ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

قیمت درب فرفورژه | لیست قیمت درب فلزی با مشاوره رایگان

شما اینجا هستید:  
قیمت درب فرفورژه | لیست قیمت درب فلزی با مشاوره رایگان

قیمت درب فرفورژه | لیست قیمت درب فلزی با مشاوره رایگان - الوحفاظ

قیمت درب فرفورژه این روزها دغدغه خیلی از مردم شده است و بازار فروش این نوع درب نسبت به چند سال قبل رونق زیادی داشته است. پیش از آن که به بحث قیمت درب فرفورژه بپردازیم ابتدا قصد داریم یک معرفی کلی در مورد درب فرفورژه و انواع آن ارائه دهیم تا کسانی که با این نوع درب آشنا نیستند اطلاعات جامعی در مورد آن کسب کنند تا شاید به مشتریان این درب اضافه شوند.

 

درب فرفورژه

 

معرفی درب فرفورژه و انواع آن

بدون شک همه شماها درب فرفورژه را در ساختمان ها و آپارتمان های مختلف دیده اید و فقط ممکن است اسم آن را نشنیده باشید. فرفورژه یک اصطلاح فرانسوی و به معنای گل نرده می باشد. با این توصیف ممکن است خیلی ها منظور از درب فرفورژه را درک کنند. بله درست حدس زدید درب فرفورژه همان درب های فلزی و آلومینیومی بسیار مستحکم است که فرفورژه یا همان گل نرده به آن اضافه شده است. قطعات فرفورژه در صنایع ریخته گری و با استفاده از دستگاه های مخصوص مثل خم کن، فرگونه، قالب طرح و … تولید و در کوره حرارت داده می شوند.

درب های فرفورژه طرفداران زیادی دارد زیرا به دلیل استحکام و مقاومت بالای آن امنیت ساختمان را تامین می کند و از همه مهم تر این که به دلیل زیبایی و ظرافت بسیار زیادی که این درب ها دارند جلوه ای بسیار شیک و باشکوه به نمای بیرونی آپارتمان می دهد.

از انواع مدل ها و طرح های درب فرفورژه می توان به درب فرفورژه حیاط، درب فرفورژه ویلا، درب فرفورژه پارکینگ، درب فرفورژه کلاسیک، درب فرفورژه باغی، درب فرفورژه تک لنگه، مدل ساده، مدرن، تالاری ریلی و … اشاره کرد.  در ادامه به جزئیات مربوط به قیمت درب فرفورژه حیاط و دیگر مدل های آن می پردازیم، پس تا انتها ما را همراهی کنید.

قیمت درب فرفورژه در بازار تحت تاثیر چه عواملی است؟

اگر شما مشتریان گرامی به دنبال قیمت درب فرفورژه هستید ابتدا باید مشخص کنید که کدام نوع از این مدل را می خواهید خریداری کنید زیرا قیمت مدل های مختلف این درب یکسان نیست. به عنوان مثال اگر شما قصد خرید درب فرفورژه برای پارکینگ را دارید باید در مورد قیمت درب فرفورژه پارکینگ جستجو کنید.

هر چقدر ابعاد درب شما بزرگ تر باشد قطعا هزینه درب فرفورژه هم بیشتر خواهد شد زیرا فلزات بیشتری برای تولید آن مصرف می شود. قیمت درب فرفورژه تک لنگه از دو لنگه بسیار کمتر خواهید بود زیر وزن کمتری دارد و فلزات کمتری در تولید آن استفاده شده است. یکی دیگر از عامل های موثر بر قیمت این نوع درب نوع طرح به کار رفته در آن است، هرچه طرح پیچیده تر باشد تولید آن دشوارتر است و در نتیجه قیمت آن هم بالا تر است به همین دلیل قیمت درب فرفورژه ساده از طرح های شلوغ و پیچیده ارزان تر است.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت درب های فلزی فرفورژه می توان به نوسانات موجود در بازار، قیمت فلزات مختلف، نوع رنگ درب و کیفیت محصول نهایی اشاره کرد.

دریافت مشاوره رایگان در مورد لیست قیمت درب فلزی

مشتریانی که قصد خرید درب های فلزی مثل فرفورژه را دارند قیمت برای آنها بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل ترجیح می دهند که ابتدا لیست قیمت انواع درب های فلزی مثل قیمت درب فرفورژه باغی، ویلایی، پارکینگ و … را تهیه نمایند و بعد مقایسه کنند که کدام یک با بودجه آنها سازگارتر است و بعد نسبت به خرید آن اقدام کنند.

پیدا کردن لیست قیمت تمام درب های فلزی کار چندان آسانی نیست و این یک چالش اساسی برای خریداران است، اما این مجموعه این چالش را مشتریان حل کرده است زیرا به مشتریان مشاوره های رایگان در مورد لیست قیمت انواع درب های فلزی می دهد. به این ترتیب اگر شما به دنبال پیدا کردن لیست قیمت درب های فلزی هستید با کارشناسان و مشاوران این مرکز تماس بگیرید تا اطلاعات کافی در مورد قیمت درب فرفورژه ساده و دیگر درب های فلزی را به شما ارائه دهند.

 

سفارش درب فرفورژه

 

سفارش آنلاین درب فرفورژه با ارزان ترین نرخ ممکن

اگرچه در بالا عوامل موثر بر قیمت درب فرفورژه را مطرح کردیم اما از نقش مرکز خرید و تولید کننده آن بر قیمت نهایی نباید غافل شد. این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش انواع درب فلزی بهترین انتخاب برای مشتریان است.

شما می توانید درب فرفورژه مورد نیاز خود را متناسب با ابعاد و طرح دلخواهی خود به صورت تلفنی و اینترنتی از طریق این وب سایت سفارش دهید و در اولین فرصت درب سفارشی را تحویل بگیرید. قیمت درب فرفورژه پارکینگ و دیگر مدل های درب از جمله باغی، ویلایی، تک لنگه و … در این مرکز بسیار ارزان تر از بازار است. از بابت کیفیت تولیدات این شرکت هم آسوده خاطر باشید چرا که تمام استانداردها در تولیدات آن به کار گرفته می شود، همچنین تاکنون تمامی خریداران از کیفیت تولیدات این شرکت کاملا راضی بوده اند.

به همه کسانی که قصد خرید درب فرفورژه دارند توصیه می کنیم که از طریق این مجموعه سفارشات خود را ثبت کنید تا در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط