ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

نرده بالکن ویلا و محاسبه نرخ قیمت آن

شما اینجا هستید:  
نرده بالکن ویلا و محاسبه نرخ قیمت آن

نرده بالکن ویلا و محاسبه نرخ قیمت آن - الوحفاظ

به نظر شما آیا نصب نرده بالکن ویلا الزامی است؟ این حفاظ چه نقشی دارد؟ به چه منظور از آن استفاده می شود؟ آیا این نرده ها دارای تنوع مدل هستند؟ اگر شما هم صاحب ویلا هستید و تاکنون نسبت به خرید و نصب نرده برای بالکن آن اقدام نکرده اید به شما توصیه می کنیم ما را تا انتها همراهی کنید تا با مزیت های نصب نرده بالکن ویلا و انواع مدل های آن آشنا شوید.

دلیل نصب نرده بالکن چیست؟

آیا شما تاکنون ویلا و ساختمانی را دیده اید که در بالکن و تراس آن نرده نصب نشده باشد؟ علت آن چیست؟ چرا یکی از مهم ترین مراحل پس از ساخت و ساز اقدام برای نصب نرده بالکن است؟

معمولا یکی از بخش هایی از ساختمان که ممکن است امکان ورود سارقین را راحت تر کند همین بالکن است. چون بالکن در فضای بیرونی ساختمان قرار دارد و راه ورود به داخل ساختمان ها از طریق آن ممکن است از حساسیت بالایی برخوردار است. آمار سرقت نشان می دهد که تعداد زیادی از این سارقین از طریق بالکن وارد ساختمان شده اند چرا که بالکن ها فاقد حفاظ و نرده بوده و عبور از آنها بسیار آسان بوده است. به همین دلیل برای جلوگیری از این اتفاقات از نرده بالکن ویلا استفاده می شود.

اهمیت این موضوع در ویلا به مراتب بیشتر است. از آنجایی که اغلب ویلاها در مناطقی قرار دارند که اطراف آن خلوت است و ساختمان های چندانی در آنجا وجود ندارد بیشتر در معرض سرقت قرار دارند و به همین دلبل مردم با نصب نرده بالکن ویلا امنیت ویلای خود را بالا می برند و مانع ورود افراد بیگانه می شوند.

از دیگر دلایلی که مردم را وادار به نصب این نرده ها کرده است امنیت جانی افراد خانواده می باشد. زیرا بالکن ها در ارتفاعات نسبتا بلندی قرار دارند و احتمال سقوط و افتادن از ویلا برای همه بخصوص کودکان خردسال وجود دارد. نصب نرده این احتمال را از بین می برد و شما دیگر نگران افتادن کودکانتان نخواهید بود. البته ناگفته نماند که نصب نرده بالکن زیبایی و ظرافت بسیار خاصی را به نمای ساختمان می دهد و این هم یکی دیگر از دلایل نصب آنها می باشد.

معرفی انواع نرده بالکن ویلا

اگر شما هنوز نسبت به نصب نرده اقدام نکرده اید با توجه به آنچه که در بالا گفته شد به احتمال زیاد تصمیم خود را برای خرید و نصب آن گرفته اید. برای سفارش ساخت نرده بالکن ویلا ابتدا باید بررسی کنید که کدام مدل برای ساختمان و ویلای شما مناسب تر است.

در چند سال اخیر ما شاهد پیشرفت زیادی در زمینه ساخت نرده بالکن بوده ایم. در واقع صنعتگران و مراکز سازنده با استفاده از انواع دستگاه های صنعتی پیشرفته نرده های بسیار زیبا، شیک و متنوعی را در مدل های گوناگون تولید کرده اند. هر کدام از این مدل ها از خصوصیات و مزایای خاصی برخوردار هستند. ما در اینجا به معرفی چند نمونه از پرطرفدارترین مدل های نرده بالکن ویلا می پردازیم:

نرده بالکن استیل

جنس این نوع نرده ها از فلز استیل است و وزن آنها بسیار کم می باشد. نرده های استیلی خود شامل دو دسته 201 و 304 هستند که از لحاظ میزان مقاومت و ماندگاری تا حدودی با یکدیگر متفاوت می باشند. در کل می توان گفت که نرده استیلی از قیمت مناسبی برخوردار است و یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های نرده می باشد.

نرده بالکن شیشه ای

صنعتگران این مدل نرده را از شیشه های نشکن می سازند. این نوع نرده ها در برابر خوردگی و شکنندگی بسیار مقاوم است. اما آنچه که بیش از همه توجه مشتریان را به این مدل جلب کرده است زیبایی و شیک بودن آن است.

نرده بالکن فرفورژه

استحکام، مقاومت و ماندگاری نرده بالکن ویلا مدل فرفورژه نسبت به دیگر مدل های موجود به مراتب بسیار بالاتر است. این نرده در کنار این خصوصیات مثبت از زیبایی چشمگیری هم برخوردار است.

نرده بالکن سی ان سی

این نوع نرده با استفاده از دستگاه سی ان سی در اندازه های دقیق ساخته می شود. جنس این مدل هم از فلز است و از مقاومت و ماندگاری زیادی برخوردار است.

نرخ قیمت نرده های بالکن  

اگر شما قصد سفارش ساخت نرده برای بالکن ویلای خود را دارید باید بدانید که قیمت نرده بالکن ویلا در بازار ثابت نیست و همواره با نوسان همراه است. دلیل اصلی این که هزینه های لازم برای خرید نرده متفاوت است این می باشد که عوامل و فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت نهایی نرده دخیل هستند. برخی از فاکتورها عبارتنداز :

  • مدل نرده بالکن
  • متریال نرده بالکن
  • ارتفاع نرده ها و محیط بالکن شما
  • میزان مواد اولیه مورد استفاده
  • کیفیت ساخت
  • برند سازنده

ما به کسانی که قصد تهیه نرده بالکن برای ویلای خود را دارند توصیه می کنیم که قبل از هر چیزی به میزان بودجه خود توجه کنند و متناسب با آن انتخاب کنند. همچنین سعی کنید که مدل و متریال نرده را مطابق با نمای بیرونی ویلای خود انتخاب نمایید.

ساخت نرده بالکن برای ویلای خود را به الو حفاظ بسپارید

الو حفاظ نامی آشنا و محبوب برای همه است. شما می توانید سفارش ساخت انواع نرده بالکن را با خیال آسوده به این مجموعه بسپارید. الو حفاظ یک شرکت موفق و باتجربه است که در زمینه تولید انواع نرده و حفاظ در مدل های متنوع مشغول به کار می باشد.

قیمت تولیدات این مرکز در مقایسه با کیفیت بسیار خوبی که دارند کاملا شگفت انگیز و باور نکردنی است و هر کسی را به خرید تشویق می کند. برای اطلاع از نحوه سفارش و جزئیات بیشتر در مورد محصولات موجود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط