ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

ساخت و اجرای نرده بالکن در تهران

شما اینجا هستید:  
ساخت و اجرای نرده بالکن در تهران

ساخت و اجرای نرده بالکن در تهران - الوحفاظ

 

ساخت و اجرای نرده بالکن بخش بسیار مهمی در ساختمان ها است که باید در هنگام انتخاب آن توجه بیشتری شود. ساخت و اجرای نرده های بالکن در تهران توسط یک تیم کاملا حرفه ای و متخصص صورت می گیرد. برای انتخاب طرح و مدل های زیبا می توانید با کارشناسان حرفه ‌ای آنها ارتباط برقرار کنید.

انتخاب طرح نرده ترانس و متریال های مورد استفاده برای ساخت و اجرای نرده بالکن تأثیر زیادی در شکل ظاهری بالکن دارد. در واقع با انتخاب مناسب رنگ نرده بالکن امکان هماهنگ کردن همه بخش ها در نمای ساختمان به وجود می آید.
با انتخاب یک حفاظ که با نمای ساختمان و سبک آن به صورت کلاسیک، مدرن یا سنتی هماهنگ بوده، امکان تبدیل کردن یک بالکن ساده به یک فضای زیبا و راحت برای نشستن و استراحت کردن فراهم می گردد.

انتخاب درست و اصولی نرده های مناسب برای بالکن از ایجاد هرج و مرج در نما جلوگیری کرده و امکان تزیین بالکن فراهم می آید.
برای نرده کشی بالکن بهتر است که از مراکز تولید کننده معتبر که در زمینه ساخت و اجرای نرده بالکن فعالیت می کنند کمک بگیرید. چرا که این افراد در این زمینه تخصص کافی داشته و با ارائه تصاویر نرده بالکن به شما کمک می ‌کنند تا طرح های زیباتری را متناسب با فضای خود انتخاب نمایید.

لیست قیمت محصولات الو حفاظ

نرده بالکن چیست؟

در سال های اخیر به دلیل ساخت خانه های چند طبقه برای تغییر روحیه ساکنین بخشی را در منازل در نظر می گیرند که به صورت نیمه باز بوده و ساکنین می توانند ساعاتی را در این فضا به استراحت و تجدید قوا بپردازند.
معمولاً طراحی فضاهای نیمه باز در ساختمان های ویلایی یا ساختمان های چند طبقه است که تزیین آن به شکل درست، تأثیر بسزایی در نمای ساختمان می گذارد.

در صورتی که در زمینه طراحی بالکن تخصص کافی داشته باشید، امکان تبدیل کردن این فضا به یک المان و نمای ساختمانی خاص وجود دارد.
در ساخت و اجرای نرده بالکن از هر نوع متریالی که انتخاب شود، باید از مرغوبترین ها تولید گردد. زیرا وظیفه حفاظ بالکن علاوه بر زیبایی ساختمان، حفظ امنیت محیط است. پس استفاده کردن از متریال های با کیفیت بالا و همچنین نصب صحیح و اصولی آن از شکل ظاهری این محصول اهمیت بیشتری پیدا می کند.

طراحی نرده بالکن

انواع طراحی نرده بالکن بر اساس متریال های کاربردی

در سال های اخیر به دلیل پیشرفت های زیادی که در صنعت تکنولوژی رخ داده، از متریال های گوناگونی برای طراحی، ساخت و اجرای نرده بالکن استفاده می کنند.

اما مسئله مهم انتخاب متریال های مرغوب و مقاوم است که این نوع محصولات در نمای ساختمان هم تأثیر زیادی دارد.
استفاده هنرمندانه از هر نوع متریالی می تواند تأثیر زیادی در جذاب تر کردن نمای ساختمان بگذارد. پس بهتر است که ابتدا متریال های پرکاربرد در این فضا را بشناسید و با دیدن تصاویر نرده بالکن، طرح ها و مدل های مناسب برای فضای خود را انتخاب کنید، تا در نهایت هم از لحاظ امنیت، هم از لحاظ کیفیت بهره لازم را از این سازه ببرید.
در این بخش انواع ساخت و اجرای نرده بالکن بر اساس متریال های کاربردی را بررسی می کنیم:

طراحی نرده سنگی

برای طراحی نرده های سنگی از سنگ های طبیعی و مصنوعی می توان استفاده کرد. نرده های طراحی شده از سنگ مصنوعی، مقاومت و دوام بیشتری نسبت به سنگ های طبیعی دارند. به همین جهت این نوع متریال در بازار بیشتر مورد استقبال قرار می ‌گیرد. از نرده های سنگی معمولاً در سبک نمای کلاسیک استفاده می کنند. مسئله مهم این است که از سنگ های مصنوعی می توان طرح ها و نقش های متنوع تری را تولید کرد و به دلیل داشتن قیمت مناسب تر بیشتر مورد توجه قرار دارد.

طراحی نرده چوبی

چوب به عنوان یک متریال زیبا و کاملاً طبیعی مورد علاقه افراد زیادی قرار دارد و به عنوان یک متریال کاربردی جهت طراحی نمای بالکن به کار می رود. به کار بردن چوب های مرغوب موجب می شود تا در شرایط آب و هوایی مختلف بتوان از این نوع حفاظ استفاده کرد. قرار دادن گلدان های چوبی هم به همراه گیاهان طبیعی زیبایی این نما را بیشتر می کند.

طراحی نرده فرفورژه بالکن

طراحی نرده فرفورژه بالکن در تنوع بالا از لحاظ شکل و فرم وجود داشته؛ به همین دلیل برای نماهایی به سبک کلاسیک بیشتر کاربرد دارد.

مهمترین دلیلی که این نرده ها را برای سبک کلاسیک مناسب می ‌کند، پرداختن به جزئیات طرح های نرده فرفورژه و درهم تنیدگی اجزا و اتصالات است که امکان ایجاد طرح های مختلف با شکل و فرم های دایره و خطوط منحنی به شکل گل و گیاه را به وجود می آورد.

مشتریان می توانند بر اساس فرم دلخواه خود، ساخت و اجرای نرده بالکن را سفارش داده و فضای بالکن را از طرح های بدون قاعده یا طرح های کاملا منظم تهیه کنند.

طراحی نرده فلزی

طراحی نرده بالکن فلزی جزء متداول ترین نوع طراحی ها به شمار می رود؛ زیرا از نرده های فلزی در طراحی به سبک صنعتی بیشتر استفاده می کنند. نرده های فلزی در مقاطع و پروفیل های مختلف طراحی و تولید می شود که با اتصال این پروفیل ها به یکدیگر یک سازه ساده اما زیبا طراحی می گردد.

ارتفاع استاندارد نرده های فلزی معمولاً ۱۱۰ سانتی متر است، تا کودکان به راحتی از روی آن نتوانند عبور کنند. در واقع استفاده از متریال فلز بیشتر مناسب سبک مدرن است؛ زیرا نرده های فلزی بسیار ساده بوده و امکان اتصال آنها به صورت افقی و عمودی وجود دارد. ساخت و اجرای نرده بالکن فلزی امروزه به دلیل طرح ای مدرن بسیار پرطرفدار است.

طرح نرده با قوطی

طرح نرده بالکن با قوطی یک حفاظ بسیار استاندارد است که برای بالکن می تواند ایمنی بالایی به وجود بیاورد. از قوطی های ۲۰ میل برای تولید نرده بالکن استفاده می کنند، این مدل با داشتن یک ظاهر مدرن و جدید می تواند نمای ساختمان را زیباتر کرده و البته مقاومت خوبی هم نسبت به سایر حفاظ های دیگر دارد.

طراحی، ساخت و اجرای نرده بالکن استیل

استیل جزء متریال های بسیار زیبا و جذاب است که با شکل و فرم های متفاوت در هنگام طراحی نرده بالکن می توان آن را به کار برد. متریال استیل در دو رنگ نقره ای و طلایی مورد استفاده قرار می‌ گیرد که متناسب با نمای ساختمان و تم رنگی به کار برده می توانید هر کدام از این رنگ ها را استفاده کنید.

حتی به شکل ترکیبی هم این دو رنگ را در برخی از فضاها به کار می ‌برند. به دلیل جلوه براق استیل بیشتر آن را برای ساختمان هایی با سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می دهند. امکان قرار دادن لامپ های تزیینی و گلدان در طراحی این نرده ها وجود دارد که فضا را زیباتر می کند. این متریال در برابر زنگ زدگی مقاومت خوبی داشته، به همین جهت در فضاهای مختلف قابلیت استفاده دارد. ساخت و اجرای نرده بالکن به لحاظ شیک بودن علاوه بر بالکن جهت نرده راه پله و استخر نیز کاربرد فراوان دارد.

طرح نرده بالکن کابلی

کابل ها یکی از مواد و مصالح پرکاربرد در ساخت و اجرای نرده بالکن است؛ چرا که این روزها به دلیل پیشرفت هایی که در تکنولوژی رخ داده، از متریال های مختلف می توان برای تزیین نمای ساختمان استفاده کرد. از آنجا که سازه های کابلی در طراحی سبک، مدرن بیشتر مورد توجه قرار گرفته، از این نوع نرده ها برای ساختمان های مدرن استفاده می ‌کنند و به دلیل داشتن متریال ساده، نمای خاصی به ساختمان می دهد.

طرح نرده شیشه ای

شیشه از مصالح مدرن در ساختمان سازی است؛ اما استفاده از آن به عنوان نرده و حفاظ باید مطابق اصول خاصی انجام شود. معمولاً شیشه های انتخاب شده کاملا ضد ضربه بوده و در برابر تغییرات دما، ضربه و فشار آسیبی به آن وارد نمی شود. از نرده شیشه برای طراحی سبک مدرن استفاده می ‌کنند و این شیشه ها را در تنوع بالا به صورت مات، طرح دار یا ساده تولید می کنند که از این نوع متریال باید در کنار متریال فلز و چوب استفاده شود. ساخت و اجرای نرده بالکن با طرح شیشه معمولا برای ساختمان هابا مساحت بالا و یا برج های مسکونی پیشنهادمی شود.

طرح نرده سی ان سی

طرح نرده بالکن سی ان سی جزء طرح های بسیار جذاب است که با کمک دستگاه های سی ان سی بر روی ورق های فلزی ایجاد می شود. متناسب با سلیقه و نمای ساختمان خود می توانید به صورت کاملاً شخصی سازی طرح های مورد نظر را بر روی حفاظ تراس و بالکن پیاده سازی کنید و ساخت و اجرای نرده بالکن خود را به بهترین شکل و فرم دلخواه سفارش دهید.

بیشتر بخوانید: انواع حفاظ بالکن و معرفی 6 مدل رایج و پرطرفدار

طراحی نرده بالکن ویلا چگونه است؟

در محیط باغ و ویلاها معمولاً بالکن های بزرگی در نظر می ‌گیرند که افراد به صورت خانوادگی می تواند برای صرف صبحانه، عصرانه و استراحت از این فضاها بهره ببرند.

پس استفاده کردن از نرده های باکیفیت برای محافظت از سقوط کودکان به پایین اهمیت بیشتری پیدا می کند.
در واقع استفاده کردن از نرده های با کیفیت و استاندارد از لحاظ طول نرده و نصب اصولی در ویلا تأثیر بیشتری در حفظ امنیت اعضای خانواده دارد.

موجب شده تا افراد اوقات فراغت خود را با آرامش بیشتری در این محیط سپری کنند.
در ساخت و اجرای نرده بالکن و ویلا به دلیل بزرگ بودن ابعاد بالکن ها، چند نکته مهم در هنگام سفارش برای ساخت این سازه، اهمیت پیدا می ‌کند:


انتخاب طرح و مدل مناسب
در هنگام انتخاب طرح و مدل مناسب بهتر است با در نظر گرفتن نمای ساختمان و توجه به سلیقه خود، از میان تنوع بالای مدل های نرده بهترین را انتخاب نمایید.

رنگ نرده بالکن
رنگ نرده بالکن برای فضاهای ویلایی اهمیت بیشتری دارد؛ چرا که در این محیط ها گاهی مواقع برای مدت طولانی افراد مراجعه نمی کنند. پس از انتخاب رنگ های مرغوب و باکیفیت که در برابر نور خورشید، باد و باران، گرد و غبار و عوامل مختلف دیگر دوام داشته باشد، مهم است.
قیمت نرده بالکن
قیمت نرده بالکن و از تراس عامل های مهم و تأثیرگذار در هنگام انتخاب نرده های ویلا است. زیرا ابعاد این نرده ها زیاد بوده و در صورت انتخاب، طرح های پیچیده ممکن است هزینه های نهایی ساخت و اجرای نرده بالکن افزایش پیدا کند.

نحوه نرده کشی بالکن و نصب استاندارد آن

بالکن ها جزء عوامل بسیار مهمی هستند که در زیبایی خانه ها تأثیر می گذارند. یکی از اولین بخش هایی است که در نگاه کلی به یک ساختمان نظر بیننده را به خود جلب می کند. پس انتخاب نرده های زیبا و هماهنگ با سایر بخش ها تأثیر بیشتری در زیبایی ساختمان دارد.

برای اینکه امنیت بالکن و تراس را تأمین کنید؛ نیاز است که از انواع حفاظ و نرده برای آن استفاده شود، تا در هنگام ورود به این فضاها و لذت بردن از محیط باز بیرون، نگرانی برای افتادن کودکان به پایین نداشته باشید.
می ‌دانیم که متریال های مختلفی برای ساخت نرده بالکن مورد استفاده قرار می گیرند و هر فرد بنابر صلاحدید و شرایط خود می تواند هر کدام از این متریال ها را انتخاب کند.

یکی از مهمترین عواملی که در ایمنی نرده و حفاظ بالکن تأثیر دارد، نحوه نرده کشی بالکن است.
نصب استاندارد نرده ها با توجه به جنس متریال و ابعاد و اندازه بالکن، فقط باید توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام شود، تا خیال شما از نصب این سازه مهم راحت گردد. در ادامه به بررسی نحوه نصب هر کدام از متریال های پرکاربرد می پردازیم:


نصب حفاظ فلزی
در هنگام نصب نرده های فلزی مسئله مهم رعایت کردن فاصله بین نرده ها است که به هیچ عنوان نباید یک کُره ۴ اینچی از بین نرده ها عبور کند. معمولاً نرده ها را در کارگاه آماده سازی کرده و به صورت قاب های آماده به محل اجرا انتقال می دهند. لازم است که برای اتصال این قاب های آماده به کف بالکن و دیواره ها سوراخ هایی با مته و دریل ایجاد کرد.

با قرار دادن پین های مخصوص در این سوراخ ها و اتصال قاب فلزی به آنها به روش جوشکاری و محکم کردن با کمک چسب سنگ و موارد دیگر نرده ها را در محل خود به شکل صحیح نصب نمود.
نصب نرده سنگی
نصب نرده های سنگی کار پیچیده ای نیست، اما بهتر است توسط افرادی که تجهیزات و ابزار های مورد نیاز را در کنار تجربه بالا دارند، صورت بگیرد. معمولاً نرده های سنگی در انتهای خود میلگرد دارند که از میلگرد برای اتصال به کف استفاده می ‌شود.

به همین دلیل بر اساس تعداد نرده های سنگی در کف زمین سوراخ هایی ایجاد می ‌کنند و میلگردها را درون سوراخ قرار داده و با کمک چسب سنگ و دوغاب آن را مستحکم می نمایند.

همچنین می ‌توان با نصب یک درپوش بر روی این سوراخ ‌ها میلگرد را درون درپوش ها قرار داد.
نصب نرده شیشه ای
در هنگام نصب نرده شیشه ای زیر سازی سازه جزء عوامل بسیار مهم است که می تواند نیرو را به کف ساختمان انتقال دهد و زیر سازی ها با توجه به اسکلت ساختمان که فلزی یا بتنی بوده متفاوت است. نکته مهم این که نرده های شیشه ای باید توسط متخصصین آن انجام شود.

زیرا برای نصب این نوع نرده ها قطعات نگهدارنده مخصوص وجود دارد که استفاده درست و بجا از هر کدام این قطعات تأثیر بیشتری در ایمنی سازه می گذارد.
نصب حفاظ کابلی
حفاظ های کابلی معمولا ترکیبی از متریال های مختلف بوده؛ زیرا کابل ها را در یک قاب چوبی، آلومینیومی، کامپوزیتی یا متریال های دیگر قرار می دهند. نحوه اتصال سریع این نرده ها به این صورت است که باید قاب ها را در محل دقیق خود نصب کرد.

قیمت نرده بالکن

قیمت نرده بالکن چگونه مشخص می شود؟

نرده بالکن جزء نرده ها و متریال های بسیار مهم و کاربردی است که در تمامی بالکن های ساختمان های چند طبقه، ویلا ها و باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجا که این نرده ها علاوه بر نقش امنیتی، نقش زیبایی هم به عهده دارند، در تنوع بالایی از طرح و مدلها ساخت و اجرای نرده بالکن انجام می گردد.
در بین تنوع بالا پیدا کردن نرده های با کیفیت و قیمت مناسب برای خریداران کاری سخت و دشوار است. زیرا با کمی گشت و گذار در بازار با انواع مدل و قیمت های متفاوت روبرو می شوند که نمی توانند بهترین آن را تشخیص دهند.
تهیه ارزان ترین نرده بالکن در کنار کیفیت بالا، جزء اهداف همه خریداران است که در مراکز فروش به دنبال آن می گردند.

در این بخش به بررسی چند عامل مهم که می تواند بر قیمت ساخت و اجرای نرده بالکن تأثیر بگذارد می پردازیم، تا با بررسی این عوامل به شکل بهتری بتوانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.


جنس نرده
نرده های بالکن را از متریال های مختلف، مانند فلز آهن، استیل، سنگ، شیشه، چوب و موارد دیگر طراحی و تولید می کنند که هر متریال قیمت متفاوتی در بازار دارد.

طرح و مدل نرده
هر کدام از متریال ها را می توان در طرح های متفاوت تولید کرد، هرچقدر پیچیدگی طرح ها بیشتر باشد، در نتیجه هزینه ساخت و اجرای نرده بالکن نیز افزایش پیدا می کند.
ارتفاع نرده
ارتفاع نرده ها معمولا به شکل استاندارد یک متر و ده سانتی متر است. اما گاهی اوقات نیاز است نرده های بلندتر یا از نرده های کوتاه تر استفاده شود.
تولید کنندگان نرده
تولید کنندگان نرده و نوع دستگاه هایی که در روند تولید استفاده می کنند، تأثیر زیادی در نرخ ساخت و اجرای نرده بالکن و ارائه به بازار دارد. زیرا استفاده کردن از تکنولوژی های پیشرفته و به روز کیفیت را تضمین می کند.

ارزان ترین نرده بالکن

تماس با الو حفاظ

سفارش خرید ارزانترین نرده بالکن

خرید نرده بالکن برای تمامی فضاهایی که یک محیط نیمه باز دارند، لازم و ضروری است. زیرا قرار دادن نرده، امکان استفاده همیشگی از این محیط زیبا را فراهم می آورد.
این مجموعه یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه طراحی و تولید انواع نرده و حفاظ است که خیال مصرف کننده را از لحاظ تنوع بالا در طرح و مدل و همچنین کیفیت ساخت و اجرای نرده بالکن راحت می کند.

جهت سفارش خرید ارزانترین نرده بالکن می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.
مشاوران حاضر در این مرکز با بررسی محیط شما بهترین متریال ها و طرح و مدل ها را جهت ساخت و اجرای نرده بالکن پیشنهاد می‌ دهند و شما می توانید با بررسی دقیق و کامل تصاویر نرده بالکن بهترین طرح ها را انتخاب کنید.

امکان انتخاب رنگ نرده بالکن با هر طرح و مدلی متناسب با فضا وجود دارد. پس هر زمان که قصد ساخت و اجرای نرده بالکن با کیفیت خوب و قیمت مناسب را داشتید، حتماً این مجموعه را مد نظر قرار دهید. زیرا در تمامی مراحل کار، افراد حرفه ای و متخصص حضور دارند و استفاده کردن از متریال های درجه یک و با کیفیت موجب شده، تا سازه های مقاوم تر در شرایط آب و هوایی مختلف تولید کنند.

بیشتر بخوانید: ارزانترین نرده بالکن | کاتالوگ انواع مدل نرده بالکن و تراس

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط