ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

حداقل ارتفاع نرده تراس چگونه محاسبه می شود؟

شما اینجا هستید:  
حداقل ارتفاع نرده تراس چگونه محاسبه می شود؟

حداقل ارتفاع نرده تراس چگونه محاسبه می شود؟ - الوحفاظ

حداقل ارتفاع نرده تراس را به گونه ای در نظر می گیرند که یک کودک نتواند به راحتی از آن بالا برود و همچنین با توجه به وسعت تراس ممکن است این ارتفاع تغییر پیدا بکند. برای سفارش نرده های استاندارد با حداقل ارتفاع نرده تراس مجموعه الو حفاظ با داشتن کادری متخصص و تکنولوژی های به روز بهترین انتخاب نرده بالکن است.

تماس با الو حفاظ

انواع نرده حفاظ تراس و بالکن 

تراس و بالکن از بخش های بسیار مهم و کاربردی هر ساختمان هستند که همه اعضای خانواده از آنها استفاده های زیادی می کنند. از آنجا که تراس بدون دیوار است برای حفاظت از جان افراد منزل و همچنین جلوگیری از ورود افراد مهاجم و سارق باید از نرده های استاندارد بر روی آن استفاده شود.  

شناخت حداقل ارتفاع نرده تراس کمک می کند تا با انتخاب هر طرح و مدلی یک سازه استاندارد داشته باشید که ضمن افزایش ایمنی محیط زیبایی آن را هم بیشتر کند.

انواع نرده حفاظ تراس و بالکن با توجه به نوع متریالی که در روند تولید این نرده ها مورد استفاده قرار گرفته، به چند دسته بندی تقسیم می شود که هر کدام از این متریال ها را می توان به صورت نرده های مدرن، نرده های کلاسیک و نرده های لوکس طراحی و تولید کرد.

در این بخش به بررسی انواع نرده تراس از لحاظ نوع متریال می پردازیم: 

نرده تراس فلزی ساده

نرده تراس فلزی ساده که از پروفیل یا قوطی های فلزی تولید می شود، با کمک تکنولوژی جوش و اتصال قطعات به یکدیگر آماده می شوند.  

نرده تراس فرفورژه

فرفورژه جزء تکنولوژی سال های اخیر است که به دلیل زیبایی ظاهری سازه مورد توجه زیادی قرار گرفته است. نرده های فرفورژه در تنوع بالای طرح و رنگ تولید می شوند و با حداقل ارتفاع نرده تراس به شکل کاملاً استاندارد با اشکال پیچیده و متفاوت در دو سبک کلاسیک و لوکس تولید می شود.

نرده تراس سی ان سی

نرده ترانس سی ان سی جزء محصولات جدید بازار است که با درج لوگو یا اشکال مختلف و برش لیزر این نرده ها تولید می شوند. این مدل از نرده ها مزیت های زیادی دارند که از مهمترین آنها دیده نشدن بخش داخل بالکن است.  

نرده تراس استیل

استیل جزء آلیاژهای براق و مقاوم در برابر رطوبت است که به عنوان نرده تراس هم مورد علاقه بسیاری از سازندگان قرار گرفته است، اغلب با رنگ نقره ‌ای برای فضاهای باز استفاده می شود.  

نرده های سنگی

نرده های سنگی جزء متریال های لوکس قرار می گیرند که در بخش های مختلف محیط قابلیت استفاده دارند و به دلیل مقاومت در برابر عوامل جوی به راحتی می توان آنها را در محیط تراس نیز مورد استفاده قرار داد.

حداقل ارتفاع نرده تراس از لحاظ استاندارد چگونه است؟  

به طور معمول نرده بالکن و تراس را برای افزایش امنیت محیط مورد استفاده قرار می دهند. ارتفاع نرده بالکن به عنوان مهمترین نکته در زمان طراحی و ساخت آن به شمار می رود. در سال‌های گذشته ارتفاع نرده های بالکن و تراس حدود ۷۵ تا ۹۰ سانتیمتر بود و قطعا این ارتفاع نمی توانست از سقوط کودکان بازیگوش به پایین جلوگیری کند.  

استاندارد تعیین حداقل ارتفاع نرده تراس به عوامل زیادی از جمله جنس متریال حفاظت و همچنین ابعاد و اندازه تراس و طبقات ساختمان ارتباط پیدا می کند.

هرچقدر ساختمان در طبقات پایین تر قرار گرفته باشد باید ارتفاع نرده تراس بیشتر باشد، تا جلوی نفوذ سارقین به فضای داخل را هم بگیرد. همچنین در تراس هایی با ابعاد بزرگ تر هم باید در انتخاب ارتفاع نرده وسواس بیشتری داشته باشید.  

در سال‌ های اخیر ارتفاع نرده تراس را بین عدد ۱۰۰ تا ۱۳۰ سانتیمتر در نظر می‌گیرند اگر به دنبال اعداد استاندارد هستید، باید بگویم که حداقل ارتفاع نرده تراس حدود ۱۱۰ سانتی متر است. البته این عدد برای فضایی است که نرده ها به صورت یک تکه نصب شده و به هیچ عنوان حالت پله ای ندارند.  

همانطور که گفتیم یکی از عوامل موثر بر روی حداقل ارتفاع نرده، جنس نرده ها است که برای نرده های سنگی نمی توان ارتفاع بیشتر از ۹۰ سانتی متر را در نظر گرفت. زیرا از لحاظ استانداردهای سازمان آتش نشانی مورد تایید قرار نمی گیرند. به همین جهت بهتر است از نرده های سنگی در خانه های ویلایی استفاده شود.  

مهمترین هدف از نصب نرده تراس

اهداف مهمی برای نصب نرده های تراس وجود دارد که توجه به هر بخش از این اهداف موجب می شود تا در نهایت یک خانه امن و مناسب برای بازی کودکان داشته باشید. به همین جهت نیاز است که حداقل ارتفاع نرده تراس را در نظر بگیرید و در صورت نیاز و امکان ارتفاع بیشتری را نیز به آن اختصاص بدهید.

مهمترین هدف از نصب نرده تراس را می توان به دو بخش عمده تقسیم کرد:

افزایش امنیت محیط 

افزایش امنیت محیط از دو جنبه توسط نرده‌های تراس تأمین می شود، ورود افراد متفرقه از بیرون ساختمان به فضای داخل را سخت ‌تر کرده و از سقوط اهالی ساختمان در حین انجام فعالیت در بالکن و تراس جلوگیری می کند.  

افزایش زیبایی سازه 

افزایش زیبایی سازه با انتخاب متریال های لوکس و لاکچری میسر می گردد، پس بهتر است در هنگام انتخاب انواع نرده متناسب با نوع نماهای مدرن، کلاسیک یا سنتی بهترین متریال ها انتخاب شود.  

فروش انواع نرده تراس با کیفیت خوب در الو حفاظ

با گشتی در بازار با انواع نرده تراس طرح های قدیمی و نوستالژی و طرح های کلاسیک و موزه رو به رو می ‌شوید. ممکن است این شلوغی شما را دچار سردرگمی کرده و نتوانید بهترین نوع نرده بالکن را از لحاظ ارتفاع و همچنین جنس و متریال انتخاب کنید.

مجموعه الو حفاظ یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه ساخت نرده تراس است که تمامی سبک های پرطرفدار را مد نظر قرار داده و نرده های مناسب برای آنها طراحی کرده است. نیروهای متخصص و با تجربه این مجموعه با دادن مشاوره به صورت رایگان به افراد کمک می کنند تا بهترین نوع متریال ها را انتخاب کنند. 

با مشخص کردن حداقل ارتفاع نرده تراس توسط افراد متخصص خیال مصرف کننده از امنیت بالکن و تراس راحت می شود. به همین جهت می توانید برای ثبت سفارش خرید انواع نرده با کارشناسان مجموعه الو حفاظ در ارتباط باشید، تا ضمن داشتن نرده تراس زیبا و مناسب محیط خود را نیز ایمن کنید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط