ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

درب فرفورژه آماده و معرفی انواع مدل های آن

شما اینجا هستید:  
درب فرفورژه آماده و معرفی انواع مدل های آن

درب فرفورژه آماده و معرفی انواع مدل های آن - الوحفاظ

درب فرفورژه آماده چیست؟ آیا انواع درب های موجود در بازار  را می شناسید؟ درب فرفورژه را چطور؟ به نظر شما چرا روز به روز به طرفداران و مشتریان درب های فرفورژه در بازار افزوده می شود؟ این درب چه خصوصیات و مزیت هایی دارد؟ برای چه مکان هایی می توان از آن استفاده کرد؟ آیا مشتری باید برای تهیه درب فرفورژه سفارش ساخت آن را به شرکت های مربوطه بدهد؟ آیا می توان درب فرفورژه را به صورت آماده در بازار خریداری کرد؟ ما در اینجا به تمامی این سوالات پاسخ می دهیم و مجموعه ای که از طریق آن می توانید درب فرفورژه آماده را خریداری کنید معرفی می کنیم.

درب فرفورژه چیست؟

در حال حاضر یکی از جدیدترین و شیک ترین نوع درب های ورودی، درب فرفورژه است. این درب را به احتمال زیاد همه شما بارها و بارها در ساختمان، ویلا، پارکینگ و دیگر مکان های مختلف مشاهده کرده اید. زیبایی و ظرافت ظاهری این درب به قدری جذاب است که هر نگاهی را شیفته خود می کند. درب فرفورژه از جنس فلزات ناب و درجه یک است و بر روی آنها گل ها و طرح های مختلف قرار دارد.

اصطلاح فرفورژه هم به همین گل ها و شکل های مختلف گفته می شود که بر روی نرده نصب می شوند. البته این طرح های فرفورژه هم از جنس آهن هستند و با استفاده از قالب های مخصوص در کارگاه های سازنده طراحی می شوند.

این درب فرفورژه آماده از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و امنیت ساختمان شما را حفظ می کند. همچنین این درب در برابر عواملی مثل نور خورشید و رطوبت و باران مقاوم می باشد و دچار زنگ زدگی نمی شود. با توجه به این که اکثر درب های ورودی در فضای بیرونی قرار دارند و دائم در معرض تغییرات دما هستند با انتخاب مدل فرفورژه دیگر نیازی نیست که نگران تغییر رنگ و افت کیفیت درب ورودی خود باشید.

همان طور که در بالا گفته شد درب های ورودی بسیار شیک و جذاب هستند و از زیبایی بسیار زیادی برخوردار می باشند. این موجب می شود که نمای بیرونی ساختمان شما شیک تر و لوکس تر جلوه کند. تمامی این موارد موجب شده است تا روز به روز به مشتریان درب های فرفورژه افزوده شود.

حال به این سوال بپردازیم که چرا مردم به درب های ورودی ساختمان خود بسیار اهمیت می دهند؟ دلیل این اتفاق برای همه بسیار واضح و روشن است. مردم تلاش می کنند تا با انتخاب یک درب محکم و مناسب امنیت محل زندگی خود را تامین کنند و مانع ورود افراد بیگانه و متجاوز شوند. چنانچنه درب ورودی استحکام کافی را نداشته باشد سارقین به راحتی از آن عبور می کنند و وارد ساختمان می شوند. اما با خرید درب فرفورژه جلوی این افراد گرفته خواهد شد چرا که این درب از استحکام بالایی برخوردار است.

معرفی انواع مدل های درب فرفورژه

اگر شما هم قصد خرید درب فرفورژه آماده را دارید ابتدا باید بررسی کنید که کدام مدل این درب برای کاربرد مصرفی شما مناسب تر است. به طور کلی درب های فرفورژه در مدل های زیر موجود است:

  • درب فرفورژه حیاط
  • درب فرفورژه ویلایی
  • درب فرفورژه پارکینگ
  • درب فرفورژه کاخ
  • درب فورژه بیرون بازشو
  • درب فرفورژه ریلی
  • درب فرفورژه تالاری
  • درب فرفوره کلاسیک
  • درب فرفورژه تک لنگه
  • درب فرفورژه دو لنگه

البته ناگفته نماند که درب های فرفورژه در رنگ ها و طرح ها متنوعی مثل کلاسیک، سلطنتی، گل و شکل حیوانات موجود است و شما می توانید مدلی را که با فضای ساختمان شما متناسب تر است سفارش دهید.

درب فرفورژه آماده چه مزیتی دارد؟

یکی از انتخاب هایی که برای مشتریان درب فرفورژه وجود دارد خرید درب فرفورژه مدل آماده است. یعنی به جای این که سفارش ساخت آن را به شرکت های سازنده بسپارید، درب هایی که از قبل ساخته شده اند را خریداری کنید. این کار موجب کاهش هزینه های شما خواهد شد زیرا قیمت خرید درب فرفورژه آماده نسبت به قیمت ساخت درب فرفورژه به مراتب بسیار کمتر است. این روش برای افرادی که بودجه چندانی ندارند بهترین راهکار است.

نرخ قیمت درب فرفورژه

پارامترهای زیادی در تعیین قیمت نهایی فروش درب فرفورژه تاثیرگذار هستند و به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص را برای این درب ها در بازار تعیین کرد. برخی از مهم ترین پارامترهایی که بر قیمت درب فرفروژه تاثیر می گذارند عبارتند از:

  • مدل درب
  • ابعاد درب
  • جنس درب
  • وزن درب
  • نوع طرح فرفورژه
  • رنگ درب
  • کیفیت ساخت
  • برند سازنده

در پاراگراف بعد ما یکی از معتبرترین شرکت هایی که می توانید از آن درب های فرفروژه را خریداری کنید به شما معرفی می کنیم.

انواع درب فرفورژه را از الو حفاظ خریداری کنید

درب فرفورژه را از کجا تهیه کنیم که کیفیت و قیمت آن مناسب باشد؟ این از رایج ترین سوالات مشتریان درب فرفروژه است. ما به این افراد شرکت الو حفاظ را پیشنهاد می کنیم.

الو حفاظ یکی از بهترین شرکت های داخل کشور است که در زمینه تولید و فروش انواع حفاظ و نرده مشغول به فعالیت می باشد. شما می توانید انواع مدل های درب فرفروژه را در طرح ها و رنگ های مختلف در وب سایت الو حفاظ مشاهده نمایید و مدل دلخواه خود را پیدا کنید.

کیفیت تولیدات این مجموعه بسیار عالی و درجه است و قیمت آنها هم بسیار مناسب و مشتری پسند است. همچنین شما می توانید درب فرفورژه آماده را در سایزهای مختلف از این مجموعه خریداری کنید.

جهت اطلاع از مدل های موجود و قیمت فروش درب های فرفورژه با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از آنها دریافت کنید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط