ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

مناسب ترین نرده بالکن جهت حفاظت و افزایش ایمنی

شما اینجا هستید:  
مناسب ترین نرده بالکن جهت حفاظت و افزایش ایمنی

مناسب ترین نرده بالکن جهت حفاظت و افزایش ایمنی - الوحفاظ

مناسب ترین نرده بالکن کدام است؟ بالکن یکی از مهم ترین بخش های هر خانه ای است زیرا جلوه ای بسیار زیبا و دیدنی خلق می کند و در عین حال یک فضای آرامش بخش را برای ساکنان فراهم می نماید.
اگرچه طراحی تراس بسیار مهم است اما نباید از اهمیت امنیت آن غافل شد؛ زیرا در صورتی که در انتخاب نرده بالکن سهل انگاری شود ممکن است ساکنان خسارت های جبران ناپذیری را متحمل شوند.
کسانی که در حال ساخت و یا بازسازی خانه خود هستند با این سوال مواجه می شوند که مناسب ترین نرده بالکن کدام است و از چه متریالی باید استفاده کرد؟
در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین و مناسب ترین نرده بالکن فلزی بپردازیم و خصوصیات مختلف انواع نرده بالکن را شرح دهیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تماس با الو حفاظ

balcony railing
انواع نرده بالکن

انواع نرده بالکن

نرده ها و حفاظ های بالکن در جنس های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند و بسته به نوع تراس هر کدام می توانند استفاده شوند. در ادامه به انواع مناسب ترین نرده بالکن  می پردازیم.
از پرکاربردترین و پرفروش ترین انواع نرده بالکن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

• نرده های فلزی :

• نرده های فلزی :
این نوع حفاظ ها از آهن ساخته می شوند و مقاومت بسیار بالایی دارند به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای تامین امنیت تراس می باشد.

طراحی نرده های فلزی به گونه ای است که جلوه ای خاص به بالکن می دهد و آن را زیباتر می کند.

نرده های فلزی در مقایسه با سایر نرده های موجود در بازار بیشترین کاربرد را دارند.

• نرده های آلومینیومی :

این نوع نرده ها از جنس آلومینیوم هستند و در طرح های بسیار متنوع و شیک تولید می شوند.
نرده های آلومینیومی در مقایسه با نرده های فلزی مقاومت بالاتری دارند و قیمت آن هم به نسبت بیشتر است.

• نرده های شیشه ای :

استفاده از متریال شیشه در ساخت و دکوراسیون خانه بسیار پرطرفدار شده است زیرا بسیار زیبا و مدرن می باشد و نمایی بسیار متفاوت در خانه شما ایجاد می کند.

استفاده از حفاظ های شیشه ای برای بالکن یک راه بسیار خوب برای شیک شدن خانه و تراس است.

در ساخت حفاظ های شیشه ای از شیشه های کاملا مقاوم و نشکن استفاده می شود اما در هر صورت امنیت آن نسبت به نرده های فلزی و آلومینیومی پایین تر است.

• نرده های چوبی :

نرده بالکن چوبی گزینه بسیار مناسبی برای ویلا و خانه های بسیار بزرگ است زیرا علاوه بر امنیت خوبی که دارند، از زیبایی خاصی هم برخوردارند و یک فضای سنتی را در تراس خلق می کند.

• نرده های سنگی :

این مدل از نرده بالکن ساده از جنس سنگ تولید می شود و از طراحی و ظرافت بسیار منحصربفردی برخوردار است و نمایی زیبا به تراس می دهد.
نرده های سنگی بسیار گران قیمت هستند و از امنیت بالایی هم برخوردار می باشند.

• نرده های فرفورژه :

این نوع نرده ها مثل نرده های فلزی از جنس آهن هستند اما مقاوت کمتری دارند.
نرده های فرفورژه ای بسیار ساده و ارزان قیمت هستند و از لحاظ مالی بسیار بصرفه می باشند و از مناسب ترین نرده بالکن به شمار می روند.
اگر به فکر خرید نرده بالکن برای خانه خود هستید باید در میان انواع نرده هایی که در بالا اشاره کردیم بهترین گزینه را بسته به شرایط و موقعیت بالکن انتخاب نمایید.
در ادامه به بررسی عوامل موثر بر انتخاب درست نرده تراس و همچنین ارزان ترین راه خرید آن می پردازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

در انتهای این مطلب لازم است به نوعی طراحی و ساخت مناسب ترین نرده بالکن اشاره کنیم که به طرح نرده بالکن با قوطی نام برده می شود.

عوامل موثر در انتخاب مناسب ترین نرده بالکن

با توجه به این که انواع نرده های بالکن در جنس ها و طرح های متنوع در بازار موجود می باشد ملاک انتخاب درست چیست؟
مهم ترین فاکتورهای موثر در انتخاب درست مناسب ترین نرده بالکن عبارتند از :
• شرایط و موقعیت خانه و بالکن مثل ابعاد بالکن و ارتفاع آن از زمین
• قیمت نرده بالکن و میزان توانایی مالی مشتری در هنگام خرید
• طراحی و نمای ساختمان و بالکن
• میزان مقاومت و امنیت نرده بالکن
• میزان ماندگاری و طول عمر نرده بالکن
• طرح دار بودن یا نبودن نرده
• رنگ نرده بالکن
• سلیقه مشتری

خرید نرده بالکن با قیمت باور نکردنی

تا اینجای مقاله با ضرورت استفاده از حفاظ در بالکن ها، انواع مناسب ترین نرده بالکن و عوامل موثر در انتخاب آن آشنا شدید.
همواره مشتریان خواهان خرید حفاظ های با کیفیت، مقاوم، شیک، مدرن و در عین حال با قیمت نرده آهنی بالکن مناسب هستند. خوشبختانه این مجموعه تمامی این موارد را دارا می باشد.
این مجموعه یکی از بزرگ ترین عرضه کننده مناسب ترین نرده بالکن ویلا و منازل در جنس های مختلف می باشد. محصولات این مرکز از طراحی بسیار زیبا، شیک و متنوع برخوردار هستند و خانه و تراس شما را بسیار مدرن و شیک تر می کنند.
این مرکز تمام محصولات خود را با قیمت بسیار ارزان و باور نکردنی به فروش می رساند و توانسته است رضایت خریداران را هم در مورد کیفیت و هم در مورد قیمت محصولات کسب کند.
یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این مجموعه، فروش به صورت اینترنتی و تلفنی است، یعنی دیگر نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد.

بلکه فقط با مراجعه به وب سایت و یا تماس تلفنی می توانید محصولات مورد نظر خود را با مشاهده تصاویر نرده بالکن و دیگر محصولات سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آنها را درب منزل خود تحویل بگیرید.
فروش اینترنتی این مرکز نه تنها خرید را برای مشتریان آسان و لذت بخش می نماید بلکه در هزینه و زمان آنها هم صرفه جویی می کند.
پیشنهاد ما به شما خواننده گرامی خرید ارزانترین نرده بالکن با بهترین کیفیت از این مجموعه است.

مشاوره رایگان با کارشناسان الو حفاظ

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط