ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

درب فرفورژه پارکینگ در مدلهای جدید با ارائه لیست قیمت روز

شما اینجا هستید:  
درب فرفورژه پارکینگ در مدلهای جدید با ارائه لیست قیمت روز

درب فرفورژه پارکینگ در مدلهای جدید با ارائه لیست قیمت روز - الوحفاظ

درب فرفورژه پارکینگ این روزها به قدری محبوب و رایج است که همه به فکر خرید آن هستند. به نظر شما علت اصلی این میزان از استقبال درب فرفورژه پارکینگ و دیگر مدل های آن چیست؟ تفاوت این نوع درب با دیگر درب های موجود در بازار در چیست و چه مزیتی نسبت به آنها دارد؟ در اینجا قصد داریم به تمام این سوالات پاسخ دهیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی درب فرفورژه

درب فرفورژه از جنس فلزات مختلف مثل آهن و فولاد است و بر روی آن اشکال مختلفی مثل گل، حیوانات و طرح های متنوع به طرز بسیار زیبا و شیکی با استفاده از دستگاه های مخصوص حکاکی شده است. زیبایی درب های فرفورژه به قدری خیره کننده و جذاب است که در نگاه اول توجه هر فردی را به خود جلب می کند. به همین دلیل درب های فرفورژه یکی از شیک ترین و لوکس ترین درب های موجود در بازار است و این یکی از اصلی ترین دلایل استقبال مردم از این نوع درب می باشد.

درب های فرفورژه همان طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم از جنس فلزات مختلف است و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و امنیت ساختمان را در برابر ورود افراد سارق و متجاوز بالا می برد. دیگر درب های ورودی مثل درب های شیشه ای یا چوبی در برابر عوامل محیطی مثل بارندگی، نور خورشید و … چندان مقاوم نیستند و بعد از مدتی نیاز به تعویض و خرید مجدد دارند اما خوشبختانه درب فرفورژه در برابر تمام شرایط محیطی مقاوم است و طول عمر بالایی دارد به همین دلیل تا سالیان سال نیازی به تعویض ندارد.

تمامی آنچه که در بالا گفته شد موجب استقبال زیاد مردم از درب های فرفورژه شده است و از آن برای درب های ورودی ساختمان، آپارتمان های مسکونی و تجارب، پارکینگ، ویلا، باغ و … استفاده می کنند.

تنوع در رنگ و مدل های مختلف درب فرفورژه

حالا که با خصوصیات درب فرفورژه پارکینگ آشنا شید بدون شک شما هم به جمع طرفداران این نوع درب پیوسته اید و قصد دارید آن را برای کاربرد مورد نیاز خود خریداری کنید. البته قبل از انتخاب ابتدا باید با مدل های مختلف این نوع درب آشنا شوید.

به طور کلی درب های فرفورژه در مدل های مختلفی موجود هستند که در ادامه به معرفی چند مورد آنها می پردازیم:

  • درب فرفورژه کلاسیک

این نوع از درب ها دارای طرح های سنتی و کلاسیک مثل طرح های سلطنتی، هخامنشی، تاج دار و … هستند و جلوه ای بسیار زیبا و متفاوت به نمای بیرونی ساختمان شما می دهند.

  • درب فرفورژه جدید

یکی دیگر از انواع درب های طرح دار فرفورژه به درب فرفورژه جدبد شهرت دارد. در این نوع درب ها به درخواست و سلیقه مشتریان از طرح های نسبتا جدید و شلوغ استفاده می شود.

  • درب فرفورژه ساده

در ساخت این نوع درب ها از طرح های بسیار ساده و بدون هیچ پیچیدگی و شلوغی استفاده می شود.

  • درب فرفورژه پارکینگ ویلا

این نوع از درب های فرفورژه مختص پارکینگ ساختمان ها و یلاها می باشند.

البته مدل های دیگری هم مثل درب فرفورژه کوچک، درب فرفورژه تک لنگه، دو لنگه، سه لنگه، چهار لنگه، ریلی و … هم در بازار موجود است. تنوع در رنگ از دیگر ویژگی های خوب درب های فرفورژه است و در میان تمام رنگ های موجود، درب فرفورژه سفید یکی از زیباترین و پرفروش ترین ها می باشد. به این ترتیب با توجه به این گستردگی در تنوع مشتریان هنگام انتخاب درب فرفورژه می توانند مدل مورد نیاز و باب میل خود را سفارش دهد.

ارائه لیست قیمت روزانه درب فرفورژه پارکینگ در الو حفاظ

اگر دوست دارید از قیمت درب فرفورژه پارکینگ مطلع شوید و لیست قیمت روزانه مدل های مختلف آن را از یک جای مطمئن و معتبر تهیه کنید، وب سایت الو حفاظ پیشنهاد ما به شماست. این مجموعه یکی از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های تولید انواع حفاظ و نرده است که مدل های مختلف درب فرفورژه پارکینگ را با کیفیت بسیار عالی و قیمت مشتری پسند عرضه می کند. همچنین لیست قیمت روز درب های فرفورژه به مشتریان ارائه می دهد تا متناسب با توان مالی خود خرید کنند.

هنگام مشاهد لیست قیمت مدل های درب فرفورژه به اختلاف قیمت درب فرفورژه پارکینگ پی می برید و این ممکن است برای شما عجیب باشد. علت این اختلاف قیمت این است که عوامل مختلفی بر قیمت نهایی درب های فرفورژه تاثیر گذارند که برخی از آنها عبارتنداز:

  • ابعاد درب فرفورژه
  • مدل درب فورژه
  • وزن درب
  • رنگ درب
  • کیفیت ساخت
  • نوع طرح و هزینه های تولید

با یک مقایسه ساده بین قیمت درب فرفورژه جدید در الو حفاظ با دیگر مراکز فروش متوجه ارزان بودن و بصرفه بودن قیمت تولیدات الو حفاظ خواهید شد. الو حفاظ با سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش انواع حفاظ و درب فرفورژه توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار کسب کند و خوشبختانه اعتماد و رضایت خریداران را به دست آورده است. شما هم اگر قصد خرید درب فرفورژه دارید می توانید با سفاش از مجموعه الو حفاظ در هزینه های خود صرفه جویی کنید و خریدی ارزان و مطمئن را تجربه کنید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط