ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

ساخت انواع نرده آهنی با بهترین قیمت

شما اینجا هستید:  
ساخت انواع نرده آهنی با بهترین قیمت

ساخت انواع نرده آهنی با بهترین قیمت - الوحفاظ

نرده آهنی با هدف حفظ امنیت و آرامش محیط بر روی دیوار و پنجره نصب می شود. در صورت انتخاب طرح های زیبا و متناسب با سایر بخش های نما، از جنبه زیبایی آن هم بهره می برید. این مجموعه در زمینه ساخت انواع نرده آهنی با بهترین قیمت فعالیت می ‌کند؛ جهت ثبت سفارشات خود می توانید با کارشناسان فروش آن ارتباط بگیرید.

برای حفظ امنیت ساختمان ها، مصالح مختلفی وجود دارد که هر کدام وظیفه خاصی را به عهده می گیرند. در این میان نرده آهنی جزء مصالحی است که با یکبار نصب بر روی دیوار برای همیشه می تواند بدون نیاز به تنظیم کردن از محیط محافظت کند.
در سال های اخیر به دلیل شلوغ شدن شهرها برای محافظت از ساختمان ها، باغ ها، ویلا ها و بسیاری از فضاهای دیگر، استفاده کردن از انواع نرده آهنی افزایش پیدا کرده است.

به همین سبب قیمت نرده آهنی روی دیوار جزء موارد بسیار مهمی بوده که در هنگام نیاز به این سازه می تواند در انتخاب نهایی خریدار تأثیر بگذارد.
نرده حفاظ دیوار دست دوم هم در صورتی که متناسب با محیط انتخاب شود، توانایی ایجاد امنیت بالا را دارد. در شرایطی که توان پرداخت هزینه مورد نیاز برای سفارش تولید نرده دیوار را ندارید، می توانید از نمونه های دست دوم با کیفیت بالا و سلامت در تمامی قطعات استفاده نمایید.

تماس با متخصصان الو حفاظ

 

قیمت نرده آهنی

نرده آهنی چیست؟

نرده آهنی یکی از روش های افزایش حفاظت بسیار کاربردی است که با نصب آن بر روی دیوار و بالکن می توان امنیت محیط را تضمین کرد.

معمولاً این نرده را به گونه ای بر روی دیوار نصب می شود که جلوی ورود سارقین به سمت داخل ساختمان را می گیرد. به دلیل ایجاد امنیت بالا یک فضای کاملا ایمن ایجاد می کند.
نرده آهنی به مانند یک سرباز می تواند در قسمت ورودی ساختمان بر روی دیوارها قرار گرفته و سبب ایجاد آسایش و رفاه بیشتر برای ساکنین می گردد.

در واقع در ساختمان های ویلایی و شرکت ها و بسیاری از فضاهای دیگر که ممکن است دیوارهای کوتاهی داشته باشند، قرار دادن نرده ها خیال ساکنین را تا حد زیادی راحت می کند.
در سال‌ های اخیر که تجهیزات حفاظتی برای ساختمان‌ ها افزایش زیادی پیدا کرده و اغلب ساختمان ها دارای دوربین های مدار بسته هستند؛ اما این دوربین ها هم نیاز به کنترل داشته و جلوی نفوذ سارقین را نمی گیرد.

اما تجهیزاتی مانند نرده و حفاظ بر روی دیوارها امکان ورود سارقین را از بین می برد.
در حال حاضر مرکز تولید کننده حفاظ و نرده های آهنی از باکیفیت ترین نوع فلزات موجود استفاده می کند. به همین دلیل به راحتی می توان از انواع نرده های تولید شده در هر شرایط آب و هوایی مانند مناطق شمالی کشور که رطوبت زیادی دارند، استفاده کرد. زیرا امکان افزایش استحکام نرده ها با توجه به محیط نصب آنها وجود دارد.

بررسی انواع نرده آهنی با کیفیت بالا

صنعت ساخت و طراحی نرده دیواری به حدی پیشرفت کرده که امکان طراحی و تولید این نرده ها در طرح ها و مدل های مختلف با کمترین خطا وجود دارد.

به همین دلیل دیگر مثل سالیان گذشته، خبری از نرده های ساده و میله ای نیست. بلکه نرده ها را در طرح ها و فرم های جذاب تولید می کنند.
وجود تنوع بالا در این نرده ها سبب می شود، تا برای هر فضایی متناسب با آن از نرده های سنتی، نرده های مدرن و به روز استفاده شود. به کار بردن درست و به جا از نرده ها تأثیر زیادی در افزایش زیبایی نمای بیرونی ساختمان می گذارد و در بالاتر بردن ارزش ساختمان هم تأثیر دارد.
انواع نرده آهنی که با کمک دستگاه های پیشرفته برش و دستگاه های جوش در مراکز تولید حفاظ های آهنی صورت می گیرد عبارتند از:

نرده سرنیزه ای دیواری

انواع نرده سرنیزه ای دیواری جزء مدل هایی است که حداقل یک بار آن را دیده اید. این مدل از حفاظ از نوستالژیک ترین مدل هایی بوده که تولید می شد. این نمونه را می توان در سه مدل دیگر به صورت حفاظ سرنیزه یک طرفه، حفاظ سرنیزه دو طرفه و سرنیزه سه طرفه سفارش داد. هر چقدر تعداد سرنیزه ها بیشتر باشد، امنیت آن نیز افزایش پیدا می کند. در حال حاضر تولید کنندگان نرده دیواری به گونه ای بر روی طراحی این نوع نرده توجه کرده ‌اند که با داشتن ظاهری شیک ‌تر امکان مطابقت آن با استانداردهای در نظر گرفته شده وجود دارد.

نرده نیزار دیواری

نرده نیزار همانطور که از نام آن مشخص است به شکل نیزار طراحی می‌ شود و افراد با دیدن این نرده ها محو زیبایی مسحور کننده آن می گردند. این نرده علاوه بر تأمین امنیت بالا، برای دکوراسیون فضا نیز کاربردی بوده و امکان ایجاد یک ظاهر فوق العاده زیبا و امن را در کنار یکدیگر به وجود می آورد. رنگ قرار گرفته شده بر روی این حفاظ ها به صورت کوره ای استاتیک بوده، تا در هر شرایط آب و هوایی بتوان از آن استفاده کرد. در این مدل از حفاظ، شاخه های کوچک کمتری استفاده می شود و به دلیل کاهش نقاط جوشکاری، استحکام حفاظ افزایش می یابد.

نرده فرفورژه دیواری

نرده فرفروژه از پروفیل های آهنی تولید می شود که برای شکل دهی به این پروفیل ها و تولید طرح ها و گل های مختلف از دستگاه های مخصوص استفاده می کنند. روند تولید این نرده ها بسیار پیچیده بوده و نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. این مدل از نرده علاوه بر داشتن طرح های متنوع و زیبا، امنیت خوبی داشته و با قرار گیری رنگ الکترواستاتیک کوره ای بر سطح آن امکان استفاده در همه شرایط آب و هوایی را دارد.

نرده لیلیوم دیواری

لیلیوم یکی از زیباترین طرح حفاظ های تولید شده بوده که از نظر امنیت در رده نرده های شاخ گوزنی قرار می گیرد. برای طراحی و تولید این نرده از گل های چشم نواز لیلیوم الهام گرفته اند. پس از طراحی و ساخت آن ها را با دو رنگ رنگ آمیزی می کنند تا جلوه زیباتری به فضا و محیط بدهند. مهمترین ویژگی‌ های این نرده امکان تولید آن در ارتفاع های دلخواه، با افزودن شاخه های گل لیلیوم است.

نرده شاخ گوزنی دیواری

نرده شاخ گوزنی به نسبت نرده های ساده که در گذشته ساخته میشد سازه ای کاملا متفاوت دارد و با تقویت متریال فلزی که در روند تولید استفاده می شود، امنیت این نوع حفاظ افزایش بیشتری پیدا کرده است.
این نوع حفاظ ها را به صورت نوک تیز برش می دهند و با کمک دستگاه های خم آنها را به اشکال مختلف در می آورند. استفاده کردن از افراد حرفه ای، برای جوش زنجیری در این نرده ها موجب می ‌شود تا نرده های متراکم با استحکام بالا پدید آید.

حفاظ شاخ گوزنی با وجود شکل ظاهری زیبا با قرار گرفتن بر سر دیوار ساختمان ها، امنیت را تا چندین برابر افزایش داده و نمای ساختمان را نیز زیباتر می کند.

 

انواع نرده دیواری

نرده بوته ای دیواری

نرده بوته ای در دسته حفاظهای خار شکل قرار میگیرد که بر روی دیوار به جهت حفظ و افزایش امنیت تعبیه می گردد. این نرده ها به دلیل شکل ظاهری خاصی که دارند، امکان عبور از روی دیوار را از بین می برند و در واقع وجود شاخه های پر پیچ و خم و تیز به مانند یک چاقو عمل می کند.

نرده دیواری آبشاری

نرده دیواری آبشاری جزء کاربردی ترین مدل های حفاظ است که برای تمامی ساختمان ها می توان از آن استفاده کرد. نرده های آبشاری به گونه ای طراحی می شوند که از ورود سارقان به داخل ساختمان جلوگیری کرده و امکان طراحی آن با تراکم ها و ارتفاع های مختلف وجود دارد. همین ویژگی سبب شده تا برای همه ساختمان ها بتوان از این مدل نرده دیواری استفاده کرد.

نحوه نصب نرده روی دیوار

قرار دادن حفاظ روی دیوار یکی از بهترین راه ها به جهت افزایش امنیت ساختمان در برابر نفوذ سارقین و جلوگیری از ورود حیوانات وحشی به فضای داخل است.

البته نصب نرده بر روی دیوار ضمن بالا بردن ایمنی، زیبایی هم به کل ساختمان می دهد. حفاظ های نسل جدید به دلیل طراحی زیباتر و استفاده از میلگردهای نمره ۱۰ بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

در اغلب مواقع برای ارتفاعات بالای یک متر، مناسب طراحی می ‌شوند؛ زیرا امکان افزایش تراکم حفاظ ها برای تقویت ایمنی آن در ارتفاع بیشتر وجود دارد.
یک بار نصب نرده آهنی دیواری خیال شما را برای سال های طولانی از حفظ امنیت ساختمان راحت می کند. چرا که در زمان نبود شما در داخل ساختمان هم سارقان توانایی ورود به فضای داخل را ندارند.

پس بهتر است که این حفاظ ها به شکل کاملا اصولی و استاندارد بر روی دیوار نصب کنید، تا در اثر فشار و ضربه سارقین نتوانند آن ها را جابجا نمایند.
بسته به نوع حفاظ و همچنین نوع دیوار، شیوه‌ های مختلفی برای نصب نرده روی دیوار وجود دارد. آشنایی با هر کدام از این روش ها و انتخاب درست و بجا، سبب داشتن یک فضای ایمن می شود. در این بخش به بررسی روش های مختلف نصب نرده ها بر روی دیوارهای ساختمان می پردازیم:

نصب حفاظ با روش کوبیدن پیم در دیوار

کارگزاری پیم در بستر دیوار در اغلب فضاها استفاده می شود، برای انجام این روش نیاز است که با کمک دریل سوراخ هایی به قطر ۸ میلی متر بر روی سطح دیوار ایجاد گردد. یک پیم به قطر ۱۰ میلیمتر را داخل دیوار کارگذاری می کنند.

برای هر شاخه دو متری از حفاظ نیاز است حداقل چهار پیم دو به دو و روبروی هم در روی دیوار کار گذاشته شود، تا در آخر استحکام بالایی داشته باشید. حفاظ ها را بر روی دیوار بین پیم ها قرار می دهند و به پیم ها جوش داده می شود. این مرحله اهمیت زیادی در حفظ امنیت دارد و باید پس از پایان جوشکاری نقاط جوش خورده لکه گیری رنگ می شوند تا در برابر نفوذ آب و رطوبت آسیبی به آن وارد نگردد.

نصب حفاظ با روش بیس پلیت

در این روش در هنگام دیوارچینی برنامه ریزی برای نصب حفاظ ها صورت می گیرد و داخل دیوار پلیت هایی را کارگزاری می کنند که بسیار منطقی تر و مناسب تر از روش های دیگر است. اما در دیوارهایی که این اقدام اجرا نشده، می توان با ایجاد چهار سوراخ و فرو بردن پیم ها در این سوراخ ها اتصال پلیت ها را انجام داده تا یک بستر مناسب برای نصب حفاظ با اتصال پلیت ها را با فراهم کردن بستر مناسب ایجاد کرد. پلیت را در فواصل حداقل یک متر از یکدیگر کار می گذارند و حفاظ ها را بر روی آنها ها قرار داده و با دستگاه جوش به یکدیگر متصل می کنند.

نصب حفاظ با روش چهار ستون

در برخی از فضاها نیاز است که از حفاظ هایی با ارتفاع خیلی زیاد استفاده شود، برای نصب این نوع حفاظ ها بهتر است از متد نصب چهار ستون به کار ببرند. در این روش چهار پایه به فواصل مشخص بر روی دیوار با کمک پین نصب می کنند. حفاظ ها بر روی این ستون ها قرار می گیرند، تا یک بستر مستحکم و مقاوم ایجاد کنند.

نرده آهنی دست دوم

چرا نرده آهنی روی دیوار دست دوم

نصب حفاظ بر روی دیوار یکی از بهترین راه حل ها برای افزایش امنیت ساختمان و جلوگیری از سرقت های متعدد است.

اما مسئله مهم این بوده که نرده های آهنی قیمت زیادی دارند و برای بسیاری از افراد، پرداخت هزینه های مربوط به این نرده ها سخت است.
با استفاده کردن از نرده حفاظ دیوار دست دوم تا حد زیادی می توانید از جان و مال خود در برابر سارقین و حیوانات وحشی و افراد سودجو محافظت کنید.

زیرا این نوع نرده ها نیز توانایی محافظت از فضای منزل را داشته و می ‌توانند محیط را امن کنند.
معمولاً ساختمان هایی که در اثر نوسازی یا بازسازی نرده های آنها را تعویض می کنند، این نرده های دست دوم را با قیمت کمتری به فروش می رسانند.

با شناسایی مراکزی که انواع مختلف نرده آهنی روی دیوار دست دوم را ارائه می دهند، امکان دسترسی به محصولات مرغوب و با کیفیت در کنار قیمت مناسب فراهم می گردد.
در هنگام تهیه این نرده ها توجه داشته باشید که هیچ کدام از بخش های نرده دچار زنگ زدگی و خوردگی نباشد و از سلامت و پوشش رنگ در تمام قسمت های آن اطمینان حاصل کنید. همچنین توجه کردن به ارتفاع نرده و متناسب بودن آن با دیوار مورد نظر از مهمترین نکات دیگر است.

عوامل موثر بر قیمت نرده آهنی روی دیوار

نرده دیواری جزء محصولات حفاظتی است که به دلیل داشتن ضریب امنیتی بالا برای محیط های مختلفی کاربرد دارد. چرا که می ‌تواند جلوی نفوذ هر گونه افراد غریبه و سارق را به فضای داخلی بگیرد.

البته انتخاب استاندار این نرده ها نیز تأثیر زیادی در مشخص کردن ضریب امنیت آنها می گذارد.
قیمت نرده آهنی روی دیوار در هنگام سفارش خرید این محصول حفاظتی از فاکتورهای بسیار مهمی است که مصرف کنندگان به آن توجه می کنند. وجود تنوع بالای نرده ها در بازارهای عرضه و فروش سبب شده، تا خریداران نتوانند نرخ واحد برای این سازه پیدا کنند.
فاکتورهای زیادی در روند تولید انواع نرده آهنی دیواری به وجود می آید که هر کدام از آنها به شکل خاصی می توانند در هزینه های ایجاد شده تأثیر داشته باشند.
در این بخش به مهمترین مواردی که بر قیمت نرده روی دیوار به شکل مستقیم یا غیرمستقیم تأثیر می گذارد می پردازیم:

تنوع مدل ‌های نرده

تنوع مدل های نرده موجب شده تا این محصول در بازار با قیمت های مختلفی ارائه شود؛ چراکه برای تولید هر کدام از مدل ها نیاز است متریال های خاص مصرف گردد.

پوشش رنگ نرده ها

برای تولید نرده ها از دو نوع رنگ روغنی و رنگ الکترواستاتیک استفاده می کنند. رنگ های الکترواستاتیکی کیفیت بالاتری داشته و قابلیت استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی را دارد، اما رنگ های روغنی از لحاظ هزینه مناسب تر است.

دستگاه های تولید

برای طراحی و تولید نرده های دیواری از دستگاه های مختلفی استفاده می کنند، تا بتوانند نوک آنها را تیز کرده و پیچ و خم های مختلف را بر روی نرده ها ایجاد نمایند. هر چقدر که دستگاه ‌های مورد استفاده در خطوط تولید پیشرفته تر باشند، امکان انجام کار با کیفیت بالاتر و سرعت بیشتر فراهم می گردد.

تراکم نرده

تراکم نرده جزء موارد مهم است؛ زیرا می تواند بر وزن نهایی سازه تأثیر مستقیم بگذارد؛ اما توجه کردن به میزان استاندارد تراکم هم جزء موارد پر اهمیت است.

ارتفاع سازه

ارتفاع نرده ها هر چقدر بیشتر باشد، ضریب امنیت محیط را بالاتر می ‌برد و به شکل استاندارد نرده ها را از۵۰ سانتیمتر تا ۱۵۰ سانتیمتر متناسب با محیط می سازند.

نحوه محاسبه قیمت هر متر نرده آهنی

درگذشته نرده دیواری به شکل ساده تولید می شد و همه افرادی که قصد استفاده از نرده را داشتند، به مراکز تولیدی مراجعه کرده و فقط کافی بود که سفارش ساخت نرده را بدهند.
اما در حال حاضر به دلیل وجود تنوع بالا در طرح و مدل و همچنین نوع متریال های به کار برده شده در روند تولید نرده ها، دیگر مثل گذشته به سادگی امکان ثبت سفارش وجود ندارد.

بلکه نیاز است به طور کامل و دقیق تمامی بخش ‌های تولید نرده ها مورد بررسی قرار بگیرند.
نحوه محاسبه قیمت هر متر نرده آهنی جزء موارد بسیار مهمی بوده که باید مدنظر قرار گرفته و با این مرحله از پروسه خرید آشنایی داشته باشید.

چرا که تأثیر زیادی در هزینه نهایی برای تهیه نرده‌ها دارد.
می دانیم که تعداد میلگردهای مورد استفاده در روند تولید هر متر نرده آهنی و شکل طراحی آن جزء عوامل بسیار مهم و تأثیر گذار در قیمت نهایی می باشد؛ اما مسئله مهم وزن سازه در هر متر است.
نحوه محاسبه قیمت هر متر نرده آهنی بدین صورت است که وزن نرده در یک متر مربع * قیمت فلز مورد استفاده * دستمزد تولیدکننده می شود.

۵ نکته مهم در هنگام خرید نرده آهنی حیاط

انواع مختلف نرده آهنی طراحی و تولید شده تا با استفاده به جا از این نرده ها بتوان امنیت محیط را افزایش داد.

البته با انتخاب درست ضمن افزایش امنیت می توان از زیبایی ظاهری این نرده ها نیز استفاده بهینه برد.
شناخت مدل های مختلف نرده آهنی و بررسی ضریب ایمنی هر کدام از این نرده ها، کمک می کند تا با توجه به هزینه در نظر گرفته شده، زیبایی و استحکام مدنظر و بسیاری از موارد دیگر بهترین نوع نرده را انتخاب کنید.
اما به غیر از طرح و مدل نکات مهم دیگری هم وجود دارند که توجه کردن به آنها تأثیر زیادی در افزایش ضریب امنیت محیط می گذارد. در این بخش به معرفی ۵ نکته مهم در هنگام خرید نرده آهنی حیاط می پردازیم:

  1. استاندارد بودن میلگردها

    در هنگام خرید توجه داشته باشید که تمامی میلگردهای مورد استفاده در روند تولید انواع حفاظ کاملاً استاندارد باشند. چرا که به کار بردن آهن آلات غیر استاندارد و ضایعات، کیفیت کار را کاهش داده و امکان جداشدن قطعات از یکدیگر وجود دارد.
  2. استفاده از دستگاه های جوش co2

    تمامی قطعات میلگرد که قرار است به یکدیگر جوش بخورد، تا نرده های مستحکم به وجود بیاید، باید با کمک دستگاه جوش co2 به یکدیگر متصل شوند، تا به راحتی قطعات حفاظ از یکدیگر جدا نگردد.
  3. بررسی پوشش رنگ

    پوشش رنگ حفاظ ها بسیار اهمیت دارد و پوشیده شدن تمامی سطح میلگردها از رنگ روغنی یا رنگ الکترواستاتیک سبب می ‌شود، تا با قرار گیری در محیط مرطوب و زیر بارش برف و باران، آسیبی به آنها وارد نشود. در صورت امکان و توانایی پرداخت هزینه، بهتر است از پوشش رنگ الکترواستاتیک استفاده کنید.
  4. تراکم حفاظ

    تراکم حفاظ مسئله بسیار مهمی است که باید از هر لحاظ به آن توجه شود؛ چرا که در صورت کم بودن تراکم، سارقین می تواند از لابلای حفاظ ها عبور کرده و خود را به فضای داخل برسانند. در صورت زیاد بودن تراکم هم می توانند با قرار دادن یک پتو و مواردی از این قبیل به راحتی از روی حفاظ ها عبور کنند. پس انتخاب تراکم استاندارد، تأثیر بیشتری در افزایش ایمنی حفاظ دارد.
  5. داشتن ضخامت مناسب

    استفاده کردن از میلگردهایی که به راحتی توسط فشار دست تغییر شکل پیدا نکنند، از موارد مهمی است که در هنگام خرید باید تحت بررسی قرار بگیرند. بهترین حالت، استفاده کردن از میلگردهای شماره ۱۰ است که برای انجام عملیات خم کاری این نوع میلگردها حتما از دستگاه استفاده می شود.

 

ساخت نرده حفاظ دیوار

 

بهترین مرکز ساخت نرده حفاظ دیوار در تهران

با توجه به اهمیت بسیار زیاد نرده آهنی، مراکز متعددی در حوزه ساخت نرده فعالیت می کنند. انتخاب این مرکز باید بر طبق اصول خاصی انجام شود، تا نتیجه نهایی، یک سازه ای با دوام، زیبا و مقرون به صرفه باشد.
مرکز ساخت نرده حفاظ دیوار تهران با در نظر گرفتن شرایط مشتریان و نیاز سنجی بازار سعی می کند بهترین نوع حفاظ ها را طراحی و تولید کند.

استفاده نکردن از هیچگونه ضایعات آهن در روند تولید و داشتن دستگاه ها و تکنولوژی های پیشرفته و به روز از مهمترین ویژگی های این مجموعه به شمار می آید.
در هنگام سفارش ساخت نرده حفاظ دیوار می توانید، از مشاوره های رایگان کارشناسان این مجموعه استفاده کرده و به طور کامل و دقیق اندازه نرده مورد نیاز خود را به دست آورید. مقوله مهمتر، محاسبه هزینه مربوط به ثبت سفارش نرده آهنی دیواری است که توسط کارشناسان به صورت حرفه ‌ای و کاملاً دقیق انجام می شود.

مشاوره رایگان با الو حفاظ

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط