ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

مزایای نصب حفاظ شاخ گوزنی نسبت به نرده های حفاظ دیواری

شما اینجا هستید:  
مزایای نصب حفاظ شاخ گوزنی نسبت به نرده های حفاظ دیواری

مزایای نصب حفاظ شاخ گوزنی نسبت به نرده های حفاظ دیواری - الوحفاظ

چرا باید از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنیم؟ در حال حاضر با توجه به افزایش مهارت سارقان در سرقت از منازل، ویلاها و سایر مراکز، بایستی در تولید انواع حفاظ جدید و کاملا حرفه ای، اقدام شود. این موضوع یکی از دغدغه های اصلی صاحبان ساختمان های مسکونی، ویلاها و غیره بوده که چگونه می توانند با نصب یک حفاظ خوب، مانع از سرقت راحت سارقین شوند.

هم اکنون شاهد ساخت انواع حفاظ شاخ گوزنی از مدل های کاملا جدید هستیم که خوشبختانه توانسته اند ایمنی منازل و ویلاها را تا حد قابل توجهی بالاتر ببرند. الو حفاظ ضمن ارائه مزایایی که نصب حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر نرده های حفاظ دیواری داشته، پیشنهادات ویژه ای برای خریداران دارد.

نحوه ساخت حفاظ شاخ گوزنی را می دانید؟

حتما شما هم نام حفاظ های شاخ گوزنی را شنیده اید. دلیل نامگذاری این نام برای این مدل از حفاظ ها، آن است که شبیه شاخ گوزن بوده و نوک تیزی دارند. نوک تیز بودن حفاظ شاخ گوزنی، جهت بالاتر بردن امنیت بوده است.

ساخت حفاظ شاخ گوزنی با استفاده از میگردهای با سایز 8 تا 10 میل انجام می گردد. این حفاظ ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و کاملا ضد آب هستند. از طرفی شما می توانید این حفاظ ها را مطابق با نمای ساختمان، رنگ بزنید.

جهت تامین حفاظ شاخ گوزنی، میلگردها در اندازه های مختلف توسط ماشین گیوتین برش داده می شوند. جهت بالاتر بردن امنیت حفاظ شاخ گوزنی، بایستی تراکم و تعداد میلگردها، زیاد باشد. از طرفی هنگام برش، حتما نوک میلگردها را تیز در نظر می گیرند تا از منظر امنیتی، در سطح بالاتری قرار داشته باشد.

بعد از برش میلگردها، با استفاده از دستگاه خم کن؛ شکل های مختلفی به آنها می دهند. سپس توسط یک فرد متخصص، این میلگردها به هم متصل شده و جوش داده می شوند.

حفاظ شاخ گوزنی مناسب چه دیواری است؟

حفاظ های شاخ گوزنی همواره بالاتر از سطح زمین و بر روی دیوارهای آجری، سیمانی، سنگی و … قابلیت نصب را داشته اند. البته بکارگیری روش های خاص و ترفندهایی در نصب این نوع حفاظ های جدید، می تواند در بالاتر بردن امنیت، نقش فزاینده ای داشته باشد.

مقایسه نرده های سنتی و نرده های حفاظ جدید

از گذشته تا به امروزه، منازل مسکونی، ویلاها و دیگر مکان های اطلاعاتی، همواره در معرض خطر سارقان قرار داشته اند. از آنجا که اولین جایی که هر سارق از آن برای عبور به محل مورد نظر استفاده می کند، دیوار است، نصب انواع مدل های مختلف حفاظ، نخستین چیزی بوده که به ذهن افراد می رسد.

در گذشته شاهد استفاده از انواع نرده های سنتی بر روی دیوارها بوده ایم. اما آیا این نرده ها امنیت کامل را برقرار می نمودند؟ نکته اینجاست که اگر چه این نرده های سنتی می توانستند تا حدودی در راستای حفظ امنیت قدم بردارند، اما بنظر می رسید که تنها مدت زمان کمی کار سارقان را به تعویق می انداختند.

اما هم اکنون با تولید انواع نرده های حفاظ جدید، همانند حفاظ شاخ گوزنی، دیگر شاهد این موضوع نیستیم. نرده حفاظ دیواری مدل شاخ گوزنی، با چند لایه بودن و نوک تیزی و البته استحکام بالایی که داشته، درصد امنیت را به شدت بالاتر برده است.

نرده های حفاظ جدید، قابلیت نصب بر روی انواع دیوارهای سنگی، بتنی و … را داشته و این خودش یک مزیت مهم به شمار می رود. از طرفی هزینه نگهداری و نصب حفاظ های شاخ گوزنی هم کاملا ارزان تر است.

پس مواردی که در قسمت بالا بیان شد، پاسخ به این سوال بود که مزایای نصب حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

این مزایا سبب شده تا بسیاری از کارخانجات صنعتی و مهم کشور، ترجیح بدهند بهترین مدل حفاظ شاخ گوزنی را برای نصب روی دیوارهای خود، خریداری نمایند. با توجه به اینکه روز به روز سارقان بر مهارت های خود می افزایند، بنظر می رسد که استفاده از نرده های حفاظ جدید، تا حد بسیاری توانسته در ناکام ماندن سارقین، موفق عمل کند.

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای

یکی دیگر از چالش هایی که افراد برای خرید حفاظ دیواری با آن مواجه بوده، خرید حفاظ شاخ گوزنی یا خرید حفاظ بوته ای است؟ در واقع می خواهند بدانند که تفاوت حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای چیست؟

باید گفت که حفاظ های بوته ای عمدتا از تراکم بسیار بیشتری نسبت به نوع شاخ گوزنی برخوردار بوده اند. از طرفی غالبا برای دیوارهای آپارتمان ها، افراد ترجیح می دهند که از حفاظ بوته ای بهره بگیرند چرا که متعتقدند زیبایی ظاهری بیشتری نسبت به حفاظ های مدل شاخ گوزنی دارند.

اما باید گفت که نمی تواند تفاوت چندان زیادی بین این دو مدل حفاظ دیواری بیان کرد و هر دو حفاظ می توانند به یک اندازه در افزایش امنیت، نقش جدی داشته باشند.

سفارش ساخت حفاظ شاخ گوزنی با قیمت مناسب

دغدغه سرقت از لوازم منازل، ویلاها، کارخانجات و سایر مکان ها، سبب شده تا شاهد استفاده از انواع روش های حفاظتی باشیم. این روش های حفاظی یا به شکل الکترونیکی و نصب انواع دورین های مداربسته بوده یا به صورت فیزیکی و نصب انواع حفاظ های نرده ای می باشد.

الو حفاظ یکی از مراکز پرسابقه در ساخت و تولید انواع حفاظ شاخ گوزنی به شمار می آید. این مجموعه با کادری مجرب، توانسته شایسته ترین و بادوام ترین مدل های حفاظ های نرده ای جدید را روانه بازارهای فروش نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ساخت حفاظ شاخ گوزنی، می توانید با مشاورین ما در ارتباط مستقیم باشید. مزایای نصب حفاظ شاخ گوزنی نسبت به دیگر حفاظ های نرده ای سبب نرخ فروش بالای این حفاظ شده است. پس بایستی از یک مرکز معتبر سفارش خود را با قیمت مناسب تر به ثبت برسانید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط