌کنند؛ اما گاهی اوقات نیاز است که ارتفاع افزایش یابد، در چنین شرایطی قیمت ارائه برای حفاظ بر حسب تغییر ارتفاع میله های حفاظ تغییر می کند.

تراکم حفاظ

تراکم بخش مهم حفاظ است که نه تنها بر قیمت، بلکه در امنیت هم موثر است، هر چه تراکم بیشتری برای حفاظ در نظر بگیرید متعاقبا” امنیت حفاظ را افزایش می ‌دهید؛ در نتیجه هزینه ساخت این نوع حفاظ هم افزایش پیدا می کند. پس در نظر گرفتن چنین فاکتوری اهمیت زیادی در تمامی بخش های حفاظ دارد.

قطر میلگردها

نرده را با میلگرد های مختلف تولید می کنند و جزء رایج ‌ترین میلگردهایی که در روند تولید این حفاظ به کار می ‌رود میلگرد قطر ۹ و میلگرد قطر ۱۰ میلیمتر است. هر کدام از این میلگردها از استحکام بالایی برخوردارند، هر چقدر که قطر میلگرد افزایش پیدا کند، در نتیجه قیمت نهایی نیز افزایش دارد. چرا که تمامی روال کار از قبیل خم کردن و برش زدن آن سخت تر شده و البته وزن سازه نیز افزایش می ‌یابد.

نوع جوش مناسب نرده

برای اتصال میلگردها به یکدیگر و طراحی حفاظ های شاخ گوزنی از روش جوش خاصی استفاده می کنند. این روش ها به دو صورت جوش الکترود و جوش co2 است، هر دو روش کیفیت بالایی داشته، اما استفاده کردن از روش جوشکاری co2 از لحاظ شکل ظاهری هم زیباتر می گردد.

رنگ کاری حفاظ

حفاظ ها را باید پس از ساخته شدن و اتصال میلگردها به یکدیگر وارد مرحله رنگ کاری کرد. در این مرحله پس از طی کردن فرایند شستشو و عبور از دستگاه های مخصوص از رنگ های الکترواستاتیک که کیفیت بالاتری دارند استفاده می ‌کنند تا تمام سطح میلگردها به طور کامل پوشیده شود. اما گاهی اوقات برای کم کردن هزینه ها از رنگ های روغنی هم به کار می برند.

هزینه نصب حفاظ

نصب بهترین حفاظ شاخ گوزنی جزء پیچیده ترین و زمان بر ترین بخش های نصب محسوب می‌ شود. زیرا در این مرحله نیاز است که از فرایند جوش co2 استفاده شود که باید توسط افراد متخصص و حرفه ای صورت بگیرد تا حفاظ ها به شکل کاملاً ایمن در محیط نصب گردد. البته عدد معینی برای این مرحله از کار نمی توان اعلام کرد. زیرا در پروژه های مختلف بر اساس بستر نصب و بسیاری از موارد دیگر این هزینه ها تغییر پیدا می کند.

هزینه های حمل و نقل نرده ها

هزینه ای که قرار است نرده های آماده شده به محل نصب انتقال پیدا کند، بسته به فاصله بین کارگاه تا محل نصب وجود دارد، متغیر است.

سفارش تولید حفاظ شاخ گوزنی در الو حفاظ

تا این بخش دریافتیم که حفاظ شاخ گوزنی دیوار جزء بهترین حفاظ هایی است که در محیط های مختلف تجاری، اداری، مسکونی، ویلاها، باغ ها و کلیه مکان ها کاربرد دارد. این حفاظ قابلیت تغییر تراکم، تغییر ارتفاع و تغییر عرض را داشته، به همین سبب متناسب با شرایط محیط می توان آن را طراحی کرد.
افرادی که در حوزه تولید ساخت نرده شاخ گوزنی فعالیت می کنند، باید از تخصص بالایی برخوردار باشند، تا تمامی روند تولید را به صورت استاندارد طی نماییند. چرا که حفاظ نقش امنیتی در محیط دارد و ایمن بودن تمام بخش ‌های آن از موارد لازم و ضروری است.
مجموعه الو حفاظ یکی از معتبرترین مراکز تولید کننده انواع حفاظ محسوب می شود. چرا که با ارائه طرح های مختلف از حفاظ شرایط انتخاب را برای سفارش دهندگان آسان تر می نمایند.
از مهمترین ویژگی های این مجموعه که خیال سفارش دهندگان را راحت می‌ کند، می ‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
حضور کارشناسان متبحر و ارائه مشاوره کامل متناسب با محیط و فضا پس از بررسی دقیق برای انتخاب حفاظ از لحاظ ابعاد، تراکم و طول
ارائه خدمات نصب حرفه ای برای حفاظ های تولید شده به دلیل اهمیت بالای نصب استاندارد در روی دیوار
استفاده کردن از تمامی دستگاه های پیشرفته و به روز مانند دستگاه های جوش و خطوط رنگ آمیزی پیشرفته
استفاده از دستگاه های برش و خمکاری کاملا اتوماتیک و حرفه ‌ای
داشتن نیروهای متبحر و متخصص برای طی کردن تمامی روند کار به شکل استاندارد

تمامی این موارد نشان دهنده کیفیت بالای سازه های تولید شده در این مرکز هست. پس با خیال راحت جهت سفارش حفاظ شاخ گوزنی با کارشناسان فروش آن ارتباط برقرار کنید، تا پس از دریافت مشاوره به صورت رایگان سفارشات نهایی خود را ثبت نمایید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط