ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

نرده بالکن

شما اینجا هستید:  
نرده بالکن
نرده بالکن الوحفاظ

نرده بالکن از مهمترین ابزارهای امنیتی در ساختمان است که در چند متریال درجه یک طراحی و تولید می گردد. خریدار متناسب با فضا و نحوه کاربری می تواند با قیمت مناسبی در این مجموعه روبرو گردد.


بررسی انواع نرده بالکن

بالکن ها از مهمترین فضاهایی هستند که می توانند موجب ارتباط انسان با طبیعت و فضای بیرون باشند. چرا که در خانه های امروزه به دلیل آپارتمانی بودند ارتباط با دنیای بیرون محدود است.
اما برای حفظ جان و مراقبت از کودکان در تراس و بالکن نیاز به نرده و حفاظ های مناسب است تا ضمن لذت بردن از فضای بیرون امنیت نیز تأمین گردد.
متریال های مختلفی برای ساخت و طراحی نرده ها مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام از آنها با تکنولوژی‌ های خاصی طراحی و تولید می ‌شوند تا در برابر آب و هوای مرطوب و قرار گرفتن در برابر اشعه فرابنفش خورشید کاملا مقاوم باشند.
در حال حاضر انواع مختلف نرده بالکن از لحاظ نوع جنس ساده و همچنین طراحی و مدل تولید شده که دست خریدار را برای انتخاب باز می گذارد.
برخی از انواع نرده بالکن عبارتند از:

نرده بالکن استیل

نرده های استیل به دلیل وزن سبک و قیمت مناسب در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل انعطاف پذیری، شکل پذیری زیبایی زیادی را به اشتراک می ‌گذارند.

نرده شیشه ای

حفاظ و نرده های شیشه ای از نوع نشکن انتخاب شده و استحکام و مقاومت بالایی دارند و در کنار آن در دسته نرده های مدرن و لوکس با ظاهر شیک قرار می گیرند.

نرده فلزی فرفروژه

نرده فرفورژه بالکن نسبت به سایر متریال های دیگر مقاومت کششی بالاتری دارد و بدون آسیب دیدن و تغییر شکل می تواند وزن بالایی را تحمل کند.

نرده بالکن سی ان سی

از دستگاه های مخصوص سی ان سی برای برش فلزات در طرح ها و شکل های خاص استفاده می کنند که می توان برای ساخت حفاظ بالکن نیز از این دستگاه ها استفاده نمود.

حفاظ بالکن فلزی مدرن

حفاظ بالکن مدرن را از قوطی هایی تولید می کنند که مقاومت بسیار بالایی داشته و امکان طراحی های خاص در آنها وجود دارد.

بیشتر بدانید: 10نکته مهم در انتخاب بهترین نرده بالکن

نکات مرتبط با ساختار نرده

گذر زمان در طی سال ‌ها موجب شده تا طرح‌ ها و متریال های موجود برای ساخت نرده بالکن تغییرات زیادی پیدا کند. در سال های اخیر که تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته، امکان طراحی و ساخت نرده های دکوراتیو به وجود آمده است.
در حال حاضر انواع مختلف طرح های گیاهی، کلاسیک، مجسمه و حتی ایده‌ های خلاقانه و علمی نیز برای ساخت نرده بالکن همچون طرح نرده بالکن با قوطی قابلیت اجرا دارد که این طرح ها باعث هماهنگی بیشتر با فضاهای داخلی ساختمان و آرامش روحی ساکنین می گردد.
از لحاظ ابعاد و اندازه نزدیک بالکن به گونه ‌ای طراحی می‌ شود که از کودکان در مقابل خطرات محافظت کند و کودکان به هیچ عنوان نباید سر و گردن خود را از بین نرده ها عبور دهند. به همین منظور فاصله استاندارد بین نرده ها بین ۱۱ تا ۱۴ سانتیمتر انتخاب می شود.
از لحاظ نوع متریال توجه کردن به آب و هوای منطقه همچون نرده بالکن ویلا تاثیر زیادی در کیفیت و طول عمر نرده می‌گذارد و لازم است که حتماً از یک پوشش محافظتی همچون رنگ نرده بالکن بر روی فلز آن استفاده نمایند.

narde balkon 2
نرده بالکن 7

عوامل موثر بر قیمت نرده بالکن

انواع مختلف نرده برای بالکن طراحی و تولید شده که هر فرد با توجه به شرایط و هزینه های در نظر گرفته می تواند از نمونه ‌های مناسب استفاده کند.
به طور معمول در هنگام خرید نرده بالکن با قیمت های متفاوتی روبرو شده که موجب سردرگمی خریداران می شود. خوب است بدانید نحوه قیمت گذاری نرده بالکن با توجه به شرایط مختلف صورت می گیرد.
برخی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت نرده بالکن عبارتند از:
روش ساخت متفاوت
نرده های بالکن را با استفاده از دستگاه سی ان سی یا به روش فرفروژه طراحی و تولید می کنند که شیوه تولید هر کدام از آنها متفاوت بوده و بسته به مدت زمان صرف شده برای تولید قیمت گذاری می گردد.
مواد استفاده شده در سطح فلز مانند رنگ ها، ضد زنگ ها و برخی دیگر هر کدام هزینه ‌های خاصی را به وجود می ‌آورند و پوشش ‌های قرار گرفته بر روی نرده های مورد استفاده در بخش ‌های شمالی و جنوبی کشور قیمت بالاتری دارند.
ابعاد نرده
ابعاد نرده از لحاظ طول عرض و ارتفاع جزء عوامل بسیار مهم و موثر در قیمت گذاری است.
جنس نرده
نوع متریال به کار برده شده برای ساخت نرده ها که می ‌توانند از جنس آهن، استیل، فرفروژه یا شیشه انتخاب شود بر قیمت تأثیر می گذارد.
مهندسی ساخت
برخی از نرده ها به گونه ای طراحی می شوند که در عین استحکام بالا از فلز کمتری در آن استفاده کرده اند، بدین ترتیب بازدهی بالاتری دارند و نصب و حمل و نقل آنها نیز ساده تر می گردد.

narde balkon 9
نرده بالکن 8

فروش نرده بالکن با قیمت مناسب

یافتن مرکزی که انواع نرده بالکن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهند کمک می ‌کند تا متناسب با شرایط خود بهترین نوع نرده ها را انتخاب کنید.
این مجموعه یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده ارزان ترین نرده بالکن بوده؛ چرا که تمامی مجاری آب و مواد اولیه را بدون حضور واسطه ‌ها تهیه کرده و در زمینه طراحی، ساخت و ارائه انواع نرده بالکن نیز به شکل مستقیم عمل می ‌کند.
در صورت نیاز به تهیه نرده بالکن با خیال راحت می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط گرفته و پس از دریافت مشاوره متناسب با محیط هزینه و سبک ساختمان بهترین نوع نرده بالکن را سفارش دهید.

ارتفاع مناسب نرده بالکن کدام است؟

ارتفاع مناسب باید با توجه به بلندی دیواری که قرار است نرده روی آن جای گیرد سنجیده شود.

کدام فلز را برای نرده بالکن انتخاب کنیم؟

با توجه به اینکه بالکن در معرض تابش نور آفتاب و بارندگی می باشد باید جنس فلز نرده بالکن مقاوم در برابر اشعه خورشید و ضد زنگ باشد.