ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

10نکته مهم در انتخاب بهترین نرده بالکن + قیمت نرده بالکن

شما اینجا هستید:  
10نکته مهم در انتخاب بهترین نرده بالکن + قیمت نرده بالکن

10نکته مهم در انتخاب بهترین نرده بالکن + قیمت نرده بالکن - الوحفاظ

بهترین نرده بالکن را چگونه انتخاب کنیم؟ نرده بالکن و منطقه تراس یکی از زیبا‌ترین قسمت‌های بسیاری از خانه‌ها بوده که علاوه‌بر کاربرد‌های زیادی که بالکن دارد زیبایی خاصی را نیز برای نمای ساختمان ایجاد می‌کند.

اما یکی از مهم‌ترین مسائلی که در مورد بالکن مطرح می‌شود انتخاب بهترین نرده بالکن است که ظاهر زیبا‌تری را برای بالکن رقم می‌زند و همچنین کاربرد‌های متعددی نیز برای بالکن دارد.

بنابراین با توجه به اهمیت بالای انتخاب نرده مناسب، در این مقاله قصد داریم به بیان و بررسی 10 نکته مهم در انتخاب بهترین نرده بالکن بپردازیم و  همه خریداران عزیز را در خریدی هوشمندانه یاری دهیم.

تماس با کارشناسان الو حفاظ

 

انواع نرده بالکن

 

انواع نرده بالکن و دلایل اهیمت استفاده از نرده مناسب بالکن

نرده بالکن قسمتی مهم و در دید عموم است که از یک طرف باعث زیبایی نمای ساختمان می‌شود و از طرفی دیگر، حفظ امنیت آن اهمیت زیادی دارد. به منظور زیبایی بالکن از نرده‌هایی با طرح‌ها و متریال‌های مختلفی استفاده می‌شود و برای تأمین امنیت آن نیز باید از نرده‌ای مقاوم استفاده کرد.

نرده‌های تراس انواع مختلفی دارند که انتخاب هر کدام از آن‌ها با توجه به نوع بالکن و یا مناسب با سلیقه است که در ادامه به انواع بهترین نرده‌ بالکن می‌پردازیم:

نرده استیل

یکی از بهترین نرده بالکن و مقاوم‌ترین حفاظ ها، نرده استیل بوده که در برابر عواملی مانند پوسیدگی و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی دارد و زیبایی خاصی را به دکوراسیون می‌دهد و برای مواردی مانند نرده بالکن آپارتمان مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرد.

نرده آهنی

این نرده نیز از جنس آهن محکم و بادوام است و می‌توان در طرح و رنگ دلخواه و مورد سلیقه خود نرده بالکن آهنی را سفارش داد.

نرده فرفورژه

یکی دیگر از انواع بهترین نرده بالکن نرده فرفورژه است که از فلزات مقاومی مانند آهن و یا فولاد تولید می‌شود که طرح‌های متنوع و زیبایی داشته و عمر طولانی مدتی نیز دارد.

نرده چوبی

این نوع نرده نیز از زیبایی و تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار بوده و برای ساختمان‌هایی به سبک مدرن بسیار مناسب است.

نرده بتنی

نرده بتنی نیز زیبایی و مقاومت مناسب دارد و برای ویلا و ساختمان‌های با طرح سنگ مناسب هستند.

نرده شیشه‌ای

نوع دیگری از بهترین نرده بالکن، نرده شیشه‌ای، مناسب سلایق شیک پسندان بوده و زیبایی نمای ساختمان را چند برابر می‌کند اما باید جنس شیشه مقاوم و بادوام باشد.

نرده سنگی

این نوع نرده نیز زیبا بوده و محبوبیت زیادی دارد که در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید شده و از دوام و ماندگاری مناسبی برخوردار است‌.

بیشتر بدانید: انواع حفاظ بالکن و معرفی 6 مدل رایج و پرطرفدار

 

 

انواع نرده بالکن

10نکته مهم و کاربردی در انتخاب بهترین نرده بالکن

نرده تراس یکی از قسمت‌های مهم است و درصورتی که به درستی انتخاب نشود، کارایی مطلوب را نخواهد داشت و باید در انتخاب و خرید آن دقت لازم را به‌کار گرفت.

در این قسمت به 10نکته مهم در انتخاب بهترین نرده بالکن می‌پردازیم که رعایت آن‌ها در انتخاب بهترین نرده بالکن کمک کننده است.

1-نرده تراس در هر متریالی که باشد باید کاملا مقاوم و بادوام بوده و در برابر شرایط آب‌ و هوایی مختلف مانند؛ برف و باران و آفتاب دچار پوسیدگی نشود.

2-بهترین نرده بالکن باید از ایمنی بالایی برخوردار بوده تا افراد غریبه و سارقان راه ورود به ساختمان موردنظر را نداشته باشند.

3-نکته دیگر این است که در صورت وجود بچه کوچک یا حیوان خانگی از نرده ایمن‌تری استفاده شود تا مشکلی پیش نیاید.

4-برای طبقات پایین و یا خانه‌های ویلایی باید در انتخاب نوع و طرح نرده دقت کرد.

5-نرده بالکن بهتر است وزن سبکی داشته که حمل و نصب آن به راحتی صورت گیرد.

6-علاوه‌بر موارد گفته شده در انتخاب بهترین نرده بالکن، زیبایی نرده نیز اهمیت دارد که سبب زیبا شدن نمای بیرونی ساختمان می‌شود.

7-بهتر است طراحی، رنگ و نوع نرده تراس را متناسب با دکوراسیون ساختمان یا مکان موردنظر انتخاب کرد.

8-همچنین در هنگام سفارش بهترین نرده بالکن بهتر است نرده موردنظر خود را از مراکز معتبر که کیفیت مناسب دارند سفارش داد.

9-در زمینه نصب نرده نیز باید دقت نمود و از نصابان ماهری که نرده‌ها را اصولی و محکم نصب می‌کنند استفاده کرد.

10-باتوجه به متریال نرده از موادی که سبب افزایش کارایی نرده می‌شود استفاده کرد برای مثال؛ برای نرده چوبی باید از روکش مقاومی استفاده کرد تا در برابر پوسیدگی و آسیب‌های مختلف در امان باشد.

فاکتور‌های مؤثر بر قیمت نرده بالکن

خوشبختانه به دلیل تنوع بالای نرده تراس و بالکن و تفاوت قیمت آن‌ها، همه افراد می‌توانند نرده موردنیاز بالکن خود را با توجه به توان مالی انتخاب کنند.

اما فاکتور‌های زیادی بر قیمت نرده بالکن مؤثر هستند که در ادامه آن‌ها را بیان خواهیم کرد:

نوع نرده بالکن

همانطور که گفته شد نرده بالکن تنوع بالایی دارد که قیمت‌های آن‌ها باهم متفاوت است و قیمت نرده باتوجه به نوع آن مشخص می‌شود.

متراژ مورد نیاز

بالکن‌هایی بزرگی که به نرده‌ بیشتری نیاز داشته باشند قیمت بالاتری نیز دارند  متراژ نرده بر قیمت آن تأثیر زیادی می‌گذارد.

طرح و رنگ نرده

نرده‌ها در طرح و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند و نرده‌های با طرح و رنگ پیچیده‌تر که برای ساخت و تولید آن‌ها زمان بیش‌تری صرف شود، از قیمت‌های بالاتری برخوردار هستند.

کیفیت نرده

تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که کیفیت مواد و نحوه ساخت نرده‌های تولید شده آن‌ها باهم متفاوت است.

تولیدکننده و برند نرده

هر تولیدکننده‌ای برای ارائه خدمات و دستمزد خود هزینه‌های متغیری را در نظر می‌گیرد و قیمت نرده تولیدکنندگان  تفاوت دارند.

 

جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید: قیمت نرده بالکن و ارائه لیست قیمت حفاظ بالکن

 

خرید نرده بالکن

 

بهترین روش سفارش و خرید نرده بالکن با قیمتی مناسب

به دلیل اهمیتی که بالکن‌ها در امنیت و زیبایی ساختمان دارند استفاده از نرده‌های زیبا و ایمن نیز مرسوم بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

تولید بهترین نرده بالکن توسط تولیدکنندگان زیادی صورت می‌گیرد و باهم در حال رقابت هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا نرده‌ای با کیفیت بالا و قیمتی مناسب‌تر از رقبا را عرضه کنند. همچنین بازار پررونق نصب و فروش نرده‌ها سبب شده است که واسطه‌های زیادی برای کسب سود به این عرصه وارد شوند.

اما پیشنهاد ما برای سفارش نرده تراس با کیفیت و قیمتی مناسب، سفارش این محصول از تولیدکنندگانی است که در زمینه ساخت و نصب نرده بالکن فعالیت دارند و در ارائه خدمات خود واسطه‌ها را دخالت نمی‌دهند تا هزینه نرده بالکن برای متقاضیان به میزان زیادی کاهش یابد.

از آن‌جایی که خدمات تولیدکنندگان بدون واسطه و سفارش نرده موردنظر از آن‌ها به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد بهتر است ابتدا از معتبر بودن و بالابودن کیفیت آن‌ها اطمینان حاصل کرد و سپس سفارش خود را انجام داد.

 مجموعه الو حفاظ یکی از بهترین تامین‌کنندگان نرده تراس و بالکن است که در زمینه تولید و ساخت بهترین نرده بالکن از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد استفاده کرده و متخصصان حاذقی  را برای تمام مراحل تولید نرده‌های بالکن‌ها بکار می‌گیرد.

برای سفارش نرده موردنظر خود از تیم الو حفاظ می‌توان بعد از دریافت مشاوره از کارشناسان مجوعه، بهترین نرده را باکیفیت عالی و قیمتی مناسب سفارش داد.

جهت سفارش نرده بالکن و مشاوره رایگان کلیک کنید.

تماس با الوحفاظ

نتیجه‌گیری

بالکن هر ساختمان یکی از قسمت‌های اصلی آن محسوب می‌شود که برای تأمین امنیت و زیبایی بالکن و ساختمان  از نرده‌ استفاده می‌کنند که نرده‌ها انواع مختلفی دارند و از ویژگی‌ها و قیمت‌های منحصر‌به‌فردی برخوردار هستند. در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا اطلاعات مناسبی را درمورد نرده بالکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط