ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

ارتفاع مناسب نرده و حفاظ شاخ گوزنی

شما اینجا هستید:  
ارتفاع مناسب نرده و حفاظ شاخ گوزنی

ارتفاع مناسب نرده و حفاظ شاخ گوزنی - الوحفاظ

ارتفاع مناسب نرده و حفاظ شاخ گوزنی باید به گونه ای در نظر گرفته شود که مانع عبور و مرور افراد متجاوز و همچنین حیوانات وحشی شود و متناسب با نوع سازه و دیوارها این اندازه را مشخص می کند. برای سفارش استاندارد ارتفاع مناسب نرده و حفاظ شاخ گوزنی می توانید با مجموعه الو حفاظ در ارتباط باشید.

بررسی انواع نرده و حفاظ دیوار

احساس امنیت در محیط منزل مهمترین فاکتور است که افراد به دنبال آن هستند که نصب انواع نرده و حفاظ بر روی دیوارها این آرامش خاطر به وجود می آید. زیرا اغلب ساختمان هایی که دیوارهای کوتاه دارند، مورد تجاوز حیوانات، سارقین و افراد سودجو قرار می گیرند که با وجود نرده ها و دوربین های مداربسته موقعیت نفوذ آنها از بین می رود.  

استفاده کردن از ارتفاع مناسب نرده و حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار تمامی ساختمان های مسکونی، باغ ها، کارگاه و کارخانه، ویلا و حیاط و بسیاری از موارد دیگر تأثیر مستقیم بر امنیت سازه و زیبایی آن دارد.

در این بخش به بررسی انواع نرده و حفاظ دیوار می پردازیم:

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی با تصویرسازی از شاخه های طبیعی گوزن ساخته شده و به دلیل شکل ظاهری خاص یکی از زیباترین حفاظ هایی است که بر روی دیوار نصب می شود. به طور معمول ارتفاع مناسب نرده و حفاظ شاخ گوزنی به دلیل شکل ظاهری متفاوت آن باید توسط متخصصین مشخص گردد. 

حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای جزء پرفروش ترین نوع حفاظ ها در سال های گذشته بوده که در سه مدل یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه طراحی می شود.  

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم جزء زیباترین حفاظ‌ها است که ظاهر آن شباهت زیادی به گل لیلیوم دارد و معمولاً به صورت دو رنگ آماده سازی می شود. البته به صورت تک رنگ هم از این حفاظ ها استفاده می کنند.  

حفاظ فرفورژه

حفاظ های فرفورژه از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و برای حفظ زیبایی و کیفیت باید هر سه الی چهار سال مورد رنگ آمیزی قرار بگیرند.  

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار ظاهری شبیه به نیزار داشته و در چندین ارتفاع مختلف متناسب با نوع دیوارها ساخته می شود و به دلیل شیوه طراحی، جوشکاری کمتری دارد و با نصب بر روی یک شاسی سرعت ساخت آن بالا است.

ارتفاع مناسب نرده و حفاظ شاخ گوزنی چگونه است؟

همانطور که گفته شد، حفاظ ها در طرح ها و مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند و بنا بر نوع ساختمان و همچنین سلیقه افراد طرح های گوناگون آن انتخاب می گردد.

بنابر موقعیت قرارگیری سازه حفاظ ها را از لحاظ طرح و فرم، تراکم و ارتفاع انتخاب می کنند. در واقع برای یک ویلای شخصی در بیرون شهر نیاز است که حتماً از حفاظ هایی با ارتفاع بالاتر و تراکم بیشتر استفاده شود.

ارتفاع مناسب نرده و حفاظ شاخ گوزنی برای بسیاری از سفارش دهندگان اهمیت پیدا می‌ کند. زیرا حفاظ شاخ گوزنی به دلیل طراحی خاص و زیبایی ظاهری بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.  

به طور استاندارد ارتفاع مناسب نرده و حفاظ شاخ گوزنی بین ۷۰ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر است. عوامل مختلفی از جمله ارتفاع دیوار، موقعیت قرارگیری ملک، امنیت محیط، همچنین تراکم حفاظ می ‌توانند بر روی این ابعاد تأثیر بگذارند.

به عنوان مثال برای دیوارهایی با ارتفاع ۳ متر استفاده از حفاظ با ارتفاع ۵۰ سانتیمتر هم کافی است. اما برای اغلب ساختمان ها و آپارتمان ها بهتر است از حفاظ با ارتفاع ۹۰ سانتیمتر استفاده شود. 

مسئله مهم این است که مراکز معتبر سازنده مانند مجموعه الو حفاظ در تنوع بالایی حفاظ ها را از ۵۰ سانتی متر تا ۱۵۰ سانتی متر تولید می کنند. اما برای ساخت برخی از ارتفاع های غیر معمول، حفاظ های آماده وجود ندارد و باید متناسب با سفارش مشتری در طی مدت زمان مشخص تولید شود.  

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

انواع حفاظ برای دیوار در ابعاد و کیفیت های مختلف و همچنین قیمت های متنوع تولید می شوند. بسته به نوع میلگردهایی که برای حفاظ استفاده می کنند و بسیاری از عوامل دیگر قیمت حفاظ ها مشخص می شود.  

حفاظ شاخ گوزنی که از لحاظ امنیت جایگاه ویژه تری دارد، برای بسیاری از سازه ها مناسب است. به همین جهت به دست آوردن قیمت حفاظ شاخ گوزنی بیشتر مورد توجه خریداران قرار می گیرد.

از مهمترین عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی می‌ توان به موارد ذیل اشاره نمود: 

نوع متریال حفاظ

نوع متریالی که برای تولید حفاظ شاخ گوزنی استفاده می کنند، بسته به شماره میلگرد تغییر پیدا می کند.  

رنگ نرده حفاظ

برای افزایش کیفیت حفاظ ها آنها را توسط رنگ الکترواستاتیک کوره ای پوشش می دهند که هزینه آن به نسبت رنگ های روغنی بیشتر است.  

تراکم نرده حفاظ

هر چقدر که تراکم حفاظ شاخ گوزنی بیشتر باشد، امنیت سازه افزایش پیدا کرده و البته وزن نهایی آن هم بیشتر است. 

ارتفاع نرده حفاظ

ارتفاع مناسب نرده و حفاظ شاخ گوزنی سبب حفظ امنیت محیط می شود، از مسائل بسیار مهم و غیر قابل چشم پوشی است. 

عرضه انواع حفاظ با ارتفاع استاندارد در الو حفاظ

حفاظ های روی دیوار با شکل های مختلف طراحی شده اند، اما در نهایت کاربرد همه آنها یکسان بوده و به جهت افزایش امنیت و زیبایی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. به همین جهت انتخاب مراکز معتبر که در این زمینه تخصص کافی دارند، موجب می ‌شود تا با صرف هزینه مناسب حفاظی کاملا ایمن تهیه کنید.  

در مجموعه الو حفاظ انواع مختلف حفاظ های استاندارد و به خصوص طرح های گوناگون از حفاظ شاخ گوزنی با تراکم های مناسب ارائه می گردد. تمامی حفاظ ها با استفاده از دستگاه های جوش co2 و کوره های رنگ الکترواستاتیک آماده می شود. به همین جهت در برابر عوامل جوی دوام و ماندگاری بالایی دارند.

این مجموعه قابلیت اجرای حفاظ ها در تنوع رنگ بندی را دارند و از پرفروش ترین رنگ هایی که در این مجموعه تولید می شود، می توان به رنگ مشکی، سفید، کرم و قهوه ای اشاره کرد. البته بنا بر سلیقه مشتریان امکان ساخت حفاظ همرنگ با نمای ساختمان یا دیوارها و درب صورت می گیرد. 

کارشناسان مجموعه الو حفاظ پس از بررسی محل مورد نظر ارتفاع مناسب نرده و حفاظ شاخ گوزنی را مشخص کرده و سپس اقدام به طراحی و ساخت آن می کنند. در صورت نیاز به سفارش انواع نرده در کوتاه ترین زمان ممکن با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط