ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

انواع حفاظ شاخ گوزنی | تولید کننده نرده شاخ گوزنی با بهترین کیفیت

شما اینجا هستید:  
انواع حفاظ شاخ گوزنی | تولید کننده نرده شاخ گوزنی با بهترین کیفیت

انواع حفاظ شاخ گوزنی | تولید کننده نرده شاخ گوزنی با بهترین کیفیت - الوحفاظ

در حال حاضر امنیت انواع حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یکی از مصرفی ترین نرده حفاظ دیواری، سبب نرخ فروش بالای این محصول شده است.

افزایش امنیت همواره یکی از نکات قابل توجه برای صاحبین املاک، آپارتمان های مسکونی، ویلاها و … به شمار می آید. از طرفی با توجه به اینکه سارقین هم روش های جدیدی برای عبور از موانع گوناگون را به خوبی فرا گرفته اند، قاعدتا افزایش امنیت این مکان ها، بیش از پیش حائز اهمیت شده است.

اما آیا می دانید که در چه صورت شما می توانید کیفیت و قیمت مناسبی از این حفاظ های شاخ گوزنی را خریداری کنید؟ آیا تاکنون تجربه ثبت سفارش خرید از مجموعه الو حفاظ را داشته و می دانید که این مجموعه به عنوان تولید کننده انواع نرده شاخ گوزنی، چه راهکارهایی برای خرید مطمئن شما دارد؟

تولید کننده انواع حفاظ شاخ گوزنی

یکی از پرفروش ترین و مصرفی ترین نرده حفاظ های دیواری، در حال حاضر انواع حفاظ شاخ گوزنی هستند. این حفاظ ها هر چه با تراکم بالاتر ساخته شوند، قطعا ضریب امنیت و دوام بالایی خواهند داشت.

از جمله مدل های حفاظ شاخ گوزنی که توسط مراکز تولیدی گوناگون در کشور، ساخته و عرضه می گردد، می توان به این موارد اشاره داشت:

حفاظ بوته ای

حفاظ های شاخ گوزنی بوته ای، همانطور که از نام آنها پیداست، مشابه بوته بوده و هر چه تراکم این حفاظ بالاتر باشد، امنیت بالاتر و البته قیمت بیشتری هم خواهد داشت. در واقع این مدل از مدل های با بالاترین سطح امنیت به شمار می رود.

حفاظ لیلیوم

حفاظ های لیلیوم عمدتا جنبه زیبایی داشته و برای افرادی که به ظاهر، بیشتر اهمیت می دهند، گزینه مناسبی است. اما با توجه به هزینه زیادی که در ساخت این حفاظ وجود داشته، گزینه چندان مقرون به صرفه ای به شمار نمی آید.

حفاظ نیزار

مدل حفاظ شاخ گوزنی نیزار هم از دیگر مدل های سنگین وزن این حفاظ ها به شمار می آید. از آنجا که وزن حفاظ شاخ گوزنی در قیمت آن نقش فزاینده ای داشته، این مدل هم از قیمت بالایی برخوردار بوده اما از طرفی ضریب امنیت فوق العاده بالایی را دارد.

با توجه به آشنایی شما با انواع حفاظ شاخ گوزنی، این شما و بودجه شماست که تعیین می کند که کدام نوع حفاظ را انتخاب نمایید.

نصب حفاظ شاخ گوزنی در چه مکان هایی نیاز است؟

شاید شما به عنوان فردی که می خواهید خرید انواع حفاظ شاخ گوزنی را انجام دهید، از خود بپرسید که اصلا خرید این مدل حفاظ برای شما گزینه مناسبی است یا خیر؟

به طور کلی باید اشاره داشت که نصب حفاظ شاخ گوزنی در مکان های ذیل، توصیه می گردد:

نصب حفاظ شاخ گوزنی برای خانه های ویلا خارج از شهر

نصب حفاظ برای خانه هایی که در محله هایی با امنیت بسیار پایین قرار دارند.

نصب حفاظ برای حیاط آپارتمان ها یا ساختمان هایی که دیوارهای خیلی کوتاهی دارند.

در حال حاضر نصب نرده های شاخ گوزنی به دو روش حفاظ هایی با شاسی پروفیل و حفاظ با شاسی میلگرد به انجام می رسد. مدت زمانی که جهت نصب این حفاظ ها نیاز بوده، عمدتا یک روز کاری توسط یک فرد باتجربه می باشد.

از جمله مهم ترین مزایای نرده های شاخ گوزنی می توان به این موارد اشاره داشت:

هزینه تعمیر و نگهداری اندک

امکان نصب بر روی انواع متریال اعم از بتن، سنگ، فلز و …

افزایش ضریب امنیت ساختمان ها در عین زیبایی دادن به نمای ساختمان

غیر قابل نفوذ بودن به سبب تراکم بالا و میلگردهایی با نوک تیز

بهترین قیمت نرده شاخ گوزنی در بازار

قیمت نرده شاخ گوزنی می تواند با توجه به فاکتورهای گوناگونی، متفاوت باشد. از جمله مهم ترین عامل در قیمت این نرده ها، می توان به وزن میلگردهای مصرفی اشاره کرد. در واقع هر چه این وزن بالاتر باشد، قیمت تمام شده این حفاظ های شاخ گوزنی هم بیشتر خواهد بود.

اما جدای از این مسائل، بنظر می رسد که شما در صورتی می توانید با کمترین قیمت ممکن، بهترین انواع حفاظ شاخ گوزنی را سفارش خرید دهید که مستقیما از تولید کننده این کار را انجام دهید. خوشبختانه مجموعه الو حفاظ این امکان را برای تمامی خریداران در سراسر کشور فراهم نموده است.

در ضمن امکان استعلام آخرین قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سال 1401، از طریق این مجموعه وجود داشته و ارسال به سراسر کشور هم انجام می گردد.

مرکز فروش حفاظ شاخ گوزنی

پیدا کردن مرکز فروش حفاظ شاخ گوزنی که دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه دهد، اهمیت خیلی زیادی برای خریداران داشته است.

الو حفاظ که تولید کننده بهترین انواع حفاظ شاخ گوزنی در ایران به شمار آمده، توانسته با حذف واسطه ها، امکان سفارش با قیمت و کیفیت متناسب با هم را فراهم آورد.

شما می توانید در کمترین زمان ممکن، با مشاورین مجموعه ما در ارتباط بوده و پس از انجام مشاوره رایگان، سفارش خود را به راحتی نهایی نمایید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط